Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

    Колегата zenit рече "всичко е ясно, тунингът приключи". Ама хич не е прав.

    Както показва практиката тунингът никога не свършва ...

    Поради нЕкои обстоятелства се наложи предницата на Патрула да се приведе в изходно положение ...




    и да се започне от начало. Точно една година след като даде много съществен принос за "наджипването" на детевоза, Митко Фулдата отново е в поза "на колене" пред поредния джип ...




    Както си личи от първата снимка, плочата на лебедката досега беше равнена по долния ръб на шасито. Сега, по предложение на Митко, решението беше да се качи над рамата и се изнесе лекичко напред. Целта на занятието, освен всичко друго, е и ако може да се спечели някое градусче по-добър ъгъл на заход.






    Преработената предишния път долна напречна гредичка на коша и сега позволи плочата на лебедката да се вкара с едно 2-3 см назад.

    Този път се наложи и малко по-сериозно подстригване на пластмасовата решетка. Да не му даде човек на Фулдата джип в ръцете! То не беше флекс, не беше зеге, че и до ножовка стигна накрая ...




    Този път тунингът взе и още една "жертва". Казанчето за чистачките на фаровете беше грижливо свалено и прибрано, а на негово място се настани кутията с управлението на лебедката. Старото място й дойде възтесничко.





    След като в общи линии натаманихме лебедката, дойде ред и на бронята. Въз основа на изводите от процеса на естествен тунинг везните категорично се наклониха в полза на тръбите ...




    Нещата определено започват да придобиват вид ...







    Я сега да видим как ще изглежда с една джувка отгоре ...






    Има още неща за довършване и доизкусуряване, ама май не изглежда зле?





    Ние не сме неутрални!

    Коментар


    • До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

      с тая тръба е много по добър захода.
      ама и на лебедчицата и беше време да е по големичка.
      жалко за многото работа по предишната броня.

      Коментар


      • До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

        Първоначално публикуван от koko11 Преглед на мнение
        с тая тръба е много по добър захода.
        ама и на лебедчицата и беше време да е по големичка.
        жалко за многото работа по предишната броня.
        Гората има навик да казва "Това да, това не" ...
        Ние не сме неутрални!

        Коментар


        • До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

          Новият вариант определено ми харесва повече. Сега джипката ще има по-голям ъгъл а заход, а и конструкцията ще е по-здрава. А ще я боядисате ли?

          Коментар


          • До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

            Първоначално публикуван от Victor Преглед на мнение
            Сега джипката ще има по-голям ъгъл а заход, а и конструкцията ще е по-здрава. А ще я боядисате ли?
            Това е целта на занятието.
            А за боядисване - ще я боядисаме. Само че по-простичко. Както вече съм споменавал, праховото го отписвам като вариант за "горска джипка".
            Ние не сме неутрални!

            Коментар


            • До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

              Днес работата продължи с усилване на новата броня











              Вероятно стана по-тежичка от предишната. Не мисля обаче, че увеличаването на теглото е с много, пък и беше неизбежно, защото исках бронята да е по-здрава и да има булбар, какъвто преди нямаше.

              Общо взето, останаха по-козметични довършителни работи и боядисване.

              А междувременно Фулдата предложи и допълнителна офроуд модификация на камиончето ...

              Ние не сме неутрални!

              Коментар


              • До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                Чавдаре, браво много ми харесва, много по-добре от бронята отпред, гледам лебедката си е каквато трябваБраво

                П.П.Внимавайте, че с тия неконтролируеми въздушни потоци човек не знае
                sigpic УАЗ-452

                Коментар


                • До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                  Първоначално публикуван от JC Преглед на мнение

                  П.П.Внимавайте, че с тия неконтролируеми въздушни потоци човек не знае
                  Аааааааааааааааа НЕ ! Всичко е смятано по 3.14 и едно на ум ...

                  Коментар


                  • До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                    Ей Чаво ... ще умориш Митко от жажда бе .!!
                    Никъде в цялата работа няма ни една бира .....
                    Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

                    Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

                    Коментар


                    • До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                      Първоначално публикуван от CarTest™ Преглед на мнение
                      Ей Чаво ... ще умориш Митко от жажда бе .!!
                      Никъде в цялата работа няма ни една бира .....
                      Смея ли? Че то и инспекции има ...
                      Прикачени файлове
                      Ние не сме неутрални!

                      Коментар


                      • До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                        Чудесна работа сте свършили! Ще слагате ли предпазна ламарина за демпфера и ще предпазвате ли фаровете и мигачите по някакъв начин?
                        NISSAN PATROL 2.8TD

                        Коментар


                        • До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                          Първоначално публикуван от petio-beliata Преглед на мнение
                          Ще слагате ли предпазна ламарина за демпфера и ще предпазвате ли фаровете и мигачите по някакъв начин?
                          Не смятам да слагам защита отпред. Стоманената ще е твърде тежка, а тази от дурал - твърде скъпа. И на всичкото отгоре, не съм убеден, че има особена полза от тази защита. Личните ми наблюдения показват, че демпферът най-често си пати от "близка среща" с препятствия, които са ниско долу - например камък по средата между коловозите, а защитата не ме спасява от такива.

                          Конструкцията на бронята ще остане в показания по-горе вид. Не искам да я утежнявам допълнително със защита на фаровете.
                          Ние не сме неутрални!

                          Коментар


                          • До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                            Когато правиха моята броня (братята под моста), дискутирахме нашироко различните аспекти (за какво смятам да го ползвам, как искам да изглежда....). Тази ламарина освен предпазна функция, намалява челното съпротивление при каране в дълбок сняг, кал и т.н. Със сегашния сняг във Варна имах възможност да тествам и ефекта ми хареса - наклонената ламарина действа като ски и изнася джипа нагоре. А преди няколко години в гората строших преден фар на "Терано"-то и като платих доста прилична сума вече ми е фикс-идея.
                            NISSAN PATROL 2.8TD

                            Коментар


                            • До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                              Първоначално публикуван от petio-beliata Преглед на мнение
                              Тази ламарина освен предпазна функция, намалява челното съпротивление при каране в дълбок сняг, кал и т.н.
                              Така или иначе - дифовете си остават отдолу ...

                              Първоначално публикуван от petio-beliata Преглед на мнение
                              А преди няколко години в гората строших преден фар на "Терано"-то и като платих доста прилична сума вече ми е фикс-идея.
                              Постигането на пълна защита е непостижимо. В някои случаи именно защитата може да допринесе за повече поражения. Да речем, ако някой по-баят клон се завре зад нея, както най-вероятно е станало с дървото, което ми е сгънало прага.

                              Може би показаното на снимка по-горе поражение е нямало да се случи, или поне не в такава степен, ако не е била степенката, в която да се заклещи ...
                              Ние не сме неутрални!

                              Коментар


                              • До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                                Всичко това е вярно, затова и вариантите за тунинг са толкова много и всяко решение има "+" и "-" страни.
                                NISSAN PATROL 2.8TD

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X