Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Гранд(о)мания - преобразяването на един ZJ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Гранд(о)мания - преобразяването на един ZJ

    Привет, търся майстор, който да ми изработи захватите на задния мост. Помогнете ми, ако знаете подходящ човек.

    Мостът е фордов е и трябва да му се изработят нови захвати, така че да се хване към купето на ZJ
    Легла за пружините, "уши" за горните и долните носачи, захват за амортисьорите и тракбара.

    Нагледно това са нужните компоненти, които да се заварят на новия мост:




    Мерки може да се свалят от фабричния ми мост Dana 44a, след което да се изрежат с лазер от по-здрав и дебел материал (6мм). Държа планките да са по-здрави от фабричните.
    Ъглите под които ще се заварят, предполагам могат да се вземат също от тези на фабричния мост.
    Прикачени файлове
    Последно редактирано от verter; 23-04-14, 08:31.
    Jeep Grand Cherokee 5.9 V8 - "Mountain Rambler" project
    0888/00-55-37

    Коментар


    • От: Гранд(о)мания - преобразяването на един ZJ

      Първоначално публикуван от verter Преглед на мнение
      Привет, търся майстор, който да ми изработи захватите на задния мост. Помогнете ми, ако знаете подходящ човек.
      "Омбре" при близнаците.
      0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

      Коментар


      • От: Гранд(о)мания - преобразяването на един ZJ

        Благодаря, ще им звънна
        Jeep Grand Cherokee 5.9 V8 - "Mountain Rambler" project
        0888/00-55-37

        Коментар


        • От: Гранд(о)мания - преобразяването на един ZJ

          Новини по Rambler проекта:

          Нещата се случват адски бавно и по това време на годината мислех джипът да е готов. Всъщност всичко сега започва.
          Надграждането се усложни доста повече от предварително плануваното, добавам и нови промени и елементи. За всичко чакам по много време, като за последните 6 месеца джипът е бил в мен само месец и половина.
          Предстоят му още манипулации, при това сега започва трудната част, която не знам колко време ще отнеме. Има вероятност чак за есента да е готов, но колкото толкова.

          Този месец очаквам да пристигне още един контейнер с поръчки от щатите. Надявам да са точните и да няма усложнения, за да мога да продължа работата.
          Поръчах:
          - комплект хром молибденови полуоски и усилени карета за предната Dana 30.
          - стоманени и удължени спирачни маркучи, пълен комплект.
          - усилени стоманени капаци за диференциалите Dana 30 и Ford 8.8
          - два дистанционни алуминиеви фланеца по 1" за задния мост, защото фордовият мост е малко по-къс от оригиналната ми Dana 44A
          - водонепромукаемо покривало за лебедка
          - два 6" (15см) халогена от по 150W с метална структура, решетка и опушено стъкло ,като допълнителни офроуд светлини. Монтаж върху бронята.
          - един 42" (119см) LED bar за покрива за превръщането на нощта в ден :-)




          Междувременно покрай чакането Боби завърши броните и най-после гранда се прости с елегантния си фабричен вид и придоби съвсем друг вид красота

          Променихме дизайна на предната броня спрямо предварителната цел поради различни конструктивни причини.
          Получи се доста изчистен вид, който харесвам. Не исках висящи шегели и груб дизайн. Точката за повдигане с джек е скрита под предния номер.
          Така се запази стилният дизайн на гранда, независимо, че се подготвя за офроуд.

          Монтирахме лебедката, добавихме и два вградени 80мм фара, които вероятно ще ползвам като rock crowling светлини,
          т.е. ще ги насоча ниско към земята, за да виждам пътя по време на изкачване или другото им предназначение, което обмислям е да играят ролята на дневни светлини.
          Възнамерявам да монтирам ксенон и лупи във фаровете или да ги сменя с други такива, така че ще мисля по този въпрос тепърва.

          Под бронята виснаха клаксоните и вакуум контейнерът. Ще ги прибера обратно в новата броня, като даже имам клаксон от камион (подарък от приятелче) на разположение.
          Има и няколко ламарини за доизрязване и други предстоящи дребни промени.

