Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

    Първоначално публикуван от BatGeorgeone Преглед на мнение
    Чавдаре има вариант и без поставяне на свинско дебела ламарина
    За да има смисъл от защита, тя трябва да може да издържи джипът да се издруса отгоре й без да се деформира ...
    Ние не сме неутрални!

    Коментар


    • До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

      Много добре става !Това гърне ще го запретнеш докато се прибираш от работа към къщи , но ти си знаеш .Ако ти трябва ще ти подаря и моето (като ново е) .Да не ти направи повече проблеми.
      Защитата на резервоара ти е достатъчна - издържа теглото на джипа.Разбира се , ако се постареш....- аз успях.не си осакатявай багажника,ползваш го.аз като си изрязах теглича , оставих напречния профил.Така или иначе задната ти броня опира първо тя , а не резервоара.
      Успех !
      PATROL 2.8TD КЪСА БАЗА -МАЛКО ПИПНАТ
      КТМ 990 ADVENTURE , SUZUKI DRZ400-E,YAMAHAYZ250F
      0899187766

      Коментар


      • До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

        Първоначално публикуван от BatGeorgeone Преглед на мнение
        Ей сега ще драсна и ще покажа нагледно...
        Общо взето, нещо подобно очаквах.

        Не мисля, че такъв вариант ще свърши работа.
        Първо, скелетът от винкел също тежи и в определена степен ще ликвидира ефекта от по-тънката ламарина.

        Освен това, напречните усилващи ребра от винкел ще ти създадат проблеми, независимо от коя страна на защитата са.
        Ако са отвътре, то тогава защитата ще трябва да се разположи на по-голямо разстояние от резервоара, т.е. да слезе по-надолу, т.е. ще се увеличи шансът защитата да удря в земята. Освен това, ако защитата все пак поддаде, резервоарът ще пострада повече, защото ще бъде ударен от острите ръбове на ребрата, вместо от плоската ламарина на защитата.

        Ако ребрата са отвън, това също ще е проблем. Защото там, където заоблената щатна защита ще удари в земята, но ще се плъзне и ти ще продължиш без проблеми, ребрата от винкел ще заорат, а това едва ли ще се отрази добре на защитата и на проходимостта на джипа ...
        Ние не сме неутрални!

        Коментар


        • До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

          Чавдаре, говорим за винкел 15-20 мм широчина, какво заораване...1-2 см няма да ти опропастят клиренса но биха ти спасили резервоара...

          Моите две стинки

          Поздрави,
          Бъдете живи и здрави!

          Коментар


          • До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

            Първоначално публикуван от BatGeorgeone Преглед на мнение
            Чавдаре, говорим за винкел 15-20 мм широчина, какво заораване...1-2 см няма да ти опропастят клиренса но биха ти спасили резервоара...
            Не става въпрос за клиренс. А за това, че в много случаи чистата от израстъци ламарина на защитата и да удари, ще се плъзне и ще минеш, и то без някакви сериозни поражения.

            Докато предлаганата от тебе защита с 1-2 см "зъби" в такъв случай ще заоре. А пази боже, ако се закачи на камък, какво ще стане ...

            Ако не вярваш - оформи си такава защита на твоя джип и се пъхни там, където може да я закачиш. Ще се изненадаш от резултата ...
            Ние не сме неутрални!

            Коментар


            • До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

              Аз мисля много по-радикално в тази насока - просто резервоара се слага в купето, само дето няма кой да ми го направи на човешка цена от дебел алумин...

              Поздрави,
              Бъдете живи и здрави!

              Коментар


              • До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                Пламене не внимаваш ще ти пиша 2ка по ФотоШоп или Пейнт

                Гуметата са доста понапълняли на колажа, който е предложил колегата

                Поздрави,
                Бъдете живи и здрави!

                Коментар


                • До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                  Майтапите се вие ,ама ако знаете как ми се върти нещо подобно из главата....Големият проблем е че колата ще се разбалансира теглово много лошо.Защо мислите на отрязани отзат джипки започват да трупат по две резерни гуми , задни лебетки и т.н. Трябва да измисля и как да се скъси предницата ....
                  PATROL 2.8TD КЪСА БАЗА -МАЛКО ПИПНАТ
                  КТМ 990 ADVENTURE , SUZUKI DRZ400-E,YAMAHAYZ250F
                  0899187766

                  Коментар


                  • До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                    Първоначално публикуван от churov Преглед на мнение
                    Майтапите се вие ,ама ако знаете как ми се върти нещо подобно из главата....Големият проблем е че колата ще се разбалансира теглово много лошо.Защо мислите на отрязани отзат джипки започват да трупат по две резерни гуми , задни лебетки и т.н. Трябва да измисля и как да се скъси предницата ....
                    Може би аз нещо не схващам , ама какъв е смисъла да се реже отзад, за да се връщат след това едни кила под формата на лебедка, гуми и т.н.?...

                    Коментар


                    • До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                      Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
                      Може би аз нещо не схващам , ама какъв е смисъла да се реже отзад, за да се връщат след това едни кила под формата на лебедка, гуми и т.н.?...
                      Взе ми думите от устата ...
                      Ние не сме неутрални!

                      Коментар


                      • До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                        Тази вечер камиончето отново се сдоби със задна броня.

                        За съжаление, един заплес си забрави фотоапарата, та се наложи използване на камера на ГСМ, последвани от нощни снимки пред блока.

                        Както вече споменах, една от задачите при изготвянето на бронята беше запазване на щатното ухо за теглене. Хич не ми се щеше да го замествам с нещо по линия на ТНТМ.












                        Ха да я видим тази колко ще изкара ...
                        Ние не сме неутрални!

                        Коментар


                        • До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                          Чавдарееее..... твой ред е .
                          Прикачени файлове

                          Коментар


                          • До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                            Първоначално публикуван от markan Преглед на мнение
                            Чавдарееее..... твой ред е .
                            Глей си работата! Камиончето, както си е сега, става хем за расотки, хем некоя работа да свърши. Нали видя днес колко лебедки стоварихме от него ...

                            Да не говорим пък, че предницата и без това си е дълга и тежка, а с такова кълцане отзад какво ли ще стане ...
                            Ние не сме неутрални!

                            Коментар


                            • До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                              Да не говорим пък, че предницата и без това си е дълга и тежка, а с такова кълцане отзад какво ли ще стане ...
                              Така не може да се кажеТребе да се проба

                              Коментар


                              • До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                                Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
                                Може би аз нещо не схващам , ама какъв е смисъла да се реже отзад, за да се връщат след това едни кила под формата на лебедка, гуми и т.н.?...
                                Смисъла е скъсяването на задницата! Ако е с цел сваляне на КГ , трябва да се олекотява и от пред - затова казах , че не толкова проста работа , иначе да съм го свършил вече
                                PATROL 2.8TD КЪСА БАЗА -МАЛКО ПИПНАТ
                                КТМ 990 ADVENTURE , SUZUKI DRZ400-E,YAMAHAYZ250F
                                0899187766

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X