До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация
Колегата zenit рече "всичко е ясно, тунингът приключи". Ама хич не е прав.
Както показва практиката тунингът никога не свършва ...
Поради нЕкои обстоятелства се наложи предницата на Патрула да се приведе в изходно положение ...
и да се започне от начало. Точно една година след като даде много съществен принос за "наджипването" на детевоза, Митко Фулдата отново е в поза "на колене" пред поредния джип ...
Както си личи от първата снимка, плочата на лебедката досега беше равнена по долния ръб на шасито. Сега, по предложение на Митко, решението беше да се качи над рамата и се изнесе лекичко напред. Целта на занятието, освен всичко друго, е и ако може да се спечели някое градусче по-добър ъгъл на заход.
Преработената предишния път долна напречна гредичка на коша и сега позволи плочата на лебедката да се вкара с едно 2-3 см назад.
Този път се наложи и малко по-сериозно подстригване на пластмасовата решетка. Да не му даде човек на Фулдата джип в ръцете! То не беше флекс, не беше зеге, че и до ножовка стигна накрая ...
Този път тунингът взе и още една "жертва". Казанчето за чистачките на фаровете беше грижливо свалено и прибрано, а на негово място се настани кутията с управлението на лебедката. Старото място й дойде възтесничко.
След като в общи линии натаманихме лебедката, дойде ред и на бронята. Въз основа на изводите от процеса на естествен тунинг везните категорично се наклониха в полза на тръбите ...
Нещата определено започват да придобиват вид ...
Я сега да видим как ще изглежда с една джувка отгоре ...
Има още неща за довършване и доизкусуряване, ама май не изглежда зле?
Колегата zenit рече "всичко е ясно, тунингът приключи". Ама хич не е прав.
Както показва практиката тунингът никога не свършва ...
Поради нЕкои обстоятелства се наложи предницата на Патрула да се приведе в изходно положение ...
и да се започне от начало. Точно една година след като даде много съществен принос за "наджипването" на детевоза, Митко Фулдата отново е в поза "на колене" пред поредния джип ...
Както си личи от първата снимка, плочата на лебедката досега беше равнена по долния ръб на шасито. Сега, по предложение на Митко, решението беше да се качи над рамата и се изнесе лекичко напред. Целта на занятието, освен всичко друго, е и ако може да се спечели някое градусче по-добър ъгъл на заход.
Преработената предишния път долна напречна гредичка на коша и сега позволи плочата на лебедката да се вкара с едно 2-3 см назад.
Този път се наложи и малко по-сериозно подстригване на пластмасовата решетка. Да не му даде човек на Фулдата джип в ръцете! То не беше флекс, не беше зеге, че и до ножовка стигна накрая ...
Този път тунингът взе и още една "жертва". Казанчето за чистачките на фаровете беше грижливо свалено и прибрано, а на негово място се настани кутията с управлението на лебедката. Старото място й дойде възтесничко.
След като в общи линии натаманихме лебедката, дойде ред и на бронята. Въз основа на изводите от процеса на естествен тунинг везните категорично се наклониха в полза на тръбите ...
Нещата определено започват да придобиват вид ...
Я сега да видим как ще изглежда с една джувка отгоре ...
Има още неща за довършване и доизкусуряване, ама май не изглежда зле?
Коментар