Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с раздатка на Land Rover Freelander

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: Проблем с раздатка на LR Freelander

    Първоначално публикуван от ansirakov Преглед на мнение
    Аз имам Фриландер 1,8 бензин.В Лондон имам познат англи4анин,който е работил в сервиз на Ланд Ровер.Още като си купих моя ме посаветва да си сваля кардана,за да нямам проблем с раздатъчната кутия.Каза 4е състоянието на гумите много влияе на раздатъ4ната кутия.Предните и задните трябва да са иденти4ни и да се поддържат еднакво напомпени.Без кардан разходът ми падна с около 1,5л на 100.Много лесно се сваля,а при необходимост мойе да се сложи обратно за минути.Няма голяма разлика при мен на равен пат и на асфалт не се осеща 4е е свален кардана
    За размера на гумите ясно. Трябва само да следя по-често да няма разлика в налягането. За разхода доста изненадващо - аз очаквах макс до литър. Питай го този дали правят някъде виско муфите/макар да ме съмнява/. Иначе за раздатките май ги научихме наизуст. Трябва да се следят нещата там.
    http://forum.offroad-bulgaria.com/%5...g%20%5B/img%5DFreelander 1.8, 16 v


    http://ftp.domainbg.com/stojan/Pictures/banner2.jpg
    http://ftp.domainbg.com/stojan/Pictu...rget=_blank%3E

    Коментар


    • До: Проблем с раздатка на LR Freelander

      Първоначално публикуван от marin199 Преглед на мнение
      За размера на гумите ясно. Трябва само да следя по-често да няма разлика в налягането. За разхода доста изненадващо - аз очаквах макс до литър. Питай го този дали правят някъде виско муфите/макар да ме съмнява/. Иначе за раздатките май ги научихме наизуст. Трябва да се следят нещата там.
      Ще го питам,може да знае нещо....Не сам прегледал още форума добре и незная дали го знаете това сайтче.ще ви пусна линк.В него може да се тарсят авточасти 2-ра употреба в над 200 автоморги в Англия.Просто пищещ каква част за каква кола ти трябва и си оставящ телефона.На другия ден започват да ти идват смс-и коя морга на каква цена я има и как да я поръчащ.Супер е.Много пъти съм го ползвалhttp://www.1stchoice.co.uk/
      Последно редактирано от Lazar; 25-03-09, 03:15.

      Коментар


      • До: Проблем с раздатка на LR Freelander

        Колеги, ако виско муфата е една от топ причините за скапване на целия възел със задвижването, не е ли възможно да се адаптира виско от друг производител. Хонда ЦРВ има такова, доколкото знам, голф кънтри и др.
        А при тях не съм чувал за такива проблеми. Идеята ми е, дали това виско, използвано при ЛР е с по-ниско качество или си е комсуматив при всяка кола, с такава система. Ако е веднъж на 100к км подмяната му - ОК, но като купуваме на старо не знаем кога е точния момент.
        При другите марки има ли го този проблем?
        Ако няма такива проблеми, все си мисля, че може да се адаптира някакси или то си има някакви параметри и не може така да ги менкаш...!?

        Коментар


        • До: Проблем с раздатка на LR Freelander

          Първоначално публикуван от toncheff Преглед на мнение
          Колеги, ако виско муфата е една от топ причините за скапване на целия възел със задвижването, не е ли възможно да се адаптира виско от друг производител. Хонда ЦРВ има такова, доколкото знам, голф кънтри и др.
          А при тях не съм чувал за такива проблеми. Идеята ми е, дали това виско, използвано при ЛР е с по-ниско качество или си е комсуматив при всяка кола, с такава система. Ако е веднъж на 100к км подмяната му - ОК, но като купуваме на старо не знаем кога е точния момент.
          При другите марки има ли го този проблем?
          Ако няма такива проблеми, все си мисля, че може да се адаптира някакси или то си има някакви параметри и не може така да ги менкаш...!?
          Консуматив е. Сменя се на 100 000 км, но според ме, като се следи състоянието може и доста повече да изкара/разбира се може и на 70 к да запече/. Скъпичко е, но при положение, че ще го смениш веднъж, макс 2 пъти, докато имаш колата мисля, че не е проблем. Най-важно е, че то води до други проблеми, така че като се смени навреме и кара 100 000, не мисля че е голям разход.
          http://forum.offroad-bulgaria.com/%5...g%20%5B/img%5DFreelander 1.8, 16 v


          http://ftp.domainbg.com/stojan/Pictures/banner2.jpg
          http://ftp.domainbg.com/stojan/Pictu...rget=_blank%3E

          Коментар


          • До: Проблем с раздатка на LR Freelander

            И аз стигнах до извод: СМЕНЯЙТЕ ВИСКОТО - разказва играта на колата, ако се смени на време с раздатката нямате проблем. днес си взех колата от сервиз с отремонтирана раздатка , но без закачен кардан, ще я покарам малко да видя за течове и шумове и ЗАПОЧВАН ДА СЪБИРАМ ПАРИ ЗА НОВО ВИСКО - ТРЯБВА ДА СИ ОТКРЯ И АЗ ДАРИТЕЛСКА БАНКОВА СМЕТКА КАКТО ВЪВ VIP BROTHER, егати скъпата поддръжка.
            Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 08-12-10, 16:24.

