Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Моят проект Jeep Wrangler JK

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

    Много добра работа ама дай да видим как светят?
    LZ1PER

    Коментар


    • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

      Осветяват 400 метра напред с ширина пак толкова. Малко са ниско и преосветяват наблизо. Чак не се търпи. Със секретни гайки са и нямаше как да ги вдигна малко на място.

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1.JPG
Прегледи:1
Размер:185.3 КБ
ID:5570919

      На около 50 метра пред джипа

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:5.JPG
Прегледи:1
Размер:289.2 КБ
ID:5570921

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2.JPG
Прегледи:1
Размер:176.7 КБ
ID:5570920
      My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

      Коментар


      • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

        Извинявай, какво означава секретни гайки?

        Мислех си тези дни за гайки които се завинтват, стягат и после да не стават за отвиване в нормални условия, защита от кражба естествено, интересно ми е да видя какви варианти ти ползваш и познаваш по тази тема?
        Бъдете живи и здрави!

        Коментар


        • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

          Секретните болтове и гайки са много видове. Аз използвам еднократни shear nuts. При този тип зоната между резбовата част и шестостена е изтънена и се къса при определена сила на стягане. След това остава само един конус. Отвиването след това става само с рязане. М6, М8, М10 и т.н. има в Евроболт поцинковани и неръждаеми. Също така са няколко вида според силата на стягане при която се късат.

          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:shearnut.jpg
Прегледи:1
Размер:21.8 КБ
ID:5570933 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:m8-stainless-security-shear-nuts-security-vandal-peck-10-[2]-919-p.jpg
Прегледи:1
Размер:22.3 КБ
ID:5570934Натиснете снимката за да я уголемите

Име:products_image6-566-d.jpg
Прегледи:1
Размер:26.9 КБ
ID:5570935

          На долната снимка е отбелязано къде съм използвал секретни болтове и/или гайки. Там където секретната гайка е с болт, който не е секретен и има достъп до него съм използвал осигурител за резба.

          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:126.jpg
Прегледи:1
Размер:240.9 КБ
ID:5570937
          Последно редактирано от elbgt; 15-03-14, 07:33.
          My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

          Коментар


          • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

            Страхотно, благодаря много!

            Случайно да имаш опит с металните сейфове за този модел, такива за под преднaта седалка и за отсека за инструменти отзад в багажника?

            http://www.amazon.com/Bestop-42640-0...underseat+safe

            https://www.google.fr/search?q=HighR...w&ved=0CCkQsAQ
            Бъдете живи и здрави!

            Коментар


            • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

              Не, нямам, но ако ми потрябва ще си изработя тук. Мисля, че дори ще са по-надеждни от тези от линковете.
              My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

              Коментар


              • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

                Една мноооого малка дреболия, ама все ми бърка в очите Защо държиш въздухозаборника на шнорхела насочен напред?
                Ако има нещо общо с динамичното налягане при висока скорост, само да ти кажа, че при 100 км/ч я има 3% разлика спрямо атмосферното, я няма. Да не говорим, че при двигател с принудително пълнене няма значение.
                Какво друго предимство има това насочване?
                Недостатъците за мен са свързани с по голяма вероятност за влизане на боклуци, по лоша аеродинамика (т.е. бучене, не очаквам да смъкна разхода ) и по лесно за чупене в клони.
                Но като имаш приятел който разбира от аеродинамика може да каже нещо интересно. Например (не мога да преценя "на око") може да се окаже, че при каране в облак прах повече ще влиза, ако е обърнат назад отколкото напред (частиците се завихрят в зоната с подналягане).
                Technical Rescue Direct - life lies in courage
                http://www.offroad-bulgaria.com/show...60#post3258660

                Коментар


                • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

                  Още в началото тествах и двата начина. Нито боклуците, нито прахоляка, нито максималаната скорост се различаваха. Според мен това е мит на базата на интуитивна преценка. Експериментът показа, че няма разлика. И на финала ми остана само да преценя как на мен ми изглежда по-добре.
                  My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

                  Коментар


                  • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

                    Великденски забавления

                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1.jpg
Прегледи:1
Размер:90.0 КБ
ID:5581327

                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2.jpg
Прегледи:1
Размер:203.0 КБ
ID:5581328

                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:3.jpg
Прегледи:2
Размер:171.9 КБ
ID:5581329

                    И малко по-надолу в горската автомивка

                    My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

                    Коментар


                    • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

                      Търся 2 литра Mopar ATF+4. По неясни за мен причини днес се разкопча бързата връзка на една тръбите за охлаждане на маслото на скоростите. Утре ще ликвидирам всякакви бързи връзки за тези тръбички. Усетих се и загасих двигателя навреме и с пътна помощ се завлачих до Соти. За сега нищо не е светнало, но ей така на око съм загубил поне два литра масло. На мен са ми останали само около 600 гр, но няма да стигне. Не ми се ще да доливам заместители, а транспорта от USA за маслата не става с air cargo, а само в контейнер. Вече поръчах да ми качат на следващия контейнер 4 галона. Та ако някой му се намира ще бъда благодарен. Може и срещу връщане в рамките на 60 дни.

                      И при Соти и Митака днес имаше задръстване... от пътни помощи. Точно 3 по едно и също време. Скапан понеделник

                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:10369745_695300683838464_9166205320272971265_n.jpg
Прегледи:1
Размер:95.1 КБ
ID:5592707
                      Последно редактирано от elbgt; 09-06-14, 22:46.
                      My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

                      Коментар


                      • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

                        Първоначално публикуван от elbgt Преглед на мнение
                        Търся 2 литра Mopar ATF+4. По неясни за мен причини днес се разкопча бързата връзка на една тръбите за охлаждане на маслото на скоростите. Утре ще ликвидирам всякакви бързи връзки за тези тръбички. Усетих се и загасих двигателя навреме и с пътна помощ се завлачих до Соти. За сега нищо не е светнало, но ей така на око съм загубил поне два литра масло. На мен са ми останали само около 600 гр, но няма да стигне. Не ми се занимава със заместители, а транспорта от USA за маслата не става с air cargo, а само в контейнер. Вече поръчах да ми качат на следващия контейнер 4 галона. Та ако някой му се намира ще бъда благодарен. Може и срещу връщане в рамките на 60 дни.

                        [ATTACH=CONFIG]717714[/ATTACH]
                        Да ми са явиш утре, да ти реша проблема! Връщаш 2 литра от същото, когато дойде...

                        Коментар


                        • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

                          Да си ми жив и здрав! Утре ще звънна.
                          My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

                          Коментар


                          • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

                            Първоначално публикуван от elbgt Преглед на мнение
                            Да си ми жив и здрав! Утре ще звънна.
                            ОК.

                            Коментар


                            • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

                              И да отделиш утре време да почерпя
                              My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

                              Коментар


                              • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

                                Марто рЕзко изкарА една палачинка...
                                0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X