Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Митсубиши Делика - Спейс Гиър

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Митсубиши Делика - Спейс Гиър

    Аз съм брат му на Стефан
    Нищо не се усеща. Визуално няма място за ход напред. В книжката, която за съжаление е на френски и немски има две картинки. Едната е на това лостче а другата е на лостче което има бутон отстрани както е клаксона на някои коли, и пише да се задържи 0.5сек доколкото схващам. А колата е регистрирана 2002

    Коментар


    • От: Митсубиши Делика - Спейс Гиър

      Я-пишем заедно аз се возя и си уплътнявам времето...

      Коментар


      • От: Митсубиши Делика - Спейс Гиър

        Да, пишем
        Сега свалих системата с лостчето.
        Според мен, няма признаци за дефект. Просто няма никакъв шанс лоста да се избута напред, няма ход.
        Назад има ход, колкото да премигнат дългите, но не и да задържи в това положение.
        Мигачите нагоре надолу, ясно.
        Просто ще помоля колегите с Пажеро да кажат, колко позици напред-назад има лоста.
        Другото е, да не би дългите да се включват по някакъв по-особен начин. Например с придърпването на лоста, да се задейства нещо като релеен контактор.
        Или допълнителен ключ
        Тук се коментира някакъв проблем около светлините, и има схема, но не ми става ясно на практика кое къде е .
        http://www.justanswer.com/mitsubishi...-low-beam.html

        Коментар


        • От: Митсубиши Делика - Спейс Гиър

          Първоначално публикуван от ctef Преглед на мнение
          Да, пишем
          Сега свалих системата с лостчето.
          Според мен, няма признаци за дефект. Просто няма никакъв шанс лоста да се избута напред, няма ход.
          Назад има ход, колкото да премигнат дългите, но не и да задържи в това положение.
          Мигачите нагоре надолу, ясно.
          Просто ще помоля колегите с Пажеро да кажат, колко позици напред-назад има лоста.
          Другото е, да не би дългите да се включват по някакъв по-особен начин. Например с придърпването на лоста, да се задейства нещо като релеен контактор.
          Или допълнителен ключ
          Тук се коментира някакъв проблем около светлините, и има схема, но не ми става ясно на практика кое къде е .
          http://www.justanswer.com/mitsubishi...-low-beam.html
          Аз доколкото си спомням (а и сега на 3-ката е така) за дългите лостчето не заема друга позиция, а само прещраква и се връща напред. При повторно прещракване връща на къси.
          п.п. А и така като го гледам това лостче, повече мяза на това на 3-ката, отколкото на такова от 2-ка.
          Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

          Коментар


          • Митсубиши Делика - Спейс Гиър

            Да може да беше така, дърпаш към теб и ги сменя, дърпаш пак и пак ги сменя.
            Трябва да прещрака.


            Sent from my iPhone using Tapatalk
            Biagini Passo Powered By VW Syncro

            Коментар


            • От: Митсубиши Делика - Спейс Гиър

              Да нямаш такове реле и да е за смяна?

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:140209_large.jpg
Прегледи:1
Размер:51.8 КБ
ID:5735290
              Subaru Forester 2.0 S Turbo + Autohome Columbus = 4x4 Light Fast Camper
              Drag Grand Canyon Daily
              Faction Prodigy + Secura Fix + G3 Alpinist
              LZ1JYM

              Коментар


              • От: Митсубиши Делика - Спейс Гиър

                Това лостче е 1:1 с паджеро 3. Както писа колега по-горе когато леко го дръпнеш към водача е само "светкавица', когато се дръпне по-силно изщраква леко и светват дългите. Има и някаква опция при изключване на двигателя и отваряне на врата фаровете да се изгасят сами и след това при подаване на контакт да светнат още преди запалване.

                Коментар


                • От: Митсубиши Делика - Спейс Гиър

                  И на Паджеро 1 е така-дърпаш леко-светкавица,още малко усилие и прищраква и сменя къси с дълги!
                  088пет722пет99
                  http://www.hydropompi.com/

                  Коментар


                  • От: Митсубиши Делика - Спейс Гиър

                    Да бе, голяма излагация!
                    Трима души му се зверихме, а не е като да виждаме кола за сефте.
                    Трябва си по-силно чукване назад, и сменя светлините през реле. Явно много съм го жалил.
                    Благодаря ви че се отзовахте!
                    Продължаваме нтататък.

