Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Какво направих по ЛАНД РОВЪРА днес.

Свий
Това е залепена тема.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Какво направих по ЛАНД РОВЪРА днес.

    Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
    Ремъка на зеления кашон беше хлабав. Натегнах го и след малко се скъса. Взех Соломоновско решение. Зарязах го и подкарах осмака.
    Баровец.
    . LRE Bulgaria.
    RRC SE V8 91г.

    Коментар


    • От: Какво направих по ЛАНД РОВЪРА днес.

      Първоначално публикуван от stargazer Преглед на мнение
      Ефект нулев - да, ако затапваш коректно работещ ЕГР. Ако затапваш обаче такъв, който вече е понастинал, ефектът е повече от осезателен.
      Умрял някъде по пътя... точно за това казвам ефекта е нулев, дори върви по зле от преди..... колата когато я докараха беше със здрав катализатор и здрав ЕГР, немска нафта в резервоара и БМВ-тата на светофара ми гледаха задните стопове при тръгване, сега потеглям като автобус на градския транспорт.

      Осезателна разлика има най вече когато смених Инжекторите и пипнаха малко помпата, дърпа рязко ама и също забива нос, двигателя си е на километри, след като се ревизира ще мога да споделя повече опит за сега само се търкаляме по пътищата в очакване на по добри финансови години.....

      Както отбелязах по горе, с една идея по добър интеркулер съм, затапен е ЕГР, сменени са маркучите на турбото със силиконови, инжекторите са на по малко от 5000км чисто нови...

      Коментар


      • От: Какво направих по ЛАНД РОВЪРА днес.

        Първоначално публикуван от stargazer Преглед на мнение
        Време е за отчет:
        1. Двете външни "втулки" на watts link-ът бяха тотално разбити за около 9 месеца. Съдържанието на изделието е ето това:
        [ATTACH=CONFIG]803145[/ATTACH]

        [ATTACH=CONFIG]803146[/ATTACH]
        Аз лично очаквам малко повече от безалтернативно изделие с най-ниска цена от около 30 паунда на бройка.

        Ключът от палатката е в увеличения ъгъл на задния мост в следствие на лифта (в моя случай около 9см общо). Оригиналните втулки макар и сферични, имат ограничен ъгъл на работа заради височината на външния пръстен, който стърчи по около 2мм извън тялото на линка.
        [ATTACH=CONFIG]803147[/ATTACH]

        [ATTACH=CONFIG]803148[/ATTACH]

        Размерите на оригиналната втулка са 39мм външен диаметър, 14.1мм вътрешен диаметър, 45мм височина на сърцевината и 30мм височина на външния пръстен.

        Избраната алтернатива - аналогична по конструкция втулка за заден носач на една камара мерцедеси с размери съответно 40/14.1/48/24мм.
        [ATTACH=CONFIG]803149[/ATTACH]
        Единственото необходимо преработване е фрезоване на отворите в линка от 39 на 40мм. "Вилиците" на щангите спокойно поемат допълнителните 3мм от височината на сърцевината.

        Резултатът е това:
        [ATTACH=CONFIG]803150[/ATTACH]
        В този вид втулките стоят на около 60% от максималния си ъгъл при покой. С оригиналните в покой беше обран почти целия им ход.
        Ще видим колко ще изкарат. При всички положения, дори и да карат по 6 месеца, все пак тия струват по 20 кинта (има и по-евтини и по-скъпи), а не по 80.

        И АЗ имах този проблем от 6 месеца "хлопаше " доста като минавам бавно през неравности .В последствие видях че двете въпросни втулки са много "хлабави" .Интересното е че средната е добре ! Нищо и няма.След смъкването и проверка в сайтовете на острова , малко се озъбих от цената за нови.Докато чакам нови оригинални такива реших и аз да ги заменя с приблизителни такива от нещо друго!
        След търсене в един преди обед от всякакви модели мисля и на мерцедес, не открих подходящи с минимална преправка.
        Не знам дали е за смях или е точно "побългаряване " НО открих че селентова втулка от носач на "Москвич" ,/която е само със гума вътре/ пасва идеално на външния размер .Вътрешния е малко по голям ,но от тръбичка с ф 14 вътрешен и съвсем малка стругарска намеса влезна идеално. Така карам 2 месеца и ще видя колко ще издържат до смяната им с оригинални .Мога да кача и снимки ,ако има интерес!

        Между другото се скапа и горивната помпа в резервоара / говоря за ТД5 / ! Първоначално потърсих 2 ра упот. ,но в крайна сметка си направих заявка в " исланд 4 х 4 " . Тук интересното беше че джипката си пали без никакъв проблем и върви до около 70-80км/ч , а от там нагоре забива муцуната и не може изпревари автобяс.! Тука да отбележа за много обширната информация поместена във форума .
        И специално благодарност на Димо /stargazer / за отзивчивостта и полезната консултация по въпроса.
        Един въпрос ме вълнува , след монтажа /скоро/ на новата помпа да очаквам ли други изненади ? По запалването имам в предвид?

