Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Митсубиши Делика - Спейс Гиър

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Митсубиши Делика - Спейс Гиър

    Един въпрос към Паджероводите тук, ако е писано по-назад в темата или има информация в раздела, моля да ме извините.

    Възможно ли е монтаж на супер селект раздатка от П2 на L400 2.4 бензин? Преправя ли се нещо?

    Предварително благодаря.

    Коментар


    • От: Митсубиши Делика - Спейс Гиър

      Позанимавах се с малко не съществена работа, въпреки че ме чакат доста по важни неща.
      Смених изтърбушените седалки с други от Спейс Вагон. С повече настройки и по-удобни, с-у скромните 100 лв. Трябва им само едно пране.
      Ашладисах и един булбар от Делика за 120 кинта. Не че е много необходим, но така фейсът ми харесва повече. При това се случи да е от модификация Шамони, с предпазна ламарина, и една допънителна (но ненужна)тръба отдолу.
      Уж всико е днакво и си има монтажните отвори, ама не съвсем. Наложи се заиграване и малко преправяне.
      Понатегнах торсионите, че полуоските бяха дори с обратен ъгъл. Сега са малко над хоризонтално полжение.
      Но като цяло, просветът на тези коли не е много голям.
      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1090033.JPG
Прегледи:1
Размер:874.3 КБ
ID:5752542
      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1090034.JPG
Прегледи:1
Размер:965.7 КБ
ID:5752543

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1090038.JPG
Прегледи:1
Размер:801.1 КБ
ID:5752544

      Коментар


      • От: Митсубиши Делика - Спейс Гиър

        Да се похваля.
        Не че е кой знае какво, но смених амортисьорите.
        По-интерсното е как намерих новите. Колкото и невероятно да е, на вторични съровини. Не ме питайте къде, вече няма.
        Беше цяло пале с части, макферсъни, обикновенни, притискателни за съединители, незнайни марки. Закривали някакъв магазин, та така. Взех ги по 3лв. килото, общо 25 за 4те. Някакви корейски са, газови.
        Предните съвпаднаха на 100%, за задните преправях, но това го бях решил отдавна, за да мина на стандартни амортисори и да имам по-голям избор.
        Колата започна да вози по-стегнато, особенно по едри павета, но пак има едно люшкане. Сравнявам с Витарата на която съм свикнал, и е като закована, само че там е другата крайност, страшно твърда возия.
        То не е много за гледане, но ето:
        Имам известни съмнения за възможно скъсване на горната опора. Материала ми е 3 мм.
        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1090339.JPG
Прегледи:1
Размер:549.7 КБ
ID:5793189

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1090347.JPG
Прегледи:1
Размер:496.7 КБ
ID:5793190

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1090350.JPG
Прегледи:1
Размер:522.9 КБ
ID:5793191

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1090352.JPG
Прегледи:1
Размер:488.8 КБ
ID:5793192

        Коментар


        • От: Митсубиши Делика - Спейс Гиър

          Привет,тази"горна опора" е меко казано несериозна,с 3 мм се кърпят купета,помисли сериозно за няква по мъжка шина или поне по як винкел!
          Yamaha T max 500i/ABS/2007/50hp
          Zander 3.80m,Johnson 2T/8hp
          Vw passat 6/2.0TDI-CR/DSG6/140hp/2009
          Toyota Hilux/2KD-FTV/102hp/Double Cab/2005

          Коментар


          • От: Митсубиши Делика - Спейс Гиър

            Як винкел, ама гредета като е от тънка ламарина все тая. Очаквам там да се скъса. И тогава вече ще се прави изцяло нова конструкция от по-дебела ламарина.
            Разчитам най-вече на болта за който е бил закрепен преди амортисьора.

            Коментар


            • От: Митсубиши Делика - Спейс Гиър

              Гредата е много тънка, слагах теглич и стана много кекаво. Колега гледам че си от София може ли да погледна как е монтиран твоя?

              Коментар


              • От: Митсубиши Делика - Спейс Гиър

                Може да погледнеш, само че сега сезона е такъв че не се свъртам на едно място.
                Виж последата снимка с амортисьора. Там на ляво по рогът, отдолу се виждат 2 болта и 1 отстрани над тях. Това е захвата на теглича. Предполагам че отворите са заводски. То и на Витарата така се захваща, дори само на по 2 долни болта.

                Коментар


                • Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20241023_120459_365.jpg
Прегледи:234
Размер:1.09 МБ
ID:6977560 Малък ъпдейт.
                  Вече станаха 2.
                  Пак е от Швейцария, пак сам си я избирах, така че няма на кой да се сърдя.
                  За разлика от синята, L400 товарна, това се води пасажерска 8 местна Space gear.
                  Пак е бензинова, пак е дърта, пак ще си имам работа. Но в някои отношения е по добре от синята. Като състояние на салона примерно. Гуми Купър Дискавъри АТ3 Дот 21.
                  На същите километри, на които дойде и предишната.

                  Коментар


                  • TigerHunter
                    TigerHunter коментира
                    Редактиране на коментар
                    Честито, Стефане!
                    Със здраве и безаварийна!

                • Да ми дадете един съвет.
                  Ванът се води 8 местен.
                  Отзад се мандахерцат едни куци седалки, които никога няма да ползвам.
                  Ако ги махна, ще започнат ли проблеми при проверки, и най вече на ГТП?
                  Киселякът който го оглеждаше при регистрацията, обърна специално внимание на тях. Даже ме обвини, че съм ги отвинтил, защото се клатеха, а в действителност те са паянтови и сгъваеми.
                  Алтернативата до колкото разбирам са едни 250лв., технотест и загуба на време.
                  Какво мислите?

                  Коментар


                  • bat_vanko
                    bat_vanko коментира
                    Редактиране на коментар
                    Важни са при регистрацията, след това можеш да ги демонтираш, никой няма да те пита къде са, ако го направи е заяждане равносилно на това да те накара да вдигнеш на комби задните седалки защото е 5+1, а си го караш 1+1.
                    Но в нашия закон всичко е възможно, щом има понятие “несъобразена скорост” с което могат да ти вменят вина за всичко случило се.

                  • ctef
                    ctef коментира
                    Редактиране на коментар
                    Притеснява ме най-вече прегледът. Отзад ще правя двоен под над арките, за да може да се спи, както в сегашната. Под него багажно пространство и бутилка.

                  • ИВАН НЕДОКЛАНОВ
                    ИВАН НЕДОКЛАНОВ коментира
                    Редактиране на коментар
                    Нещо ми се върти из главата , че ако са демонтирани седалките е проблем , ако са сгънати не . Реално не съм чел закона как е , но за това се карахме с един униформен. В моя случай седалките се откачаха с механизъм , а не чрез развиване на болтове и това ме спаси.

                • Междувременно видях, че е махната торсионната щанга на задния мост.
                  На синята конструктивно няма, но тя е на ресьор.
                  Знам че се махат за по големи ходове, но има ли и отрицателни ефекти?

                  Коментар


                  • Би трябвало да се накланя повче в завои и при бърза смяна ляв-десен-ляв да се кълчи значително повече.
                    Може би ако е била излишна идиотите в завода е нямалко да я монтират...
                    Не чета коментари и не отговарям на такива.

                    И коментаторите...

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X