Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

    Първоначално публикуван от petio-beliata Преглед на мнение
    На снимката виждам, че си сменил и гумите.Защо?

    MT/R-ите съм си ги харесал още откак карах с Галопера и за зимата ги предпочитам пред другите.
    Ние не сме неутрални!

    Коментар


    • До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

      Първоначално публикуван от V93 Преглед на мнение
      Ето едно сравнение на Патрул 2007 и модел 2008 след направения тези дни фейс лифт (в буквалния смисъл )




      За съжаление, снимките са правени с различни апарати, от различно разстояние и има леки разминавания в ъгъла, от който е снимано.

      Но все пак може да се направи сравнение.
      Аз като задачка открий разликите, ама виждам че на различните снимки е с различен ам на кормилната щанга и сякаш даже обратно е поставен. Всъщност има ли значение в коя посока ще действа на "отваряне" и в коя на "затваряне" ?
      !

      Коментар


      • Първоначално публикуван от yovcho Преглед на мнение
        Аз като задачка открий разликите, ама виждам че на различните снимки е с различен ам на кормилната щанга и сякаш даже обратно е поставен. Всъщност има ли значение в коя посока ще действа на "отваряне" и в коя на "затваряне" ?
        Различен е демпферът. Първият загина при "изпълнение на служебния си дълг".
        Благодарение на съдействието на Пламен Петров беше бързо заменен.
        Новият е закачен по същия начин, както и стария. Разликата е във вида им - единият е с пластмасов маншон, другият е изцяло метален.



        П.П. Между другото, днес констатирах, че камиончето е наддало на тегло от м. септември 2007 насам.

        Кантарът на Васко (vatito) днес на 2 пъти безмилостно показа 2,190 ...
        Предишният път беше 2,100.

        Сега съм в чуденка колко от тия 90 кг са дошли от смяната на джанти и гуми (от 15" на 16") и колко са от смяната на комплекта лебедка+броня?!? Впрочем, 10-на кила са ми ясни откъде са - предишният път лебедката беше със синтетика, а сега - със стоманено.
        Ние не сме неутрални!

        Коментар


        • До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

          Първоначално публикуван от V93 Преглед на мнение

          Сега съм в чуденка колко от тия 90 кг са дошли от смяната на джанти и гуми (от 15" на 16") и колко са от смяната на комплекта лебедка+броня?!?
          Ако гумите са с еднакъв външен размер, не би ли трябвало 16" да са по-леки от 15" (заедно с джантите естествен, иначе е очевидно). Пък и мтр май не са по тежки от гудрич, напротив.
          Technical Rescue Direct - life lies in courage
          http://www.offroad-bulgaria.com/show...60#post3258660

          Коментар


          • До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

            Първоначално публикуван от icerunner Преглед на мнение
            Ако гумите са с еднакъв външен размер, не би ли трябвало 16" да са по-леки от 15" (заедно с джантите естествен, иначе е очевидно). Пък и мтр май не са по тежки от гудрич, напротив.
            С (приблизително) еднакъв въшнен размер като диаметър, но различна ширина - старите 33/10.5/15, новите 285/75/16, т.е. ~11.5 инча широки.

            Чаво, и двата пъти е мерено на кантара на Васко, така ли? Всички течности догоре, ти вътре, пълно бойно (както казва Фулдата) за да откриеш по-лесно разликите...

            Коментар


            • До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

              Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
              Чаво, и двата пъти е мерено на кантара на Васко, така ли? Всички течности догоре, ти вътре, пълно бойно (както казва Фулдата) за да откриеш по-лесно разликите...
              И двата пъти на същия кантар, с (почти) пълен резервоар, вътре с тулбокс, хайлифт, въжета, шекели, 2 бр. блокове, брадва, лопатка.
              Без
              мене, че иначе резултатът щеше да е още по-впечатляващ ...

              Сега се опитвам да намеря в нет-а данни на тегло на джантите, че старите са ми под ръка и мога да ги претегля.
              Ние не сме неутрални!

              Коментар


              • До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                Чавдаре,водача на въжето с някаква цел ли е изнесен в ляво или е визуална измама от снимките по-горе.

