Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с раздатка на Land Rover Freelander

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: Проблем с раздатка на LR Freelander

    Първоначално публикуван от mumbler Преглед на мнение
    Точно това е темата но не посмях да дам директен линк(да си призная не съм чел правилата на форума)
    Ето и другата по-голямата тема за ренонт на виското. Още не съм я прочел докрай, доколкото разбирам въобще...
    http://club.lr.ru/viewtopic.php?f=36...st=0&sk=t&sd=a


    P.S. Доколкото успях да разбера до края на тази тема, никой не е успял да ремонтира успешно това виско..
    Последно редактирано от digigi; 10-12-08, 13:40.
    LAND ROVER Freelander 1.8 2000

    Коментар


    • До: Проблем с раздатка на LR Freelander

      Да, симптомите за запечено виско си остават тези които обсъждаме и тук - затягане при тръгване с пълен ляв или десен волан, неравномерно износване на задната двойка гуми и загуба на инерция при освободена скорост. Споменава се, че виското е консуматив, който се сменя на 100-150 хил. км, което ме навява на мисълта, че моето би следвало да е сменяно от предишния собственик, но затова нямам информация (или поне фактура)...
      Сетих се за друго. Ако виското е с термо-основан механизъм на действие то как му се отразяват атмосферните условия? Т.е. би следвало през зимата ,,запичането" да е по-малко...
      Chevrolet Aveo, 1.2 - 4 х 4, почти
      „Ако Дракула беше веган, щеше да се казва - Брокула..."
      LZ1EMS

      Коментар


      • До: Проблем с раздатка на LR Freelander

        Браво момчета. Много интересни разкрития започват да излизат. Аз за 100тен път ще пиша, че не съм специалист, но няма как супер много Фрийта да правят проблем с раздатките просто ей така. Съгласен съм, че може би 80 процента от проблемите идват от виското и ако както вече на много места се усетят рано може да се избегнат ремонти. Не е много евтино, но пък ако при негова смяна се предотвратят и след това си караш спокойно никой няма против да го смени. Сега като гледам руските събратя може и да излязат варианти за правене. Аз ще опитам някой с руски да преведе темата и ще пиша ако има нещо.Също така е възможно да има рециклирани в Англия, но едва ли трябва да се търси много този вариант, защото доколкото ги знам англичаните едва ли ще се хване да рециклира и да пусне под 200 паунда после на пазара. Сега само ако някой каже точно как да се мери дали и заминало, сиреч на колко трябва да зацепва вече ще е супер, защото ако е напълно зле ясно, но ако има съмнение е добре да се диагностицира точно.
        http://forum.offroad-bulgaria.com/%5...g%20%5B/img%5DFreelander 1.8, 16 v


        http://ftp.domainbg.com/stojan/Pictures/banner2.jpg
        http://ftp.domainbg.com/stojan/Pictu...rget=_blank%3E

        Коментар


        • До: Проблем с раздатка на LR Freelander

          Ето още малко по темата. Както вече е известно виското ново е 375 паунда, след разравяне в нета разбирам, че се намират минимум за 334 паунда нови, също така може да се вземат втора ръка за около 50 паунда и на снимките изглеждат поне външно в добро състояние. За V6 мотор бензин е различно виското и изненадващо има оферта за 100 паунда за чисто ново. На въпроса ми за рециклиране сам намерих отговор We also sell rebuilt Freelander IRD units, Viscous couplings and a fitting service for IRD units. Ето го и него има хора, които предлагат виско, раздатки и т.н. рециклирани. Иначе пише от фабриката на Ланд Ровър купувани, напълно рециклирани, 12 месеца гаранция 200 паунда. Така че ако на някой не му се дават към 800 кинта може да се вземе рециклирано с гаранция за около 450 или да се рискува с виско втора ръка за 50 паунда и да се стискат палци/за тия пари сякаш си заслужава/. Сега пратката до БГ ще струва по мое мнение около 50 лв, но ако имате познат или поръчате няколко неща или просто 2-3 виско муфи не е голям проблем.Просто възможности, които в гадната ни държава ги няма. Аз не съм проверявал, но ако единствената възможност в БГ е около 2000 лв/някой беше писал/ се получава същата каша, както с раздатките.
          http://forum.offroad-bulgaria.com/%5...g%20%5B/img%5DFreelander 1.8, 16 v


