Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

    Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
    Тогава пък трябва да се мисли и за съответния акумулатор, който да е с капацитета да поеме съответните ампери отгоре...
    Задявката е ,че вакуум помпата е монтирана от зад на алтернатора- на една ос са
    PATROL 2.8TD КЪСА БАЗА -МАЛКО ПИПНАТ
    КТМ 990 ADVENTURE , SUZUKI DRZ400-E,YAMAHAYZ250F
    0899187766

    Коментар


    • До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

      Първоначално публикуван от V93 Преглед на мнение
      От какво е?
      Нямам идея - отидох в магазина и си поисках нещо с подобни параметри.
      Цената беше нещо м/у 7 и 12 лева.
      PATROL 2.8TD КЪСА БАЗА -МАЛКО ПИПНАТ
      КТМ 990 ADVENTURE , SUZUKI DRZ400-E,YAMAHAYZ250F
      0899187766

      Коментар


      • До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

        както решиш но там където ти е монтиран датчика не е добре демек докато духне малко и датчика изключва затова ти се качва температурата просто мястото на датчика трябва да е по нагоре ако ще и на средата на радиатора

        Коментар


        • До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

          Чавдаре, поткрепям Чуров за датчика- мястото му е горе. Лично аз си бях направил така на Мерцедеса и винтелатора наистина вкл само когато трябва. Аз ползвах датчик 105-92 градуса или нещо подобно. Стигаше до 1 идея след средата вкл и падаше под средата.
          Относно икономичен винтелатор - мога да ти предложа нов, но едва ли ще ти хареса цената- към 160 евра излиза.
          По принцип е добре да имаш и принудително изкл на винтелаторите в случаите, когато газиш вода.
          http://www.agentura.ru/specnaz/gru/spezi_1.jpg
          Lancia Kappa TDS (такъв...италиянски петак) / Land-Rover 88 Series 3 FFR, 2.25Petrol

          Коментар


          • До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

            Първоначално публикуван от churov Преглед на мнение
            Датчика ми е 77/82.Мисля че термостат мие някъде около 76*
            Ааа, това е друга работа. Ти си една степен надолу с термостат и датчик.
            Чавдар е с термостат 82 и датчик 79/84. Като качи горе датчика пак ще загрява повече от твоя.
            Оригинален ли термостат сложи?

            Коментар


            • До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

              Явно не успявам да обясня.На коя кола датчика е на изхода на радиатора? Експериментирайте и ще видите ,че няма да работят по-дълго!Проблема при Чавдар не е по-високите градуси на които работи ,а не нормално големия толеранс на работна температура в не натоварени режими. Като го качи горе ще работи на малко по-висока Т. ,но ще се държи стабилно!!! Оставам с впечатлението ,че ,,гоните '' икономия на ток , а не по-ефективно охлаждане!Проблема с голямата консумация на вентилаторите му е друга тема.
              МАй взех да спамя темата, за което се извинявам!
              PATROL 2.8TD КЪСА БАЗА -МАЛКО ПИПНАТ
              КТМ 990 ADVENTURE , SUZUKI DRZ400-E,YAMAHAYZ250F
              0899187766

              Коментар


              • До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                Първоначално публикуван от Andro_Pajero Преглед на мнение
                Гюров е сложил неговия датчик на входа. За проба не е необходимо да местиш датчика. Направи един тест на подходящ маршрут, мини го първо на автоматичен режим и следи показанията. Мини го втори път на ръчен режим, включвай периодично вентилатора и следи показанията. Така ще разбереш има ли смисъл да го местиш.


                Първоначално публикуван от Andro_Pajero Преглед на мнение
                При мен се получи само със смяна на термостата. Ти си почнал с вентилаторите, намери най оптималното място за датчика и ако няма задоволителен резултат слагай термостат на 76.5*.
                Сега е мой ред да попитам къде греша?

                Коментар


                • До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                  Май говорим за различни неща.Оставам с впечатлението ,не че не обяснявам ,ами ченякой не чете За термостат ли говорим или за мястото на датчика?По какъв критерий ще подбереш т* на датчика ,когато е след радиатора?Нали при различна околна т* и т* на изходящата вода ще е различна?
                  Аз май се поуморих - вие продължавайте
                  PATROL 2.8TD КЪСА БАЗА -МАЛКО ПИПНАТ
                  КТМ 990 ADVENTURE , SUZUKI DRZ400-E,YAMAHAYZ250F
                  0899187766

                  Коментар


                  • До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                    Аз не съм се уморил, включил съм се в тоя форум щото ми е приятно да си говоря с компетентни и добронамерени колеги, също така се старая да бъда полезен съобразно скромния ми опит и знания.
                    Никъде не съм оспорил мненията ти и смятам че не говоря празни приказки.
                    Мисля си че говориме за едно и също, аз те четя с интерес и уважение, а ти четеш ли какво съм казал?

