Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Моят проект Jeep Wrangler JK

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

    Кой е с 1,6 бе???!!!???Ш'те отвея кат'спрЕл бе...
    0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

    Коментар


    • От: Моят проект Jeep Wrangler JK



      1.8 ли беше, че не помня, ама някаква малолитражка ми се върти из главата
      My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

      Коментар


      • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

        2.0 е КИЯТА

        Коментар


        • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

          Ей ся стана търкала, кръвна обида!
          Nissan Terrano 2,7 TDI

          Коментар


          • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

            Първоначално публикуван от elbgt Преглед на мнение


            1.8 ли беше, че не помня, ама някаква малолитражка ми се върти из главата
            Когато си сложиш 5 литров 8-мак ше имаш претенции,щот сега си с подобна напомпана 4 цилиндрова малолитраШка...
            0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

            Коментар


            • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

              Първоначално публикуван от ninja_1 Преглед на мнение
              Когато си сложиш 5 литров 8-мак ше имаш претенции,щот сега си с подобна напомпана 4 цилиндрова малолитраШка...
              Според жена ми, 5.0 V8 е нормален двигател...
              https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

              Коментар


              • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

                Всеки двигател от 300 к.с. до 600 к.с. е нормален Кубатурата и броя цилиндри са второстепенни фактори. Е... наистина само 8-мака има звук да ти напълни душата. Особено ако е с хамериканския ред на палене.
                Последно редактирано от elbgt; 27-04-16, 09:13.
                My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

                Коментар


                • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

                  600к.с са много. Мисля, че 500 са напълно достатъчни!
                  Но само ако са съчетани с поне 700Н.м. и то в диапазона от 2500 до 4500об/мин. Което значи, че турбини и дизели не ги ценя достатъчно.
                  Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

                  Коментар


                  • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

                    Елиане, а газова уредба къде ще монтираш?

                    Коментар


                    • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

                      То на предно за какво са му повече коне, той и сега не може да си оползотвори мощността
                      Jeep Wrangler YJ 5.9 МТ 1990/Suzuki Samurai 1.6 MT 1990/Chevrolet M1028 6.2D AT 1984/Jeep Cherokee XJ 4.0 AT 1997/Jeep Grand Cherokee WK 5.7 AT 2005
                      http://www.facebook.com/JeepBG
                      LZ1GGC

                      Коментар


                      • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

                        Първоначално публикуван от kok4o1 Преглед на мнение
                        Елиане, а газова уредба къде ще монтираш?
                        Кеф цена няма! За кво му е газова?

                        Коментар


                        • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

                          Първоначално публикуван от rusev Преглед на мнение
                          600к.с са много. Мисля, че 500 са напълно достатъчни!
                          Но само ако са съчетани с поне 700Н.м. и то в диапазона от 2500 до 4500об/мин. Което значи, че турбини и дизели не ги ценя достатъчно.
                          Всъщност не си много прав...Тия дни карах една дрифтачка с подобни нютъни в подобен дапазон.А е 4 цилиндрова с турбо...явно е според зависи от някои неща...
                          0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                          Коментар


                          • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

                            Първоначално публикуван от gogosi Преглед на мнение
                            То на предно за какво са му повече коне, той и сега не може да си оползотвори мощността
                            А ти карал ли си Part Time на предно? Няма тръгване. На всеки светофар пищят гуми
                            Те ги те... два броя на 5.13 Чакат да ми дойде музата

                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:13072990_10153474396071434_1576366030_o.jpg
Прегледи:1
Размер:141.5 КБ
ID:5713605

                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:13120545_10153474395786434_1510695508_o.jpg
Прегледи:1
Размер:155.0 КБ
ID:5713606

                            Хубавото на това да пазаруваш зад океана е, че трошиш - сменят.

                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:warr.jpg
Прегледи:1
Размер:93.2 КБ
ID:5713607
                            Последно редактирано от elbgt; 28-04-16, 23:54.
                            My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

                            Коментар


                            • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

                              Почти година откакто не съм писал, но и нищо не се случваше. Настана скука нещо. Нищо не се чупи

                              Единствено 40-ките понавъртяха вече едни 65 000 км и при тази снежна зима започнаха да се предават на твърда настилка и сняг. В кал и сняг по черно са перфектни, но станаха опасни на заснежен асфалт. Реших да пробвам малко по комфортен размер и шарка с по-добър баланс он/офроуд. Спрях се на модел на същия производител - TrXus M/T с размер 38.5/14.5R17. Диаметърът на тази гума е реално само с 20 мм по-малък от предишните Interco Irok 39.5/13.5R17 но ширината е значително по-голяма - с цели 5 см мерено по най-издутата част на борда. Протекторът е с абсолютно същата ширина, както на предишните. В централната част на протектора са по-малко агресивни, но пък за сметка на това борда е със значително по-агресивни странични грайфери. Комфортът на твърда настилка е осезателно по-голям.
                              На долната снимка се вижда визуалната разлика между новия размер (вляво) и стария (вдясно)

                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20170125_113510.jpg
Прегледи:1
Размер:114.5 КБ
ID:5743269

                              И няколко общи снимки с монтирани новите гумета

                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20170126_171723.jpg
Прегледи:1
Размер:174.0 КБ
ID:5743270

                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20170126_093709.jpg
Прегледи:1
Размер:116.0 КБ
ID:5743271

                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20170125_131219.jpg
Прегледи:1
Размер:154.5 КБ
ID:5743272

                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20170125_131226.jpg
Прегледи:1
Размер:143.7 КБ
ID:5743273
                              My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

                              Коментар


                              • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

                                Тия крикове на първата снимка, мигар им свършиха някаква работа на гумаджиите в Диана - Люлин ?
                                "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X