Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Моят проект Jeep Wrangler JK

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

    Първоначално публикуван от Венци В Преглед на мнение
    Така като го гледал покрива изискванията за клас Хоби с гуми 33 и е готов.
    Извинявам се предварително, защото не разбирам толкова много, но с тези диференциали и тези предавателни числа ако сложи гуми 33" няма ли да е по подходящо да се яви на дрифт състезанията в Калояново?
    Всъщност какво би било поведението му с такъв размер гуми, че ми стана интересно?
    I'm not Lost, I'm Discovering !

    088 три 3 четири 0 94 нула - Филип

    Коментар


    • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

      Ще дъни яко ограничителят на оборотите.

      Коментар


      • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

        По настоящем машината от тази тема е с преден и заден Dana 60 Rockjock. Кожуха на диференциала е много по-голям от стоковия Дана44 и съответно клирънса под него е по-малък. Dana 60 e необходим при диаметър на колелата над 38 инча и е абсолютно безсмислен при по-малък размер колела. С 33" колела диференциала ще се влачи по земята и на практика ще е с по-малък клирънс от стоковия му вид. Та да се върнем на въпроса за състезанията, като за да го вкарам в изискванията на клас "хоби" получих съвет да му сложа 33-ки. Пълна безсмислица освен ако не му върна стоковите мостове. От тук следва, че няма шанс тази машина да участва в състезания. Не е правена с тази цел. Не може да се пригоди за никой клас без да се даунгрейдва или да се прежали купето. Не мисля да го прежалвам, а точно обратното. В момента всичко отдолу минава през песъкоструй и керамичен лак. Купето също това го чака. Проекта е и ще продължи да бъде за зъл паркетник с 1 метър ходове, всички блокажи и 41-ци, който може много, но не иска. Новото е, че от тук нататък види ли повече от 25 см кал сам ще включва задна. Писна ми да разглобявам радиатори, да разблокирам спирачни апарати и да ме гонят от автомивките. За кал ще си купя Самурай без регистрация и ще му монтирам предна и задна лебедки. Ще минава отвсякъде в стоков вид и със стоковите гуми. Само ток да има.
        Последно редактирано от elbgt; 28-04-15, 15:55.
        My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

        Коментар


        • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

          Първоначално публикуван от elbgt Преглед на мнение
          По настоящем машината от тази тема е с преден и заден Dana 60 Rockjock. Кожуха на диференциала е много по-голям от стоковия Дана44 и съответно клирънса под него е по-малък. Dana 60 e необходим при диаметър на колелата над 38 инча и е абсолютно безсмислен при по-малък размер колела. С 33" колела диференциала ще се влачи по земята и на практика ще е с по-малък клирънс от стоковия му вид. Та да се върнем на въпроса за състезанията, като за да го вкарам в изискванията на клас "хоби" получих съвет да му сложа 33-ки. Пълна безсмислица освен ако не му върна стоковите мостове. От тук следва, че няма шанс тази машина да участва в състезания. Не е правена с тази цел. Не може да се пригоди за никой клас без да се даунгрейдва или да се прежали купето. Не мисля да го прежалвам, а точно обратното. В момента всичко отдолу минава през песъкоструй и керамичен лак. Купето също това го чака. Проекта е и ще продължи да бъде за зъл паркетник с 1 метър ходове, всички блокажи и 41-ци, който може много, но не иска. Новото е, че от тук нататък види ли повече от 25 см кал сам ще включва задна. Писна ми да разглобявам радиатори, да разблокирам спирачни апарати и да ме гонят от автомивките. За кал ще си купя Самурай без регистрация и ще му монтирам предна и задна лебедки. Ще минава отвсякъде в стоков вид и със стоковите гуми. Само ток да има.

          А не може ли да сложиш като на газ 69 или не помня коя руска машина отпред на радиатора щори, преди да цопнеш свински в калта, дърпаш щорите за секунда и готово, след половин минутка отваряш щорите и си ти, не е грозно и обемно, винаги може и да си направиш красив кожен калъф за радиатора и за секунди да го сваляш слагаш ако това е проблема, ако аз имах тази дилема бих заложил на щорите.
          Бъдете живи и здрави!

          Коментар


          • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

            Първоначално публикуван от BatGeorgeone Преглед на мнение
            А не може ли да сложиш като на газ 69 или не помня коя руска машина отпред на радиатора щори, преди да цопнеш свински в калта, дърпаш щорите за секунда и готово, след половин минутка отваряш щорите и си ти, не е грозно и обемно, винаги може и да си направиш красив кожен калъф за радиатора и за секунди да го сваляш слагаш ако това е проблема, ако аз имах тази дилема бих заложил на щорите.
            Като влезе в гората ще отваря и затваря щори на всяка локва ли

