Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с раздатка на Land Rover Freelander

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: Проблем с раздатка на LR Freelander

    Не е съвсем така. На човека колата ИЗОБЩО не му тръгва със свален кардан Ако се поразровите тук ще намерите коментари на 2-3 участника карали само на предно заради проблеми с кардана - не да кажеш, че някаква система сработва при неговото сваляне и колата не тръгва. Иначе пробуксуване може да се види както на преден така и на заден мостове - също лично наблюдение, но без отношение по проблема разглеждан тук...
    Последно редактирано от emanuilis; 29-12-08, 19:01.
    Chevrolet Aveo, 1.2 - 4 х 4, почти
    „Ако Дракула беше веган, щеше да се казва - Брокула..."
    LZ1EMS

    Коментар


    • До: Проблем с раздатка на LR Freelander

      Първоначално публикуван от Voykov Преглед на мнение
      Според мен това не е проблем а някаква система на фрий-то, защото на моя прави същото като забуксува се въртят задните гуми а не предните а съм с чисто нови полуоски и раздатката си е напълно наред.
      Е тука си мисля, че има проблем. Как така ще се въртят само задните като пробуксуват предните? Нали това е идеята като буксуват предните виско-муфата зацепва включва и задните и те изкарва..., а не да ги сменя преден и заден мост. Погледнато логично предните трябва да превъртят повече от колкото задните, за да се включат и отзад. Ако като не върти предните как предния кардан да предаде на виското оттам на задния кардан и на гумите?!
      Колега Voykov като казваш раздатката си е наред какво имаш в предвид - скоро си я сменял или просто мислиш, че е наред.
      Трябва да го разнищим и тоя проблем - според мен пак от раздатката идва тая работа...
      LAND ROVER Freelander 1.8 2000

      Коментар


      • До: Проблем с раздатка на LR Freelander

        Не е толкова нелогично при активирана TC-система...
        Chevrolet Aveo, 1.2 - 4 х 4, почти
        „Ако Дракула беше веган, щеше да се казва - Брокула..."
        LZ1EMS

        Коментар


        • До: Проблем с раздатка на LR Freelander

          Първоначално публикуван от emanuilis Преглед на мнение
          Не е толкова нелогично при активирана TC-система...
          Дори и тракшъна да е включен(за секунди) все пак се въртят предните. Тракшъна забавя колелото, което върти доста по бързо от другото за да може и то да зацепи. Но да спрат предните пък да остане да се въртят задните... пак ми е нелогично
          Освен ако не съм запознат с действието на раздатката и тя има начин да пуска въртящ момент само назад, което ми е странно лично на мен и ще се радвам някой запознат да ни осветли, че е интересно...
          LAND ROVER Freelander 1.8 2000

          Коментар


          • До: Проблем с раздатка на LR Freelander

            Първоначално публикуван от digigi Преглед на мнение
            Е тука си мисля, че има проблем. Как така ще се въртят само задните като пробуксуват предните? Нали това е идеята като буксуват предните виско-муфата зацепва включва и задните и те изкарва..., а не да ги сменя преден и заден мост. Погледнато логично предните трябва да превъртят повече от колкото задните, за да се включат и отзад. Ако като не върти предните как предния кардан да предаде на виското оттам на задния кардан и на гумите?!
            Колега Voykov като казваш раздатката си е наред какво имаш в предвид - скоро си я сменял или просто мислиш, че е наред.
            Трябва да го разнищим и тоя проблем - според мен пак от раздатката идва тая работа...
            И на мен ми се вижда нелогично и все пак не изключвам варианта просто така да е застанала колата и затова да ми е въртяла задна а не предна гума, но казвам какво забелязах при по-тежък терен. Може би просто е сработил тракшън контрола на предната гума. За раздатката не съм я сменял, но нямам нито 1 признак на заминала такава + че няма шумове и съм сменял маслото като старото беше безупречно а ако имаше проблем поне според мен трябваше да има някакви белези.
            '95 Opel Frontera A 2.0 КБ

            Коментар


            • До: Проблем с раздатка на LR Freelander

              Първоначално публикуван от martin_jelqzkov
              imam sa6tiq problem s zadnite kolela ako nqkoi e razbral ot kade idva molq za sadeistvie
              ПЪРВО! - ТУК се пише само и единствено на Кирилица!
              Това е задължително условие при регистрацията което сте приел!
              Най-малкото нещо което може да ви се случи е изтриване на поста!
              Препоръчвам ти да прегледаш този линк - http://6lyokavitza.org/


              Сега по въпроса:
              Със задните може, вариантите са няколко.
              Първото и най-елементарно - клекни и виж кардана към задния мост дали си е на мястото.
              Второ - незнам виското ако е изтърбушено(дали въобще е възможно да се сглоби без дисковете и силикона) може би пак няма да предава движение назад към моста.
              Трето - ако се извади короната от раздатката или някоя друга зъбчатка от трансмисията към задното задвижване също няма да се предава движение.
              има още доста неща които може да се направят, за да се прекъсне задвижването на задния мост.

