Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Re: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

    Никога не съм идвал на разходките ви,но едва ли ходите на такива странични наклони че да се объщате.Но вие си знаете най-добре!

    П.С.Моля след това изказвания да не се обръща темата на това кой на какви разходки ходи!!!

    Коментар


    • Re: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

      Първоначално публикуван от Явор(dorzi) Преглед на мнение
      Не виждам каква е разликата между "полилея" и багажника като става дума за гората.И двете ще опират еднакво в клоните.Просто си мисля че на V93 не му се слага багажник
      П.С.Не се лишавай толкова лесно от багажник на покрива.
      Има известна разлика. На първо място - теглото. Полилеят с 6 фарчета тежи нищо и половина. Багажник на целия покрив, че и с качен на него багаж (примерно резервната гума) вече си става едни по-съществени кила, качени на около 1,90 - 2 метра. Няма начин това тегло да не окаже влияние върху стабилността на джипа.

      На второ място, багажникът все пак ще представлява една по-голяма "закачалка" за клони, а ние много често се навираме в доста гъсти гори. Места с по-големи странични наклони също не липсват.
      Това, м/у другото, се вижда и от видеото от последната разходка.

      Поради горните съображения, на първо време ще пробвам как си събирам багажа вътре в купето. Все пак задната седалка е широчка, а нормално возя само 1 дете.
      Ако видя, че не става, естествено, че ще обмисля и варианта за добавяне на багажник. Място на покрива има.
      Ние не сме неутрални!

      Коментар


      • Re: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

        Най-после вчера и днес привеждането на Патрула в подходящ вид беше приключено в общи линии с поставянето на защита на праговете, "полилея" и вантите.

        Вчера започнахме със "степенките", ...





        които в завършен вид изглеждат така




        На 5-тата минута след като Кики приключи със заварките, вече бях напъхал големия крик под тръбата и вдигнах джипа за нея. Издържа.

        После продължихме със стойката за допълнителните светлини (т.е. полилея)





        Днес Боби довърши ел. инсталацията за осветлението за да може да ми пуснат тока.
        С цел намаляване на натоварването за алтернатора и акумулатора направихме включването на допълнителните фарове 4 + 2, като крайните два са на отделен ключ с идеята да са леко завъртяни навън от надлъжната ос на джипа и да осигуряват по-добро осветление встрани, при каране офроуд.

        Попътно, покрай електриките за полилея, беше отстранен още един "електротунинг", наследен от предишните собственици. Установихме, че гнездото на запалката е свързано по класически за пишман майсторите начин - кабелчето хлабаво усукано и отгоре омотано с изолирбанд. ХОди включвай по-сериозни консуматори в така тунингованото гнездо на запалката ...

        Запалката беше свързана както трябва, а освен в джипа беше инсталирана още една двойка гнезда "за запалка". Сега вече ще мога спокойно да си държа GPS-а включен в щатния контакт на запалката, а в същото време да разполагам с възможност за захранване на други консуматори (компресора, зарядно за батерии, ... ).

        Опънахме и вантите. Там обаче може би ще се наложи лека доработка, защото въпреки използваните големи шайби, ламарината на предната част на калниците като че ли поддаде малко в резултат на по-силното натягане на въжетата. Просто трябва да намеря парче неръждавейка с подходяща дебелина, от което да се направят планки, които да заменят шайбите.

        В крайна сметка, Патрулът вече изглежда така.






        И даже допълнителните фарове (италиански Lampa, от Импас, комплект от 2 бр. за 55 пари) светят




        С днешна дата обявявам "привеждането в годност" за официално приключено, а Патрулът - готов за действие.

        Междувременно бяха проведени доста сериозни изпитания за готовността - разходка на 20 май, участие в 3-дневния преход в Родопите и изкачването на Мечи връх. Само за периода на празниците са навъртени към 1200 км, сериозна част от които - по черно.

        Оценката ми за джипа е категорично положителна. С показаното дотук този танк просто ме кефи неописуемо!!!


        П.П. И тъй като е добре известно, че процесът на тунинговане може да бъде прекратен, но не и завършен, из главата ми вече започват да се въртят мисли за допълнителни подобрения, отчасти предизвикани и от процеса на "естествен тунинг", протичащ доста интензивно в гората ...
        Ние не сме неутрални!

        Коментар


        • Re: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

          Със здраве да го ползваш и много да те радва
          Аз не вярвам в чудеса!
          Разчитам на тях!

          Коментар


          • Re: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

            Първоначално публикуван от V93 Преглед на мнение
            ...
            С днешна дата обявявам "привеждането в годност" за официално приключено, а Патрулът - готов за действие.
            ...
            Aз за близо една година още съм посредата, а ти "приключи" за един месец - късметлия
            Със здраве да си го караш и много да те радва

            Коментар


            • Re: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

              Браво Чавдо! Красавец е станал, и по всичко личи с чудесни показатели. Този модел Патрол с късата база ми е фаворит при японските джипове, навремето да не си купя такъв ме спря само това че не съществува двигател по мой вкус за него. Ама на теб той ти е предостатъчен, така че отлична машина е, много да те радва!
              Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

              Коментар


              • Re: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                Първоначално публикуван от quadra Преглед на мнение
                Ама на теб той ти е предостатъчен
                Кой ти каза, че в гората не трябват по-мощни двигатели?!?
                Ние не сме неутрални!

