Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Гранд(о)мания - преобразяването на един ZJ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Гранд(о)мания - преобразяването на един ZJ

    Първоначално публикуван от elbgt Преглед на мнение
    JK си остава абсолютния ми фаворит и подобренията в него продължават с пълна сила. Има още много накъде да расте. Всъщност при JK няма таван. От друга страна ZJ винаги е бил в бъдещите ми творчески планове, но не като машина за сериозен и тежък офроуд. Високи резултати в дълбоки кални коловози или преодоляване на тежки препятствия от ZJ не може да се очакват. ZJ като концепция не е за това - дълъг е, няма шаси и т.н. И точно това, че е дълъг го прави подходяща база за комфортна возачка за леки високоскоростни трасета и дълги преходи. Осмака му също е едно добро начало и сравнително лесно може да се превърне в нещо което да те радва. А за тема май е рано, защото в момента имам два моста и 5 броя 35-ци Дуратрак с джанти. ZJ нямам, та за сега ще споделям тук докато картинката се поизбистри. Разбира се ако Verter няма против

    На мен ми се намира доста читав ZJ... Ако искаш, може да се кооперираме, а може и да ми продадеш гумите с джантите и мостовете, и да се фокусираш върху JK-я..?!!

    Коментар


    • От: Гранд(о)мания - преобразяването на един ZJ

      Първоначално публикуван от elbgt Преглед на мнение
      Осмака му също е едно добро начало и сравнително лесно може да се превърне в нещо което да те радва.
      Ахам... Дойдохме си на думата. Щото:
      Първоначално публикуван от elbgt Преглед на мнение
      на мен лично бензинов джип ми звучи като дизелово Ферари
      В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

      Коментар


      • От: Гранд(о)мания - преобразяването на един ZJ

        Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
        Ахам... Дойдохме си на думата. Щото:
        Той това никога не го е мислил сериозно! Питай го какво смята да слага в коша на Вранглера...

        Коментар


        • От: Гранд(о)мания - преобразяването на един ZJ

          Първоначално публикуван от Марто (Мартин Христов) Преглед на мнение
          Той това никога не го е мислил сериозно! Питай го какво смята да слага в коша на Вранглера...
          Признавам си без бой. Така е! И керосинов бих сложил

          Първоначално публикуван от Марто (Мартин Христов) Преглед на мнение
          На мен ми се намира доста читав ZJ... Ако искаш, може да се кооперираме, а може и да ми продадеш гумите с джантите и мостовете, и да се фокусираш върху JK-я..?!!
          Късно е чадо Запалих

          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:131_0605_01_z+baja_1994_jeep_grand_cherokee+jump.jpg
Прегледи:1
Размер:43.2 КБ
ID:5541918
          Последно редактирано от elbgt; 29-11-13, 15:55.
          My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

          Коментар


          • От: Гранд(о)мания - преобразяването на един ZJ

            Първоначално публикуван от elbgt Преглед на мнение
            Признавам си без бой. Така е! И на керосин бих сложил Ама все пак е добре да се има предвид, че от ZJ "джип" в ония смисъл на думата в който съм я употребил. Но пък става перфектна бегачка за леки трасета и може да ти напълни мозъка с адреналин не по-малко от другия вариант джипаджиство
            Щото... нали ZJ и с 2,5 от легендарната марка VM има...
            В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

            Коментар


            • От: Гранд(о)мания - преобразяването на един ZJ

              Първоначално публикуван от elbgt Преглед на мнение
              Признавам си без бой. Така е! И керосинов бих сложил



              Късно е чадо Запалих

              [ATTACH=CONFIG]655441[/ATTACH]
              Интересно е да се отбележи, че тоя шампион дето си го изтипосал отпред е с оригиналната Dana 30 (той и задния е оригиналния, ама е усилван) и това чудо не само е издържало цялата Baja 1000, ами взело и, че я спечелило...

              Коментар


              • От: Гранд(о)мания - преобразяването на един ZJ

                Да знам. Ама знам също, че е спечелил в класа си. Нали не си мислиш че трофи тръковете или тия с клетките са му дишали прахта. Спечелил е човека ама сред такива същите като него. Всите с с малки гумета за асфалт. Бавни не включват. За какво им е нещо повече от Дана30 Нали се сещаш колко е въртящия момент в диференциала при 120-150 км/час. Ами никакъв. А снимката съм я сложил заради скока и окачването, което единствено би трябвало да послужи като пример. А мостовете според трасето и гумите. За този размер и шарка гуми толкова стига. Що не пробва с тия гуми да подкара със 150 по леко влажен черен път?

                едит/

                ааа и дори от снимката се вижда ясно, че предния му мост не е стоковия ZJ Дана30. Без да съм чел нищо конкретно съм готов да се обзаложа, че стоковия му преден мост гние в някой двор.
                Последно редактирано от elbgt; 29-11-13, 17:20.
                My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

                Коментар


                • От: Гранд(о)мания - преобразяването на един ZJ

                  Първоначално публикуван от elbgt Преглед на мнение
                  Да знам. Ама знам също, че е спечелил в класа си. Нали не си мислиш че трофи тръковете или тия с клетките са му дишали прахта. Спечелил е човека ама сред такива същите като него. Всите с с малки гумета за асфалт. Бавни не включват. За какво им е нещо повече от Дана30 Нали се сещаш колко е въртящия момент в диференциала при 120-150 км/час. Ами никакъв. А снимката съм я сложил заради скока и окачването, което единствено би трябвало да послужи като пример. А мостовете според трасето и гумите. За този размер и шарка гуми толкова стига. Що не пробва с тия гуми да подкара със 150 по леко влажен черен път?