                    Коментар


                    • От: Митсубиши Делика - Спейс Гиър

                      И така, вече сме регистрирани. Опитаха се леко да ме преметнат и да не я регистрират товарна.
                      Тези които пишат документите в началото, казаха че не могло, защото не им излизала като товарна.
                      Но на каналите всичко се оправи. Тя и по документи от Швйцария си е "фургон" 5-местен.
                      Междувременно, а и за това се позабавих, направих тавана бял, нали уж ще е " експедиционна " да не се нагрява много лятото. Та вече сме и двуцвентни по документи.
                      Успях да добавя и още 5мм изолация, над корите на тавана, че те си бяха направо символична изолация.
                      Е, това е само началото, ако е речено предстои доста работа. Въпроса е, дали все пак ще се "заобичаме" с тази кола. За сега ми е малко чужда. Габарити, поведение.
                      За момента, взехме разумното решение, да ползвам гумите с които дойде, Hankook AT 215/80/15 дот-2013 само на 2 зимни сезона. Защото на тзи етап, да взема някои нови с 20-30 мм по-широки, а тези да ги подаря за символична цена, ще си е само една скъпо платена гъзария. При положение че има далеч по-наложителни разходи, като амове, ресьори, консумативи и кой знае каво още.
                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Hankook-DynaPro-ATM-RF10.jpg
Прегледи:1
Размер:145.2 КБ
ID:5735974


                      А това, за фенове на модела: http://www.mdocuk.co.uk/forums/index.php
                      Последно редактирано от ctef; 02-12-16, 22:28.

                      Коментар


                      • От: Митсубиши Делика - Спейс Гиър

                        Първоначално публикуван от bullet_pk Преглед на мнение
                        Честито!

                        По-добре с видими дефекти, от колкото джамбазки замазано и лъскаво.

                        Имам едно въпросче, понеже писах преди малко в една друга тема... Това нещо на отделно шаси ли е или е на самоносеща конструкция?

                        До онзи ден си мислех, че това просто е Паджеро със сменена колибка отгоре. Но се загледах в едно и ми се видя, че няма отделно шаси, а има вградени в купето греди.
                        Гледайте,предницата
                        там е проблема имам 4 броя доста снимки съм направил .https://phohttps://photos.google.com...D4MESEtORCGUzw

                        Коментар


                        • От: Митсубиши Делика - Спейс Гиър

                          Здравей и честито!
                          Прегледах темата, но не видях мислил ли си за газификация?
                          Изобщо удачна ли е за този мотор?
                          Поздрави!
                          SUBARU FORESTER 2.0XT '03
                          УАЗ

                          Коментар


                          • От: Митсубиши Делика - Спейс Гиър

                            Ето ме и мен ако мога с нещо ще помагам .Ползвам я за забавление главно.Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_4500.JPG
Прегледи:1
Размер:355.1 КБ
ID:5742246
                            КТМ 400 EXC

                            Коментар


                            • От: Митсубиши Делика - Спейс Гиър

                              Първоначално публикуван от GIGI TUNING Преглед на мнение
                              Гледайте,предницата
                              там е проблема имам 4 броя доста снимки съм направил .https://phohttps://photos.google.com...D4MESEtORCGUzw
                              Няма достъп до този сайт

                              Не можа да бъде намерен DNS адресът на сървъра на phohttps.
                              КТМ 400 EXC

                              Коментар


                              • От: Митсубиши Делика - Спейс Гиър

                                Първоначално публикуван от Biceps Преглед на мнение
                                Здравей и честито!
                                Прегледах темата, но не видях мислил ли си за газификация?
                                Изобщо удачна ли е за този мотор?
                                Поздрави!
                                По време на огледите, всички бензинови карани у нас ,бяха газифицирани.
                                Коя с газоинжекцион, коя с обикновенна газова. И двата мотора, 2.4 и 2.0 G64/G63.

                                А какъв е проблема с предницата? Че е трудна за лифт, или че дава ядове. Снимките наистина не се виждат.

                                Аз с мойта, в момента съм в зимен застой. Карам Витарата. Нищо не успях да направя. Купих единствено един оригинален булбар.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X