Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Моят проект Jeep Wrangler JK

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

    Всичко може да се счупи ,особено при добро желание.Имам клипче,ма ще го пусна ако Елиан обещае(писменно) че нема да ме бие...
    0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

    Коментар


    • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

      Не би рискувал да се бие! Сложил си е нови зъби (от скъпите...)... :-))

      Коментар


      • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

        Ми, 'шъ чакаме
        Eвгени Филчев
        Всичко което не ме убива, ме прави по-силен!

        Коментар


        • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

          Нема проблеми с тия зъби. Точно си стават за бой. Чупиш и сменяш. На 90 градуса клипс са. Има златни, оникс, рубин, с брилянт и други тинтири-минтири кретений. Чекаме да пуснат с надпис "Currie" Сега съм в Стара Загора и мисля да се напия като гимназист, че заради тия проклети зъби не съм пил 5 месеца (като хората).
          My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

          Коментар


          • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

            Е,значи си отишъл да се освиниш...
            0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

            Коментар


            • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

              8 мастики и на финала 3-4 бири с нулев резултат. На финала останахме само аз и Асенчо. Той си се беше понаквасил как си т'реа, а аз кукуряк - нещо като на 2 мастики в добрите стари времена. Нещо не е наред и май пак ще се ходи по доктори, че не е на добре тая рал'та. Само либидото беше като на 8 мастики, а възможностите нулеви, което е правилния резултат и е леко успокоително
              My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

              Коментар


              • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

                Първоначално публикуван от elbgt Преглед на мнение
                8 мастики и на финала 3-4 бири с нулев резултат. На финала останахме само аз и Асенчо. Той си се беше понаквасил как си т'реа, а аз кукуряк - нещо като на 2 мастики в добрите стари времена. Нещо не е наред и май пак ще се ходи по доктори, че не е на добре тая рал'та. Само либидото беше като на 8 мастики, а възможностите нулеви, което е правилния резултат и е леко успокоително
                Е тука си за "бисери"...
                0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                Коментар


                • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

                  Подновявам активността си. Последното което успях да счупя е рекламираните като "несчупваеми" и подлежащи на замяна без въпроси прочути полуоски на RCV. Всъщност основната вина е на неграмотните и безотговорни "специалисти" от Currie Enterprises, които произведоха по мои спесификации и двата ми моста. Проблема не е голям, но е показателен за това как се работи в USA. По-зле е от БГ, защото тук поне можеш да висиш на главата на "специалиста" и да го гледаш в ръцете и да му мериш алкохолното съдържание в движение.
                  Та историята е такава:

                  В най-обикновен ситуация непредполагаща почти никакъв зор чупя предна дясна полуоска. Чупи се с гръм като от средна по мощност пиратка. Звъня им аз на капутите от Currie и те ми отговарят: "Абсурд". Пратил съм снимки от всичко. Знаят, размера на колелата и те покриват дадената от тях гаранция. Без никакъв зор казват: "ОК прати я и ще ти я сменим". Е да ама не баш да им я пратя, защото ще ми пратят точно същата, а се оказа, че лееекичко са пообъркали дължината и точно това е причината да успея все пак да я скъсам.

                  На долната снимка се вижда къде точно се е скъсала

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20150225_174420.jpg
Прегледи:2
Размер:156.8 КБ
ID:5648283 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20150225_174411.jpg
Прегледи:2
Размер:94.6 КБ
ID:5648287

                  Точно в канала на зегерката. Отрязана като с лазер. На следващата снимка става ясно защо.

