Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с раздатка на Land Rover Freelander

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Проблем с раздатка на Land Rover Freelander

    Първоначално публикуван от TheBicycle Преглед на мнение
    Затова и затяга на завой - защото неизбежно се явява разлика във въртенето между преден и заден мост. Виското е "отпуснато" когато няма никаква разлика във въртенето.
    Принципно е така, но здраво виско не би следвало да затяга в завой. Вярно, че тогава има разлика в оборотите между мостовете, но тя надали е толкова голяма, че да го накара да спече толкова бързо, освен ако не караш продължително в кръг. Ако си караш по равен път и просто вземаш завой, то виското би следвало да поеме разликата във въртенето между мостовете. А спичането става при неколкократна разлика във въртенето между мостовете. От друга страна, обаче, не вярвам да блокира от раз. Постепенно с времето си губи вискозитета и в даден период може да се блокирва дори и в завой, а при движение направо да се държи нормално. Но ако действитело има разлика във предавателните числа между мостовете, то виското постоянно трябва да я осигурява, без да се блокира.

    Коментар


    • От: Проблем с раздатка на Land Rover Freelander

      Колега, почети малко в темата назад. "Спича" за части от секунда, да не кажа и по-малко. Не знам как си представяш в завой виското да поеме разликата във въртенето на мостовете, при положение, че към задния мост ВИНАГИ има подадена мощност /колеги твърдят за 10 процента, колега който е мерил на валове твърди за 40/. Та при мощност на предния и на задния мостове точно това прави - ЗАТЯГА в завой /със здраво виско/ Цитирам един бюлетин на Лендровър, в който обясняват какво се прави ако дойде клиент с оплакване, че колата затяга в завой. Няма да пиша повече, защото по-назад е написано всичко!
      VW Touareg, Honda CBF 1000 ABS, NissanTerrano 33" , RIB390 20hp

      Коментар


      • От: Проблем с раздатка на Land Rover Freelander

        Колега, под спичане не визирам 10-40 процента от мощността, а 100 процента (все едно е блокирало напълно). А щом предава до 40 процента, тоест прехвърля само част от мощността, значи че поема разликата във въртенето. Ако блокира напълно, вече не изпълнява тази си функция. Поправи ме, ако не съм прав. Темата съм я чел поне 10 пъти.

        Коментар


        • От: Проблем с раздатка на Land Rover Freelander

          Да го кажем така - предните и задните се въртят еднакво /задните правят 117 оборота при 118 на предните/, но на предните се подава мощност 60, на задните 40.
          Няма как да прехвърли 100 процента назад. Вискомуфата позволява тази разлика в оборотите на предния и задния мост /118:117/. Оттам нататък при прибоксуване на задните колела виското зацепва /и то пак не като положение включено изключено/ и подава необходимата мощност, за да изравни въртенето на предните и задните колела. Не е нужно да караж продължително в кръг за да зацепи /дори за да направиш това по-скоро трябва да не е зацепило, както го наричаш/. Достатъчно е да прибоксуваш за секунда, за се завъртят и задните. Това дето щом прехвърля само част от мощността, значи поема разлика във въртенето не го разбрах. Колега, за да отговоря на трите ти изречения трябва да пиша неща, които ги има вече в темата. Не знам колко старателно си чел...
          VW Touareg, Honda CBF 1000 ABS, NissanTerrano 33" , RIB390 20hp

          Коментар


          • От: Проблем с раздатка на Land Rover Freelander

            Добре, прав си, не съм се изразил правилно. Да речем в нормално състояние разпределението на мощността преден/заден мост е в съотношение 90/10 процента, а при натоварване стога до 60/40. За да има такава разлика, то значи че дори и зацепило, виското би трябвало пак да приплъзва по малко, точно поради разликата в предавателните числа. Ако блокира изцяло, тогава отношението става 50/50 и понеже единия се върти с различна скорост от другия, се износва раздатката. Надявам се сега да си ме разбрал какво искам да кажа. Дори и зацепено, виското пак следва да превърта по малко. Тези 100 процента имах в предвид да е на 100 процента блокирало, а не че мощността се предава изцяло назад.

