Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Re: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

    Ами багажника ми е минал през същите тези места(поход 2006) и никога не съм имал проблем. просто ме притеснява да не ти повлече тавана. Както и да е . Още веднъж честито и безаварийно каране.
    PATROL 2.8TD КЪСА БАЗА -МАЛКО ПИПНАТ
    КТМ 990 ADVENTURE , SUZUKI DRZ400-E,YAMAHAYZ250F
    0899187766

    Коментар


    • Re: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

      първо поздравления, ама мнооого големи
      следя темата отначало и много му се радвам
      като порасна и аз ше си направя такъв танк
      само че това дали не би могло да предизвика някакъв проблем за шнорхела
      Прикачени файлове

      Коментар


      • Re: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

        Първоначално публикуван от denislav Преглед на мнение
        само че това дали не би могло да предизвика някакъв проблем за шнорхела
        Никакъв проблем. Снимката под този ъгъл лъже. Въжето минава достатъчно далеч от шнорхела за да не се трие в него (На детевоза беше далеч по-близо и пак нямаше проблеми).

        Нещо повече, в "горско" положение на шнорхела (т.е. обърнат назад) вантата ще осигури и допълнителна защита, защото ще повдига клоните, така че ще е по-лесно те да се прехвърлят назад по заоблената задна част на въздухозаборника.
        Ние не сме неутрални!

        Коментар


        • Re: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

          Първоначално публикуван от V93 Преглед на мнение
          Никакъв проблем. Снимката под този ъгъл лъже. Въжето минава достатъчно далеч от шнорхела за да не се трие в него (На детевоза беше далеч по-близо и пак нямаше проблеми).

          Нещо повече, в "горско" положение на шнорхела (т.е. обърнат назад) вантата ще осигури и допълнителна защита, защото ще повдига клоните, така че ще е по-лесно те да се прехвърлят назад по заоблената задна част на въздухозаборника.
          не за триене във въжето. имах предвид клон, който се пързаля нагоре по вантата...
          явно ъгъла на картинката подвежда.

          Коментар


          • Re: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

            Първоначално публикуван от denislav Преглед на мнение
            не за триене във въжето. имах предвид клон, който се пързаля нагоре по вантата...
            явно ъгъла на картинката подвежда.
            А, ако имаш предвид проблем при така обърнат шнорхел, то ъгълът на снимката не те подвежда изобщо. В това положение шнорхелът е като кука и с опънати ванти наистина би могло да възникне проблем (то и без ванти пак може де).

            Ама шнорхелът ми е обърнат напред само при каране по асфалт или при катерене на стръмни голи баири, като онези на неделната разходка.

            Има ли гора шнорхелът задължително се завърта назад.
            Ние не сме неутрални!

            Коментар


            • Re: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

              Здравейте,
              Аз съм предишния собственик,който само се е возил(по скоро жена ми) и не съм правил никакви ремонти и подобрения.Много се радвам да видя ,че се полагат "грижи",защото с тъга се разделих с него,но сега като виждам ,че е попаднал в по-добри ръце съм спокоен...
              Поздрави

              Коментар


              • Re: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                Честито завършване на подготовката на "танка" за оффроуд.Бях писал в един мой пост,че Патрола и без някакъв особен тунинг се справя много добре,а предполагам след такава подготовка ще е ...пей сърце....Смятам,че ще ти доставя голямо удоволствие при управлението и преминаването на сериозни препятствия.Честито и на добър час!!!
                NISSAN FOREVER
                -----------------------------------------------------------------------------
                Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                Коментар


                • Re: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                  Първоначално публикуван от lubashki777 Преглед на мнение
                  Честито завършване на подготовката на "танка" за оффроуд.Бях писал в един мой пост,че Патрола и без някакъв особен тунинг се справя много добре,а предполагам след такава подготовка ще е ...пей сърце....Смятам,че ще ти доставя голямо удоволствие при управлението и преминаването на сериозни препятствия.Честито и на добър час!!!
                  Благодаря за пожеланията! Патрулът вече ми доставя голямо удоволствие ...

                  А за подготовката - така си е. Но тъй като винаги има и по-сериозни препятствия, колкото по-подготвен е джипът, толкова по-надалеч се ходи за трактор ...
                  Ние не сме неутрални!

                  Коментар


                  • Re: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                    Първоначално публикуван от V93 Преглед на мнение
                    колкото по-подготвен е джипът, толкова по-надалеч се ходи за трактор ...

