Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

    Първоначално публикуван от V93 Преглед на мнение
    ......Дядо Коледа е пич ...
    Брех , мамка му и белобрадо старче....
    Честито!
    PATROL 2.8TD КЪСА БАЗА -МАЛКО ПИПНАТ
    КТМ 990 ADVENTURE , SUZUKI DRZ400-E,YAMAHAYZ250F
    0899187766

    Коментар


    • До: Re: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

      Първоначално публикуван от V93 Преглед на мнение
      Вчера започнахме със "степенките", ...
      които в завършен вид изглеждат така




      На 5-тата минута след като Кики приключи със заварките, вече бях напъхал големия крик под тръбата и вдигнах джипа за нея. Издържа.
      Здрасти Чавдаре,
      хареса ми как си направил степенките и ще ги показвам за юрнек.
      Ползваш ли ги за повдигане и поддават ли?
      Какъв е размера на големите и малките тръби?

      Дай отзиви, препоръчваш ли този начин за изработка?

      Благодаря ти предваретелно.
      !

      Коментар


      • До: Re: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

        Първоначално публикуван от yovcho Преглед на мнение
        Здрасти Чавдаре,
        хареса ми как си направил степенките и ще ги показвам за юрнек.
        Ползваш ли ги за повдигане и поддават ли? Какъв е размера на големите и малките тръби? Дай отзиви, препоръчваш ли този начин за изработка?
        Доколкото си спомням, степенките са от 60 мм тръба с дебелина на стените 3 или 4 мм. За напречните нямам спомен.

        Досега не съм попадал в ситуации, които да изискват вдигане на Патрула за степенките, извън "теста" с крика, който направих в сервиза веднага след като бяха сложени.

        За съжаление, конструктивните особености на Патрула налагат някои ограничения, които и доведоха до компромиси в изпълнението.
        Тъй като праговете закриват рамата отстрани, се наложи тръбите, с които степенките са хванати за нея, да са не прави, а изкривени за да минат под прага, както се вижда на тази снимка. Освен това, напречните тръби са и с по-малък диаметър.

        Мисля, че това даде отражение върху здравината на степенките, както установих последното лято, по време на една разходка в Родопите. При каране по един моторджийски трак предна дясна се качи върху скрит в храсталака едър камък, а при слизането й камъкът удари в дясната степенка. От удара степенката поддаде нагоре и деформира леко калника, а вратата започна да стърже в тръбата.
        По-дебела напречна тръба може би щеше да се справи по-добре.

        Извод от горното - използвай максимално здрави тръби за захващане на степенките към рамата.

        За съжаление, единственият вариант напречните тръби да са прави е да се открие шасито чрез яко рязане на праговете и вратите. Така, както го е направил Янко Чуров.

        От изкривяването на степенката изпитах на практика и неудобството от варианта "заварка" за закрепване на степенките към рамата. Ако беше на болтове, изкривената степенка можеше лесно да се свали и ремонтира. Така, както е сега, все още си карам с кривата, защото изправянето й, както си е на джипа, май може да стане само с лебедка при намиране на подходящо място за закрепване на блок, така че опънът да е в посока надолу.

        Т.е., ако този, който ти прави степенките, може да измисли надеждно захващане към рамата с болтове, а не със заварка, аз бих препоръчал такъв начин на закрепване.
        Последно редактирано от Чавдар (V93); 10-04-11, 07:32.
        Ние не сме неутрални!

        Коментар


        • До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

          От каква стомана са - обикновена ? Безшевни ли са тръбите ?
          Захващането към рамата дали би било надежно със скоби (подобно на ресьорите) ?

          Коментар


          • До: Re: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

            Първоначално публикуван от V93 Преглед на мнение
            За съжаление, конструктивните особености на Патрула налагат някои ограничения, които и доведоха до компромиси в изпълнението.
            Тъй като праговете закриват рамата отстрани, се наложи тръбите, с които степенките са хванати за нея, да са не прави, а изкривени за да минат под прага, както се вижда на тази снимка. Освен това, напречните тръби са и с по-малък диаметър.
            ... използвай максимално здрави тръби за захващане на степенките към рамата.
            Т.е., ако този, който ти прави степенките, може да измисли надеждно захващане към рамата с болтове, а не със заварка, аз бих препоръчал такъв начин на закрепване.
            Благодаря ти, ще се вслушам в съветите ти.
            За съжаление и при мен ще се наложи да се кривят напречните тръби.
            Аз вероятно ще сложа три напречни тръби.
            !