          http://ftp.domainbg.com/stojan/Pictures/banner2.jpg
          http://ftp.domainbg.com/stojan/Pictu...rget=_blank%3E

          Коментар


          • До: Проблем с раздатка на LR Freelander

            Първоначално публикуван от marin199 Преглед на мнение
            .........
            Марине хубава информация си намерил! Дай сега моля те и линк да разгледаме и ние къде са тези рециклирани части. Честно казано въобще не ми се вярва някой англичанин да рециклиа точно виско, при условие, че го има 330 паунда ново.Иначе офертата с гаранция е добра за 200паунда. Те тук искат 400лв. за втора ръка виско - а пък не го знаеш колко ще изкара!
            LAND ROVER Freelander 1.8 2000

            Коментар


            • До: Проблем с раздатка на LR Freelander

              Аз да ти кажа не съм питал за втора ръка в БГ, но предположих, че нашите пишман джамбази ще искат майка си и баща си дори за част, която не е хубаво да се вземе втора ръка. Колкото за частите - гледах сайт за разни малки обяви и части, но източника до който стигнах окончателно е ebay.co.uk . Там пишеш viscous coupling Freelander и гледаш резултатите надолу. Както ще видиш абсолютно същата снимка на частта от Ашкрофт 334 паунда, втора ръка изпадат за по 50 и има 200 паунда rebuilt с гаранция. Огледай снимките, защото сякаш на този е малко по-различно виското, но чакам ти да кажеш твоето мнение. Иначе аз си имам инерция/мисля нормална/ и се надявам да нямам нужда, но може би на лек наклон не е достатъчно сериозна/или се филмирам/. Иначе също който търси рейки казвам открито, че се предлагат на същия сайт за 450 паунда/втора ръка/, но за около 400 се взимат, добри са и продавачите са коректни/аз имам една от там/.
              http://forum.offroad-bulgaria.com/%5...g%20%5B/img%5DFreelander 1.8, 16 v


              http://ftp.domainbg.com/stojan/Pictures/banner2.jpg
              http://ftp.domainbg.com/stojan/Pictu...rget=_blank%3E

              Коментар


              • До: Проблем с раздатка на LR Freelander

                Браво .
                Е има някво виско 100 лири , но пише NEW, но то явно е друго за V6. Дали става за моя фрее? Щото смятам да го сменя след време.
                10+ марин 199
                [U][I]Land Rover Freelander 2.0 D [/I][/U]

                Коментар


                • До: Проблем с раздатка на LR Freelander

                  На тоя въпрос Димчо или някой запознат ще каже, но доколкото чехот обявите предлагат се един вид за повечето модели и втори вид за V6, което трябва да значи, че няма да стане за теб това. Трябва или да рискуваш с някое за 50 паунда, или това за 200 рециклирано с гаранция.Като гледам курса на паунда обаче около 2.2 днес/познати от Острова казват, че ще наближи еврото даже/ дори и ново да се вземе ако е за човек, който ще си кара колата си заслужава. Иначе аз чакам реакция от някой дали това на снимката от 200 е същото и за мен то си е също добър вариант в сравнение с "Изгодните оферти на Мото Пфое" ))
                  Последно редактирано от marin199; 11-12-08, 16:33.
                  http://forum.offroad-bulgaria.com/%5...g%20%5B/img%5DFreelander 1.8, 16 v


                  http://ftp.domainbg.com/stojan/Pictures/banner2.jpg
                  http://ftp.domainbg.com/stojan/Pictu...rget=_blank%3E

