Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Гранд(о)мания - преобразяването на един ZJ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #91
    От: Гранд(о)мания - преобразяването на един ZJ

    Съжалявам за офтопика.
    Кинекс, пробвал ли си куадра драйв с 35-ци? Интересно ми е колко живеят варилоците като видят зор с 35-ците.
    “When you see the tree you’re about to hit it’s called understeer. When you can only hear and feel it it’s oversteer.”
    Walter Rohrl
    GSM: нула, три осмици, две двойки, девет, пет, девет, две.

    Коментар


    • #92
      От: Гранд(о)мания - преобразяването на един ZJ

      Това с клапаните няма май да издържи на тоя гранд. Незнам колко е при него, но налягането като и скочиш на АБС помпата може да стигне 300 атмосфери. Тия клапани да не се разхвърчат. Отделно според мен е добре да бъдат нормално отворени за целта. Отделно не видях дали държат и до кой клас спирачна течност.
      "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

      Коментар


      • #93
        От: Гранд(о)мания - преобразяването на един ZJ

        Първоначално публикуван от I.Stoyanov Преглед на мнение
        - както каза колегата по-горе с въже НЕ става, или изпуска или се къса въжето...
        Това го кажи на онези психопати (в добрия смисъл) в Малайзия, защото те явно не знаят, че "не става" и са го превърнали в стандарт... Видео и инфо по въпроса - бол (вкл. и в този форум).

        Коментар


        • #94
          От: Гранд(о)мания - преобразяването на един ZJ

          Първоначално публикуван от Марто (Мартин Христов) Преглед на мнение
          Това го кажи на онези психопати (в добрия смисъл) в Малайзия, защото те явно не знаят, че "не става" и са го превърнали в стандарт... Видео и инфо по въпроса - бол (вкл. и в този форум).
          Не бе. Сигурно става, но си трябва дебело въже и дълъг лост.
          Subaru Forester 2.0 S Turbo + Autohome Columbus = 4x4 Light Fast Camper
          Drag Grand Canyon Daily
          Faction Prodigy + Secura Fix + G3 Alpinist
          LZ1JYM

          Коментар


          • #95
            От: Гранд(о)мания - преобразяването на един ZJ

            Първоначално публикуван от Jimi Преглед на мнение
            Не бе. Сигурно става, но си трябва дебело въже и дълъг лост.
            - да де, ма аз в моята джипка не искам да имам 4 лоста по метър + 50кила стоманено въже , така де
            Ама нещо стана много разтягане на локуми, Влади нещо се "загуби"...

            Коментар


            • #96
              От: Гранд(о)мания - преобразяването на един ZJ

              Първоначално публикуван от javoresku Преглед на мнение
              Съжалявам за офтопика.
              Кинекс, пробвал ли си куадра драйв с 35-ци? Интересно ми е колко живеят варилоците като видят зор с 35-ците.
              Не съм пробвал но натоварването на самите дискове при варилок е аналогично с натоварването на съединителя при ръчните скорости. С малката разлика че при варилок има огромен аванс за износване. Щото дисковете и колкото весник да станат, помпата си ги мачка и блокажа работи. Варилок спира да работи ако вместо добавка за ЛСД му набиеш добавка за намаляне на триенето. За друго убиване на варилок не съм чувал.
              Общо взето да караш варилок с пистарки 29" в калта е все едно да караш кола с ръчни скорости на прекъсвач и полусъединител, а с 35-ци и големи ходове все едно да теглиш каравана. Кога съединителя ще умре по-бързо.

              Коментар


              • #97
                От: Гранд(о)мания - преобразяването на един ZJ

                За първи път нищо не ти разбрах...
                "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

                Коментар


                • #98
                  От: Гранд(о)мания - преобразяването на един ZJ

                  Накратко това варилок Тойота ще го измислят след 50 години ако от джип тичат назад.