        Поздрави на всички "сродни души" тук във форума.

        Да ЖИВЕЕШ означава да се БОРИШ!
        Робът се бори за СВОБОДА , А свободния за СЪВЪРШЕНСТВО!

        Коментар


        • От: Какво направих по ЛАНД РОВЪРА днес.

          Не днес, а вчера, се борих с една типична Диско 2/П38 досада - блокирала брава. Разбира се, за да е по-весело, блокира затворена и заключена. Поне беше предна (дясна), че при задната филмът е съвсем по Стивън Кинг. След жокер "обади се на приятел" стана ясно, че при Рейнджа, след демонтаж на задната врата от пантите, се отваря достатъчно място да се "бръкне" с флекса между перото на предната врата и колонката и да се среже насрещника. Да, ама при Диското - ядец: мястото не стига и може да се бръкне само с изкривен лист ножовка или със струна... ама струна в неделя нямаше откъде да търся . В резултат си откарах 4 часа в търкане с ножовката, като външният шиш на халката на насрещника "падна" за 15 минути, а цялото останало време отиде за вътрешния. Последва разглобяване (за да се извади бравата се сваля и рамката на стъклото), почистване на вратата, използвах случая да я налепя с вибро-поглъщаща лента (ефектът е доста осезаем), монтаж на читава брава, пасване на рамката на стъклото и новия насрещник и затваряне на кората. Всичко изброено отне по-малко от час и половина (без цигари, щото свършиха още в началото на рязането ). Та, изводът от цялата случка е: от време на време (примерно през две години) си сваляйте бравите и ги смазвайте, за да си спестите драми - проблемът се оказа в едно блокирало лостче на заключващия механизъм, което след изваждане на бравата и раздвижване на ръка се отклини и почна да работи нормално. Причината е една единствена - мърсотия, която влиза през уплътненията на стъклото. Все пак сложих друга брава, понеже тази от край време имаше и проблем с едното микроключе, което дава индикация за отворено-затворено и не палеше нито лампите в купето, нито алармата, нито пък спираше заключването на отворена врата (с което жената ми врътна страшен номер преди две години в Гърция...).
          Следващ епизод от филма тия дни - изработка на "къстъм" кора за вратата на багажника...
          Последно редактирано от stargazer; 24-08-15, 22:23.
          Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

          Коментар


          • От: Какво направих по ЛАНД РОВЪРА днес.

            Речено-сторено
            Оригиналната кора е сътворена от фазер, който за почти 17 години и неизвестно колко сваляния се е изкорубил и много разръфал, особено около гнездата на щипките.
            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_5419.jpg
Прегледи:1
Размер:53.8 КБ
ID:5677580

            Дилемата с избора на заместващ материал беше между някакъв пластмасов лист, алуминий и шперплат. В крайна сметка, от съображения за по-лесна обработка (а и понеже не намерих откъде да взема подходящо парче от другите материали - всички предлагат само цели плочи от порядъка на 2х3м) се спрях на 4мм шперплат.
            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_5421.jpg
Прегледи:1
Размер:63.7 КБ
ID:5677581

            За шаблон ползвах направо старата кора.
            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_5422.jpg
Прегледи:1
Размер:448.7 КБ
ID:5677582

            Лека фаска на гърба за да легне по-плътно във вратата.
            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_5433.jpg
Прегледи:1
Размер:399.4 КБ
ID:5677583

            Малко битумна лента за поглъщане на въбрациите (налепена е и по самата врата, но там не снимах).
            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_5435.jpg
Прегледи:1
Размер:427.8 КБ
ID:5677584

            И ето какво се получи накрая:
            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_5436.jpg
Прегледи:1
Размер:539.4 КБ
ID:5677585

            Предстои добавяне на екстри - дръжка за затваряне от вътрешната страна, джобчета и т.н.
            Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

            Коментар


            • От: Какво направих по ЛАНД РОВЪРА днес.

              Здравейте, мислех че и кардана е заминал, но само карето беше. Не съм снимал счупеното каре (чашката на иглените лагери се беше пръснала). Странното беше че преди да тръгна за морето нямаше никакви проблеми и 500км по късно се спраска на плажа. Свалих кардана и се прибрах на задно. Смяната се оказа доста лесна. Старото каре като го свалих се оказа че аз съм си смазвал, но на 2 от страните на кръстачките грес изобщо не е достигала до иглените лагери. Явно запушване някъде, защото другите 2 бяха доста добре смазани. Ето 3 снимчици как се справих с монтажа на новата кръстачката (той продължи 10мин).

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20150825_130947.jpg
Прегледи:1
Размер:124.5 КБ
ID:5677623

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20150825_131628.jpg
Прегледи:1
Размер:108.2 КБ
ID:5677624

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20150825_132415.jpg
Прегледи:1
Размер:116.9 КБ
ID:5677625


              Сега остана да сменя и другото каре, но го чакам да пристигне и да гресирам кардана, но се чудя с каква грес.
              LR Discovery 300Tdi 1996
              Subaru Outback 2.5 1998
              Subaru Legacy 2.2GX 1995 - продадено ;(

              Коментар


              • От: Какво направих по ЛАНД РОВЪРА днес.