                Коментар


                • Re: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                  Първоначално публикуван от V93 Преглед на мнение
                  Кой ти каза, че в гората не трябват по-мощни двигатели?!?
                  Трябват си, ама който е свикнал на дизел като види разхода на голям бензинов двигател и му става лошо, а нали идеята при офроъда е да ти е приятно. Пък и мисля че сега тази машинка е доста по-енергонаситена от Детевоз-1
                  Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                  Коментар


                  • Re: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                    Първоначално публикуван от quadra Преглед на мнение
                    Трябват си, ама който е свикнал на дизел като види разхода на голям бензинов двигател и му става лошо, а нали идеята при офроъда е да ти е приятно. Пък и мисля че сега тази машинка е доста по-енергонаситена от Детевоз-1
                    Че то има и по-големи дизели ...

                    А тази машинка изобщо не може да се сравнява с детевоза.
                    Отстъпва му само по показател "комфорт". Иначе ...
                    Въпреки не много мощният двигател, който е и леко "спънат" от 33-ките, в гората Патрулът върви много уверено. В неделя при катеренето нито веднъж не стигнах над 3000 оборота (може би щеше да се наложи, ако бях направил финалното качване на върха), а на доста стръмни места пердашеше неудържимо нагоре на 3-а бавна ...
                    Ние не сме неутрални!

                    Коментар


                    • Re: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                      Браво Чаво,

                      Както ти казах вече, много добре стана , поздравления, само да ви радва!

                      offtopic:

                      Първоначално публикуван от quadra Преглед на мнение
                      ...Този модел Патрол с късата база ми е фаворит при японските джипове, навремето да не си купя такъв ме спря само това че не съществува двигател по мой вкус за него...
                      Съществува, съществува (4.2 бензин), ама тук не се намира..

                      Първоначално публикуван от quadra Преглед на мнение
                      Трябват си, ама който е свикнал на дизел като види разхода на голям бензинов двигател и му става лошо, а нали идеята при офроъда е да ти е приятно...
                      Знам за какво говориш...

                      Коментар


                      • Re: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                        Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
                        Браво Чаво,

                        Както ти казах вече, много добре стана , поздравления, само да ви радва!

                        offtopic:



                        Съществува, съществува (4.2 бензин), ама тук не се намира..



                        Знам за какво говориш...
                        Яро, знам за 4.2 бензин, но това е двигател който мога да понеса на нещо като Вранглер (два пъти по-малко от Патрола), а за Патрола си трябва V8 по моите разбирания
                        Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                        Коментар


                        • Re: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                          Първоначално публикуван от alex_markov Преглед на мнение
                          Aз за близо една година още съм посредата, а ти "приключи" за един месец - късметлия
                          Не съм приключил тунинга, а "привеждането в готовност".

                          Иначе тунингът и поддържането в готовност никога не приключват ...
                          Ние не сме неутрални!

                          Коментар


                          • Re: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                            Браво, чудесно!!
                            Просто е станал перфектно, много се радвам на джипката и на ентусиазма ти да го направиш такъв, какъвто изглежда сега. Аз още си чакам чарковете за моя Y260 за да го вкарам в бокса и да последвам одисеята към привеждане в готовност за извън пътя.

                            Много кеф да ти донесе в гората и да не те подвежда.
                            Nissan Patrol Y260

                            Коментар


                            • Re: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                              За теглото съм съгласен - макар ,че до този момент никога не съм имал проблем с това.Патрулчо е доста широк.Резервната гума я свалям само на състезание, но там скороста е друга.Далеч по-неприятно е когато е на задната врата.

                              Първоначално публикуван от V93 Преглед на мнение
                              .....На второ място, багажникът все пак ще представлява една по-голяма "закачалка" за клони, а ние много често се навираме в доста гъсти гори. Места с по-големи странични наклони също не липсват.
                              Това, м/у другото, се вижда и от видеото от последната разходка.....
                              Тук обаче си в голяма грешка!горният край на багажникът ми е на 7 см над тавана и е доста прибран.В какви храсти и клонаци е влизал ще видиш по боята ми -живот и здраве. Изцяло конструкцията на ''полилеат '' ти е на един добър ,,клоносъбирая'' - не се сърди , но мисля че ще береш ядове с него.Дано да не изляза прав , но ...
                              Всъщност , аз съм същия ,трябва да се убедя сам ....
                              Иначе колата ти е станала супер и както казах тя ще те радва дълго.Винаги ще има след родилни мъки , но това не е болка за умиране.Сроковете за които се справи са феноминални (дори и за мен - доста майстори им прилошава като ме видят )
                              Успех
                              PATROL 2.8TD КЪСА БАЗА -МАЛКО ПИПНАТ
                              КТМ 990 ADVENTURE , SUZUKI DRZ400-E,YAMAHAYZ250F
                              0899187766

                              Коментар


                              • Re: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                                Първоначално публикуван от churov Преглед на мнение
                                Тук обаче си в голяма грешка!горният край на багажникът ми е на 7 см над тавана и е доста прибран.В какви храсти и клонаци е влизал ще видиш по боята ми -живот и здраве. Изцяло конструкцията на ''полилеат '' ти е на един добър ,,клоносъбирая'' - не се сърди , но мисля че ще береш ядове с него.Дано да не изляза прав , но ...
                                За какво да се сърдя?!? Аз си знам, че всяко нещо, поставено над покрива ще закача клоните и ще създава проблеми, каквито не бих имал без него. Примерно на места като това
                                Все пак имам пред очите си опита на колегите от групата и мисля, че с малко повече внимание проблемите няма да са толкова страшни.
                                CJ-ят на Боби е по-висок, полилеят му е с подобна конструкция, а досега не съм забелязал да е имал особени проблеми.

                                Ако трябва - ще режем клони. А ядове сигурно ще бера, ако не внимавам ...
                                Ние не сме неутрални!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X