          Бронята страшно ми харесва как се получи и изглежда.






















          Задната силова броня има същия дизайн като предната. Мисля, че точно това исках, като краен резултат.
          Боби дори я изработи от още по здрав материал, защото ще носи 45кг гума на високо рамо (стойка)

          Решихме да запазим оригиналния теглич поради няколко причини. Първо, пази резервоара, който фабрично не е защитен от нищо, а особено сега след като възнамерявам да вдигам високо купето на гранда, става доста по-уязвим.
          Втората причина бе, че усилва самоносещото купе на гранда. Знаете, че няма истинска рама, а този теглич е много здраво монтиран и помага срещу нежелано усукване. На този етап премахнахме само куката. Ще мисля занапред дали да го преработя в някакъв щит, за по добър вид и защита.

          Големият проблем бе къде да се остави място за номера, но към момента този въпрос е решен с оригиналната продълговата табела.









          С монтиран булбар и почти на 100% завършени брони, Rambler-а изглежда страхотно в моите очи, а и функционалността му ми харесва.

          Разбира се, с това рамо за резервната гума достъпът до багажника се усложни, но няма къде да се скрие лесно 35" гума, а имам нескрити мераци и за по-големи по-натам.
          Не мога да си позволя да пътувам без резерна гума или с по-малка по размер, поради дистанциите които ще изминавам.
          На покрива е много неприятно да се борави с толкова тежка гума, заради високото тегло и обем, нуждата от стоманен багажник, заедно с който центърът на тежестта на целия джип ще се наруши значително, а и ограничената ми височина в гаража.

          С тези скосени брони и след свалянето на пластмасовите прагове (към момента) погледнат от някои ъгли, джипът изглежда леко лифтнат. Фабрично е доста затворен и тумбест и сравнен с малкото чероки XJ и по-нисък.

          Ъглите на броните стърчат извън калниците, защото ще слагам уширители, които ще са със същия офсет спрямо купето и би трябвало всичко да се равни.



































          А ето как изглежда и като си носи 35-цата отзад







          Последно редактирано от verter; 04-05-14, 16:50.
          Jeep Grand Cherokee 5.9 V8 - "Mountain Rambler" project
          0888/00-55-37

          Коментар


          • От: Гранд(о)мания - преобразяването на един ZJ

            Първоначално публикуван от verter Преглед на мнение
            ...
            Получи се доста изчистен вид, който харесвам. Не исках висящи шегели и груб дизайн. Точката за повдигане с джек е скрита под предния номер.
            Така се запази стилният дизайн на гранда, независимо, че се подготвя за офроуд.
            ...
            Красотите са хубаво нещо, обаче гората има лошия навик да предпочита функционалността и да взима красотите. Дори и при неекстремно каране.

            По-конкретно с това:

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:bronya.jpg
Прегледи:1
Размер:50.3 КБ
ID:5584652


            може да стане нещо подобно

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:020.JPG
Прегледи:1
Размер:78.2 КБ
ID:5584653

            също така, при евентуално закъсване в по-дълбока кал или коловоз и опит да се върнеш назад, бронята ще играе ролята на гребло и или ще те закотви/затрудни, или ще й видиш сметката.


            За кола, която се готви за офроуд, само една точка за повдигане с джек, и то разположена в средата на предницата е не само доста безсмислена, но и опасна. В най-честия случай джек съм използвал за смяна на гума, при което най-добрият вариант е да повдигаш в точка, която е по-близо до съответното колело. Опитите да се вдига колата в точка, разположена по средата на бронята, са ме научили, че в този вариант повдигнатият автомобил е много неустойчив и пада "от поглед", което изключва работата по него. Така съм вдигал само при опити да повдигна цялата предна/задна част и да я бутна настрана за излизане от дълбок коловоз.