                  Коментар


                  • До: Проблем с раздатка на LR Freelander

                    Първоначално публикуван от priap Преглед на мнение
                    Браво .
                    Е има някво виско 100 лири , но пише NEW, но то явно е друго за V6. Дали става за моя фрее? Щото смятам да го сменя след време.
                    10+ марин 199
                    Starting bid£100.00 Това видях аз пък. Доколкото разбирам е с наддаване цената и това е стартовата. Иначе това виско по номер излиза само на V6 двигателите и е без damper kit! Като цяло прилича, но от снимка не може да се разбере колко е същото като другото за 1.8. Пък и ги водят с различни кат.номера значи са различни.
                    По повод тези които са рециклирани за 200паунда хората изискват предварително да си пратил твоето старо виско и да ти пратят рециклирано с 1г. писмена гаранция. Честно казано аз не бих се доверил, защото ако стане нещо на това виско или пък задържа как ли ще им докажеш, че не работи!? За мен варианта ново си остава най добър при уловие, че колата ще се кара. Най ниската цена която знам е 329 паунда с ДДС. Това е около 800лв с доставка. Но поне го вземаш един път. Надали ще минеш повече от 100К км. с колата за да почне да се скапва пак.
                    Иначе това което казах за цената на виското на старо мин.400лв., го казах тъй като преди време съм се обаждал. Дори имаше цена за средния кардан(виското и двата лагера) 600лв. При условие, че не го знаеш това виско дали е добро как да дадеш 600лв. за стара част и не можеш да го разбереш преди да го сложиш.
                    LAND ROVER Freelander 1.8 2000

                    Коментар


                    • До: Проблем с раздатка на LR Freelander

                      Това за 100 не се зачетох, защото е за V6. За рециклираното ще видя/ако видиш поста ще стане ясно, че ги открих в 3 часа/, щото не са зачетох, просто видях, че е цена крайна. И аз съм на твоето мнение. Ако ще се кара ново и това е. Ако ще се продава или пък си в период без кинти 50 паунда за старо и чакаш да видиш колко ще изкара, защото все пак някой път 800 лв си идват много, но и аз мисля ако моето е xxxxxxxx да видя колко и ако трябва смяна с ново.
                      Последно редактирано от kinex; 12-12-08, 07:22. Причина: цензурирано
                      http://forum.offroad-bulgaria.com/%5...g%20%5B/img%5DFreelander 1.8, 16 v


                      http://ftp.domainbg.com/stojan/Pictures/banner2.jpg
                      http://ftp.domainbg.com/stojan/Pictu...rget=_blank%3E

