До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация
Слагай по мощен алтернатор от нещо друго.
Слагай по мощен алтернатор от нещо друго.






Като "гнила "ЕнтЕлигенция" просто се опитвам да си обясня кое, как и защо. Примерно, не ми е ясно защо вентилаторите ще се включват много рядко, при положение, че датчикът е разположен преди радиатора и отчита температурата на водата, излизаща от двигателя. Ако взема моите дадености за момента - термостатът започва да отваря на 82 и е напълно отворен на 95 градуса. Първата степен на датчика включва на 84 и изключва на 79. Т.е., както и да го мисля, ако този датчик се сложи преди радиатора, при нормална работна температура на двигателя около 90 вентилаторите би трябвало да се въртят нонстоп. За да не се случва това, температурата на охладителната течност трябва да слезе до 79 градуса, за да изключат перките. Т.е. термостатът трябва да затвори. Сигурно е постижимо, но въпросът е това дали е добре?!?
Като "гнила "ЕнтЕлигенция" просто се опитвам да си обясня кое, как и защо. Примерно, не ми е ясно защо вентилаторите ще се включват много рядко, при положение, че датчикът е разположен преди радиатора и отчита температурата на водата, излизаща от двигателя. Ако взема моите дадености за момента - термостатът започва да отваря на 82 и е напълно отворен на 95 градуса. Първата степен на датчика включва на 84 и изключва на 79. Т.е., както и да го мисля, ако този датчик се сложи преди радиатора, при нормална работна температура на двигателя около 90 вентилаторите би трябвало да се въртят нонстоп. За да не се случва това, температурата на охладителната течност трябва да слезе до 79 градуса, за да изключат перките. Т.е. термостатът трябва да затвори. Сигурно е постижимо, но въпросът е това дали е добре?!?
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар