Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Какво счупих по ЛАНД РОВЪРА днес.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Какво счупих по ЛАНД РОВЪРА днес.

    Първоначално публикуван от Ivan_J Преглед на мнение
    Капачки на чашките? Имаш предвид семерингите ли? Марка?
    Последното, което сложих, доколкото си спомням е GKN.
    Ми на повечето места им казват "капачки" - това, което държи игличките от вътрешната страна, към центъра на карето. В момента съм с някакви безименни, които се продават като Britpart Heavy Duty - по тях няма никакви маркировки, но тия неща са им метални. Предишните бяха Койо, ама... дали някой се беше престарал с такаламита или някакси там се е пъхнало камъче - не знам.
    Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

    Коментар


    • От: Какво счупих по ЛАНД РОВЪРА днес.

      Не минава седмица, без сандъка да избуши нещо.
      Днес установих, че ГНПто ми е текнало. Отдавна се каня да го дам за профилактика и ремонт, но доста ме е страх, като знам какви са майстори.
      А и в тоя студ ще си го карам така засега.

      Коментар


      • От: Какво счупих по ЛАНД РОВЪРА днес.

        Замина ми помпата на АБС-а... от едно реле... оказва се, че не всяка става. Трябва да се гледат номерата на самата помпа /например десет цифрения номер на моята е съвместим с още два други номера/. Останалите не играят за моята кола. До тук реле намерих, чакам помпа до два дена...
        Последно редактирано от fishermen; 05-02-14, 13:51.
        Range Rover P38 2.5DT
        Audi A4 1.8T quattro
        [B]"Ако нищо друго не ти свърши работа - прочети инструкциите."[/B]

        Коментар


        • От: Какво счупих по ЛАНД РОВЪРА днес.

          ...и като се откъсна завараката на едно желязо, което пречеше /и все още пречи/ на полянката пред фургона в гората, направи куката на еластичното въже, с което се опитвахме да го извадим, да изглежда като "сребърната стрела", която в полета си така изпра отзад злополучната дръжка, че мислех че мина до радиото отпред...

          Можеше да се удари в нещо по-здраво /през стъклото отзад та в моята глава/ или да не оцели джипката, ама на...

          Айде здраве, аз още не съм я снимал да се похваля тука за новата дискотека, ама вече я сефтосах
          Прикачени файлове

          Коментар


          • От: Какво счупих по ЛАНД РОВЪРА днес.

            Вчера сутрин за да не ударя автомобилчето през бордюра и в стълба....
            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20140208_103153.jpg
Прегледи:1
Размер:188.5 КБ
ID:5562680 ,

            но малко по късно взех назаем от един приятел фар и с чука стигнахме до този резултат, и в момента си търся фар, че скоро ще трябва да му го връщам...

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20140209_142327.jpg
Прегледи:1
Размер:187.1 КБ
ID:5562681
            LR Discovery 300Tdi 1996
            Subaru Outback 2.5 1998
            Subaru Legacy 2.2GX 1995 - продадено ;(

            Коментар


            • От: Какво счупих по ЛАНД РОВЪРА днес.

              Браво, явно си много добър с чука.
              За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

              Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

              Коментар


              • От: Какво счупих по ЛАНД РОВЪРА днес.

                Баш много добър..... не, но поне сега има фар и мога да си го карам докато не намеря нормален европейски фар LHD, че тоя свети някъде другаде (стъклата нали са им различни). Луфтовете не ми харесват, но за сега като за без пари временно и с пластмасата се здобих(под мигача)...

                П.П. тази броня по-мека от на кадета бронята.... сгъна се много лесно, но също така и лесно се изправи. Също така добре че не е алумиев баш целият джип, че основата на фара щеше да се сцепи при изправянето...
                LR Discovery 300Tdi 1996
                Subaru Outback 2.5 1998
                Subaru Legacy 2.2GX 1995 - продадено ;(

                Коментар


                • От: Какво счупих по ЛАНД РОВЪРА днес.

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCF1639.jpg
Прегледи:1
Размер:63.0 КБ
ID:5564170 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCF1640.jpg
Прегледи:1
Размер:81.3 КБ
ID:5564171 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCF1641.jpg
Прегледи:1
Размер:84.3 КБ
ID:5564172 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCF1642.jpg
Прегледи:1
Размер:96.9 КБ
ID:5564173 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCF1643.jpg
Прегледи:1
Размер:123.4 КБ
ID:5564174 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCF1644.jpg
Прегледи:1
Размер:151.1 КБ
ID:5564175


                  Днес почти го довърших остана само картера да свалим,това е вала без три гърбици.
                  . LRE Bulgaria.
                  RRC SE V8 91г.

                  Коментар


                  • От: Какво счупих по ЛАНД РОВЪРА днес.

                    Днес чупих други автомобили, Диското не съм.
                    Но откак го имам вече са се счупили и съм ремонтирал толкова много неща, че имам чувството, че аз съм го сглобявал този джип.
                    За две години така и не разбрах как се вадят предните пепелници във вратите. Добре, че спрях цигарите преди години.
                    Дайте жокер, кофти ми е като не знам нещо.