                  Коментар


                  • #99
                    От: Гранд(о)мания - преобразяването на един ZJ

                    Само да докладвам, че днес си пробвах в полеви условия LSD-то. Не само, че работи, ами копае чакъл. Заснехме и клипче.
                    Явно е сила с фабричните търкалца.

                    Направих голяма офроуд разходка.Първо карах по софт маршрути, но после се наврях по разни забравени междуселски преки пътища с много дупки, камъни и прагове. Хапнах шамарите и сега имам малко щети. Освен надраната боя си загубих блокажа на скоростите. "P"-то отказва да държи! Захапва един от десет пъти, а през останалото време чувам как нещо прищраква, опитвайки се да активира блокировката. Появи се и един паразитен шум, който може да касае същия проблем, но може и да е друг източника, защото го има дори при неутрална скорост на автомата.
                    Звучи съвсем слабо ,наподобява следното:
                    Като деца режехме лентички от пластмасови шишета и чашки и ги закачахме така, че да опират в спиците и да вдигат шум като пърпоретка.
                    Та, имам подобен звук, който се чува само на отворен прозорец и се влияе от скоростта усилвайки се с нея . Чувам му ехото отразено край пътя и не съм сигурен, но идва или отдолу посредата или отпред.
                    Ако имате идея, какви са щетите, моля казвайте, че май докато го лифтна, ще го счупя.
                    Сега е най-лекият сезон и си представям през останалите какво ще да е.
                    Този джип, в този му вид не става за моите разходки.

                    Бях забравил колко е зле да се кара стоков джип. И с предното чероки в сток имах много проблеми, но не чак толкова свързани с удари по железата в ходовата част.

                    Забравил съм да внимавам и сигурно 5-6 пъти го изпрасках по яко отдолу по камъните. Лошото е, че въобще не ги забелязах. Като бройка за деня задиранията бяха повече от 20-25. Накрая вече се настроих на вълна малки гуми и с цената на надрана боя и влизане в храстите заобикалях дупките и камъните.
                    Задният диф го отнесе няколко пъти. Много нисък идва!
                    Дават го с 19,6 см клиренс, но ми се струва, че всеки обкрачен камън на пътя е потенциален удар в него.
                    Целият джип е нисък с тези тумбести брони и прагове.
                    Гредата пазеща раздатката също яде бой, а тъпият теглич ми разказа играта - задира почти постоянно в земята. Още утре го демонтирам.
                    Гърнетата при максимални ходове и скорост при преминаване удрят някъде по купето, така че съвсем скоро ще изхвърчат и те.

                    Плюсовете на джипа.
                    На първо място уникалният двигател, който въобще не разбира какво се случва и колко стръмен баир трябва да качи. Температурата не може да прехвърли 100 градуса, никъде.
                    Сцеплението с пътя е много добро, чак ме учуди. Карах на part-time и бавни. Не знам на какво се дължи, но гумите не превъртяха никъде, пък карах по трева на стръмен наклон, по чакъл, по пясък, чекнах го цял ден по разни трапове - никъде не усетих/чух да превърти гума дори за миг, а те са пълни смешки.
                    Още не е мокро и кално, но очаквах да превъртят на някои места.
                    Единственото място, където това се случи бе като ми задра на един наклон с дупки от ерозия теглича. Предницата се изправи да катери и теглича се заби отзад в земята. Задните гуми започнаха да хвърлят чакъл и да копаят. Камъчетата дрънчаха неприятно по хромирания накрайник на успуха.

                    Возията е страхотна. По лоши, хубави, павирани шосейни пътища по-добра май не съм карал. Направо плува.
                    Но за офроуд е прекалено мека, много се люшкаш от всяка една неравност. В тази връзка се надявам след лифта да се стегне и мисля по натам да сменя предните седалки с две спортни, защото както предварително очаквах фабричните нямат добра странична опора.