                Ако се съди по конструкцията - с литиева лагерна грес т. нар. висококапна грес.
                Пък дали производителя предписва друго не знам.
                о 88 з 417 оо 4 - Стоян

                Коментар


                • От: Какво направих по ЛАНД РОВЪРА днес.

                  Първоначално публикуван от stojan_defender-a Преглед на мнение
                  Ако се съди по конструкцията - с литиева лагерна грес т. нар. висококапна грес.
                  Пък дали производителя предписва друго не знам.
                  Вчера в един магазин ми препоръчаха ето тази грес.
                  .....
                  • Recommended for heavily loaded plain- and anti-friction bearings in industrial and automotive applications
                  • Wheel bearings in heavily loaded trucks and busses
                    .....
                  Сега да видя пак като смазвам 2 пъти годишно колко време ще изкарат.
                  LR Discovery 300Tdi 1996
                  Subaru Outback 2.5 1998
                  Subaru Legacy 2.2GX 1995 - продадено ;(

                  Коментар


                  • От: Какво направих по ЛАНД РОВЪРА днес.

                    Става!
                    о 88 з 417 оо 4 - Стоян

                    Коментар


                    • От: Какво направих по ЛАНД РОВЪРА днес.

                      Проблемът не е в греста както сам си забелязал, а в липсата и.
                      При гресиране трбябва да се гледа да избие от 4-те страни.

                      А аз днес сменях долна помпа на съединителя, че беше започнала да прави мизерии.
                      Оригиналната ще си я запазя, че аман от китайски боклуци.

                      Коментар


                      • От: Какво направих по ЛАНД РОВЪРА днес.

                        Луд умора нема и свърши куп полезни работи.
                        Смених си маслото на скоростната кутия, че му беше дошло времето.
                        Долях раздатката с 200 грама.
                        Фиксирах разни пораздрънкани пластмаси по таблото.
                        Налепих битум и по шофьорската врата.
                        И най-полезното - смених фалшивия десен тампон на мотора с истински, което тотално ликвидира вибрациите, които ме тормозеха от сума време.
                        Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

                        Коментар


                        • От: Какво направих по ЛАНД РОВЪРА днес.

                          Първоначално публикуван от Ivan_J Преглед на мнение
                          Викторе, като гледам и ти като мен си се надънил на кашон с проблеми.
                          За три години и 20-30х км имам изписана половин тетрадка ремонти, като половината съм забравил да ги пиша.

                          Да не е само спам, днес си смених горивните филтри. Три часа за допълнителния и 3 минути за оригиналния. Но всичките ла*на в утайника на допълнителния. Елемента му струва 1.50лв срещу 8 за китайски на оригиналния.

                          Да попитам къде се намира въпросният "Допълнителен горивен филтър с утайника" ?
                          Предстои ми да сменям гъривната помпа в резервоар , и се заех да " почиствам" и сменям филтри по горивопровода.
                          От разискването в една тема разбрах че има едно малко клапанче в филтъра ( основния мисля ) , което мисля почистих добре с ултра звукова ваничка и препарат , но за втори горивен филтър не знам !
                          Ако може някой да ме "светне" за да го сменя или почистя?
                          Да ЖИВЕЕШ означава да се БОРИШ!
                          Робът се бори за СВОБОДА , А свободния за СЪВЪРШЕНСТВО!

                          Коментар


                          • От: Какво направих по ЛАНД РОВЪРА днес.

                            Близо до рамата, след дебелата кръгла тръба.. в дясната част като се загледаш ще го откриеш...

                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:PICT1728Medium.jpg
Прегледи:1
Размер:53.7 КБ
ID:5678516

                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:PICT1733Medium.jpg
Прегледи:1
Размер:56.7 КБ
ID:5678517
                            LR Discovery 300Tdi 1996
                            Subaru Outback 2.5 1998
                            Subaru Legacy 2.2GX 1995 - продадено ;(

                            Коментар


                            • От: Какво направих по ЛАНД РОВЪРА днес.

                              Първоначално публикуван от bestbg Преглед на мнение
                              Близо до рамата, след дебелата кръгла тръба.. в дясната част като се загледаш ще го откриеш...
                              Това е на единицата. Питането е за двойка - там такова жувотно нема.
                              Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

                              Коментар


                              • От: Какво направих по ЛАНД РОВЪРА днес.

                                Да , за Д2 беше питането . Аз също се съмнявах че има втори филтър , но благодарно за инфото все пак .
                                Човек се учи докато е жив!
                                Да ЖИВЕЕШ означава да се БОРИШ!
                                Робът се бори за СВОБОДА , А свободния за СЪВЪРШЕНСТВО!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X