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20150225_175853.jpg
Прегледи:2
Размер:131.9 КБ
ID:5648284

                  Ясно се виждат двете позиции в които е работил семеринга и шлиците откъм касетата. Причината: Полуоската е по къса с 15 мм и може да потъне в касетата точно с толкова. До едно време е работила правилно, а именно зегерката си е на мястото и шлиците са влезли в карето изцяло. Но понеже полуоската може да потъне още 15 ммм в касетата по някаква причина тя се премества като излиза от карето и влиза доо край в касетата. Така шлиците в карето които работят се тези след канала за зегерката, сиреч след изтъняването заради зегерката. И сега черешката на тортата. Канала на зегерката е направен с прав (с ръбове) нож, а самата зегерка е от кръгъл материал. Е що с тия ръбове, бе тъпанари? Ето я:

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20150225_174624.jpg
Прегледи:1
Размер:144.6 КБ
ID:5648285

                  Точно по този ръб оставен от ножа е и среза. Currie са се осрали с размера, а RCV с канала за зегерката.
                  Ето и общ изглед. Иначе карето наистина е уникално!

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20150225_175517.jpg
Прегледи:1
Размер:133.9 КБ
ID:5648286


                  При това положение беше задължително първо да установя правилната дължина (0.8 мм до дъното на касетата при зегерката на мястото си в карето). Оказаха се 15 мм. И да им кажа каква полуоска да ми направят за да не им я завръ в гъза. Направих анализ и на химическия състав и на твърдостта. Оказа се че поне тук не лъжат. Материала е 4340 а твърдостта е 55 на повърхността и 45 в центъра. За съжаление в БГ не се намира 4340, нито близък аналог. Има обаче 4140 и то в голямо разнообразие от размери. Проблема е че 4140 не може да се постигне твърдост повече от 42 и на всичкото отгоре поради липсата на никел и съответно по-малката топлопроводимост не може да се закали до същата стойност в дълбочина. Някъде към 37 в центъра при моя диаметър. Иначе като механични показатели е същата. Ще изпраскам една полуоска колкото да съм сигурен в размерите. Че бързо ще я счупя е ясно, но поне ще знам правилния размер преди да им изпратя на RCV сегашната за подмяна.

                  Другата тъпотия, която се забелязва при измерване е, че диаметъра в средната част на полуоската е по-голям отколкото е този на шлица към карето. Това е уникална простотия и неграмотност. Усукването логично да е най-голямо в най-тънката част и това са шлиците. Освен това не става дума за накатъчни шлици (като ковани) а за рязани машинно. Това още повече отслабва зоната при шлиците и ефективния диаметър е още по малък. Е.... къде ще се усуче първо и най-много и къде ще се скъса? Защо достатъчно дългата централна част да не поеме усукването, а зора зорлем да се изпраща към шлица откъм карето? Как що? Щото са пълни неграмотници с шарени сайтове и блям-блюм моабети!
                  Последно редактирано от elbgt; 12-03-15, 21:06.
                  My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

                  Коментар


                  • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

                    Първоначално публикуван от elbgt Преглед на мнение
                    диаметъра в средната част на полуоската е по-голям отколкото е този на шлица към карето
                    Много машинни елементи работят така при положение, че термичната обработка в зоната на шличите е различна от обработката на цялата полуоска. Или примерно - Полуоската е закалена но е отвърната по 10 санта в краищата. Така в зоната на шлиците има перфектна здравина, а полуоската е една проста пружина (респ. торсион)


                    А нищо чудно да е от модела "усилени" или "тунинг"
                    Росен Спасов (0+) LZ1SMY 0878110730
                    Най-добрите ми спомени са предстоящите!

                    Коментар


                    • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

                      Споменал съм за резултатите от изследването за твърдостта, но е добре да добавя, че не е правено само в една зона. Измерванията по повърхността и на двата шлица и на няколко места по средната част показват твърдост 55. Изследването в дълбочина е направено в мястото на среза, което вече съм споменал в предния пост. При това положение продължавам на твърдя, че тази полуоска е изпълнена малоумно. За мен е ясно защо. Защото RCV каретата са няколко размера. Точно този модел, който е използван при мен е максималния, който се побира. Сиреч това е и максималния размер на шлиците в карето. Нищо не им пречеше при това положение да намалят размера на достатъчно дългата зона между шлиците и да пренесат натоварването и усукването там. А не да оставят целия зор точно в шлиците на карето. Просто използват готови Dana 60 полуоски и нарязват шлици за този размер каре. Бъркат в коша със заготовките и стържат смело. Канала за зегерката, която е с кръгъл профил с прав нож!!! Правата средна част на полоската с видими с просто око следи от нож! Полето за семеринга и то така. Абсолютни малоумници!!! Като ги питаш защо те прехвърлят към някой който също мънка и трябвало на свой ред да пита някой си. Ще им направя чертеж този път и списък на операциите и инструментите, нихната мама червеноврата
                      Последно редактирано от elbgt; 13-03-15, 17:13.
                      My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

