Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

    Между другото, наскоро установих, че единият от двата задни буферни тампони, които миналата година правихме по поръчка с използване на оригиналната основа, вече си е "тръгнал" - гумата е отлепена от метала и ще падне всеки момент.

    Става въпрос за ей това нещо




    Разбирам, че за замяна на тези тампони май могат да се използват и такива от руски возила. Моля, ако някой е правил такава замяна, да сподели с какво и какви са впечатленията.
    Ние не сме неутрални!

    Коментар


    • До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

      Би могъл да опиташ с преден буферен тампон от Мерцедес 307. Той завършва с шпилка без резба - вариант е да пробиете планката и с заварка или да нарежете резба на шпилката. Иначе е много здрав и струва 20-30лв. По спомен е висок около 17-18см. Преди две години сложихме такива на Ресорен Патрул и още са си там.

      Коментар


      • До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

        Ей на нЕкои хора да не им падне джип в ръчичките. Взимат флекса и ...






        Край на рязането. Поне засега ...

        Минаваме към по-съзидателна фаза ...








        Резултатът определено ми харесва ...








        Така. Тази точка почти я отметнахме. Да видим кое ще е следващото ...
        Ние не сме неутрални!

        Коментар


        • До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

          Честито! Страхотна визия. И не само, сигурен съм Какъв е Warn-a?
          Technical Rescue Direct - life lies in courage
          http://www.offroad-bulgaria.com/show...60#post3258660

          Коментар


          • До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

            Това е бронята! Честито!
            VARADERO SD2

            Коментар


            • До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

              Ей златни ръце има Митко!!! Искам като "порасна" да владея 50% от майсторлъка му
              99 WJ V8, 5" lift long arm, 35"...
              It's a Jeep thing - you wouldn't understand..!

              Коментар


              • До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                харесвам джипове дето им се виждат Чарколяците.

                Коментар


                • До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                  Ето едно сравнение на Патрул 2007 и модел 2008 след направения тези дни фейс лифт (в буквалния смисъл )




                  За съжаление, снимките са правени с различни апарати, от различно разстояние и има леки разминавания в ъгъла, от който е снимано.

                  Но все пак може да се направи сравнение.
                  Ние не сме неутрални!

                  Коментар


                  • До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                    Първоначално публикуван от icerunner Преглед на мнение
                    Честито! Страхотна визия. И не само, сигурен съм Какъв е Warn-a?
                    9.5 XP ...

                    Коментар


                    • До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                      Браво резултатът е страхотен.Утре ми пристига лебедката и ще има подобно изпълнение и на моя Патрол.Не разбрах дали сте тествали бронята на повдигане на автомобила с хай лифт,защото според мен това е много важно и трябва де се съобрази,когато се прави нова броня.Поздрави.
                      NISSAN FOREVER
                      -----------------------------------------------------------------------------
                      Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                      Коментар


                      • До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                        А ти как мислиш ? При условие , че е закрепена с 10 болта 12 и 14 мм. на фабрични отвори .

                        Коментар


                        • До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                          Първоначално публикуван от V93 Преглед на мнение
                          Между другото, наскоро установих, че единият от двата задни буферни тампони, които миналата година правихме по поръчка с използване на оригиналната основа, вече си е "тръгнал" - гумата е отлепена от метала и ще падне всеки момент.

                          Става въпрос за ей това нещо




                          Разбирам, че за замяна на тези тампони май могат да се използват и такива от руски возила. Моля, ако някой е правил такава замяна, да сподели с какво и какви са впечатленията.
                          Ако не ме лъже паметта тампона от Газела ставаше там. Чуров е с такива, но в момента е някъде мноооого далеч. Заедно с него ходихме по магазините за Уазки и там попаднахме на тези тампони.
                          Колкото и коне да има под капака, важното е магарето зад волана
                          NULLA TENACI INVIA EST VIA

                          Коментар


                          • До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                            Виждам, че сте сложили и стииринггард под бронята от рифел. Определено върши работа, особено когато джипката прави заход или пък спуска при по-екстремен ъгъл, това чудо помага много. Не заорава, плъзга се по него като шейна и е особено полезно ако терена е "накъдрен" с каманаци.

                            Коментар


                            • До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                              Първоначално публикуван от Victor Преглед на мнение
                              Виждам, че сте сложили и стииринггард под бронята от рифел. Определено върши работа, особено когато джипката прави заход или пък спуска при по-екстремен ъгъл, това чудо помага много. Не заорава, плъзга се по него като шейна и е особено полезно ако терена е "накъдрен" с каманаци.
                              При положение, че бронята е над шасито, отпред просто е задължително да се сложи нещо. Хич да не е за друго - чисто визуално изглежда по-добре, а и гредите на рамата няма да се пълнят чак толкова с кал.
                              Ние не сме неутрални!

                              Коментар


                              • До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                                На снимката виждам, че си сменил и гумите.Защо?
                                NISSAN PATROL 2.8TD

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 5 потребители онлайн. 0 потребители и 5 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X