                    точно кзано
                    LZ1PER

                    Коментар


                    • До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                      Я сега да открием топлата вода!

                      Ако си правите джипка за гората, гледайте да не прекалявате с разни красоти. Като такава броня например ...




                      Много добре изглежда. Толкова добре, че в един момент гората ще си я хареса и ще поиска да си я вземе и тогава става това ...





                      Тогава вече никак не изглежда добре и човек, иска - не иска стига до варианта на Янко ...

                      За радост на някои хора, които само това чакат ...






                      за да грабнат флекса ...




                      и да срежат калниците ...




                      След което нещата придобиват горе-долу този вид ...









                      Вчера беше оправен единия калник. Боби разправя, че, ако слушам, днес щял да стане и втория.
                      Ние не сме неутрални!

                      Коментар


                      • До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                        !!!
                        Чава , махай това гърне(няма да ти се промени,,гласа'') .Сложи тръба , като я прибереш нагоре.Мога да ти пратя снимки след няколко дена(3-4).За броня какво измисли?
                        PATROL 2.8TD КЪСА БАЗА -МАЛКО ПИПНАТ
                        КТМ 990 ADVENTURE , SUZUKI DRZ400-E,YAMAHAYZ250F
                        0899187766

                        Коментар


                        • До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                          Първоначално публикуван от churov Преглед на мнение
                          Чава , махай това гърне(няма да ти се промени,,гласа'') .Сложи тръба , като я прибереш нагоре.Мога да ти пратя снимки след няколко дена(3-4).За броня какво измисли?
                          Е хич бива ли чисто ново, почти непокътнато гърне да махам?
                          Дай да му се издрусам отгоре някой и друг път първо, та да имам основание да го махна.


                          Eто още малко снимки на тема "калници" от днес














                          Та така. За да не се мачкат задните калници същите бяха "подстригани" късичко. (Всички снимки)
                          В процеса на работата Боби успя и доста добре да ликвидира пораженията от рилските дерета, изразяващи се в огънати ламарини. От лявата страна калникът стана направо като нов.

                          Сега чуденката е дали резервоарът няма да започне да го отнася малко повече?!?

                          А задната броня мисля да е от яка тръба. Отказах се от профил, защото задният свес на Патрула си е големичък и при нашето каране задницата със сигурност ще продължи да закача от време на време. Надявам се тръбата по-малко да играе ролята на "рало" в сравнение с П-образен профил.

                          Идеята ми за бронята е все пак тя да се различава от "стандартното" изпълнение за да бъде възможно запазването и използването на щатното ухо за теглене.

                          Довършването обаче остава за другата седмица, защото утре ще се кара.
                          Ние не сме неутрални!

                          Коментар


                          • До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                            Чавдаре,

                            Ако мога да споделя съвет - мисля 3-4 КГ ламарина под резервоара няма никак да навредят с оглед старанието ти да го запазиш цял и непробит... много виси някак си опасно...

                            А ти си знаеш, за дупките в ламарината да изтича калта като го миеш с пароструйката после...

                            Поздрави,
                            Бъдете живи и здрави!

                            Коментар


                            • До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                              Първоначално публикуван от BatGeorgeone Преглед на мнение
                              мисля 3-4 КГ ламарина под резервоара няма никак да навредят с оглед старанието ти да го запазиш цял и непробит... много виси някак си опасно...
                              За съжаление, 3-4 кг не вършат работа. Щатната защита е от тънка ламарина, но оребрена. За да постигна същото ниво на защита (което си е безсмислено упражнение) с плоска ламарина ще трябва да сложа по-дебела от сегашната, а за по-добра защита (от която да има смисъл) - още по-дебела ламарина. Което означава доста повече (в пъти) от 3-4 кг ...

                              Евентуално би имало смисъл от достатъчно дебел дурал. Обаче там има проблем с финансовото "тегло" ...

                              Между другото, обикновено пораженията по резервоара са преди всичко свързани с намаляване на обема му, а не с пробиване (не че е такова е невъзможно де).

                              Мислихме и за вариант "повдигане на резервоара за сметка на багажника", но, както ми се струва, за него проблематична ще е липсата на достатъчно място поради даденостите на конструкцията.

                              Ще покарам така, пък то ще си каже ...
                              Ние не сме неутрални!

                              Коментар


                              • До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                                Чавдаре има вариант и без поставяне на свинско дебела ламарина

                                Ей сега ще драсна и ще покажа нагледно...

                                Поздрави,
                                Прикачени файлове
                                Бъдете живи и здрави!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X