Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Моят проект Jeep Wrangler JK

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

    Ако се окаже, че два литра не стигат, аз също мога да помогна с до осем литра. Пак срещу връщане, когато дойдат поръчаните. Единствената разлика е, че изпращането ще е с куриер.
    Поздрави и успех с решаването на проблема!
    Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
    First impression is not always true. Get inspired.
    Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
    Reading is sooo boring, unlike writing!

    Коментар


    • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

      Първоначално публикуван от elbgt Преглед на мнение
      И да отделиш утре време да почерпя
      Зависи какво ще почерпиш - мога и лично да ти долея маслото и да ти подсуша пробката... Хахахахахаха!

      Марто рЕзко изкарА една палачинка...
      Сотко, Елиански отдавна няма нужда да ме черпи - доказал се е човека!

      Коментар


      • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

        Първоначално публикуван от Алекс Маринов Преглед на мнение
        Ако се окаже, че два литра не стигат, аз също мога да помогна с до осем литра. Пак срещу връщане, когато дойдат поръчаните. Единствената разлика е, че изпращането ще е с куриер.
        Поздрави и успех с решаването на проблема!
        Много, много благодаря и на теб, колега за готовността. Да се надяваме, че няма да се наложи, но само оня горе знае от сега

        Марто, ти отдели време па ще видим дали ще издържиш на изкушението на палачинките на Митака и Соти. Обикновено чакаме кокошките в съседния парцел да снесат и тогава чак се класираме. Добрата новина е че са много и винаги се намира. Стига да търсиш упорито. 20-30 кокошки буквално снасят само палачинки - от изгрев до залез. Аз дори ония ден ходих да ги тръскам, че бяха омели всичко гладниците. Трябва да опиташ и плънката на Сотю с условното наименование "палачинка с мусака". Не е точно мусака, а е някакъв неидентифициран бъркоч от всичко което има в хладилника. Нема сладко, нема солено. Всичко вътре и всеки път е различно. Примерно домати, салам и конфитюр от ягоди. Имам основателни подозрения, че Сотю няма вкусови рецептори и няма тънки черва, а само едно право Ф100. Мое да глътне и биалетка и после ще пита за кардан

        Има и гъски, пуйки и пауни. Пауните кръжат като птеродактили. Редовно водят групи от детската градина, че зоопарка им е далеч. Абе, весело място. Да ти е кеф да потрошиш нещо за да си висиш там на сладък моабет и палачинки. И чат-пат некой развинити или завинти нещо. И незнайно как вечер всичко е готово
        Последно редактирано от elbgt; 10-06-14, 00:02.
        My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

        Коментар


        • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

          Първоначално публикуван от elbgt Преглед на мнение
          Много, много благодаря и на теб, колега за готовността. Да се надяваме, че няма да се наложи, но само оня горе знае от сега

          Марто, ти отдели време па ще видим дали ще издържиш на изкушението на палачинките на Митака и Соти. Обикновено чакаме кокошките в съседния парцел да снесат и тогава чак се класираме. Добрата новина е че са много и винаги се намира. Стига да търсиш упорито. 20-30 кокошки буквално снасят само палачинки - от изгрев до залез. Аз дори ония ден ходих да ги тръскам, че бяха омели всичко гладниците. Трябва да опиташ и плънката на Сотю с условното наименование "палачинка с мусака". Не е точно мусака, а е някакъв неидентифициран бъркоч от всичко което има в хладилника. Нема сладко, нема солено. Всичко вътре и всеки път е различно. Примерно домати, салам и конфитюр от ягоди. Имам основателни подозрения, че Сотю няма вкусови рецептори и няма тънки черва, а само едно право Ф100. Мое да глътне и биалетка и после ще пита за кардан

          Има и гъски, пуйки и пауни. Пауните кръжат като птеродактили. Редовно водят групи от детската градина, че зоопарка им е далеч. Абе, весело място. Да ти е кеф да потрошиш нещо за да си висиш там на сладък моабет и палачинки. И чат-пат некой развинити или завинти нещо. И незнайно как вечер всичко е готово
          Б@хта! Така го описа, че веднага слизам до долу да строша нещо по джипа! Щом Соти ще "готви" и ще се "шета" по съседските дворове - ще черпиш!