                  едит/

                  ааа и дори от снимката се вижда ясно, че предния му мост не е стоковия ZJ Дана30. Без да съм чел нищо конкретно съм готов да се обзаложа, че стоковия му преден мост гние в някой двор.
                  Е там е работата, че аз съм чел! Стоковия мост е... Въпреки злия си вид, по-джипа не са правени кой знае какви драстични промени:http://www.fourwheeler.com/project-v...rand-cherokee/

                  Though the front Dana 30 was kept, Unitrax built a custom Ford 9-inch rear filled with a spool and 4.88 gears to hold up during race time. It's located via a triangulated three-link, again using H&M rod ends and custom built by DXR. Just like the front, King bypasses and coilovers are used again, but this time with a pair of hydraulic bumpstops that keep the rear from slamming down too hard. The other link you see coming down to that rear axle is attached to the Speedway Engineering antisway bar that ensures this thing will still be on all fours after pitching it around a turn.

                  Коментар


                  • От: Гранд(о)мания - преобразяването на един ZJ

                    Аз точно това искам от моя ZJ - комфорно возило, което да ме вози на дълги преходи.
                    Не излизам с джипа в планината заради самия офроуд, а за да поснимам. Самият офроуд все по малко ме вълнува.
                    Стоков гранд на офроуд нямам никакво желание да карам. Изглежда ми смешен дори с 31-ци, а след възможностите на малкия черок не мога да го оставя стъпка назад.
                    Както се спомена няколко пъти, това не е джип а високо комби.

                    Като цяло сгреших с избора на джип за такъв проект. Трябваше да си купя Патрол или Ленд Круйзер. Много неща не знаех преди да се захвана.
                    Гранда го взех за шосето, но вече хиляда пъти съжалих, че си продадох верния XJ и сега се мъча да надджипвам ZJ-я

                    Темата може да се ползва за обща, нямам против.
                    Тя и без това върви на по високо ниво от моите познания и възможности.
                    Ще е хубаво цялата информация около подобен проект да е концентрирана.

                    Аз ще продължавам да чета американските форуми и да си търся решение на проблемите.
                    Проектът няма връщане назад, така че ще го довърша.
                    Jeep Grand Cherokee 5.9 V8 - "Mountain Rambler" project
                    0888/00-55-37

                    Коментар


                    • От: Гранд(о)мания - преобразяването на един ZJ

                      Първоначално публикуван от verter Преглед на мнение
                      ... Аз ще продължавам да чета американските форуми и да си търся решение на проблемите.
                      Проектът няма връщане назад, така че ще го довърша.
                      Няма ли да си спестиш едни главоболия, ако просто свалиш леко летвата и, примерно, вместо 35-ци, се спреш на 33-ки? И без това, за твоето каране 35" са си overkill, откъдето и да го погледнеш.
                      Ние не сме неутрални!

                      Коментар


                      • От: Гранд(о)мания - преобразяването на един ZJ

                        Ще си спестя главоболия, спор няма, но искам да си сбъдна мечтата - 35-ци.
                        Jeep Grand Cherokee 5.9 V8 - "Mountain Rambler" project
                        0888/00-55-37

                        Коментар


                        • От: Гранд(о)мания - преобразяването на един ZJ

                          Първоначално публикуван от verter Преглед на мнение
                          ....Гранда го взех за шосето, но вече хиляда пъти съжалих, че си продадох верния XJ и сега се мъча да надджипвам ZJ-я..........
                          Трябва да цитирам отново мойта бивша тъща.
                          Та любимия и лаф беше:
                          - Аз нали ти казах !
                          Не ми пука за лака , а за пропуснатите приключения ))

                          Коментар


                          • От: Гранд(о)мания - преобразяването на един ZJ

                            Да, вярно е това, даже специално ми го подчерта.
                            Здраве да е.
                            Jeep Grand Cherokee 5.9 V8 - "Mountain Rambler" project
                            0888/00-55-37

                            Коментар


                            • От: Гранд(о)мания - преобразяването на един ZJ

                              Първоначално публикуван от verter Преглед на мнение
                              Да, вярно е това, даже специално ми го подчерта.
                              Здраве да е.
                              Дай ми го за комби, пък ти си купи правилния джип...
                              edoors.bg- Джаджи за врати и врати

                              Коментар


                              • От: Гранд(о)мания - преобразяването на един ZJ

                                Бих го продал/заменил, но вече много пари набих в него. Дотук ми е 19000лв. Трябва да разпродавам всичко и така от два джипа ще остана без нито един.
                                Краят е много по близо от началото.
                                Jeep Grand Cherokee 5.9 V8 - "Mountain Rambler" project
                                0888/00-55-37

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X