От: Какво направих по ЛАНД РОВЪРА днес.
Време е за отчет:
1. Двете външни "втулки" на watts link-ът бяха тотално разбити за около 9 месеца. Съдържанието на изделието е ето това:
Аз лично очаквам малко повече от безалтернативно изделие с най-ниска цена от около 30 паунда на бройка.
Ключът от палатката е в увеличения ъгъл на задния мост в следствие на лифта (в моя случай около 9см общо). Оригиналните втулки макар и сферични, имат ограничен ъгъл на работа заради височината на външния пръстен, който стърчи по около 2мм извън тялото на линка.
Размерите на оригиналната втулка са 39мм външен диаметър, 14.1мм вътрешен диаметър, 45мм височина на сърцевината и 30мм височина на външния пръстен.
Избраната алтернатива - аналогична по конструкция втулка за заден носач на една камара мерцедеси с размери съответно 40/14.1/48/24мм.
Единственото необходимо преработване е фрезоване на отворите в линка от 39 на 40мм. "Вилиците" на щангите спокойно поемат допълнителните 3мм от височината на сърцевината.
Резултатът е това:
В този вид втулките стоят на около 60% от максималния си ъгъл при покой. С оригиналните в покой беше обран почти целия им ход.
Ще видим колко ще изкарат. При всички положения, дори и да карат по 6 месеца, все пак тия струват по 20 кинта (има и по-евтини и по-скъпи), а не по 80.
Първоначално публикуван от stargazer
Преглед на мнение
1. Двете външни "втулки" на watts link-ът бяха тотално разбити за около 9 месеца. Съдържанието на изделието е ето това:
Аз лично очаквам малко повече от безалтернативно изделие с най-ниска цена от около 30 паунда на бройка.
Ключът от палатката е в увеличения ъгъл на задния мост в следствие на лифта (в моя случай около 9см общо). Оригиналните втулки макар и сферични, имат ограничен ъгъл на работа заради височината на външния пръстен, който стърчи по около 2мм извън тялото на линка.
Размерите на оригиналната втулка са 39мм външен диаметър, 14.1мм вътрешен диаметър, 45мм височина на сърцевината и 30мм височина на външния пръстен.
Избраната алтернатива - аналогична по конструкция втулка за заден носач на една камара мерцедеси с размери съответно 40/14.1/48/24мм.
Единственото необходимо преработване е фрезоване на отворите в линка от 39 на 40мм. "Вилиците" на щангите спокойно поемат допълнителните 3мм от височината на сърцевината.
Резултатът е това:
В този вид втулките стоят на около 60% от максималния си ъгъл при покой. С оригиналните в покой беше обран почти целия им ход.
Ще видим колко ще изкарат. При всички положения, дори и да карат по 6 месеца, все пак тия струват по 20 кинта (има и по-евтини и по-скъпи), а не по 80.
Коментар