                    Коментар


                    • От: Какво счупих по ЛАНД РОВЪРА днес.

                      Хм - се съм чупил разни неща, ма онзи ден:
                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20140304_130554.jpg
Прегледи:1
Размер:123.1 КБ
ID:5568537

                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20140304_130601.jpg
Прегледи:1
Размер:112.9 КБ
ID:5568538

                      Демек - двете чугунени ушички, дет държат целият спирачен апарат
                      Сега търся апарат от РР Класик или от Диско 1 с АБС - разликата е, че тези са с две маркучета, две цицки за обезвъздушаване и т.н.
                      Може бартер - давам такъв с един маркуч.
                      Колкото повече книги четат децата ви, толкова по-малко ще слушат чалга!

                      Коментар


                      • От: Какво счупих по ЛАНД РОВЪРА днес.

                        Не съм го счупил аз, но след неприятен резонанс при обороти около 1300-1500 от известно време дори на празен ход и след известно чесане зад врата, стигнах до извода, че духа от някъде. На турбото маркучите са здрави, но ето какво видях до колекторните тръби:

                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2.jpg
Прегледи:1
Размер:97.4 КБ
ID:5568687

                        Реших да смъкна тази алуминиева х@%винина за да видя от къде е маслото и първото, което ми направи впечатление, беше хлабавият горен ляв болт - разви се почти на ръка. Ей този:

                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1.jpg
Прегледи:1
Размер:92.1 КБ
ID:5568689

                        Като го почистих от маслото открих част от резбата на главата по него - все едно тънка пружинка, навита по резбата на болта. Обезмаслих и намазах с някакво лепило против саморазвиване, но определено не може да се стегне добре. Нещата вървят към по-голям болт и нова резба или втулка в главата със същата резба. Обаче не знам дали мога да пробвам на място или трябва да свалям глава с всичко произтичащо от това. Отвора за болта глух ли е или води навътре?

                        Това омасляване също ме притеснява:

                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:3.jpg
Прегледи:1
Размер:82.4 КБ
ID:5568690

                        Може ли да е следствие от горното или причината е някъде другаде?

                        Коментар


                        • От: Какво счупих по ЛАНД РОВЪРА днес.

                          Първоначално публикуван от PinMaster Преглед на мнение
                          Хм - се съм чупил разни неща, ма онзи ден

                          Демек - двете чугунени ушички, дет държат целият спирачен апарат .
                          И как го сътвори това?Рокроулинг ли прави?
                          2023 Honda CRF 300 Rally,2017 Dacia Duster 1,5dci 4x4 леко пипната, 2013 Honda NT700 Deauville,ABS

                          Коментар


                          • От: Какво счупих по ЛАНД РОВЪРА днес.

                            Първоначално публикуван от Младен Стоянов Преглед на мнение
                            И как го сътвори това?Рокроулинг ли прави?
                            Ко? Не
                            Дай да намерим един хапарат, че времето е доста подходящо и за тестване на другият
                            Апропо - заглеждам новите (снимки де) и там виждам, че точно туй е усилено... Май не съм единствения
                            Колкото повече книги четат децата ви, толкова по-малко ще слушат чалга!

                            Коментар


                            • От: Какво счупих по ЛАНД РОВЪРА днес.

                              Първоначално публикуван от сто Преглед на мнение
                              Не съм го счупил аз, но след неприятен резонанс при обороти около 1300-1500 от известно време дори на празен ход и след известно чесане зад врата...
                              Имал съм такъв проблем с колекторите на 2 от 3те мерцедеса които съм притежавал.

                              Нарязах резби номер по голяма по оригиналната и навих болтове със същата дължина.

                              Бръкни с нещо по тънко и виж дали няма да се покаже от другата страна , т.е. да е куха дупката (така е при ОМ606 на Мерцедес)
                              Toyota RAV4 XA2 2.0 D4D 2004г. | Honda XRV 750 Africa Twin RD04 1992 г.
                              Piaggio Vespa PK50S 1983 г. | Puch Maxi N 1982 г.
                              Спортен Клуб Стрелба с Лък - Етър 78 В.Търново

                              Коментар


                              • От: Какво счупих по ЛАНД РОВЪРА днес.

                                Първоначално публикуван от сто Преглед на мнение
                                .......
                                Това омасляване също ме притеснява:

                                [ATTACH=CONFIG]688940[/ATTACH]

                                Може ли да е следствие от горното или причината е някъде другаде?
                                Имам същото омасляване. Преди омасляваше някъде около дюзите, но като дойде зимата спря да омаслява и почна точно по същия начин да цапа..... и на мен ми е много странно, но за сега не ми се разглобява....
                                LR Discovery 300Tdi 1996
                                Subaru Outback 2.5 1998
                                Subaru Legacy 2.2GX 1995 - продадено ;(

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X