            Коментар


            • До: Re: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

              Първоначално публикуван от yovcho Преглед на мнение
              За съжаление и при мен ще се наложи да се кривят напречните тръби.
              Май няма друг начин, ако не се режат праговете и вратите.

              Между другото, на мен определено ми допада американският вариант за странична защита (rocksliders), при който тя е двойна - една тръба под прага, а другата, която играе ролята и на степенка, се захваща за нея.

              Ама се оставих да ме кандардисат, че щяло да стане много тежко ...
              Ние не сме неутрални!

              Коментар


              • До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                Аз другата седмица слагам рокслайдерите, и мога да кажа, че изобщо не са толко тежки. За това пък са доста полезни. До сега карах без тях и праговете и от двете страни са за изхвърляне.
                Ето няколко снимчици.
                Прикачени файлове

                Коментар


                • До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                  Първоначално публикуван от Victor Преглед на мнение
                  Аз другата седмица слагам рокслайдерите, и мога да кажа, че изобщо не са толко тежки. За това пък са доста полезни. До сега карах без тях и праговете и от двете страни са за изхвърляне.
                  Ето няколко снимчици.
                  Ама като гледам, твоите са си предвидени да се сложат на купето.
                  Ние не сме неутрални!

                  Коментар


                  • До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                    Първоначално публикуван от V93 Преглед на мнение
                    Ама като гледам, твоите са си предвидени да се сложат на купето.
                    Слагат се на мястото на праговете, които вече и без това вече са доста "къдрави".

                    Коментар


                    • До: Re: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                      Първоначално публикуван от V93 Преглед на мнение
                      Май няма друг начин, ако не се режат праговете и вратите.

                      Между другото, на мен определено ми допада американският вариант за странична защита (rocksliders), при който тя е двойна - една тръба под прага, а другата, която играе ролята и на степенка, се захваща за нея.

                      Ама се оставих да ме кандардисат, че щяло да стане много тежко ...
                      Сякаш и на мен ще ми допадне американският вариант.
                      !

                      Коментар


                      • До: Re: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                        Първоначално публикуван от yovcho Преглед на мнение
                        Сякаш и на мен ще ми допадне американският вариант.
                        Струва ми се, че при този вариант ще е по-малка вероятността от такива поражения:




                        Ето ти още снимки, на които се вижда по-добре закрепването



                        Ние не сме неутрални!

                        Коментар


                        • До: Re: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                          Първоначално публикуван от V93 Преглед на мнение
                          Струва ми се, че при този вариант ще е по-малка вероятността от такива поражения:




                          Ето ти още снимки, на които се вижда по-добре закрепването



                          Само на този болт ли?Незнам ама малко рехаво ми се струва(не че няма неразбиваеми нещта)Нещто от рода да вкараш тръба в тръба или прифил,някак си по здраво,нямам си на представа,ако е дефендер щте ти кажа,ама тук хабер си нямам.Но всичко става с пробване
                          Емил-00356 99872043-Малта
                          Defender-90

                          Коментар


                          • До: Re: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                            Първоначално публикуван от Lany Преглед на мнение
                            Само на този болт ли?
                            Не е на болт. Тръбата е заварена за рамата. Болтът над нея държи един от тампоните на купето.
                            Ние не сме неутрални!

                            Коментар


                            • До: Re: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                              Първоначално публикуван от V93 Преглед на мнение
                              Не е на болт. Тръбата е заварена за рамата. Болтът над нея държи един от тампоните на купето.
                              Е значи щте издържи до.....Способни сме на всичко-до следващтия път,за кои ли път,Ужас,то няма краи
                              Емил-00356 99872043-Малта
                              Defender-90

                              Коментар


                              • До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                                аз помислих подемника за начин на закрепване чак после се усетих че е онази тръба отгоре ))

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X