До: Какво направих по джипа днес?
Хайде и от мен нещо на тема "спирачки".
Днес денят беше определен за смяна на накладките на задните спирачки.
Целта беше ето това ...
... да замени "измъчения" стар комплект.
Новите, всъщност са рециклирани канадски
Каква беше "находката" под барабана.
Състоянието беше лошо
Пристъпих към демонтаж на т.нар. "челюсти"
Поставянето на новите започна добре като темпо
След малко мъки при закачване на теленото въженце от ръчната спирачка, се стигна до тук
Спирачката вече изглеждаше значително по-добре ...
... в сравнение с предишните
И тъкмо изпитвах вътрешно удовлетворание, че всичко върви по план, тц - спирачният цилиндър не сработи от двете страни. Тогава започна "одисеята" с опитите за изваждане на клеясалото бутало от цилиндъра. С доста мъка и на моменти повечко груба сила, то все пак се предаде. Последва изчистване на цилиндъра и буталата. Поне гумичките бяха в много добро състояние. (от този период нямам снимки, че се наложи да захвърля ръкавиците и да се справям с голи ръце, следователно, нямах начин да пипам фотоапарата и да правя снимки ). След като приключих с прочистването, сглобих всичко обратно и то бързо, нали вече знаех как.
С един съсед извършихме процедурата по обезвъздушаването (за подобни операции, една от следващите ми покупки ще бъдат инчови ключове, че "пробката" беше с размер м/у 9 и 10 мм ), след което най-накрая приключих процедурата.
Направих един - два "тегела" в околоблоковото пространство, Джийпа спира добре и не се чува шум откъм барабана.
Така че, за утре ми остава втора част от упражнението. Дано да е по-лесно от днес.
Хайде и от мен нещо на тема "спирачки".
Днес денят беше определен за смяна на накладките на задните спирачки.
Целта беше ето това ...
... да замени "измъчения" стар комплект.
Новите, всъщност са рециклирани канадски
Каква беше "находката" под барабана.
Състоянието беше лошо
Пристъпих към демонтаж на т.нар. "челюсти"
Поставянето на новите започна добре като темпо
След малко мъки при закачване на теленото въженце от ръчната спирачка, се стигна до тук
Спирачката вече изглеждаше значително по-добре ...
... в сравнение с предишните
И тъкмо изпитвах вътрешно удовлетворание, че всичко върви по план, тц - спирачният цилиндър не сработи от двете страни. Тогава започна "одисеята" с опитите за изваждане на клеясалото бутало от цилиндъра. С доста мъка и на моменти повечко груба сила, то все пак се предаде. Последва изчистване на цилиндъра и буталата. Поне гумичките бяха в много добро състояние. (от този период нямам снимки, че се наложи да захвърля ръкавиците и да се справям с голи ръце, следователно, нямах начин да пипам фотоапарата и да правя снимки ). След като приключих с прочистването, сглобих всичко обратно и то бързо, нали вече знаех как.
С един съсед извършихме процедурата по обезвъздушаването (за подобни операции, една от следващите ми покупки ще бъдат инчови ключове, че "пробката" беше с размер м/у 9 и 10 мм ), след което най-накрая приключих процедурата.
Направих един - два "тегела" в околоблоковото пространство, Джийпа спира добре и не се чува шум откъм барабана.
Така че, за утре ми остава втора част от упражнението. Дано да е по-лесно от днес.
Коментар