            Коментар


            • До: Проблем с раздатка на LR Freelander

              ansirakov когато е свален кардана как се държи Фри на изкачвания или по-пресечени местности?

              При свален кардан, освен разд. кутия и тази Виско Муфане е игнорирана? Така ли да го разбирам?

              Коментар


              • До: Проблем с раздатка на LR Freelander

                Първоначално публикуван от Тед Преглед на мнение
                ansirakov когато е свален кардана как се държи Фри на изкачвания или по-пресечени местности?

                При свален кардан, освен разд. кутия и тази Виско Муфане е игнорирана? Така ли да го разбирам?
                По-зле от кола с предно.Защото е с доста по-висок център на тежеста.Въпреки че тракшъна доста помага...
                0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                Коментар


                • До: Проблем с раздатка на LR Freelander

                  Здравеите колеги.
                  Бих искал съвет за ремонта на един фрилендър. Мои колега си го купи но още първия ден се оказа, че раздатката вие. Смения я с нова като продавача му плати новата но след смяната има известно особено проскърцване на моменти. Име съмнения, че виското не е читаво. Та направихме следното. Дигнахме задна гума на крик и с ключ за болтовете с рамо около 40 сънтиметра се опитахме да завъртим гумата /на рака гумата не помръдва/. Аз съм 90 килограма и качен на края на ключа се налага да подскоча малко за да превъртят двете части на виското.
                  Та въпроса е толкова ли трудно трябва да се върти и как да определим вискомуфата в ред ли е или е заминала.
                  За сега мислим да я свалим и да я тестваме но нямаме точна представа как да го направим.
                  Благодаря за инфото и съжалявам ако съм разводнил нечия чувда тема.

                  Коментар


                  • До: Проблем с раздатка на LR Freelander

                    Колега да беше прочел изцяло темата в която пост-ваш. Щеше да откриеш приоми за достатъчно достоверно тестване без откачане на виското. Подсказвам - виж мнението на коегата "douglas". То се повтаря и в повечето чуждестранни форуми разглеждащи този проблем, при тази кола... хайде сега сглобявайте да ви дойде акъла.
                    p.s.1. внимавайте за ориентацията на карданите - казвам го защото за да се разбере тази тънкост пак трябва четене за което като, че ли не отделяте достатъчно време...
                    p.s.2. тук един друг колега коментира за ,,читави" Фрийта с ляв волан за около 8 к... ако са от този сорт и тези пари са им много ама найсе...
                    Последно редактирано от emanuilis; 18-05-09, 17:11.
                    Chevrolet Aveo, 1.2 - 4 х 4, почти
                    „Ако Дракула беше веган, щеше да се казва - Брокула..."
                    LZ1EMS

                    Коментар


                    • До: Проблем с раздатка на LR Freelander

                      Не си разводнил нищо, но явно не си прочел точно тая тема. В предните страници има писано за няколко начина за тестване на виско. Няма нещо абсолютно точно, но можеш да се ориентираш. Иначе за каране само на предно - при голям наклон и пясък или кал, колата доста лесно превърта гуми. Аз лично също съм само на предно от седмица с цел проба. Ходих и по черен път, нямаше проблем, но наистина за кал или оф - В НИКАКЪВ СЛУЧАЙ. На асфалт никви грижи. Малко по-плано потегляне трябва, щото иначе върти гуми като бегачка. Не препоръчвам да карате само на предно ако има шанс да ходите извън асфалта, за добри черни пътища става, но нищо повече. Аз ще видя как са нещата и ако се налага дори и малко да ходя по кофти места качвам обратно кардана.
                      http://forum.offroad-bulgaria.com/%5...g%20%5B/img%5DFreelander 1.8, 16 v


                      http://ftp.domainbg.com/stojan/Pictures/banner2.jpg
                      http://ftp.domainbg.com/stojan/Pictu...rget=_blank%3E

                      Коментар


                      • До: Проблем с раздатка на LR Freelander

                        Аз да си кажа питането.
                        Никога досега не съм имал Jeep - какъвто и да е.
                        Но преди 3-и дена се возих на този дизелак







                        За офф роад - не знам (имам предвид сериозен), но по дупки и черен път бе превъзходен. На асфалт къса мръвки - 180 на 3 000 оборота на 6-та -не се усеща въобще. Кожен салон, музика, клима... авто пилот...