            Предвидено ли е изнасяне на задния номер и осветлението му на стойката за резервната гума? Защото така си идеален за санкция от КАТ ...
            Ние не сме неутрални!

            Коментар


            • От: Гранд(о)мания - преобразяването на един ZJ

              Днес използвах почивния ден да поработя върху джипа

              Съблякох" красивите спойлери върху праговете, защото искам да правя нови усилени прагове. За целта ще се изрежат изцяло фабрични и ще се монтира як профил на тяхно място, който да носи на бой.
              Под пластмасите праговете се оказаха напълно здрави и липсва каквато и да е ръжда. Добре са го опаковали американците, всеки ъгъл и ръб е защитен, а и ламарината му е доста добре защитена срещу кафявата чума.









              Останаха малко пластмасови подкалници още за сваляне













              Утре, ако времето позволи ще режем вече ламарини
              Ще окълцаме яко арките на калниците и ще мерим уширителите на Notch Customs. Когато имам пак свободно време ще работя по защитата на рязаните места с грунд и боя. После ще трябва малко и заваръчна техника за задния калник, защото там рязането е комплицирано и ще нанесе повече щети на купето. Ще трябва и да се пръснат уширителите в цвета на купето и накрая монтаж.

              Това са вече маркираните места за уширителите. Червеният контур очертава мястото на рязането на ламарина, а синият е външния край на уширителя, който ще покрие и изгради новите арки на калниците.






              Подготвих се и за рязането и монтажа на шнорхела. Отбелязах с шаблона местата за захват.
              Ще има колизия с левия преден уширител, така че ще трябва да се реже и той, за да освободи малко място за външната част на шнорхела.



              Jeep Grand Cherokee 5.9 V8 - "Mountain Rambler" project
              0888/00-55-37

              Коментар


              • От: Гранд(о)мания - преобразяването на един ZJ

                Чавдаре, благодаря за включването.
                За ръба на предната броня съм с идеята да се продължи към моста с щит. Така, този ръб няма да го има.

                За повдигането съм съгласен, но мога да вдигам и за страниците. Мисля , така или иначе леко висят и отварят фуга между бронята и предния калник да ги хванем и приберем и там с един вътрешен болт, така ще се усилят допъллнително.

                Регистрационния номер съм го изнесъл вече под резервната гума и е монтиран вдясно върху рамката на самата "пирамида". Демек отваря се заедно със стойката за резервната гума
                Осветлението още не съм го монтирал и измислил, но не ми се струва сложно.
                Последно редактирано от verter; 04-05-14, 17:39.
                Jeep Grand Cherokee 5.9 V8 - "Mountain Rambler" project
                0888/00-55-37

                Коментар


                • От: Гранд(о)мания - преобразяването на един ZJ

                  Неприятен ден за работа на открито. Заваля дъжд.

                  Иначе от рано сутринта се хванах на работа. Свалих всички останали пластмасови подкалници. Много фина кал имаше напластена зад тях, но купето е бетон и няма никъде ръжда.
                  Облепих всички калници с хартиено тиксо, така че като се наложат уширителите, лесно да маркирам с маркер, къде ще разпробиваме с бормашина местата на захватите им и да отбележа линиите за разрез с флекса.



                  Разпробихме захвата за шнорхела





                  Предните калници са много лесни за работа. Гранда предоставя много свобода за рязане в този участък. Може да се освободи отвор дори за 40" гума. Зад калника има огромна кухина и се работи изключително лесно.
                  Уширителите (Z-max) хващат формата на джипа, така че много лесно се позиционират. Максималната зона на разширение (изрязване на калника) достига 8см, които се равняват на над 3", а минималната 3см, което е повече от 1" спечелено място. Точно поради тази причина ги избрах пред тези на Bushwacker, които видимо са по-агресивни на дизайн, но не освобождават такова пространство.
                  Дебелината (изпъкналостта) на предните уширители е 8,5см спрямо калника.








