Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

    Първоначално публикуван от churov Преглед на мнение
    Избий си от главата мислите за килограмите-Пламен ти каза че това си е ген при Патрула

    Е, щом двама видни патрулджии от Patrol City ми казват да не се кося за килата, кой съм аз да им противореча ...
    Ние не сме неутрални!

    Коментар


    • До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

      Първоначално публикуван от petio-beliata Преглед на мнение
      .....Тази ламарина освен предпазна функция, намалява челното съпротивление при каране в дълбок сняг, кал и т.н. Със сегашния сняг във Варна имах възможност да тествам и ефекта ми хареса - наклонената ламарина действа като ски и изнася джипа нагоре. .....
      Петьо , тука положението и концепцията на бронята е по-различна от твоята. Аз например не одобрявам тази ,,ламарина'' , поради това ,че конструктивно на патрула не пасва.Верно ,че се плъзга по снега , но чак да повдига нагоре....? Нали се сещаш ,обаче какво се случва когато се измъкваш на заден ход - действа не като ,,рало'' , а направо като ,,котва''.
      PATROL 2.8TD КЪСА БАЗА -МАЛКО ПИПНАТ
      КТМ 990 ADVENTURE , SUZUKI DRZ400-E,YAMAHAYZ250F
      0899187766

      Коментар


      • До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

        Първоначално публикуван от churov Преглед на мнение
        Нали се сещаш ,обаче какво се случва когато се измъкваш на заден ход - действа не като ,,рало'' , а направо като ,,котва''.
        Е, ако се стигне дотам това рифелче да ме спира, значи ще да съм се окопал много качествено и тя ще ми е най-малкия проблем
        Ние не сме неутрални!

        Коментар


        • До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

          Не си прав - много главоболия може да създаде(пример: прескача пън и после назад....)
          PATROL 2.8TD КЪСА БАЗА -МАЛКО ПИПНАТ
          КТМ 990 ADVENTURE , SUZUKI DRZ400-E,YAMAHAYZ250F
          0899187766

          Коментар


          • До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

            Първоначално публикуван от V93 Преглед на мнение
            Ето едно сравнение на Патрул 2007 и модел 2008 след направения тези дни фейс лифт (в буквалния смисъл )



            Днес новата броня премина полеви тест за функционалност, който издържа с чест. При плъзгащ удар в дърво бронята НЕ поддаде и запази намиращите се зад нея ламарини.
            Ние не сме неутрални!

            Коментар


            • До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

              Вече измина близо година, откакто беше започната тази тема. След първоначалното "привеждане в годност" Патрулът навъртя над 14,000 км, много солидна част от които - съвсем не лек офроуд. Премина успешно и първото му изпитание в офроуд шампионата.

              Като цяло, досега машината се представя чудесно. Разбира се, има и своите недостатъци, но нито за миг не ме е накарала да съжалявам за избора си. Това е солидна и надеждна машина за офроуд. Т.е. точно това, което търсех ...

              Мисля, че вече имам доста приличен опит от практическата експлоатация, въз основа на който могат да се направят изводи относно сполучливостта на някои от нещата, които бяха направени.

              На първо място искам да отбележа категорично положителните си впечатления от окачването Trailmaster. Никакви проблеми с него. Единственото, което е пипано за изминалата година, е смяна на 2 пластмасови маншона - един на заден амортисьор (разтопен от изкривената тръба на ауспуха) и един - на преден (скъсан по време на състезанието в Троян), както и на тампоните на задните амортисьори (сменени съвсем наскоро).
              Предстои да се види как елементите на окачването ще оцеляват в състезателни условия. Много е вероятно да се наложи усилване, за да може да поеме натоварванията при бързо каране на тежката машина извън асфалта.

              Като че ли най-проблемни бяха броните. Въпреки добрия си външен вид, те се оказаха недостатъчно пригодни за експлоатация в условия на по-сериозен офроуд. Най-бързо и най-сериозно пострада задната броня - напълно очаквано, предвид на това, че един недостатъците на Патрула е големкият заден свес.
              За съжаление се оказа, че и предната броня като конструкция и използван материал (3 мм ламарина) не е достатъчно здрава за да оцелее дълго в гората. В крайна сметка се наложи замяна на първоначално поставените брони. Вариантът тръбна броня от достатъчно здрава тръба се оказва по-пригоден за тази цел. При това не е задължително да е по-зле от естетическа гледна точка. Поне според моя вкус.

              Степенките нееднократно доказаха своята полезност. Излязоха наяве обаче и някои слаби места на избраното решение. Такива се оказаха използваните за закрепване към шасито по-тънки тръби, както и влизащите под купето завити краища на степенките. При първото по-сериозно изпитание закрепването на дясната степенка поддаде, в резултат на което завитият преден край на степенката нанесе поражения на намиращия се над него калник.
              При първа възможност смятам да се прибегне до козметична намеса на флекс за отстраняване на извитите краища.