              Коментар


              • До: Проблем с раздатка на LR Freelander

                Първоначално публикуван от Жоро XR 600 Преглед на мнение
                Сега по въпроса:
                Със задните може, вариантите са няколко.
                Първото и най-елементарно - клекни и виж кардана към задния мост дали си е на мястото.
                Второ - незнам виското ако е изтърбушено(дали въобще е възможно да се сглоби без дисковете и силикона) може би пак няма да предава движение назад към моста.
                Трето - ако се извади короната от раздатката или някоя друга зъбчатка от трансмисията към задното задвижване също няма да се предава движение.
                има още доста неща които може да се направят, за да се прекъсне задвижването на задния мост.
                Жоро малко не съм съгласен с теб. Колегата доколкото разбрах има само задно. Ако кардана не е там -няма задно. Виско-муфата малко вероятно да се е изтърбушила - то е капсоловано и доколкото го гледах отблизо не мисля, че ще се разпадне. То просто се спича тоз силикон вътре и предава постоянно назад като товари раздатка и диф. И пак стигам до раздатката - за мен пак е тя. Просто първо трябва колегата да я смени или ремнотира а после да види непременно дали виското не се е спекло и не предава назад постоянно.

                P.S. Това, че проблема на колегата е постоянното и единствено задно задвижване го видях в другата негова тема!
                LAND ROVER Freelander 1.8 2000

                Коментар


                • До: Проблем с раздатка на LR Freelander

                  Първоначално публикуван от digigi Преглед на мнение
                  Жоро малко не съм съгласен с теб
                  Прав си да не се съгласяваш с мен

                  Грешката е в мен - не съм разбрал правилно колегата.
                  Помислих, че има проблем със задното - т.е. въобще няма задвижване на задното.
                  А то всъщност проблема пак бил с предното.

                  А иначе под изтърбушено виско имах предвид - изтърбушено след човешка намеса и сглобено на ново, но вече без дисковете и силикона(незнам дали е възможно, само предполагам).

                  Коментар


                  • До: Проблем с раздатка на LR Freelander

                    Възможно е, виждал съм фрилендър с изтърбушено виско след преправяне. Какъв е резултата- нямам идея.

                    Коментар


                    • До: Проблем с раздатка на LR Freelander

                      Възможно е - поне според братушките Имаше подобен коментар на човек от техния форум...
                      Chevrolet Aveo, 1.2 - 4 х 4, почти
                      „Ако Дракула беше веган, щеше да се казва - Брокула..."
                      LZ1EMS

                      Коментар


                      • До: Проблем с раздатка на LR Freelander

                        Първоначално публикуван от crnamaca Преглед на мнение
                        Възможно е, виждал съм фрилендър с изтърбушено виско след преправяне. Какъв е резултата- нямам идея.
                        Резултата ще бъде - задно предаване ЙОК ... само се въртят там карданите по малко...
                        LAND ROVER Freelander 1.8 2000

                        Коментар


                        • До: Проблем с раздатка на LR Freelander

                          Проверка за наличие на проблем във вискомуфата !!!

                          Автомобила да не е под наклон.
                          1. Отваряте шофьорската врата.
                          2. Врътвате волана така,че колелата да са напред.
                          3. Поставяте скор.лост на свободна. Запалете колата-ще е нужно за хидрото.
                          4. Бутате както сте застанали до вратата,сам.
                          5. Надявам се да можете да задвижите джипа,сега започнете постепенно да завивате (няма значение в коя посока).

                          ИЗВОДИ:
                          1.Ако при завъртян волан не можете да бутате колата най вероятно виското е зацепено постоянно.

                          -Може и някой да помага бутайки

                          Другия начин според мен е да застанете на асфалт с пясък или малки камъчета(обикновенно пред блоковете е такъв,поне пред нашия) и при напълно завъртян волан леко потеглете .Отворете си прозореца или врата. ако е зацепено виското ще се чува приплъзване на гуми.