                  Задните са по-трудната част.
                  Тук освен, че частите на уширителя са две, а и ламарината на калника е двойна. Работи се и на сложен релеф в максимална близост до ръба на врата.
                  Умишлено игнорирах инструкциите и маркирах по-дълбоко с почти 1 см, защото имам нужда от всеки един възможен.
                  Максималното място, което може да се изреже без грубости по купето е около 6см или почти 2,5 инча, това в зоната на задния панел (калника). Минималното е само 2см , по-малко от инч в зоната покрай ръба на вратата (предната част на уширителя). Тук уширителите са широки около 7см.
                  Изрязва се и част от пластмасовата широка лайстна в долната част на вратите.
                  За монтажа на тази половина от уширителя трябва да се разглоби врата отвътре, за да има достъп до всички болтове с които се захваща. Всъщност само заради един болт, всички други са по ръба и излизат отвътре по краищата на самата врата.









                  Заваля силно и трябваше да спрем.
                  Последно редактирано от verter; 05-05-14, 13:37.
                  Jeep Grand Cherokee 5.9 V8 - "Mountain Rambler" project
                  0888/00-55-37

                  Коментар


                  • От: Гранд(о)мания - преобразяването на един ZJ

                    Ползвайте предпазни очила като режете, особено с махнат предпазител на флекса!
                    "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

                    Коментар


                    • От: Гранд(о)мания - преобразяването на един ZJ

                      Защо не използваш момента и не преместиш малко мостовете? Не искам да съм лош пророк, но не съм убеден, че с тези брони и 35-ците ще решиш проблема със свесовете, които има всеки Гранд по рождение, а лично аз не виждам особен смисъл от лифта, ако не се оправи и това. Сигурен съм, че Омбре може да измисли нещо в тази посока и с наличните/вече поръчани части...

                      Коментар


                      • От: Гранд(о)мания - преобразяването на един ZJ

                        Марто, не разбрах какво искаш да направя с мостовете?

                        Свесовете разбирам, но те няма да са по-лоши от фабричните. Отзад ще е по-добре от фабричния свес, защото силовата броня не надстърча повече от оригиналната пластмасова. Отпред определено с тази издължена броня нещата не са добре (така и очаквах предварително), но лифтът и размерът на гумите ще го компенсират поне до около заводския ъгъл на атака.
                        Като цяло най-големият проблем си мисля е междуосието . На гранда си е дългичко, но пък затова има комфорт и обем в цялата схема.
                        Такъв си е джипът, неподходящ за екстремен офроуд, но не му пречи да стане добра експедиционна машина след преработки.

                        Мостовете: специално задният ще отиде малко по-назад. Това отсега се вижда. Отворът на задния калник ще е несиметричен след изрязването, защото позволява рязане назад, а около вратата почти нищо. Носачите са регулируеми, а карданите ще правя по поръчка, така че не виждам проблем това да се случи. Проблем ще е , ако се опитвам да остана с оригиналния заден кардан. Мостът ще си стои на същото отстояние спрямо раздатката.

                        Предният мост след лифта, мисля ще дойде на същото разтояние или идея по-напред. Ще видя при максимално свиване на пружината и амовете как идва гумата и ще опира ли някъде.

                        Още по-големи гуми + още лифт, ще оправят нещата
                        Последно редактирано от verter; 07-05-14, 21:41.
                        Jeep Grand Cherokee 5.9 V8 - "Mountain Rambler" project
                        0888/00-55-37

                        Коментар


                        • От: Гранд(о)мания - преобразяването на един ZJ

                          Първоначално публикуван от verter Преглед на мнение
                          Марто, не разбрах какво искаш да направя с мостовете?

                          Свесовете разбирам, но те няма да са по-лоши от фабричните. Отзад ще е по-добре от фабричния свес, защото силовата броня не надстърча повече от оригиналната пластмасова. Отпред определено с тази издължена броня нещата не са добре (така и очаквах предварително), но лифтът и размерът на гумите ще го компенсират поне до около заводския ъгъл на атака.
                          Като цяло най-големият проблем ще е междуосието. На гранда си е дългичко, но пък затова има комфорт и обем в цялата схема.
                          Такъв си е джипът, дългичък и неподходящ за екстремен офроуд, но не му пречи да стане добра експедиционна машина.