                Коментар


                • До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                  Първоначално публикуван от markan Преглед на мнение
                  Чавдаре,водача на въжето с някаква цел ли е изнесен в ляво или е визуална измама от снимките по-горе.
                  Няма визуална измама. Много добре си видял. Новата лебедка не само е с 3 см по-дълга от старата, но и конструкцията й не е симетрична, т.к. моторът е доста дълъг. Като се центрира лебедката спрямо шасито, барабанът "бяга" на една страна.

                  Поради това се оказа, че няма начин лебедката просто да се постави на мястото на старата, а ще трябва много драстично да се преработва всичко.
                  При положение, че така или иначе смятах в един момент да сменям бронята, реших, че няма смисъл да си играем с преработка и да се прави двойна работа, та направо я подкарахме на чисто.
                  Последно редактирано от Чавдар (V93); 11-01-08, 18:44.
                  Ние не сме неутрални!

                  Коментар


                  • До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                    за теглото хич не бери грижи Чаво. в най-добрата си форма моята бангийка не можа да свали под 1950 кг. а знам с цената на какво бе постигнато това.
                    по важното е че си направил един страхотно изглеждащ патрул.
                    ...TO THE LAST BREATH...ОФРОУД РАЛИ ''ЧЕРНО МОРЕ 2018''- 15 ГОДИНИ ЗАЕДНО

                    Коментар


                    • До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                      Първоначално публикуван от Plamen_varna Преглед на мнение
                      за теглото хич не бери грижи Чаво. в най-добрата си форма моята бангийка не можа да свали под 1950 кг. а знам с цената на какво бе постигнато това.
                      То хубаво да не бера грижа, ама като гледам, на листчето със задачки някой написал и "клетка". Пък тя ще добави още килца. В същност, горе-долу какво излиза теглото?
                      Последно редактирано от Чавдар (V93); 12-01-08, 17:06.
                      Ние не сме неутрални!

                      Коментар


                      • До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                        тежеста най вече идва от шасито.имам свалено такова и никой който го е видял не вярва че е от джип.направо си е камионско.

                        Коментар


                        • До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                          една добре скроена клетка не би трябвало да възлезе на повече от около 35 кг.(с планките за закрепване)
                          напълно разобурудвано купе на къса база го дигаме двама човека.
                          на Г-то моста го качваме в багажник също двама, а на патрула можем само да го суркаме по плаца.
                          все пак е по дълъг, по дебел, по корав и с по големи неща в уширението за диференциала.
                          но за габаритите си смятам че теглото на патрула е допустимо. просто когато се маха и слага да се мисли за разпределението на теглото (баланса).
                          Последно редактирано от ПЛАМЕН ТЕНЕВ; 13-01-08, 20:04.
                          ...TO THE LAST BREATH...ОФРОУД РАЛИ ''ЧЕРНО МОРЕ 2018''- 15 ГОДИНИ ЗАЕДНО

                          Коментар


                          • До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                            Първоначално публикуван от koko11 Преглед на мнение
                            тежеста най вече идва от шасито.имам свалено такова и никой който го е видял не вярва че е от джип.направо си е камионско.
                            колега,
                            свалено шаси от къса база на патрул ей така голо без нищо, даже и без резервоара не е тежко. незнам колко кг е но ми се е налагало да го местя насам-натам. обаче мотора,скоростната кутия,раздатката и мостовете са нещо страшно.
                            ...TO THE LAST BREATH...ОФРОУД РАЛИ ''ЧЕРНО МОРЕ 2018''- 15 ГОДИНИ ЗАЕДНО

                            Коментар


                            • До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                              един приведен в годност за експлоатация патрул





                              това тежи малко под два тона
                              ...TO THE LAST BREATH...ОФРОУД РАЛИ ''ЧЕРНО МОРЕ 2018''- 15 ГОДИНИ ЗАЕДНО

                              Коментар


                              • До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                                Ейй, малко късничко виждам темата! Браво ,Чава , замязва си все повече.Става страхотно. Избий си от главата мислите за килограмите-Пламен ти каза че това си е ген при Патрула . Утре ще ти пратя снимки на този заден тампон( ако не е късно вече) - само да се добера до Варна.Още веднъж-браво.
                                PATROL 2.8TD КЪСА БАЗА -МАЛКО ПИПНАТ
                                КТМ 990 ADVENTURE , SUZUKI DRZ400-E,YAMAHAYZ250F
                                0899187766

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X