                    Коментар


                    • До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                      Колега ,почваш да се дразниш излишно. Съжалявам ,ако си останал с впечатлението че съм неуважителен към теб.Е аз явно не съм от ,,компетентни и добронамерени колеги'' .Навсякъде където не съм бил съгласен с теб съм сложил и усмивки - имал съм в пред вид добронамереност.Всичко ,което съм написал е с цел да бъда полезен и не защото съм много компетентен,а защото проблема на Чавдар е решен при мен от грамотни хора( не визирам себеси) и работи реално ,вече години. И понеже се чувствам виновен за това спамене и за това ,че те дразня излизам от темата.

                      ПП А з ,като се чудя с кого да се дразня ,си го изкарвам на жената
                      Успех !
                      А! И нямам лоши чувства!В крайна сметка говорихме за един датчик
                      PATROL 2.8TD КЪСА БАЗА -МАЛКО ПИПНАТ
                      КТМ 990 ADVENTURE , SUZUKI DRZ400-E,YAMAHAYZ250F
                      0899187766

                      Коментар


                      • До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                        Няма никаква причина да не се разбереме най накрая.
                        Ако прочетеме още един път кой какво е казал, може да излеземе и съмишленици.
                        От моя страна също няма проблем, не излизай от темата, не сме деца.

                        Коментар


                        • До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                          Първоначално публикуван от Andro_Pajero Преглед на мнение
                          Аз не съм се уморил ...
                          Първоначално публикуван от churov Преглед на мнение
                          Колега ,почваш да се дразниш излишно ...
                          Ей, я успокойте топката! Тук дъвчем моята охладителна система и няма място за сръдни!


                          Първоначално публикуван от churov Преглед на мнение
                          ... Оставам с впечатлението ,че ,,гоните '' икономия на ток , а не по-ефективно охлаждане! Проблема с голямата консумация на вентилаторите му е друга тема.
                          E, и икономията на ток не е за пренебрегване. Щото и той поскъпна тия дни.
                          Днес ходих при колегата Калоян (gustav6x6) да направим някои замервания по тоците. Той смята, че алтернаторът, общо взето, се справя. Малкият вентилатор дърпа някъде около 15 А. Големият хеликоптер обаче яде доста яко - скалата на амперметъра (30 А) не стигна. То като се сетя, че релето му е 50 А ...

                          Вчера, при качването от Сапарева баня нагоре към езерата (денивелация от около 1300 м) стрелката се качи на около 2 мм над средата, като през една голяма част от времето големият вентилатор въртеше. Явно сам му е трудно да се справя при по-яко и продължително натоварване. При принудително включване на 2-та едновременно стрелката видимо мърдаше надолу.

                          Общо взето обаче, двата вентилатора заедно не оставят много мегдан за други големи консуматори.
                          Така че, ако има начин да намаля времето им за работа, без това да е за сметка на охлаждането, не виждам причина да не го направя.
                          Ние не сме неутрални!

                          Коментар


                          • До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                            Нека обобщим:
                            Проблем- грее,сегашно решение - винтелатори с долен датчик 85/75 и някакъв термостат.
                            Проблема според мен, е че темперетурата на таблото е на изхода на мотора - най-високата, датчика долу -> цялата система става мн инертна и нестабилна.
                            Приемаме че термостата е отворен. Приемаме че на таблото показва 90 градуса. Та водата със 90гр отива в радиатора, перките не работят - заварено положение, примерно защото разглеждания момент е 20 сек след началото на сериозно натоварване на мотора - температурата му расте с постоянно ускорение от 70 градуса начална (непосредствено преди Чаво да настъпи газта). Та тези 90гр минават през радиатора. Охлаждат се от спонтанното топлоотдаване до някаква темперетура да кажем 80 градуса. Перките не се вкл. Захранен с тези 80 градуса и при същото натоварване мотора загряваводата на изхода този път нараства на 105 градуса. 105 гр отиват в радиатора, охлаждат се малко до 87 градуса и перките се вкл, но през това време мотора е продължил да се загрява и темперетурата му е вече 110 градуса. Охладената вода с темп от 86, спадаща до 75 постъпва в мотора и започва да го охлажда. През това време темперетурата му е стигнала 112град преди да започне да спада и постепенно стига до 88-90. И така процедурата се повтаря и мотора си грее.

                            Ето поради тази причина, на колите с ел перка и датчик на радиатора , датчика е разположен не в най хладната точка.