            Коментар


            • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

              Знаех си аз, че накрая ще си вземеш самурай
              Jeep Wrangler YJ 5.9 МТ 1990/Suzuki Samurai 1.6 MT 1990/Chevrolet M1028 6.2D AT 1984/Jeep Cherokee XJ 4.0 AT 1997/Jeep Grand Cherokee WK 5.7 AT 2005
              http://www.facebook.com/JeepBG
              LZ1GGC

              Коментар


              • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

                Първоначално публикуван от elbgt Преглед на мнение
                .... ще си купя Самурай без регистрация и ще му монтирам предна и задна лебедки. Ще минава отвсякъде в стоков вид и със стоковите гуми. Само ток да има.
                И аз ся кво да правя? Явно ще се продава JKто, но не съм фен на самурай. Ще спирам офроуда!!!
                Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

                Коментар


                • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

                  Първоначално публикуван от elbgt Преглед на мнение
                  Проекта е и ще продължи да бъде за зъл паркетник с 1 метър ходове, всички блокажи и 41-ци, който може много, но не иска. Новото е, че от тук нататък види ли повече от 25 см кал сам ще включва задна. Писна ми да разглобявам радиатори, да разблокирам спирачни апарати и да ме гонят от автомивките. За кал ще си купя Самурай без регистрация и ще му монтирам предна и задна лебедки. Ще минава отвсякъде в стоков вид и със стоковите гуми. Само ток да има.
                  Това ... все пак има и добра страна. Представи си само какъв извънземен оргазъм си донесъл на всички собственици на "Самурайчета", както и на други марки, дето още не са се отказали да ги считат за връхТа, с това изявление.
                  В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

                  Коментар


                  • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

                    Виж... в контекста на това което си цитирал е идеята, че дали е Самурай или Голф 3 е все тая. Всичко на въже минава отвсякъде. Дори павилион без колела. Къде по корем, къде по таван няма значение. Та... колко да е оргазма при такова "минаване"?

                    Първоначално публикуван от rusev Преглед на мнение
                    И аз ся кво да правя? Явно ще се продава JKто, но не съм фен на самурай. Ще спирам офроуда!!!


                    Не, бре Руси! Присъединявай се към разрастващата ни се група с девиз "Кал само в ушите" и да си джиткаме по кафетата и чат-пат нещо екстремно и вълнуващо. Не на друсането с часове по горските пътища заради една кална скара на финала!
                    Последно редактирано от elbgt; 29-04-15, 16:04.
                    My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

                    Коментар


                    • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

                      Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
                      Това ... все пак има и добра страна. Представи си само какъв извънземен оргазъм си донесъл на всички собственици на "Самурайчета", както и на други марки, дето още не са се отказали да ги считат за връхТа, с това изявление.
                      Чак пък да ги считат за върха. Но ако говорим за оффроад са в пъти по пригодни от разни чероци и подобни.
                      Jeep Wrangler YJ 5.9 МТ 1990/Suzuki Samurai 1.6 MT 1990/Chevrolet M1028 6.2D AT 1984/Jeep Cherokee XJ 4.0 AT 1997/Jeep Grand Cherokee WK 5.7 AT 2005
                      http://www.facebook.com/JeepBG
                      LZ1GGC

                      Коментар


                      • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

                        Що,щото е малко и леко.То и полското фиатче ако се вдигне ще стане пригодно за оффроуд

                        Коментар


                        • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

                          Говоря за стокови машини, Самурая с всичките му неудобства в стоков вариант е прилично проходим. Мостовете му спокойно карат с 31-32 инча. Пък и цената му е по-ниска и от АТВ.
                          Jeep Wrangler YJ 5.9 МТ 1990/Suzuki Samurai 1.6 MT 1990/Chevrolet M1028 6.2D AT 1984/Jeep Cherokee XJ 4.0 AT 1997/Jeep Grand Cherokee WK 5.7 AT 2005
                          http://www.facebook.com/JeepBG
                          LZ1GGC

                          Коментар


                          • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

                            Всеки с Вранглер може да си сложи по един Самурай в багажника..............................или поне тези с дългите бази

                            Коментар


                            • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

                              Аз па' се чудя защо му е на човек стадо, кат' не ще да е овчар

                              Другият БГ парадокс: голф 2-ка с 16клапана и 90 коня се пържи в червеното с Фитипалди зад волана, а ес класа с 500коня се кара бавно до тротоарите с ръката през шофьорския прозорец галантно изпъната.. или иначе казано самурай на мах в гората, а големите батки на асфалта

                              така да се каже в резюме на аграрния ми постинг .. аз ако имах крава, щЕх да пием мляко от сутрин до вечер : )) )

                              Коментар


                              • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

                                Ами кът са частите за вранглерите.Поръчки от чужбина (ако се съгласи продавачът), скъп шипинг,чакане със седмици (ако не и месеци), разправии с митница, несъвпадение на стоката с поръчката и т.н. неудачии.
                                А самурайчето-кво, счупи се нещо и в първата морга ще намериш евтини части за поне още едно, да сковеш.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X