Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Митсубиши Делика - Спейс Гиър

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Митсубиши Делика - Спейс Гиър

    Здравейте
    От месец съм собственик на Митсубиши Делика 1996г , 2.8 двигател , автоматик(лоста е горе на волана като на варбург) японски внос и бих желал да споделя първи впечатления .
    Ако се интересувате питайте и ще пиша защо точно този модел.
    Та бих желал да питам собствениците на Делика или Паджеро да сравним разход на гориво и разни други данни понеже много си приличат.
    Не съм е я вкарвал в черно още понеже живея в Англия и тук няма къде , оставил съм го като си я докарам в България в края на Април.
    Та , разход ми дава около 10 извънградско и 12-13 градско. мисля че долу горе е нормално.
    Вървенето мисля че е нормално , интересното е че при подаване на средна газ върви добре, при подаване на повече или всичката газ тръгва някак си рязко да върви , т.е. има някъква позиция на педала като се премине започва много да върви,( не е бутон под педала)
    Другото е че натоварена с багаж и 4 човека и при всичката газ изпуска въздух ,налягане от турбото ,гледах маркучите но няма скъсано или скъсани конци , не можах да намеря от къде е а и не се получава като е на място и подам всичката газ ,явно само като е натоварена и изведнъж малко след като съм подал газта тогава изпуска и то не винаги , мислех да е някой клапан за свръх налягане ....не знам вие кажете мнение , аз мисля да купя нови маркучи и да ги сменя ......
    Смених й 2та ремъка за динамото понеже старите бяха почти скъсани и свиреха .
    Направих малък тунинг на дисплейчето за компаса и външна температура, крушката беше изгоряла и ме дразнеше че не свети, монтирах светодиод който после се оказа че свети синъо но пък когато е тъмно изглежда много интересен син дисплей ...
    Има стълбичка на задната врата което изглежда доста интересно , ( може да кача някоя друга снимка тия дни) има ролбар отпред с 2 чифта халогени, едните са с къси и дълги ,

    Ако има други собственици на Делика в България ще ми е приятно да се запознаем и обменим информация
    Mitsubishi Delica Space Gear Exeed 2.8 auto, Super Select 4x4 96г Japan import

  • #2
    От: Митсубиши Делика - Спеис Геар

    Така. Първо честито за придобивката . Второ. Разход от около 12/13 на 100 за градско според мен е нормално. Трето. Това дето изпуска въздух според мен е от клапана на смукателния колектор (нормално е, понеже е предпазна мярка). Още веднъж поздрави за избора
    Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

    тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

    Коментар


    • #3
      От: Митсубиши Делика - Спеис Геар

      Мерси
      А ако му закача караваната и тръгна да качвам Шипка сигурно ще фучи здраво
      Mitsubishi Delica Space Gear Exeed 2.8 auto, Super Select 4x4 96г Japan import

      Коментар


      • #4
        От: Митсубиши Делика - Спеис Геар

        Първоначално публикуван от IVO-AIR Преглед на мнение
        интересното е че при подаване на средна газ върви добре, при подаване на повече или всичката газ тръгва някак си рязко да върви , т.е. има някъква позиция на педала като се премине започва много да върви,( не е бутон под педала)
        Другото е че натоварена с багаж и 4 човека и при всичката газ изпуска въздух ,налягане от турбото
        Тези двете неща очевидно са свързани. Има нещо в регулировката на турбото. Затова "тръгва" рязко, но и изпуска въздух.

        Коментар


        • #5
          От: Митсубиши Делика - Спеис Геар

          Разтоварващият клапан е прецакан от там изпуска налягане ,но може и турбото да прави свръх налягане а той е настроен заводско до определени барове ,минели ги пружината отваря ....а колегата казва че понякога го прави значи турбото не винаги влиза в свръх налягане значи може и да е от уесгейта ...а на място неможе да се натовари толкова ...
          MITSUBISHI PAJERO 3000 V6 Колкото е по-добър джипа, толкова по-далеко ходиш за трактор
          MAZDA 323 1.6 16V 4X4 ...150 ps+...Турбото е болест, която трови кръвта във вените ти

          Коментар


          • #6
            От: Митсубиши Делика - Спеис Геар

            Изглежда че само когато е натоварен мотора изпуска налягане. Ще покарам така , ако продължава да го прави ще си приготвя тънка ламаринка (от капачка примерно) и ако се случи още няколко пъти може да сваля клапана и ще подложа ламаринката на мястото на гарнитурката ,така даже и да отвори няма да изпусне ,понеже тук в англия е равно мотора почти няма къде да се натовари но като го натоваря и тръгна за България тогава ще срещне натоварване и вероятно може да започне да съска по баирите
            Какво мислите по въпроса?
            Да търся ли друг нов клапан или да го поразглобя да видя дали се вижда нещо с просто око?
            Mitsubishi Delica Space Gear Exeed 2.8 auto, Super Select 4x4 96г Japan import

            Коментар


            • #7
              От: Митсубиши Делика - Спеис Геар

              Или пък да сваля едната тръба и да го чуя на какви обороти се развърта ,да не е пък на по високи обороти да развърта.
              Другия вариант си мисля за манометър да монтирам в купето и да наблюдавам какво се случва докато карам ,продават ги тук
              това например http://www.ebay.co.uk/itm/MITSUBISHI...#ht_1321wt_952
              Mitsubishi Delica Space Gear Exeed 2.8 auto, Super Select 4x4 96г Japan import

