Здравейте отново,колеги.Бих искал да внеса малко свежа (за някои може би ненужна) информация относно отворената от мен преди 8 години тема тук. Вече съм с навъртяни 174.000 км и за тези,които твърдят,че двигателят ми бил ненадежден,искам да дам следните пояснения: Двигателят ми е в перфектно състояние!!! Много хора ми се обаждат по телефона и искат разяснение относно слуховете,които някои бензинджии разпространяват, на които бих искал да дам малко информация и успокоение. Всичко зависи от това,как се поддържа техниката и дали тя се поддържа спрямо документацията на производителя. Нека обърна внимание основно на маслата,които ползвам. То е само едно: АМСОЙЛ с визкозитет 5В-40 и спецификация по Крайслер: MS-10902.Допълнително винаги слагам в горивото добавката на Бардаал в отношение 1:1000. На прима виста доколкото се сещам към момента трима производители предлагат точно това масло: Амсойл,Селения и Равенол.Много е вероятно и други производители да го предлагат,не оспорвам този факт.Аз лично избягвам европейските производители,защото зелените фашисти ги задължават да използват в готовите си продукти до 30% стари масла смесени с добавки. Американските производители нямат такова условие,затова съм се насочил към Амсойл. Селения доколкото знам е дъщерна фирма на Петронас Малайзия. Защо слагам масло в вискозитет 5В-40?Защото през 2015г. от производителя излезе сървисен бюлетин (модификация),която задължаваше всички дилърства по света да преминат при обслужването на автомобилите от 5В-30 на 5В-40 (малко по-гъсто масло). Аз към този момент бях все още в гаранция и при облужването ми залепиха на капачката на маслото в дилърството една овална лепенка с написан новия визкозитет.Ако някой от вас изявява желание да види снимана тази лепенка,нека се обърне към мен и ще му пратя снимка.
Другото,което правя по отношение на маслото е,че го сменям на 7500,а не на 20.000 км. Тези които масово се оплакват (не казвам всички) от нашия двигател в по-големия процент от случаите са попаднали на "италианка",на която не се знае,кога и колко често са сменяни маслата.Разбира се,има и развалени двигатели в Германия и съм виждал такива.Не правя реклама на двигателя,нито искам да убеждавам някого да се ориентира към него,само искам да внеса пояснения. На всеки от вас ще обръщам достатъчно внимание по телефона,след като ме контактира с максимална точност на фактологията,с която разполагам към момента. Желая на всеки безаварийни километри независимо от това,какъв двигател има и накъде е тръгнал.
Другото,което правя по отношение на маслото е,че го сменям на 7500,а не на 20.000 км. Тези които масово се оплакват (не казвам всички) от нашия двигател в по-големия процент от случаите са попаднали на "италианка",на която не се знае,кога и колко често са сменяни маслата.Разбира се,има и развалени двигатели в Германия и съм виждал такива.Не правя реклама на двигателя,нито искам да убеждавам някого да се ориентира към него,само искам да внеса пояснения. На всеки от вас ще обръщам достатъчно внимание по телефона,след като ме контактира с максимална точност на фактологията,с която разполагам към момента. Желая на всеки безаварийни километри независимо от това,какъв двигател има и накъде е тръгнал.


)))
Коментар