Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Премеждия при -10 градуса

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Премеждия при -10 градуса

    Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
    Ако е счупена кобилица на смукателен клапан може и да не покаже компресия.
    Ако се счупи от нищото съм съгласен. Обаче, ако се счупи от прескачане на зъб/зъби, цилиндъра няма да се изпразни (виж такта изпускане) и този обем ще се сгъсти.

    Коментар


    • От: Премеждия при -10 градуса

      Първоначално публикуван от dizo Преглед на мнение
      Колега,провери буксата на регулатора на налягането,който е сложен от дясната страна на рейката.Свали пластмасата,извади буксата,огледай я.Ако има някакви мръсотии,налепи,позеленяване ги почисти.Споделям това,защото малко преди студовете ми се случи нещо такова.След като я изгася,след това няма палене.Стартера върти като луд но признаци за палене няма.Усъмних се във горивния филтър,вадих маркучи,въртях,но освен бистра и чиста нафта друго не видях.И тогава при нямане какво друго да се направи щото бях на улицата, бръкнах с ръка под кората и напипах гореописният датчик.Дръпнах кабелите и о чудо-запали сякаш нищо не е било.Та и една диагностика няма да е излишна.А и Джекичан не светва,та не знам дали в този случай се записват грешки.

      На тоя дъртанян първо трябва да му сложиш регулатор на налягане и рейка и тогава да клатиш кабели...
      Фиат Купе
      Опел Фронтера В
      Мицубиши Паджеро Пинин

      Коментар


      • От: Премеждия при -10 градуса

        Евентуално, живот и здраве, този двигател ще бъде отворен на пролет-лято, защото ми е интересно да разбера какво се е случило. Като след това, здравите детайли най-вероятно ще ги пусна за продажба. А за момента търся друг двигател. Интересно ми е двигателите с кодове 4D55, 4D56, 4M40 и 6G72, дали са с един и същи захват за рамата?

        П.п. Намерих един двигател 4M40, който е близо до София. Има ли някой възможност да му направи оглед, като за това ще си платя? Или по-добре да пусна нова тема? Благодаря!

        Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
        Последно редактирано от c0dy^; 14-01-17, 10:37.

        Коментар


        • От: Премеждия при -10 градуса

          Първоначално публикуван от novatech Преглед на мнение
          На тоя дъртанян първо трябва да му сложиш регулатор на налягане и рейка и тогава да клатиш кабели...
          Е колега,всичко си има колата.Вземи се ограмоти.

          Коментар


          • От: Премеждия при -10 градуса

            Винаги съм предпочитал да правя моите агрегати, каквито и да са те, вместо втора употреба в незнайно състояние и една камара пари. Вземете го отворете тоя двигател да видите какво е положението, пък тогава го мислете. Смяна на двигател, особено с различен от сегашния е филм с неизвестен финансов край. При моята 124 както карам и взе да прекъсва, прибрах се от път, чесах се дет не ме сърби, умувахме с мой приятел, накрая взех да премеря компресия - 2-ри цилиндър 0. Ясно без отваряне няма да стане, в сервиза, и счупен изпускателен клапан, без никакви поражения. Просто парче липсва. Вече 40 х.км. след ремонта си карам колата и съм си доволен. Ремонта стъпи 500 лв. с обслужване на глава, смяна на всички изпускателни клапани, гарнитури, труд.
            Ford Maverick II 2.3 XLT
            Ford Mondeo MK5

            Коментар


            • От: Премеждия при -10 градуса

              Първоначално публикуван от Asen Kushlev Преглед на мнение
              Винаги съм предпочитал да правя моите агрегати, каквито и да са те, вместо втора употреба в незнайно състояние и една камара пари.
              ...
              +1
              Винаги само това съм правил.
              ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

              Коментар


              • От: Премеждия при -10 градуса

                Тоя дъртел, дето е е в момента на Миц-а, дори не съм го виждал, честно казано.

                За бензинките - дори и стария трилитров шестак не е толкова кекав, колкото му се носи мълвата. Вярно, по-новия вариант с повечкото клапани има повече тяга, но нека това не те спира при избора, и двата (стига да не са тотална щета) имат доволно тяга за средно тежки разходки. За 35ци и много копане - тц.

                проблеми: ако сложиш бензинов, иска чист резервоар, бензинова помпа (забрави да търсиш на старо, шанса да уцелиш читава за модела е около 5%), горивен филтър (за бензина е друг и е другаде, макар и да не е задължително да е точно оригиналния), пипане по ел-инсталацията, което в твоя случай може би ще се сведе само до възстановяване в оригинален вид, зависи идиота, който е метнал дизела, колко е пипкал. А, да, и комп, вероятно в комплект с имобилайзер.
                За камбаната на скоростите не знам, но щом колегите казват, съм склонен да им вярвам, че няма да е същата. В тая връзка - може би и стартер.

                Плюс дребни промени по ауспуха, които са неизбежни при смяна на двигател. Както казах, твоя мотор не съм го виждал даже и по тоя повод не знам дали тампоните му са 1:1 с бензиновия. Ако нещо е преправяно, ще трябва да се върне в оригинален вид.