                      Коментар


                      • До: Проблем с раздатка на LR Freelander

                        Говорих с човек в Англия за тия виско муфи и се потвърди, че в повечето случаи те натоварват дифа и раздатката, така че е добре да се сменят на 60 000 мили/малко под 100 000 км/ според Ланд Ровър, защото качеството на силикона намалява и не винаги може да се усети от шофьора, освен ако не е запекло яко. Сега начините за тестване ги коментирахме много, но явно е по-добре да се дадат 800 кинта отколкото големите ремонти. Само се чуда, че чак сега се стига до тоя извод във форума и са отишли сума ти раздатки ей така. Сигурно и ако е добре муфата може да замине я раздатката, а диф, но този същия човек ми каза, че основната причина и муфата и вече зависи от карането, колко е насилвана колата с преебана муфа. Наистина има за по 50 паунда стари, даже може да се прави оферта, което за мен значи, че за 35 ще ги дадат с охота, но едва ли ще си заслужава ако си карате колата. Все пак има моменти, в които някой може да предпочете 2ра ръка, като има голям шанс 30 000 - 50 000 км да изкара, но може да е зле. Друг е въпроса, че явно и сервизите и дилърите на са практикували тази смяна навсякъде, защото в моята сервизна книга не е отчетена такава, а като карат в сервиз в Англия Ланд Ровърите се предполага да се прави всичко, за пример ми е сменяна 2 пъти спирачната течност профилактично, тръбички някви и т.н.ТАКА ЧЕ КОЛЕГИ СОБСТВЕНИЦИ НА ФРИЙ, ПРОЧЕТЕТЕ ЗА СИМПТОМИТЕ И АКО Е ЗЛЕ ПОЛОЖЕНИЕТО СМЕНЯЙТЕ НА ВРЕМЕ, ЧЕ ПОСЛЕ БОЛИ. НЕ СА МАЛКО ПАРИ, НО ПЪК НА 100 000 ГО ДАВАТ, ЗА МЕН И НА 120, 130 ХИЛ НЕ Е ПРОБЛЕМ, ТАКА ЧЕ ЗА ЦЕЛИЯ ПЕРИОД, В КОЙТО КАРАТЕ КОЛАТА ЩЕ СМЕНИТЕ 1 ПЪТ, МАКС 2 - ЗАСЛУЖАВА СИ ДА СЕ СПЕСТЯТ ГЛАВОБОЛИЯ. ВСЕ ОЩЕ ЧАКАМЕ АКО НЯКОЙ КАЖЕ НА КОЛКО ТРЯБВА ДА ЗЕЦЕПВА МУФАТА ПРИ МЕРЕНЕ ДА КАЖЕ, ЗА ДА МОЖЕ ДА СИ ПРОВЕРИМ СЪСТОЯНИЕТО. ИНАЧЕ ХУБАВОТО Е, ЧЕ ПАУНДА ВЪРВИ НАДОЛУ И СЪЩО ТАКА ТРЯБВА ДА ПРОВЕРИМ ДАЛИ НЯМА ОФЕРТА ПРИ ВРЪЩАНЕ НА СТАРОТО ВИСКО И КУПУВАНЕ НА НОВА ЗА ОТСТЪПКА. С КОЛЕГАТА digigi ЗАСЕГНАХМЕ ТЕМАТА ЗА 200 ПАУНДА И ТИ ВРЪЩАТ РЕЦИКЛИРАНО, КОЕТО НЕ Е ЛОША ОФЕРТА, НО С НЯКОИ НЕИЗВЕСТНИ, НО НЕ Е ПРОВЕРЕНО ЦЕНА НА НОВО ВИСКО АКО СЕ ВЪРНЕ СТАРО. НЯМА ДА Е УДОБНО ДА СЕ ВРЪЩА ДО АНГЛИЯ НА ВСЕКИ РАЗБИРА СЕ, НО КОЙТО ИМА ВЪЗМОЖНОСТ Е ВАРИАНТ.
                        Последно редактирано от marin199; 14-12-08, 01:08.
                        http://forum.offroad-bulgaria.com/%5...g%20%5B/img%5DFreelander 1.8, 16 v


                        http://ftp.domainbg.com/stojan/Pictures/banner2.jpg
                        http://ftp.domainbg.com/stojan/Pictu...rget=_blank%3E

                        Коментар


                        • До: Проблем с раздатка на LR Freelander

                          Сега ако може да се онагледи процеса на смяна на виското и да се опише стъпка по стъпка...
                          Chevrolet Aveo, 1.2 - 4 х 4, почти
                          „Ако Дракула беше веган, щеше да се казва - Брокула..."
                          LZ1EMS

