Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

    Хмъъ... много поучително за всички нас!
    П-профила май и от горе трябва да е затворен и болта да минава през двете стени.

    Коментар


    • До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

      Преди два дни монтирах и на моя Патрол същото окачване/дори ще пусна тема за това,не толкова как се слага окачването,а за да се похваля/.При монтажа не сложихме въпросното удължение,и оставихме щангата на щатното и място.Видимо моста не промени положението си спрямо купето/а уж трябваше да избяга на страни/,така че мисля така и да си остане......какво е вашето становище по въпроса.Поздрави.
      NISSAN FOREVER
      -----------------------------------------------------------------------------
      Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

      Коментар


      • До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

        Този гаражен тунинг с акумолатора не ми харесва .Имай в предвид , че той при своята работа заряд - разряд отделя в газообразно състояние доста химии , който не се отразяват добре на белите дробове . Много е опасно ако в определен момент презарежда. Още по лошо се отразяват на децата . Необходима е надежна кутия с вентилационен отвор извън купето . Сух акумолатор - с око , да не те успокоява .
        MITSUBISI PADJERO 2,5 TDI. 1994 Г. Кандидат ретро.

        Коментар


        • До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

          Първоначално публикуван от pahov Преглед на мнение
          Този гаражен тунинг с акумолатора не ми харесва .Имай в предвид , че той при своята работа заряд - разряд отделя в газообразно състояние доста химии , който не се отразяват добре на белите дробове . Много е опасно ако в определен момент презарежда. Още по лошо се отразяват на децата . Необходима е надежна кутия с вентилационен отвор извън купето . Сух акумолатор - с око , да не те успокоява .
          Мисля, че това го обсъждахме тук

          AGM's do not have any liquid to spill, and even under severe overcharge conditions hydrogen emission is far below the 4% max specified for aircraft and enclosed spaces.
          Що се отнася до децата ... Ами в този Патрул деца вече не се возят. Ако не броим онези на предните 2 седалки де ...
          Ние не сме неутрални!

          Коментар


          • До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

            Да наистина е коментирано но техническата част , а не вредното влияние на здравето . Имаше мнение на един колега с буханка . Имам и личен опит за тези изпарения , затова изказах мнение за необходимост от добре уплътнена кутия .Колата си е твоя здравето също . Ти си решаваш.
            MITSUBISI PADJERO 2,5 TDI. 1994 Г. Кандидат ретро.

            Коментар


            • До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

              Първоначално публикуван от pahov Преглед на мнение
              Да наистина е коментирано но техническата част , а не вредното влияние на здравето . Имаше мнение на един колега с буханка . Имам и личен опит за тези изпарения , затова изказах мнение за необходимост от добре уплътнена кутия ...
              На VW Костенурка акумулаторът е под седалката. На Дифендър - под шофьорската седалка. Сигурно има още един куп коли, за които не се сещам, и при които акумулаторът е вътре в купето. И то говорим за стандартни "мокри" акумулатори, а не AGM.

              За мен далеч по-реална от обгазяване е опасността от разливане на киселина, поради което не бих и помислил да слагам вътре обикновен акумулатор с течен електролит.

              Отделно, дето не един и двама колеги са вкарали акумулатора вътре в джипа и досега не съм чул някой от тях да се оплаква. За Патрула това дори е едва ли не "стандартна процедура", тъй като от теглото на акумулатора на щатното място десният подкалник се къса. Ей така:

              Ние не сме неутрални!

              Коментар


              • До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                Малко козметика и привеждане в по-приличен вид на ламарините, съчетано с изрязване на калника и повдигане с около 4 см.



                Ние не сме неутрални!

                Коментар


                • До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                  И още малко снимки.

                  Я да видим какво ще правим ...




                  Кой си го може ...




                  Лека - полека придобива вид на изглед.




                  Погледнато по-отдалеч ще изглежда горе-долу така

                  Ние не сме неутрални!

                  Коментар


                  • До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                    Нещо, което трябваше да се направи отдавна, но по-добре късно ...

                    Ние не сме неутрални!

                    Коментар


                    • До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                      Както го е подкарал Гого ...





                      още малко и току-виж ми станало жал да го вкарам в гората ...
                      Ние не сме неутрални!

                      Коментар


                      • До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                        Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
                        ... още малко и току-виж ми станало жал да го вкарам в гората ...
                        Не че си вярвам де. Ей го веднага след "фейслифта" на изходна позиция ...




                        Гого Флекс свърши добра работа.
                        Ние не сме неутрални!

                        Коментар


                        • До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                          Малии, много лачен е станал. Айде безаварийно!

                          Коментар


                          • До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                            Много добре е станало, поздравления

                            Имам един въпрос - подкалниците от какво са направени?
                            И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                            Коментар


                            • До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                              Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                              Имам един въпрос - подкалниците от какво са направени?
                              Гума с дебелина 4 мм (доста тежичка), която се продаваше от рула с ширина около метър и 20.

                              Специално от това нещо днес останах много доволен. Оригиналните подкалници бяха паднали в неравна борба с ударите на гумите, поради което всичко отдолу ставаше мазало от кал, а липсата на разширители означаваше постоянно кални странични стъкла. Е, днес положението беше малко по-различно ...
                              Ние не сме неутрални!

                              Коментар


                              • До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                                Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
                                Гума с дебелина 4 мм (доста тежичка), която се продаваше от рула с ширина около метър и 20.

                                Специално от това нещо днес останах много доволен. Оригиналните подкалници бяха паднали в неравна борба с ударите на гумите, поради което всичко отдолу ставаше мазало от кал, а липсата на разширители означаваше постоянно кални странични стъкла. Е, днес положението беше малко по-различно ...
                                А къде ги продават тия рула и колко метъра ако не тайна,
                                щото имам идея да сменям и моите подкалници
                                И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X