                    И след днешния рейд, все повече се чудя как би могъл този гранд да се кара свободно в планината с гуми по-малки от 32-ки. Наистина не разбирам.
                    То не бе стъргане и удряне, не бе чудо.
                    Последно редактирано от verter; 05-09-13, 23:10.
                    Jeep Grand Cherokee 5.9 V8 - "Mountain Rambler" project
                    0888/00-55-37

                    Коментар


                    • От: Гранд(о)мания - преобразяването на един ZJ

                      Това със спирачките за всяка гума звучи като изобретяването на ЕСП -то и направата му с подръчни материали. Все пак се пести от компютър - прехвърляме функцията на водача. Един глас за блокажа даже и да не става нищо от него.

                      Коментар


                      • От: Гранд(о)мания - преобразяването на един ZJ

                        Не разваляйте на човека хубавата тема с безмислени спорове за стокови марки и фирми производители.Ако някой е доживотен слуга на дадена фирма да ходи да пише във форума "баба Тойота" или "Уникални системи при JEEP" и без това във форума техническите теми вече са екзотична рядкост.Тази е за преправяне на Гранд Чероки и има какво да се научи и види интересно в нея.

                        Вчера направихме една една такава спирачна система и по късно ще пусна няколко снимки.Виждам че при всички предложения по горе липсва една основна част.

                        Коментар


                        • От: Гранд(о)мания - преобразяването на един ZJ

                          Ух са да не кажа некоя глупост , ама сигурен ли си че си карал на парт тайм? При нас си е 4х4 през цялото време , с 95% отзад и 5% отпред , и при превъртане на задните колела зацепва 50 на 50 .
                          Да не би да имаш парт тайм позиция на раздатката?
                          Grand Cherokee ZJ 96 5.9 Limited + 4'' Rubicon Express Coils. 4'' Rough Country 2.2 shocks, MAxxis Mudder 33/12.5/15

                          тел. 0897818449

                          Коментар


                          • От: Гранд(о)мания - преобразяването на един ZJ

                            Първоначално публикуван от iwanst Преглед на мнение
                            Това със спирачките за всяка гума звучи като изобретяването на ЕСП -то и направата му с подръчни материали. Все пак се пести от компютър - прехвърляме функцията на водача. Един глас за блокажа даже и да не става нищо от него.
                            Не съм съгласен. ЕСПто чака гумите да превъртят и тогава ги блокира, а обикновено е късно вече, и се палят накладките.
                            "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

                            Коментар


                            • От: Гранд(о)мания - преобразяването на един ZJ

                              Първоначално публикуван от joro_cska Преглед на мнение
                              ... ама сигурен ли си че си карал на парт тайм? ....
                              Като включиш "бавни", го дават че се "локва" на парттайм (50/50 твърдо).
                              0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                              Коментар


                              • От: Гранд(о)мания - преобразяването на един ZJ

                                Жорка, и аз това знам, което дядо Владо написа.

                                Доколкото съм запознат предния модел на раздатката 249 (преди фейса на ZJ) е постояно 4x4 (фул-тайм) ,има бавни скорости, но няма блокаж (парт-тайм).

                                Тези нашите 249OD (след фейса) вече имат добавен блокаж, който е механичен и се задейства с включване на бавните скорости (LO)
                                Така реално имаш и режим part-time.

                                И двата модела раздатки ползват виско муфа, която не е подходяща за офроуд, защото прегрявала при по тежка и продължителна употреба.
                                Така, че единственият добър офроуд режим е бавни + блокаж. Само него ще ползвам в планините. Излезна ли на асфалт "All-Time" и джипът си се оправя сам.

                                Като се замисля, при така разделените и налични режими раздатката (249OD) въобще не е лош вариант. Удобна е за ползване и понеже е усилена ще понесе по-големите гуми.
                                Jeep Grand Cherokee 5.9 V8 - "Mountain Rambler" project
                                0888/00-55-37

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X