                По самия мотор: задължително смяна на свещи и кабели, при това свещите задължително каквито трябва. просто достъпа до 4 от свещите е малко труден и по-добре си всеми по-скъпи и правилни, които да те пенсионират (е, поне колата ), отколкото някой евтинджос. Наскоро имах случай - човека икономисал 80 кинта и после даде 200...
                Внимателен оглед на водната помпа. Яка е, но не е вечна, а смяната и е малко шибана. Най-скъпите за модела НЕ са особено читави, наскоро го проверихме и това.
                Другото си е обичайното за всяка кола... или поне не се сещам в моента за нещо специфично.

                П.П. я вземи провери, дали не ти стои оригиналния комп, току виж са забравили да го махнат...

                П.П. Работи ли ти оборотомера? Че имам някакъв спомен, че на нафтите и на бензина таблото точно там се различава.

                Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                ... и вместо биелни лагери има ламаринка....
                Виж ти... до сега живеех с мисълта, че само аз съм попадал на подобна кретения... Д16Б, на втори цилиндър на мотовилката, вместо лагери - две половинки от неръждавейка 0.5мм... още си ги пазя. оригиналния лагер е дебел малко под 3мм. Звук-идилия, от две преkи лумпка, все едно някой е пуснал къртач, ама от ония, на багерите.
                Баси, на някои хора просто трябва да им се режат ръцете...
                Последно редактирано от tef4o; 14-01-17, 20:47.
                О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                Коментар


                • От: Премеждия при -10 градуса

                  Първоначално публикуван от c0dy^ Преглед на мнение
                  Евентуално, живот и здраве, този двигател ще бъде отворен на пролет-лято, защото ми е интересно да разбера какво се е случило.
                  Няма да е много скъпо, поне да се види на място какво му е на мотора. Тогава вече може човек най-правилно да си направи сметката на къде да се ориентира за да не се харчат излишни пари.

                  А че е 2,3 а не 2,5 не мисля че е най-важното щом до сега не ти било проблем. Друг е въпроса ако това е повода да направиш промени, които по принцип си искал(и имаш възможностите за това).
                  Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                  Коментар


                  • От: Премеждия при -10 градуса

                    Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
                    ...
                    Баси, на някои хора просто трябва да им се режат ръцете...
                    Ааа, не толкова грубо !

                    От 2-3 петилетки обяснявам, че трябва да се направи машина за чупене ръце на "майстори".
                    Поне половината проблеми по автомобилите са следствие на малоумщини.
                    В някои теми стана въпрос за гайкаджиите, и нЕкои колеги наскачАха, и специално за тях ще поясня:
                    Гайкаджия (или болтаджия) е тоя дето само това може, да завива и отвива без никва мисъл.
                    ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

                    Коментар


                    • От: Премеждия при -10 градуса

                      Разбрахме ли какво му е на мотора
                      И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                      Коментар


                      • От: Премеждия при -10 градуса

                        Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                        Разбрахме ли какво му е на мотора
                        Все още точна диагноза няма. За сега на догатки е, че някой от клапаните на първи цилиндър е останало в отворено положение. Тъпото е, че така съм го карал поне 10 км и ми се струва, че са се здрависали с буталото. Иначе все още търся варианти за друг двигател, но усещам, че там филмът ще е прекалено голям. Има възможност накрая да се откажа от смяната на двигателя и този да се ремонтира. Все още обмислям вариантите.

                        Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

                        Коментар


                        • От: Премеждия при -10 градуса

                          Или пък да си купиш патрул - ако помня правилно го обмисляше
                          И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                          Коментар


                          • От: Премеждия при -10 градуса

                            Все още имам такова намерение. Това действие би било най-подходящо, но поне да продам или да ремонтирам паджерото и тогава да го продам. Пусти му размисли и страсти...

                            Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

                            Коментар


                            • От: Премеждия при -10 градуса

                              Теоретично тия стари таралясници струват доста повече на части. Ама разхвърляно във времето.
                              То си зависи какъв ти е бюджета
                              И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                              Коментар


                              • От: Премеждия при -10 градуса

                                Първоначално публикуван от c0dy^ Преглед на мнение
                                Все още имам такова намерение. Това действие би било най-подходящо, но поне да продам или да ремонтирам паджерото и тогава да го продам. Пусти му размисли и страсти...

                                Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
                                Здравей, следя темата от самото начало, както и другите ти с размислите за Патрула и за проблемите с антифриза на Паджерото. За мен няма смисъл да правиш сегашния двигател и тогава да продаваш джипа, освен ако не го "стъкмиш" колкото да може да се продаде, което не е много коректен вариант, но все пак е такъв. Както каза Търтея, най-изгодно е да го продадеш на части, ако имаш тази възможност. Бих добавил, че най-неизгодно е да оправиш двигателя качествено и след това да го продадеш, споменаваш, че майсторът ти търси хилядарка. В случай, че нямаш възможност да се занимаваш с продажба на части - обяви го в този вид, най-малкото ще си спестиш нерви и средства от ремонта. След това избирай Патрул спокойно и без да бързаш, ако трябва го отложи във времето докато събереш средства, както разбрахме имаш и друг автомобил и това няма причини особени затруднения. Така хем ще имаш джипа, който искаш, хем ще е с климатик или климатроник, хем няма да е "кърпен" и ще може да градиш върху добра база.

                                Поздрави и успех!
                                Keep the shiny side up, all four on the floor and with any luck I will see you on the trail!
                                Daihatsu Feroza F300 1.6 16V

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X