Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Митсубиши Делика - Спейс Гиър

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Митсубиши Делика - Спейс Гиър

    Честито!

    По-добре с видими дефекти, от колкото джамбазки замазано и лъскаво.

    Имам едно въпросче, понеже писах преди малко в една друга тема... Това нещо на отделно шаси ли е или е на самоносеща конструкция?

    До онзи ден си мислех, че това просто е Паджеро със сменена колибка отгоре. Но се загледах в едно и ми се видя, че няма отделно шаси, а има вградени в купето греди.
    Nissan Terrano 2,7 TDI

    Коментар


    • От: Митсубиши Делика - Спейс Гиър

      Самоносеща конструкция е.
      А се оказва и че 2,4 бензиновия G64 май не е много популярен сред Паджеро.
      Иначе скорости и диференциали може да са подобни, но пак съобразени с този мотор.
      Първоначално публикуван от bullet_pk Преглед на мнение
      По-добре с видими дефекти, от колкото джамбазки замазано и лъскаво.
      И аз съм с такова разбиране. Мразя пипани коли.
      Макар че тоя не го взех от сърце, а малко на мъка. Не ме грабна като го видях.
      Дано не ми дава много ядове, та да го заобичам
      Та в тази връзка.
      Всичко Л400 от Швейцария и Австрия, което видях, има ръжди.
      На предпоследното, което изпуснах, веждите бяха нескопосно заварявани, и омазано отдолу.
      Но нещо повече. Заглеждайки снимките на бусовете предлагани в Швейцария, вече с по-други очи, виждам че почти няма ненапудрени. А ценообразуването им няма никаква логика, спрямо години, километри и това което се вижда.
      Но тези които са на адекватна цена, заминават бързо. Преди няколко дни например, се появи един в централна Швейцария, за 1500 франка, само с 2 лоши снимки, но на следващия ден вече го нямаше.
      Моят беше изключение, защото беше забутан из едни джендеми. Знам и бизнеса на стопанина му.

      Коментар


      • От: Митсубиши Делика - Спейс Гиър

        Да ви попитам, този тип стандартни алуминиеви паджерови джанти, имат ли нужда от по-дълги шпилки спрямо стоманените? И ако знаете, за какъв офсет и ширина става дума?
        Прикачени файлове

        Коментар


        • От: Митсубиши Делика - Спейс Гиър

          Първоначално публикуван от ctef Преглед на мнение
          Да ви попитам, този тип стандартни алуминиеви паджерови джанти, имат ли нужда от по-дълги шпилки спрямо стоманените? И ако знаете, за какъв офсет и ширина става дума?
          Няма нужда от дълги шпилки, поне на П2. Не виждам причина при теб да е друго. Първата джанта е 15х7, +10. Втората не ми е позната като дизайн и подозирам, че е някоя от 6-инчовите. Те обикновено са с ЕТ +22, но пък тази изглежда по-изнесена...
          Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

          Коментар


          • От: Митсубиши Делика - Спейс Гиър

            Паджеро и деликата са с еднакви, според някой алуминиеви ще ти трябват специфични гайки. Виж в темите които съм пускал последно продадох Чаленджера си и съм без джип, остана комплекта със зимните гуми, преди това точно на Деликата го карах. Може да се спазарим. Гайките също са в комплекта.


            Sent from my iPhone using Tapatalk
            Biagini Passo Powered By VW Syncro

            Коментар


            • От: Митсубиши Делика - Спейс Гиър

              Благодря за информацията!
              Втората е с доста широки гуми, така че нищо чудно и тя да е J7.
              Относно гумите, мисля си за АТ. И сега съм с такива, Грабер АТ2. Не карам много през зимата.
              Сега заглеждам Кумхо, по цени са конкурентни, а чета сравнително добри отзиви. Има и едни Купър. Де да знам
              Иска ми се да са максимум 235. Не ми се качва чак на 31'
              Другата чуденка ми е, дали пък да не са малко по-тесни (215) но на 80.
              Тя и сега е на такива. Абе малеят, като я гледам.
              Та това е, мисля си пишейки