                          Мостовете, специално задния ще отиде малко по-назад. Това отсега се вижда. Отворът на задния калник ще е несиметричен след изрязването, защото позволява рязане назад, а около вратата почти нищо. Носачите са регулируеми, а карданите ще правя по поръчка, така че не виждам проблем това да се случи. Проблем ще е , ако се опитвам да остана с оригиналния заден кардан. Мостът ще си стои на същото отстояние спрямо раздатката.

                          Предният мост след лифта, мисля ще дойде на същото разтояние или идея по-напред. Ще видя при максимално свиване на пружината и амовете как идва гумата и ще опира ли някъде.

                          Още по-големи гуми + още лифт, ще оправят нещата
                          Отговорил си си сам - местиш задния мост назад, а предния - напред! Щом ще си поръчваш кардани драмата ти е никаква, но с едно "НО" - тая работа не става на око! Господ е бил милостив с нас и ни е дал Омбрето за тази работа - консултирай се с него относно тази операция. Не е зле да размениш някоя дума и с Близнаците по този повод. Идеята е, не да запазиш заводските свесове, а да имаш по-добри! Сигурен съм, че ще стане страхотен джип, който ще те учуди какво може, въпреки габаритите си...

                          Поздрави

                          Коментар


                          • От: Гранд(о)мания - преобразяването на един ZJ

                            Вчера работихме по джипа и успяхме да монтираме шнорхела и предните калници

                            В общи линии работата мина добре, но има много мерене и напасване.
                            Много трудно събрахме шнорхела и предния ляв уширител. И двата атрибута са проектирани да пасват добре на джипа, но заедно имат колизия и страшно си пречат.
                            Работехме по тях успоредно и доста премисляхме нещата и тяхния ред на монтаж. Важното е, че всичко стана повече от добре и съм много доволен.

                            Започнахме със скъсяване на долната част на предните уширители, тази която покрива прага на гранда. Тя е излишна, защото планирам нови усилени прагове, така че тази част, която покрива уширителя става ненужна.




                            Стигнахме и до същинската част - тази с рязането на ламарини. В инструкцията на Z-max (уширителите) пише следното:
                            Да се позиционира уширителя върху джипа, така както ще се монтира, след което да се маркира по неговия долен ръб мястото за рязане. Всъщност това не е истинската линия по която се реже.
                            Прави се втора, под нея, на отстояние 1 инч (2,54см) по която наистина се реже с флекса оригиналния калник. Преди това се прави и трета линия, този път малко над оригиналната правена по отвора на калника. Нея я направихме на отстояние 4-5мм, точно колкото е дебелината на фибростъклото от което са изработени уширители.
                            Правят се и вертикални отметки през около 2см, които подминават оригиналната маркировка и достигат най-горната.



                            Следва отсраняването на излишната ламарина.





                            next: вертикалните разрези



                            Малките парчета ламарина се прегъват под прав ъгъл по подобен начин.
                            Това ще са ъглите на калника, коите се закантят в уширители и образуват новия ръб на целия калник.
                            Много добре е измислено.








                            Мерихме уширителя дали пасва добре на "гребена"
                            Пасва перфектно!



                            Направихме и 6 чифта малки отвори, през които се хваща със свински опашки пластмасовият подкалник.




                            За десния преден калник се наложи отсраняването на електрически управляемата антена за радиото.
                            Скрита е по под калника и един пласт покриващ материал подобен на стиропор, но от гумено естество уплътняваш фугите в калника посока вратата.
                            Не ми хареса как е монтирана антената, защото не виждам как се освобождава от захранващите я кабели и коаксиалния кабел, които влизат в нея.
                            Те не са достатъчно дълги, за да извадиш антената на светло. Срязах ги с резачките.
                            Разглеждайки извадената вече антена, не видях букси или някакъв друг начин за освобождаване от кабелите. Възможно е и да има, но няма значение. Не ми трябва тази антена в планината.
                            Ще си монтирам гъвкава в задната част.