                          Коментар


                          • До: Проблем с раздатка на LR Freelander

                            Първоначално публикуван от emanuilis Преглед на мнение
                            Сега ако може да се онагледи процеса на смяна на виското и да се опише стъпка по стъпка...
                            Веднага. Правил съм го поне 5-6 пъти нагоре-надолу...
                            Първо сваляш целия кардан(и трите му части) на земята. Общо взето лесно е - отпред към раздатката има мисля 6 болта, отзад към диф-а 4. След като е свален на земята трябва да се отдели средния кардан(където е виското и лагерите) от предния и задния. Има две карета от двете страни на средния кардан с по един болт. Махат се и карданите се отделят леко-леко с избиване - на шлици са връзките. След като остане средния кардан който ни трябва се избиват двата висящи лагера. Сравнително лесно излизат. Ако се възнамеряват да се слагат същите, може да се внимава с едни защитни шайби до лагерите да не се кривят много при избиването, щото после пак трябва да се слагат. И накрая остава любимото ни виско заедно с така наречената "damper kit" което пък си е някаква гума обвита с ламарина и уж балансира там нещо си . Както каза nindja_1 бил го махнал тоз демфер и карал така и аз съм чувал че може и да се махне, изглежда не върши много работа.

                            P.S. Хубаво е преди свалянето на карданите да се бележат на четирите му места на отделяне! Все пак някога е бил балансиран и е добре да се сглоби в същия ред!
                            LAND ROVER Freelander 1.8 2000

                            Коментар


                            • До: Проблем с раздатка на LR Freelander

                              Първоначално публикуван от dodomit
                              здравейте!аз имам странен проблем.шумеше ми преден висящ лагер и като свалихме кардана за да го смениме се оказа,че колата не може да тръгне на преден мост!като сложихме кардана отново колата си вървеше но,когато забуксува на един лед видяхме че въртът само задните гуми.предполагам че е от раздатката,но понеже съм новак моля за съвет.
                              Те това наистина е загадка.
                              Принципно на Фрито няма как да му изключиш предното, то постоянно е зацепено, също и кардана до виското.
                              Освен обаче, ако не са му монтирани някакви хъбове на предните колела/ незнам възможно ли е това на Фрито/... Втората възможност е да си без полуоски отпред или вътре по кутийте нещо да са отцепени, ама незнам как ще стане това и дали въобще има шанс да се случи, а и някой да го направи.
                              Бе качете го това Фри на канал, огледайте от долу, вижте му главините отпред... Вдигнете го да му освободите колелата и вижте полуоските отпред въртят ли се, не се ли, какво става... Как така няма да има предно...
                              Това ако е мое няма да заспя до като не го разгадая - защо аджеба неще да боксува с предните ))
                              Той колегата отдавна гледам не се е логвал, ама ако прочетеш това направи малко снимки на предните колела и главините, снимай го от долу - полуоски, скорости, раздатка и пусни тука

                              Коментар


                              • До: Проблем с раздатка на LR Freelander

                                Първоначално публикуван от Жоро XR 600 Преглед на мнение
                                Те това наистина е загадка.
                                Принципно на Фрито няма как да му изключиш предното, то постоянно е зацепено, също и кардана до виското.
                                Освен обаче, ако не са му монтирани някакви хъбове на предните колела/ незнам възможно ли е това на Фрито/... Втората възможност е да си без полуоски отпред или вътре по кутийте нещо да са отцепени, ама незнам как ще стане това и дали въобще има шанс да се случи, а и някой да го направи.
                                Бе качете го това Фри на канал, огледайте от долу, вижте му главините отпред... Вдигнете го да му освободите колелата и вижте полуоските отпред въртят ли се, не се ли, какво става... Как така няма да има предно...
                                Това ако е мое няма да заспя до като не го разгадая - защо аджеба неще да боксува с предните ))
                                Той колегата отдавна гледам не се е логвал, ама ако прочетеш това направи малко снимки на предните колела и главините, снимай го от долу - полуоски, скорости, раздатка и пусни тука
                                Според мен това не е проблем а някаква система на фрий-то, защото на моя прави същото като забуксува се въртят задните гуми а не предните а съм с чисто нови полуоски и раздатката си е напълно наред.
                                '95 Opel Frontera A 2.0 КБ

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X