              Допълнителните халогени на покрива се оказаха много сполучливи. И по отношение подобряване на външния вид и от гледна точка на практическа полза.
              За съжаление, използването им в състезателни условия бързо показа правотата на колеги, които предсказваха възможни проблеми с тях. Това, което вършеше идеална работа при разходките, още на втория ден от състезанието в Троян създаде главоболия.
              Поради което, с искрено съжаление, се принудих да демонтирам допълнителните светлини от покрива.
              Процесът на "естествен тунинг" продължава ...
              Последно редактирано от Чавдар (V93); 03-04-08, 07:44.
              Ние не сме неутрални!

              Коментар


              • До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                Офроудът, които караме, отдавна ме навеждаше на мисълта, че може би няма да е лошо да се вземат някои мерки за обезопасяване на Патрула за в случай на преобръщане.

                Никой не е застрахован от грешки, а видео като това или това показват нагледно колко лесно може да стане беля, дори и на абсолютно безобидни на пръв поглед места.

                Поредната смяна на концепцията за използване на жипката просто стана повод за ускорено реализиране на бръмчащите из главата ми намерения.

                Изграждането на предпазна клетка се оказа доста сериозно главоболие. По ред съображения вариантът с външна клетка беше отхвърлен много бързо. По принципа "Като ще е гарга, да е рошава" изработването на сериозна вътрешна клетка беше поверено на Братя Флекс, чиято продукция нееднократно е издържала изпитанията, на които я подлага тестовият пилот ...

                "Вътрешна клетка" предполага сваляне на всичко в купето. В зависимост от особеностите на конкретния автомобил може се наложи по-голямо или по-малко преработване на таблото, а също и преместване на някои неща (като напр. таблото с бушоните и др.).

                За да е защитата по-стабилна основният ролбар, разположен непосредствено зад седалките, беше усилен с един "Х". Хоризонтални тръби, предвидени за захващане на предпазните колани, усилват допълнително конструкцията.




                Добре би било да има и "Х" над предните седалки, но поради ниското купе на Патрула това се оказа невъзможно, т.к. тръбата щеше да минава в твърде опасна близост до главата ми. Поради това беше оставен един диагонал с допълнително усилване.




                Предвидена е и защита от странични удари






                Тъй като, макар и вече по-рядко, колата ще се кара и с пътник отзад, бяха взети мерки и за защита на задната част на купето.




                Поставянето на клетката наложи сенниците и огледалото да бъдат пренесени на предния ролбар. Поради това преместване употребата на сенниците стана малко по-неудобна, но те все пак са си напълно използваеми.
                Двойната лампа, която оригинално беше при огледалото за обратно виждане, беше преместена назад, горе-долу на мястото на плафончето на тавана, което отпадна.

                В завършен вид нещата определено изглеждат по-добре ...




                Както обикновено се случва, повишената сигурност е за сметка на удобството. Качването и слизането на/от предните 2 седалки е затруднено. Качването отзад вече е възможно само през вратата на багажника или през страничния прозорец.
                Карането без колан крие сериозен риск от удари на главата в тръбите, а при каране с каска ударите при каране по неравен терен са просто гарантирани при всяко положение.
                Последно редактирано от Чавдар (V93); 07-04-08, 07:27.
                Ние не сме неутрални!

                Коментар


                • До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                  Първоначално публикуван от V93 Преглед на мнение
                  Както обикновено се случва, повишената сигурност е за сметка на удобството. Качването и слизането на/от предните 2 седалки е затруднено. Качването отзад вече е възможно само през вратата на багажника или през страничния прозорец.
                  Карането без колан крие сериозен риск от удари на главата в тръбите, а при каране с каска ударите при каране по неравен терен са просто гарантирани при всяко положение.
                  не можах да си прежаля задната седалка навремето на стария патрул и за да може да се използва я обърнах обратно на посока на движението. не бе много зле и се влизаше отзад.
                  колкото до тръбите, вземи от онази термоизолация за тръби и със опашки я стегни. много помага.
                  ...TO THE LAST BREATH...ОФРОУД РАЛИ ''ЧЕРНО МОРЕ 2018''- 15 ГОДИНИ ЗАЕДНО

                  Коментар


                  • До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                    Ситуацията никак нее цвете но какво да се прави крастата е велико нещо явно си решил сериозно да се занимаваш с този вид спорт подобренията го доказват а съображенията за сигурност трабва да са безупречни ламарини се чукат коли се сменят ама контузиите са сериозни неща пожелавам ти за напред БЕЗАВАРИЕН СПОРТ
                    Човек се учи с много практика:D

                    Коментар


                    • До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                      Първоначално публикуван от Plamen_varna Преглед на мнение
                      не можах да си прежаля задната седалка навремето на стария патрул и за да може да се използва я обърнах обратно на посока на движението. не бе много зле и се влизаше отзад.
                      колкото до тръбите, вземи от онази термоизолация за тръби и със опашки я стегни. много помага.
                      Няма как. Резервната гума влезе вътре и не се разбират с голямата задна седалка. Освен това, щатната "пейка" тежи доста и свалянето й поне частично компенсира добавеното тегло на клетката.