              Но нещото освен ламарините, с което трябва наистина да се заема, за ресорите.
              Може ли някаква информация за размерите на ресори на Паджеро и Л200? Дължина, ширина и дебелина на главния лист.
              В продавалника има един ,в Студентски град който продава нови Тайвански за 760лв. Какво мислите? Темата за шпренгванията съм я чел

              Коментар


              • От: Митсубиши Делика - Спейс Гиър

                Взех един комплект джанти.
                Не че те са най важното, но се купува когато има. Мисля че бяха на добра цена.
                Прикачени файлове

                Коментар


                • От: Митсубиши Делика - Спейс Гиър

                  Така, набавени са и гайките.
                  Значи номера в тези гайки, е че за да може да се използват късите шпилки, гайката е от модела с периферия, и цилиндрична част под нея, която влиза в отвора за болта на алуминиевата джантата, който съответно е с по-голям диаметър от този в железни джанти, и конусна повърхност. Подобни гайки се ползват в Тойота и някои други Японски.

                  Продължавайки да се зверя в буса, забелязвам нещо нетрадиционно в него.
                  Задните амортисьори.
                  Едно че са с едно рядко срещано "анти" окачване, отдолу шпилка, отгоре ухо.
                  Но, и левият е монтиран зад моста, а десният отпред.

                  Коментар


                  • От: Митсубиши Делика - Спейс Гиър

                    Първоначално публикуван от ctef Преглед на мнение
                    Но, и левият е монтиран зад моста, а десният отпред.
                    Ми, като добавим, че е и с ресори, изглежда имаш задно окачване като на Паджеро 1

                    Коментар


                    • От: Митсубиши Делика - Спейс Гиър

                      Първоначално публикуван от ctef Преглед на мнение
                      Едно че са с едно рядко срещано "анти" окачване, отдолу шпилка, отгоре ухо.
                      Колко да е рядко, всички ровъри до към края на 90-те са с такива задни амортисьори. Предлага се голямо разнообразие, има и евтини, има и хубави.
                      Само за онагледяване, какво представляват.

                      Коментар


                      • От: Митсубиши Делика - Спейс Гиър

                        Благодаря за жокерите. Това ще улесни търсенето. За сега бях попаднал само на 2 модела KIB в Ибей. Тук все още не съм търсил. Трябва да премеря каква дължина са, но ми се виждат късички.

                        Коментар


                        • От: Митсубиши Делика - Спейс Гиър

                          Колега, грехота е да даваш такива пари за нови ресьори, намери си два листа втора употреба, вкарай ги допълнително в пакета и си готов.

                          Коментар


                          • От: Митсубиши Делика - Спейс Гиър

                            Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                            Колега, грехота е да даваш такива пари за нови ресьори, намери си два листа втора употреба, вкарай ги допълнително в пакета и си готов.
                            Разбира се! Не съм толкова лесен в даването. Макар че виждате, метнах се на буса като шаран. Но избора е ограничен.

                            Отново към задните амове.
                            Оказва се, че дори стандартните Ровърски идват дълги.
                            Моите за сега не съм ги свалил, но в работна позиция са около 37см.
                            За Пажеро 1 нещо не ми излизат с този монтаж.

                            Коментар


                            • От: Митсубиши Делика - Спейс Гиър

                              Първоначално публикуван от ctef Преглед на мнение
                              За Пажеро 1 нещо не ми излизат с този монтаж.
                              Дам, май и от двете страни са с ухо.

                              Коментар


                              • От: Митсубиши Делика - Спейс Гиър

                                Това намирам в Ибей. Този е 40 евро, има същата марка и за 30. Билщейн са по 50.
                                Предните са по-скъпи.
                                Хубаво, да го поръча човек, но как ли се държи?
                                Ще ми се, малко да се втвърди возията.
                                Вярно, че сега го сравнявам с Витарата, която е изключително твърда, но все пак, ми се струва прекалено мек.
                                От друга страна, имам свободни едни ПроКомп, но са с обратното захващане. Струва ли си да се преправя захвата на буса?
                                И ми е чудно, това кръстосано захващане на амовете, не създава ли усукваща сила в задния мост.(снимката не е от буса)
                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:RMP_2106.jpg
Прегледи:1
Размер:251.3 КБ
ID:5734922
                                Прикачени файлове

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X