                            Ето как биха се развили нещата ако датчика беше при горещата вода.
                            Чаво дава газ, датчика е същия, темп се качва от 70 на горе, стига 85, перките се вкл и започват да охлаждат водата. На изхода тя стига 65 градуса и постъпва отново в мотора. През това време темперетурата му е стигнала 90, 92 градуса и след това започва да спада, като перките въртят, докато темперетурата не стане 75 градуса. Ако не успеят да смогант, то темперетурата се държи в рамките на 88 градуса.

                            Така системата е мн по-бързодействаща и акуратна.
                            http://www.agentura.ru/specnaz/gru/spezi_1.jpg
                            Lancia Kappa TDS (такъв...италиянски петак) / Land-Rover 88 Series 3 FFR, 2.25Petrol

                            Коментар


                            • До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                              Първоначално публикуван от Asen - Dezki Преглед на мнение
                              Нека обобщим:
                              Проблем- грее,сегашно решение - винтелатори с долен датчик 85/75 и някакъв термостат.
                              Проблема според мен, е че темперетурата на таблото е на изхода на мотора - най-високата, датчика долу -> цялата система става мн инертна и нестабилна.
                              Приемаме че термостата е отворен. Приемаме че на таблото показва 90 градуса. Та водата със 90гр отива в радиатора, перките не работят - заварено положение, примерно защото разглеждания момент е 20 сек след началото на сериозно натоварване на мотора - температурата му расте с постоянно ускорение от 70 градуса начална (непосредствено преди Чаво да настъпи газта). Та тези 90гр минават през радиатора. Охлаждат се от спонтанното топлоотдаване до някаква темперетура да кажем 80 градуса. Перките не се вкл. Захранен с тези 80 градуса и при същото натоварване мотора загряваводата на изхода този път нараства на 105 градуса. 105 гр отиват в радиатора, охлаждат се малко до 87 градуса и перките се вкл, но през това време мотора е продължил да се загрява и темперетурата му е вече 110 градуса. Охладената вода с темп от 86, спадаща до 75 постъпва в мотора и започва да го охлажда. През това време темперетурата му е стигнала 112град преди да започне да спада и постепенно стига до 88-90. И така процедурата се повтаря и мотора си грее.

                              Ето поради тази причина, на колите с ел перка и датчик на радиатора , датчика е разположен не в най хладната точка.

                              Ето как биха се развили нещата ако датчика беше при горещата вода.
                              Чаво дава газ, датчика е същия, темп се качва от 70 на горе, стига 85, перките се вкл и започват да охлаждат водата. На изхода тя стига 65 градуса и постъпва отново в мотора. През това време темперетурата му е стигнала 90, 92 градуса и след това започва да спада, като перките въртят, докато темперетурата не стане 75 градуса. Ако не успеят да смогант, то темперетурата се държи в рамките на 88 градуса.

                              Така системата е мн по-бързодействаща и акуратна.
                              Темата е изключително интересна, и понеже и аз карам Патрул и имам същите проблеми ще си позволя още един път да се намеся.
                              Асене, абсолютно съм съгласен с така начертаната схема.
                              При Патрула има обаче едни особенности, които колегите трябва да са ги забелязали.
                              Радиатора е огромен и изключително ефективен, половината и особенно долната част от към страната на изхода стои доста по хладна. Същото се отнася и за мотора, долу където стои термостата е доста по хладно от колкото горе на главата. Всичките тия дадености влияят на 82* термостат да не отваря докрай и да държи мотора на по висока температура отколкото на нас ни се иска.
                              До тия изводи стигнах след като свалих термостата и до Алеко повече от около 70* не изка да вдигне. Сега съм с 76,5* термостат и проблеми няма (чукам на дърво). Затова си мисля че единственното което може да обърка твоята схема е термостата, който не е сигурно дали ще отвори до край.
                              Чавдаре, за сърденето и дразненето от моя страна няма никъкъв проблем.
                              Чуров, ако съм те засегнал с нещо, извинявай.
                              Продължавам да следя темата с интерес.

                              Коментар


                              • До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                                Андро , и аз пак се намесвам. Радиатора оригиналния не е от най ефективните ,а основния и може би единствен проблем на Патрула е малката и не дотам ефективна водна помпа.Тук обаче ,навлизаме в друга тема - ще я подхванем друг път (опитайте да се сетите ,как се лекува )
                                Чава , аз по темата с датчика приключих. Мисля че остава да си поиграеш с подбора на вентилатори.Така и икономията на ток ще осъществиш . Явно тези с които си ,харчат прекалено много - по скоро големия ти.

                                ПП Помисли си за мястото на датчика
                                PATROL 2.8TD КЪСА БАЗА -МАЛКО ПИПНАТ
                                КТМ 990 ADVENTURE , SUZUKI DRZ400-E,YAMAHAYZ250F
                                0899187766

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X