                        Та се замислих за по-стария модел от този от 1999 г. - бензин може би предпочитам.
                        Но като попрочетох с тази кутия и муфа...ме разбирате - да влезете в бокса и да оставите 7 хилки ....не е много приятно.

                        На мен ми трябва и градска возия (предимно) и по черен път, но не някой екстрийм или друго - кал и прочие.
                        Имам приятел с Jeep и ми е казал - "Колкото по-проходим ти е Jeep, олкова по-далеко ходиш за трактор".

                        Та питането ми е, ако се махне този кардан:
                        1/ джипа спъва ли се на асфалт и на асфалт по баири - като пътя за Смолян да речем;
                        2/ Муфата без кардам спокойна ли е.

                        Сигурно нямаше да задам този въпрос - ако бях погледнал подробно схемата на Фри-то, но ме интересува предимно мнения на ОПИТА - и то личен.

                        3/ Ако ти се скапе таз кутия, след това може ли да откачиш кардана и да върви по асфалт и по черен път нормално? Или трябва предв. да си откачил кардана, преди да се е скапала?

                        4/ АКо караш на асфалт има ли значение за тази р. кутия? Или няма значение асфалт - тя си има Км експлоатационни.

                        Разбирате ме добре, сега да купиш джип за 10 000 лв. и да влезеш в бокса за 7....
                        Последно редактирано от Lazar; 27-05-09, 20:58. Причина: снимки

                        Коментар


                        • До: Проблем с раздатка на LR Freelander

                          Първоначално публикуван от emanuilis Преглед на мнение
                          Колега да беше прочел изцяло темата в която пост-ваш. Щеше да откриеш приоми за достатъчно достоверно тестване без откачане на виското. Подсказвам - виж мнението на коегата "douglas". То се повтаря и в повечето чуждестранни форуми разглеждащи този проблем, при тази кола... хайде сега сглобявайте да ви дойде акъла.
                          p.s.1. внимавайте за ориентацията на карданите - казвам го защото за да се разбере тази тънкост пак трябва четене за което като, че ли не отделяте достатъчно време...
                          p.s.2. тук един друг колега коментира за ,,читави" Фрийта с ляв волан за около 8 к... ако са от този сорт и тези пари са им много ама найсе...
                          Сори,
                          Не съм чел всичко щото колата не е моя и изкам да помогна. Ама вместо тоз дългия пост да беше систематизирал пет приказки и толкова.

                          На пълен ляв и десен при потегляне колата смятаме, че се държи нормално. Не се чувства проблем при потеглянето
                          Пусната на лек наклон направо се движи но като завиеш напълно спира. Все пак това мися, че се случва и с други коли при пълен завой, а за хората които я правят е нормално.
                          Износване в гумите няма.
                          Общо взето преди да наиша поста направихме извесните за мен проби но не можем да вземем твърдо решение и за това се замислих дали няма все пак някакъв по точен метод за диагноза.
                          Явно остава мнението "сменяй виското за да ти е мирна главата" което пък някак си не ми се вижда съвсем оправдано.
                          Последно редактирано от Deian_g; 18-05-09, 20:57.

                          Коментар


                          • До: Проблем с раздатка на LR Freelander

                            Първоначално публикуван от Deian_g Преглед на мнение
                            Сори,
                            Не съм чел всичко щото колата не е моя и изкам да помогна. Ама вместо тоз дългия пост да беше систематизирал пет приказки и толкова.
                            Без коментар...
                            ,,Никое добро дело не остава ненаказано."
                            Chevrolet Aveo, 1.2 - 4 х 4, почти
                            „Ако Дракула беше веган, щеше да се казва - Брокула..."
                            LZ1EMS

                            Коментар


                            • До: Проблем с раздатка на LR Freelander

                              Първоначално публикуван от Deian_g Преглед на мнение
                              Сори,
                              Не съм чел всичко щото колата не е моя и изкам да помогна. Ама вместо тоз дългия пост да беше систематизирал пет приказки и толкова.