                            Рязането и на десния калник.



                            Това са излишните парчета ламарина свалени от предните два калника. Съвсем малки са, като по-голямата част от новите отвори се сгъва и преработва



                            Проверка за съвместимост. Всичко е точно и е готово за грундиране на ламарината и отворите за монтаж.

                            Гранда вече има визуален лифт, а всъщност няма още никакви подобрения в тази насока. Новите отвори на калниците + новите брони създават такова впечатление.




                            По предния ляв калник нещата не стоят просто, както при десния.
                            Самият калник трябва да се реже по формата на шнорхела, за да може да го заобиколи и се монтира.

                            За тази цел се заехме с монтажа на шнорхела, чийто части бяха с предимство.



                            Поради липса на кръгла фреза с подходящ размер, отвора за гърлото на шнорхела пробихме с множество дупки с бормашината. След това с пила изгладихме стените на отвора.
                            Центърът на отвора е зададен от шаблона на шнорхела и с помощта на пергел или шублер се взима радиуса на отвора и се очертава диаметъра му.







                            Тест за съвместимост.



                            Междувременно аз разглобих въздуховода до двигателя. Свалих и филтърната кутия.





                            Капачето, което се вижда на горната снимка най вляво и долу е бонус. Невероятно удобство за монтажа на шнорхела в нашия случай.
                            То покрива един фабричен отвор на възможно най-подходящото място и с перфектния размер. Все едно с такава цел е правено фабрично.
                            Доколкото се запознах само фейслифтовите модели от 1996-1998г на гранд чероки ZJ го имат.

                            Ето за този отвор става въпрос.
                            В нишата на калника минава вътрешнята част на шнорхела и през този отвор трябва да влезе в филтърната кутия. Като по поръчка ни спести неудобно рязане там. Пълно е с кабели, тясно е и неосветено.



                            Ето как минава вътрешната част на шнорхела и влиза към кутията през този отвор



                            За предпазване на нарязаната и разпробита фабрична ламарина ползвах следните материали. Умишлено няма да посочвам техните марки, за да не правя реклама.

                            Polyurethan Sealent е течен полиуретан на вместо силикон с цел уплътняване на отворите и сглобките на шнорхела. Такъв материал ползват от ABR за техния Safari шнорхел.
                            Ужасно цапа и не се сваля от ръцете оставиш ли го да засъхне.
                            Грунд за наранената фабрична ламарина и асфалтово покритие за подове на автомобили за допълнителна защита на частите изложени на удари от камъчета и кал.



                            Минах няколко "ръце" грунд върху наранените места.



                            Заехме се с филтърната кутия. В нея се прави нов отвор, през който ще постъпва въздуха към двигателя. Запушва се и уплътнява старият такъв.
                            Премахваме оребренията на кутията, за да положим по-лесно шаблоните.



                            Това е шаблонът маркиращ новия отвор. Пада се ъглово на кутията.



                            Рязане



                            Това е месинговата част, която ляга върху кутията и новия отвор. Разпробива се на подходящи места, които в комплекта са дадени за захват с нитове, но аз предпочетох с болтове, шайби и гайки шестици.



                            Това е старият отвор на кутията, който трябва да се затвори. С шаблон се разпробиват отвори за захват на специална метална планка (в комплекта) и се уплътнява.



                            Доизглаждаме местата, така че да са гладки и да се уплътнят перфектно.



                            Нанасяме дебел слой уплътнител (полиуретан)



                            И притягаме с болтовете





                            Старият отвор след уплътняване и запечатване



                            По дъното на филтърната кутия има няколко фабрични малки дупки за отводняване. Те също трябва да се запълнят с уплътнителя.



                            Не се вижда добре, но тове е вече свързаната кутия с новия въздуховод (шнорхела)
                            Връзката е посредством парче дебела гръгла гума (маркуч) с голям диаметър, която идва с комплекта. Пристягането е с две големи метални скоби. Сложихме и малко уплътнител.