                          Изкам да ви информирам че имам Фрилендър за радост без този проблем,но изводите ги правя защото също така имам и Пажеро 2 ,на който както знаете може да се зацепва механично средния диференциал което е едно и също със според мен със прецакана виско муфа, и специално експериментирах за случая!
                          [CENTER][SIGPIC][/SIGPIC][/CENTER]
                          [CENTER][COLOR=darkorange]Мото клуб "Екстрийм Райдърс" Търговище[/COLOR][/CENTER]

                          Коментар


                          • До: Проблем с раздатка на LR Freelander

                            То тракането амй не от раздатката. А за фиилендъра. Смени маслото и на скоростната абе жс смени защото незнаеш колко е старо, а специално за фиитата е от голямо значение. аз съм с бензинка -джигателя е много добър и разхода ми е мноо малък 7/100 извънградско а за градското е доста. Но въпреки тожа аз немисля че това е раздатъчна кутия. И не се ядосвай все още не си усетил възможностите и.

                            Коментар


                            • До: Проблем с раздатка на LR Freelander

                              Първоначално публикуван от douglas Преглед на мнение
                              Проверка за наличие на проблем във вискомуфата !!!

                              Автомобила да не е под наклон.
                              1. Отваряте шофьорската врата.
                              2. Врътвате волана така,че колелата да са напред.
                              3. Поставяте скор.лост на свободна. Запалете колата-ще е нужно за хидрото.
                              4. Бутате както сте застанали до вратата,сам.
                              5. Надявам се да можете да задвижите джипа,сега започнете постепенно да завивате (няма значение в коя посока).

                              ИЗВОДИ:
                              1.Ако при завъртян волан не можете да бутате колата най вероятно виското е зацепено постоянно.

                              -Може и някой да помага бутайки

                              Другия начин според мен е да застанете на асфалт с пясък или малки камъчета(обикновенно пред блоковете е такъв,поне пред нашия) и при напълно завъртян волан леко потеглете .Отворете си прозореца или врата. ако е зацепено виското ще се чува приплъзване на гуми.

                              Изкам да ви информирам че имам Фрилендър за радост без този проблем,но изводите ги правя защото също така имам и Пажеро 2 ,на който както знаете може да се зацепва механично средния диференциал което е едно и също със според мен със прецакана виско муфа, и специално експериментирах за случая!
                              Това е така, но при хептен заминало виско, т.е. спечено до край...
                              А то вероятно скапването на виското става постепенно, не ми се вярва, не е и логично, както си работи и е наред от един път да спече до дупка.
                              Та при начален стадий на спичане тези симптоми, които е изброил колегата, ще са по-слабо забележими, а е важно именно тогава да го хванете виското и да не се допуска пълното му спичане.
                              Защото, ако вече е значително спекло и е карано така, без съмнение е започнало да оказва влияние на пиньон и корона на дифа или на раздатката, или и на двете.
                              т.е. може да е паднала циментацията на тея зъбчатки и да е въпрос на време да започнат да вият, което от своя страна е признак за износване.

                              Абе на 100-120 хил. си сменяйте виското за да ви е мирна главата

                              Коментар


                              • До: Проблем с раздатка на LR Freelander

                                Първоначално публикуван от Жоро XR 600 Преглед на мнение
                                ...
                                Съгласен съм и аз. По-добре е да се знаят симптомите когато виското е тръгнало да се спича, щото ако е спекло вече то тогава и раздатката може да е "спекла" вече...

                                Да внеса и нещо ново по темата за раздатките. Преди няколко дни говорих с един монтьор дето е правил няколко фрилендъра и е запознат със слабото място - раздатка-виско-диф. Та той ми каза и още един начин раздатката да си "отиде" по-бързо който не го знаех досега освен,че си мислех че главния проблем е незабелязването на спичащото се виско. Та според него също проблем било, че ауспуховите тръби минавали твърде близо до раздатката и греели страшно много раздатката и така лагерите по бързо започвали да се износват. И въпреки вграденото охлаждане на раздатката то не помагало много! И действително аз като ремонтирах моята лагерите почти всички бяха за смяна - половината бяха синели вече а другата половина пораздробени! Може би и това е една от причината след фейслифта на модела през 2001г. да променят изцяло успуховата система на фрилендъра. Освен, че има два катализатора има и промяна в чупките на тръбите точно отдолу под ДВГ-то и раздатката.
                                Иначе още ми каза че на един фрилендър така му заварили някаква предпазна ламарина на тръбата на ауспуха, която отблъсквала горещината и предпазвала още раздатката.
                                Та това ми каза този монтьор....
                                LAND ROVER Freelander 1.8 2000

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X