                      Коментар


                      • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

                        Дали ако използваш за материал полуоска от някой немски камион, няма да се получи по качествено изделие?
                        За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                        Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                        Коментар


                        • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

                          В DIN стандарта също няма аналог на 4340. Има близки по някои параметри, но по всички заедно не. Иначе щях да си доставя за няколко дни подобен по параметри материал от Германия. Ама няма. И в склада няма. Не че не се произвеждса и няма заводи в EU, но продукцията им заминава директно зад океана и от там може да се поръчва на дребно. Най-близкия е в Румъния произвеждащ 4130 и 4140 хром-молибденови дебелостенни тръби и забележете - само в цолови размери. Минималното количество за поръчка обаче е 5 тона. Преди година Марто бе ентусиазиран че познава търговец във Франция. Е вярно имаше и можеше да се закупи, но на цена като все едно се произвежда на Луната, а доставката е през Марс.... след 6 месеца. Та какъвто и да е камиона здравината на стоковата му полуоска или какъвто и да е там друг вал ще е постигната за сметка на размерите. При мен резмерите са лимитирани от диаметъра на шлица при карето. Освен това едно от основните предимства в механичните показатели на 4340 е уморяемостта. Европейска стомана при това вече работила едва ли ще има остатъчен ресурс сравним дори с наличната 4140 от която вече се работи по новата временна полуоска. Дори хамериканците, които технологично винаги са една обиколка пред европейските стандарти и те използват при стоковите детайли стомани от типа 1040, което си е нашата ст.40, закалена до около 45. Компенсират с дебелината просто. Като правило детайлите за първоначално вграждане винаги са бюджетен вариант. Е.... ако не е Ферари примерно, но точно цената на този клас автомобили позволява употребата на най-качествените за времето си материали. Примерно: на JK стоковия амортисьор струва $35, а най-простия FOX с резервоар $250. Защо ли? Заради лепенката FOX ли само? Едва ли. A FOX са народната масова нискобюджетна марка в тази сфера. След като разглобих един техен коиловър и един бъмп стоп нямам никакво намерение повече да им ползвам изделията. Евгени Филчев е в пъти по-добрата алтернатива. Да ни е жив и здрав и все така ентуасиазиран и продуктивен!
                          Последно редактирано от elbgt; 15-03-15, 08:48.
                          My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

                          Коментар


                          • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

                            A колко би струвала стандартна полуоска от Додж Рам примерно? Да се ползва за материал. Или и там разчитата на дебелината при стоков вариант? А за Филчев и FOX си прав. Авточастите които са вложени вътре, по никакъв начин не оправдават цената си. Не знам как стои въпроса с клапаните само?
                            За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                            Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                            Коментар


                            • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

                              Първоначално публикуван от elbgt Преглед на мнение
                              ... Е вярно имаше и можеше да се закупи, но на цена като все едно се произвежда на Луната, а доставката е през Марс.... след 6 месеца...
                              За съжаление е вярно. Не знам причината, но доставката на малки количества по-'извратени' стомани се оказа дявол на магаре. Или се предлагат в индустриални количества, или условията на доставката са като цитираните. И ако на човек му трябват стотина кила (или десетина , както в конкретния случай), става мътна и кървава.

                              Между другото, що си мисля, че удебелението в средната част на полуоската е предимно за повишаване на устойчивостта на изкълчване?
                              О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                              Коментар


                              • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

                                Накрая ще взена да остържа един камионски торсион.
                                За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                                Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X