          Коментар


          • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

            Всичко е точно. Ликвидирането на тъпите мерцедесови телчета и пласмаски е уточнено като детайли и е приложено на едната тръбичка. Решението е супер просто и в пъти по-надеждно - нипел 1/2" към М16 гайка с леща за 10 мм тръбичка. Стоковата тръба е 3/8 (9.525 мм) Временно използвах тефлонова леща за тръба 10 мм за да събере достатъчно, докато си направя месингови лещи за 3/8" тръба. Дори с леща 10 мм и при стягане само на ръка тефлоновата леща захапва яко. Долях наличните 2.5 литра и нивото е на минимума на студено. Предполагам, че ще лапне още едно литърче без да се замисли, но няма да се втелясвам чак пък толкова.

            PS

            Мисля да монтирам на изходящата тръба трипътен кран през който да източвам маслото. Тази ск.кутия (545RFE) както и много други нямат пробка за източване на маслото, а нивото му е поне 10 см по високо от картера и всяка смяна е яко къпане с масло. Мислех да монтирам пробка, но като че ли варианта за източване през трипътен кран на изходящата тръба е по-интелигентен. Естествено не мисля да го вадя оттам на макс. Просто да изтече толкова че да е по ниско от сглобката на картера с корпуса за да не ме залива при опит за инспекция или смяна. Това е някъде около 8 литра от общо 11 без да броим маслото в торг конвертора.
            Последно редактирано от elbgt; 10-06-14, 16:45.
            My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

            Коментар


            • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

              Така и така сега ще преработваш тръбите, най-добре е да предвидиш и такъв трипътник. Но за да се източи от там трябва и налягане т.е. - двигателят май ще трябва да работи. Другият вариант за изпомпване е с гъвкав маркуч около 8мм. през тръбата на маслоизмерителната пръчка. От там с изсмукване може да се източат поне 8 л., като може двигателят да се запали за секунди за да изтече каквото може и от торкконвертора. През този отвор маркучът може да стигне до дъното на картера. Ето го при мен /също 545RFE/ как е:




              Би трябвало и при Wrangler-а да е същото, щом кутията е такава.
              Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
              First impression is not always true. Get inspired.
              Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
              Reading is sooo boring, unlike writing!

              Коментар


              • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

                Абсолютно същото е разбира се. С малка разлика в начина на конектване на тръбите за охлаждане в резултат на намесата на дългата бела немска пишка с руси веждички. Няма никакъв проблем да работи на място докато източвам. Спре ли да тече, значи маслото е по ниско от смукателя и системата е празна и тогава гасиш. Докато тече от изходящата тръба към охладителя значи засмуква от картера и всичко е ОК.

                едит/

                гледам на снимките твоите тръбички са свързани по правилния начин. Точно така са вече и при мен, т.е. едната. Утре и другата Ще пусна снимки утре на смехотворните творения на инженерите с русите вежди. Същите простотий съм виждал на много други надценени кочини свързани по някакъв начин с Даймлер.
                Последно редактирано от elbgt; 10-06-14, 19:56.
                My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

                Коментар


                • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

                  Първоначално публикуван от elbgt Преглед на мнение
                  Да ти е кеф да потрошиш нещо за да си висиш там на сладък моабет и палачинки. И чат-пат некой развинити или завинти нещо. И незнайно как вечер всичко е готово

                  Хахахаха..Да не ти цапам хубавата тема ,ама и моят хубостник, стигна до 'палачинките",качен на същия камион.

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:божурище.jpg
Прегледи:1
Размер:38.6 КБ
ID:5592869

                  Нали повисяхме в събота.....като мерихте клиренс със Соти.

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:9998.jpg
Прегледи:1
Размер:34.0 КБ
ID:5592870
                  B+

                  Коментар


                  • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

                    Абе гледам го днес долу при пауните и мисирките и се чудя защо сте го преместили от предишното му място до палачинковия цех. А той бил излизал за малко междувременно
                    Последно редактирано от elbgt; 11-06-14, 20:53.
                    My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

                    Коментар


                    • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

                      Не е излизал.Там е скрапа...
                      0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                      Коментар


                      • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

                        Ами аре разкарайте го от там бре, че кокошките спряха да снасят както забелязваш
                        My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