                      Затова, за разходки с пътник отзад вариантът е единична седалка (предната дясна) монтирана зад навигатора. Вече го пробвахме - бива. Само дето ми се отваря малко гимнастика всеки път - слагане/махане на седалка и резервна гума, ама няма как.

                      А изолация на тръбите отдавна съм сложил. Щото иначе каската дрънчеше яко по железата.

                      Първоначално публикуван от hristo20000 Преглед на мнение
                      Ситуацията никак нее цвете но какво да се прави ...
                      Аааа, нищо й няма на ситуацията. Просто развитието на нещата премина отвъд т.нар. "point of no return". Оттук нататък, за добро или за лошо, за тази машина връщане назад към едно по-стандартно битие и външен вид няма ...
                      Ние не сме неутрални!

                      Коментар


                      • До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                        Малииийййй....като гледам как е станало....ще издържи и на пряко попадение....Сериозно решение,сериозен проект,сериозно изпълнение .Браво и на добър час.Поздрави.
                        NISSAN FOREVER
                        -----------------------------------------------------------------------------
                        Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                        Коментар


                        • До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                          Първоначално публикуван от V93 Преглед на мнение
                          Няма как. Резервната гума влезе вътре и не се разбират с голямата задна седалка.
                          Намислил си какво ще правиш с седалката? Примерно да ми я подариш, че имам нужда

                          Сорри за оффтопика.
                          Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
                          Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

                          Коментар


                          • До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                            На Чавдар мога да кажа само едно-Респект
                            sigpic УАЗ-452

                            Коментар


                            • До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                              Браво Чаво, това е сериозна състезателна машина, достоен апологет на "Варненската школа за преоборудване на Нисани"( справка Чуров, Пламен, първата кола на Геро и т.н.). Сериозен състезателен автомобил със сериозни възможности. Късмет в шампионата и безаварийно каране.
                              LZ1LRE, Range Rover 300Tdi
                              www.ADV-Bulgaria.com

                              Коментар


                              • До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                                Въпреки първоначалните ми намерения да си карам Патрула с предвидената от конструкторите вискомуфа, за пореден път реалността наложи да си променя мнението (ей, това естественият тунинг е голяма работа) ...

                                Много си е хубава вискомуфата, НО при условие, че е изправна. За съжаление, се оказва, че изправността на това нещо не продължава особено дълго.
                                В края на февруари т.г. бях сменил виското с нова "неоригинална", но тия дни отново забелязах едно характерно омасляване, което недвусмислено показваше, че и тази е вече пътник. А изминатият пробег не е особено голям.
                                Перспективата да се изръся с още едни 300 лв за нова вискомуфа, която я оживяла до края на сезона, я не, хич не ме зарадва, поради което реших да направя това, за което отдавна ме съветва Янко Чуров, и да сложа електрически вентилатори.

                                Използвахме това, че двигателят на Патрула така или иначе е разчастен за ремонт на клапани, и днес с небезизвестния Митко Фулдата сложихме радиатора (вече добре измит от варненската и заралийска кал) в багажника и се отнесохме до една голяма автоморга, където метнахме радиатора на тезгяха и поискахме да ни намерят "хеликоптери" (примерно от някакъв бус) които да са достатъчно големи като за камионче. След 5 минути човекът домъкна една двойка вентилатори от някакво Дукато или Ивеко. Като ги наложихме на радиатора - като че ли бяха правени по мярка.

                                Така че набързо ги напазарувахме и вече започна работа по приспособяването за новата им мисия. Електрическата инсталация беше леко опростена. Идеята е да има три режима - включено с датчик, принудително ръчно включване, изключено.

                                В първия режим управлението ще е с двоен датчик, който първо ще включва големия вентилатор, а при по-нататъшно повишаване на температурата ще пуска и по-малкия.
                                Принудителното включване е за да може да се задействат вентилаторите в случай на неизправност на датчика или когато по моя преценка е необходим повече вятър.
                                Ръчното изключване на вентилаторите е предвидено за преодоляване на водни препятствия. За този режим смятаме да има и една червена предупредителна лампа, за да не взема някой път да се отплесна и да забравя да включа отново духалките.

                                За съжаление, днес не си носех фотото, та се наложи Митко да направи някоя и друга снимка с ГСМ-а си.
                                Ние не сме неутрални!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X