              Коментар


              • #8
                От: Митсубиши Делика - Спеис Геар

                Това с манометъра е добра идея. И тук някои колеги слагат. Тъкмо, като го сложиш ще споделиш резултат от показанията. Ще имаме представа дали има проблем. Ама няма ли нещо по-ефтино?
                Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

                тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

                Коментар


                • #9
                  От: Митсубиши Делика - Спеис Геар

                  Това със затапването не е добра идея ,затапиш ли го ,ще гръмне някои маркуч или нещо друго ,точно работата на този клапан е ,като отнемеш педала на газта(и затвори дроселната клапа ) той да отвори и да изпусне налягането направено вече от турбото ,а ти затапиш ли го това налягане няма къде да отиде,турбото продължава да прави налягане и гърми маркуч или кулер ... по добре намери нов клапан ... Но първо сложи един манометър и виж какво налягане прави при нормално каране и натоварване ...не трябва да е над 0,8 бара ...
                  MITSUBISHI PAJERO 3000 V6 Колкото е по-добър джипа, толкова по-далеко ходиш за трактор
                  MAZDA 323 1.6 16V 4X4 ...150 ps+...Турбото е болест, която трови кръвта във вените ти

                  Коментар


                  • #10
                    От: Митсубиши Делика - Спеис Геар

                    Красимире... Каква дроселна клапа, какви гърмящи маркучи?
                    Хайде да не си правим съчинения по картинка, всичко е описано идеално в мануалите и сме го коментирали често тук.
                    Само последното изречение ти е вярно.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Митсубиши Делика - Спеис Геар

                      Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
                      Красимире... Каква дроселна клапа, какви гърмящи маркучи?
                      Хайде да не си правим съчинения по картинка, всичко е описано идеално в мануалите и сме го коментирали често тук.
                      Само последното изречение ти е вярно.
                      Еми затапете разтоварващия клапан и покараите и тогава ще си говорим ,за маркучи и тн .....
                      MITSUBISHI PAJERO 3000 V6 Колкото е по-добър джипа, толкова по-далеко ходиш за трактор
                      MAZDA 323 1.6 16V 4X4 ...150 ps+...Турбото е болест, която трови кръвта във вените ти

                      Коментар


                      • #12
                        От: Митсубиши Делика - Спеис Геар

                        Паджеровода иска да каже, че теорията на ДВГ-то е малко по-друга. Няма дроселова клапа. Неизправност в байпаса на турбото може да доведе до прекомерно повишаване на налягането, което се предотвратява от предпазния клапан на смукателния колектор. Сега колегата, ако сложи манометър ще се види до какво налягане се качва въздуха. Клапана на колектора мисля, че отваряше на около 1 бар (или малко повече). А иначе покачването на налягането над определена стойност води до прекомерно повишаване на наляганията и температурите (особено) на отделните процеси в двигателя.
                        Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

                        тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

                        Коментар


                        • #13
                          От: Митсубиши Делика - Спеис Геар

                          За дроселната клапа се извинявам ,за нея съм написал в скоби(.....) отделил съм я.... но за всичко друго съм го виждал лично и коментирам от опит ,а не че съм чел някъде или само виждал картинки ...
                          MITSUBISHI PAJERO 3000 V6 Колкото е по-добър джипа, толкова по-далеко ходиш за трактор
                          MAZDA 323 1.6 16V 4X4 ...150 ps+...Турбото е болест, която трови кръвта във вените ти

                          Коментар


                          • #14
                            От: Митсубиши Делика - Спеис Геар

                            Първоначално публикуван от Красимир Гошев Преглед на мнение
                            ........,а не че съм чел някъде или само виждал картинки ...
                            Прав си . Може и така да се каже. Четири години ОТЕ "Вилхелм Пик" и още няколко ВМЕИ "Ленин" (е завърших в "Технически Университет"). Даже първата ми работа беше автомонтьор.
                            Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

                            тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

                            Коментар


                            • #15
                              От: Митсубиши Делика - Спеис Геар

                              Ще потърся по евтин манометър и ще споделя какви са показателите ,ще отнеме няколко дни докато пристигне по пощата и го монтирам .
                              И на мен ми е интересно какво ще излезе . Возих един колега който и той "чува" от турбота , неговото мнение беше първо че турбото било хлабаво и за това свири (което после го отхвърлихе като вариант), но после пак го чухме това свистене което излиза точно като на камион като му избива баланса за въздуха , резко изсъсква и съска докато не върна газта поне малко, тягата пада също .Гледахме маркучите , няма скъсано и поне аз си мисля че наистина е повреден клапан или много налягане ,турбото също и някак си не се чува като се кара за разлика от сеата ми с голфов ТДИ мотор който се чува турбото при отворен прозорец ,ама пък мисля че нормално .
                              И все пак манометъра ще покаже .
                              Искам много да ви благодаря за дискусията , ще изчакаме манометъра да видим показателите
                              Mitsubishi Delica Space Gear Exeed 2.8 auto, Super Select 4x4 96г Japan import

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X