            Коментар


            • От: Проблем с раздатка на Land Rover Freelander

              Не знам как си предстаяш когато сработи, виското пак да превърта по малко! За това, че виското позволява приплъзване няма смисъл да говорим, защото ако не беше така раздатката щеше да се чупи не чак когато спече виското, а още след първите километри! Малко напосоки пишеш, колега спирам с обясненията, както си го разбрал - така!
              VW Touareg, Honda CBF 1000 ABS, NissanTerrano 33" , RIB390 20hp

              Коментар


              • От: Проблем с раздатка на Land Rover Freelander

                Както и да е, спорим за едно и също, ето и ти самия го казваш:
                Първоначално публикуван от kekek Преглед на мнение
                Би трябвало при положения, че задните се въртят малко по-бавно, да убива инерцията, но нали пък виско муфата е за това - да позволи рзлика във въртенето.
                А може ли само да те попитам и теб за новата раздатка. Понеже ти откри разликите между двата модела, то новата ти наистина ли е нова или е втора ръка? Ако е нова би трябвало да е от тези "TAG000230". Или поне в ибей като ги гледам новите са всичките такива. А някъде на самата нея пише ли го този номер?
                Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 06-04-11, 12:46.

                Коментар


                • От: Проблем с раздатка на Land Rover Freelander

                  Моята е втора употреба. Струва ми се сложно да се намери точно този модел. В смисъл че не е от магазина, а си поръчваш.
                  VW Touareg, Honda CBF 1000 ABS, NissanTerrano 33" , RIB390 20hp

                  Коментар


                  • От: Проблем с раздатка на Land Rover Freelander

                    Автоморга Донакар-село Ракитница, до Стара Загора е и се занимава основно с фрилендъри.
                    FREELANDER 2000 TDI 1999 г.

                    Коментар


                    • От: Проблем с раздатка на Land Rover Freelander

                      Здравейте , имам Фрилендър 2001 декември TD4 автоматик , след като започна да превключва не както трябва скоростите , се оказа че от виско муфата която е блокирала е прецакана раздатката , автоматичната скоростна кутия и съединителя на автоматика . Скоростната кутия я възстановиха , но сега се чудя към кого да се обърна да раздатка . доколкото ми казаха в един сервиз близо до Булвария в Люлин , на вискомуфата се сменят вътрешностите. Извинете ме за езика но нищо не разбирам ог коли . От Мото-Пфое ми заявиха като на техен познат че е трябвало да продам колата щом е станала на 100 000 км. Дайте съвет към кого да се обърна , има ли някой който възстановява раздатки , втора употреба от тук ли да се търси , или от Англия , еднакви ли са по принцип за всички модели и колко би струвало това . Благодаря ви

                      Съобщение от модератор:
                      Моля, напишете си в профила от къде сте.
                      ...ЦЪК
                      Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 25-01-12, 13:27.

                      Коментар


                      • От: Проблем с раздатка на Land Rover Freelander

                        Първоначално публикуван от RODJER009 Преглед на мнение
                        Автоморга Донакар-село Ракитница, до Стара Загора е и се занимава основно с фрилендъри.
                        Там има поне 10 Фрилендъра на части, като вкарват и нови части на добри цени. Рециклират и раздатки за 1500 лева - поне толкова ми обявиха на мен. Само трябва да я закараш там, а ако имат готова раздатка, може направо да ти я монтират. Продават и муфи по предварителна заявка, цената е като от Англия.
                        В София може в Люлин, но не знам там цените как са.

                        Коментар


                        • От: Проблем с раздатка на Land Rover Freelander

                          Май е време колегите с охлабените муфи да споделят мнение.
                          Аз лично с всичкото каране през предишните снежни дни си мисля, че разхлабена муфа върши работа само за лятото, за да не караш хептен на предно само!
                          VW Touareg, Honda CBF 1000 ABS, NissanTerrano 33" , RIB390 20hp

                          Коментар


                          • От: Проблем с раздатка на Land Rover Freelander



                            Това е от днес. За съжаление немога да си хвана оператор та да го снимам и по улиците на Драгалевци

                            Коментар


                            • От: Проблем с раздатка на Land Rover Freelander

                              Аз не съм доволен, прекалено е хлабава моята. Въпреки че никъде не съм закъсвал тази зима, като давам яко газ предните гуми буксуват доста. Не е като само на предно, но не е и както трябва. Май ще се наложат корекции. Ама сега в този сняг няма да залягам да я свалям.
                              Ако не ме лъже паметта, някъде бях чел че натегнатостта на муфата трябва да е в границите 360-410 Nm. А моята я превъртам с две ръце.

                              Коментар


                              • От: Проблем с раздатка на Land Rover Freelander

                                Данд, нищо не видях. Така както виждам изтегляш една кола. Трябва да се види кога буксуват предните и след колко време задните, за да се разбере дали е ефективно или е чак когато предните са започнали да се окопават!
                                VW Touareg, Honda CBF 1000 ABS, NissanTerrano 33" , RIB390 20hp

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X