                        Коментар


                        • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

                          Вчера по време на разходката в Копривщица се появи проблем със спирачките. В един момент педала на спирачките се втвърди осезателно и ясно се усети загуба на динамика. Спрях и проверих и четирите спирачни диска. Всички бяха сериозно нагряти. Това ме наведе на мисълта за остатъчно налягане и първото което направих е да отворя обезвъдушителя на предно ляво колело. При отварянето излезе малко количество спирачна течност под доста високо налягане и ясно се чу как всички парати освободиха. Педала омекна до нормалното му състояние и продължих нормално. Ситуацията се повтаряше при всяко по-силно натискане на спирачния педал и всеки път изпускането на остатъчното налягане решаваше проблема временно. При по-леко натискане проблема не се появява.

                          Миналия Април монтирах кит на Терафлекс, включващ предни големи дискове и двубутални апарати. Всяко едно от буталата на спирачния апарат е по-голямо от стоковия, който е по един на апарат. По тази причина в кита бе включена и нова спирачна помпа с увеличен дебит. Със стоковата помпа кита също работи, но педала пада много ниско заради увеличения дебит на четирите по-големи спирачни бутала на предните апарати. Година и нещо от тогава никакви проблеми... до вчера. С 40-ки и с този кит машината спира по-добре и от в стоков вид. Нищо друго по спирачната ситема не е променяно за последната година откакто е монтиран новия кит и спирачна помпа. Моите съмнения са 99% в спирачната помпа. Отделни спирачни апарати не задържат. Предните спирачки са на една година, а на задните съм проверявал водачите при всяка смяна на накладки. Последния път ги замених с нови профилактично. Утре мисля да върна стоковата помпа временно докато ревизирам сегашната в която се съмнявам. Някой да има друга идея?
                          Последно редактирано от elbgt; 22-06-14, 09:10.
                          My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

                          Коментар


                          • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

                            Понеже след като сам смених амплификатор а.к.а. серво на Пежо 406 десен волан и вече може да ме наричате бога на спирачни системи, смятам да предложа за виновник маркучи и сигурно има клапан/и някъде по системата, които от жегите нещо не работят както трябва и въпреки, че си проверил спирачните цилиндри симптомите пак клонят към тях, да се почистят и смажат преди идващата зима, надали ще им е противопоказно.
                            Бъдете живи и здрави!

                            Коментар


                            • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

                              Да, не съм споменал маркучите, но не мислех, че е необходимо при споменатите факти, а именно:

                              1. Задържат едновременно всички спирачни апарати;
                              2. При отваряне на обезвъздушителя на кое да е от тях се освобождава цялата система. Това изключва на 100% идеята за запушен (клапаниран) маркуч или сп. тръба;

                              Спирачните маркучи са на около година, а спирачната течност също заради това, че при смяната на помпата обезвъздушаването беше драма. Поне литър и половина мопарска спирачна течност погълна системата докато се убедя, че без софтуерно обезвъздушаване няма да мина. Докато не го направих едното предно колело спираше значително по-слабо и по-късно от другото. Драмата продължи почти седмица след монтажа и както споменах погълна поне трикратно повече течност отколкото е общия и обем. Та в тоя смисъл и спирачната течност е нова.
                              И още нещо... веднага след помпата е разпределителя на АБС. За всяко колело от този разпределител има отделна тръбичка със спирачен маркуч на края. Няма къде да се образува запушване, което да влияе на всички колела едновременно. Също така не съществува възможност блокирането на един спирачен апарат да влияе на всички останали при положение, че или всички загряват едновременно или всички са студени. Ако причината е в някой сп. апарат той никога нямаше да изстива до нормална температура заедно с останалите.

                              Всъщност утре всичко ще е ясно. Днес за всеки случай ще се возя с ключе 10 в джоба Снощи се прибрах от Копривщица без проблема да се появи, защото употребата на спирачките бе в рамките на нормалното за движение по шосе. а не на 1-ва бавна при 40% наклон на спускане. Проблема се появява само при много силно и продължително натискане на педала. Рядко изключвам от скорост при такива условия защото ме мързи Други идеи?
                              Последно редактирано от elbgt; 22-06-14, 09:43.
                              My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

                              Коментар


                              • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

                                Проблем с АБС?

                                Пробвай да караш без капачка на казанчето.
                                Най ме е страх от хора без мечти...

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X