                            Дойде реда и на въшната част да се уплътни с вътрешната около отвора в калника. Тук също се нанася обилно от полиуретана. Двете части влизат мъжко в женско и става много добре.



                            Шнорхелът бе готов :-)

                            Стигнахме до най-трудната и прецизна работа - да напаснем калника с тялото на шнорхела. Направихме трудно шаблон, който да даде някаква представа къде ще се реже уширителя. В крайна сметка не го спазихме и по-добре, защото се наложи доста по малко да режем. Притеснението идва от предобряване на отвора, резултатът от което е грозни зейнали фуги между уширител и шнорхел.
                            Режехме малко по малко, сантиметър по сантиметър, дори и по-малко на моменти.
                            Накрая изгладихме фино с шкурка.



                            Нещо подобно трябваше да се получи



                            Мисля стана много прецизно. Дори остана скрита част от тялото на шнорхела в самия уширител, но така фугата помежду им е съвсем малка.





                            Сравнение на постигнатото със смешното фабрично отворче





                            Виртуално 35-ците влизат дори сега, без никакъв лифт. Въпросът е, че нямат никакъв ход.



                            Тук уширителя още не е притегнат към калника. След тази процедура ляга перфектно.





                            Уширителите се притягат към калника с тези гайки, шайби и гумени уплътнители.



                            Може да звучи странно, но притягането на преден ляв уширител ни отне повече от 2 часа!!!!

                            Стана въпрос, че си пречат с шнорхела, но това не е само външно, това се случва и в скритата част на подкалника. Вътрешното тяло на шнорхела запушва отворите за притягане на уширителя, както и почти цялото свободно пространство в подкалнечната част. Самата му форма следва формата на шасито и не остава никакви пролуки.

                            Трябва да се скъсят болтове на уширителя и се работи на изключително тясно място само чрез напиване с пръсти. Истинско мъчение бе да завием 3 от 6-те болта хващащи уширителя към калника.
                            Не може да се пропуснат, защото поради орязването на уширителя , за да пасне на тялото на шнорхела се лишаваме от един болт, за захващане и като цяло захватът отслабва.
                            Мноооого трудно и изнерващо бе, но с много злоба и инат нещата се получиха.

                            Мракът отдавна падна и довършихме на тъмно.









                            Последно редактирано от verter; 10-05-14, 09:31.
                            Jeep Grand Cherokee 5.9 V8 - "Mountain Rambler" project
                            0888/00-55-37

                            Коментар


                            • От: Гранд(о)мания - преобразяването на един ZJ

                              Взех си и материали за направата на ванти



                              Горе на покрива мисля така да ги хвана. Това са големи карабинери, които нахлузих чрез разглобяване на рейките на покрива. Заклещват се добре и мисля ще е здраво.





                              Отпред ще се захванат с планки външно на калника. Ще прихвана и с планка подложка в подкалника като сандвич, за да е по-здраво.
                              Jeep Grand Cherokee 5.9 V8 - "Mountain Rambler" project
                              0888/00-55-37

                              Коментар


                              • От: Гранд(о)мания - преобразяването на един ZJ

                                Първоначално публикуван от verter Преглед на мнение
                                Взех си и материали за направата на вантиГоре на покрива мисля така да ги хвана. Това са големи карабинери, които нахлузих чрез разглобяване на рейките на покрива. Заклещват се добре и мисля ще е здраво.
                                Отпред ще се захванат с планки външно на калника. Ще прихвана и с планка подложка в подкалника като сандвич, за да е по-здраво.
                                В подкалника задължително трябва конструктив, който препраща част от усилието към елемент на самоносещото шаси. Инак следва бързо изкривяване на подкалника.
                                Отгоре, трябва мерки за да не се върти карабинера. Инак намира най краткия път .
                                Не ми пука за лака , а за пропуснатите приключения ))

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X