                              На пълен ляв и десен при потегляне колата смятаме, че се държи нормално. Не се чувства проблем при потеглянето
                              Пусната на лек наклон направо се движи но като завиеш напълно спира. Все пак това мися, че се случва и с други коли при пълен завой, а за хората които я правят е нормално.
                              Износване в гумите няма.
                              Общо взето преди да наиша поста направихме извесните за мен проби но не можем да вземем твърдо решение и за това се замислих дали няма все пак някакъв по точен метод за диагноза.
                              Явно остава мнението "сменяй виското за да ти е мирна главата" което пък някак си не ми се вижда съвсем оправдано.
                              Има ли добра инерция и ако не задържа много при завой/защото съвсем малко някой път е нормално, дори при ново виско/ си го карайте и го следете. Като запече виското по надолнище направо спира, все едно си натиснал спирачки. Да кара човека, да следи нещата и това е. Аз съм на същия хал. Не съм сменял, следя го, до сега 10 месеца нямам проблеми, като уточнявам, че не съм го мъчил да буксува много, пък и не съм навъртял много км.
                              http://forum.offroad-bulgaria.com/%5...g%20%5B/img%5DFreelander 1.8, 16 v


                              http://ftp.domainbg.com/stojan/Pictures/banner2.jpg
                              http://ftp.domainbg.com/stojan/Pictu...rget=_blank%3E

                              Коментар


                              • До: Проблем с раздатка на LR Freelander

                                Първоначално публикуван от Тед Преглед на мнение
                                Аз да си кажа питането.


                                Та питането ми е, ако се махне този кардан:
                                1/ джипа спъва ли се на асфалт и на асфалт по баири - като пътя за Смолян да речем;
                                2/ Муфата без кардам спокойна ли е.

                                Сигурно нямаше да задам този въпрос - ако бях погледнал подробно схемата на Фри-то, но ме интересува предимно мнения на ОПИТА - и то личен.

                                3/ Ако ти се скапе таз кутия, след това може ли да откачиш кардана и да върви по асфалт и по черен път нормално? Или трябва предв. да си откачил кардана, преди да се е скапала?

                                4/ АКо караш на асфалт има ли значение за тази р. кутия? Или няма значение асфалт - тя си има Км експлоатационни.

                                Разбирате ме добре, сега да купиш джип за 10 000 лв. и да влезеш в бокса за 7....
                                Имам такъв джип и ето ти малко личен опит.

                                1/ 1.8 бензина не е някъв звяр. Зависи какви са ти разбиранията, но според мен си върви супер. Скоростите са доста къси, така че си караш на 3та и 4та на места, където с друга кола трябва 2ра. Днес пътувах Пловдив - Смолян и просто никви проблеми. Докато набере до 30 км/ч да речем е тромав, още повече, че няма бавни и първа му е доста бавна и къса, но вече като минеш от втора на трета след 30 км/ч си набира доволно, но не очаквай драгстер, колата е към 2 тона. Мен лично ме задоволява. При изпреварване съм качвал до 5000 оборота, като между 3 и 5 хил. си дърпа яко. Нормално го карам между 2000 и 3200 някъде. Доволно е според мен, не е тромав.

                                2/ Като се маха кардана се маха заедно с виско муфата. Отпред откъм раздатката чак до задния диф. Аз в момента съм така за експеримен само. Колата става по-пъргава, ускорява повече, но тъй като центъра на тежестта е високо и е предвидена за 4х4, при голямо изкачване и кал или пясък превърта лесно. Само на предно ако ще се кара само асфалт и добър черен път, иначе някъде може да се забиеш, макар че има Тракшън контрол, който помага. Скоро ходих по черен път само на предно без никви проблеми, но по същия път минаха и 2-3 леки коли.

                                3/ Ако ти се скапе тая кутия махаш кардана и караш само на предно, все едно си караш ванче и тва е. Вече се предлагат ремонтни комплекти /корона и пиньон/ за раздакта на цени около 240 паунда/по памет/. Ако прочетеш внимателно темата ще видиш доста неща, но ето ти краткия вариант. Следиш си виско муфата да не е запекла, не напъваш колата да буксува 1 час някъде и си ОК. Ако ти е запекло виското е хубаво бързо да се смени, щото в 90 процента от случаите то скапва раздатката. Виското струва към 340 паунда/памет/. Като то е наред, имаш масло в раздатката е не ходиш там дето ходят тракторите си ОК. На мен колата до сега ми върши супер работа и не съм правил сериозни ремонти.

                                4/ На асфалт може и да махнеш кардана и само на предно, ако не е махнат пак няма проблем, само да не е запекло виското или да няма вече проблем в раздатката. Само да ти кажа, че 1.8 бензин дава добър извънградски разход от около 8 на сто, но в града /Пловдив/ си папа 13.
                                http://forum.offroad-bulgaria.com/%5...g%20%5B/img%5DFreelander 1.8, 16 v


                                http://ftp.domainbg.com/stojan/Pictures/banner2.jpg
                                http://ftp.domainbg.com/stojan/Pictu...rget=_blank%3E

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X