Обява

Свий
Няма добавени обяви.

От 3,7 V6 на 5,7 V8 Hemi

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: От 3,7 V6 на 5,7 V8 Hemi

    Аз пък мисля, че няма да е лошо да се прегледа раздатката. Едва ли трудно се сваля и разглобява.
    А като почнете прегледайте и мотора. За всеки случей.
    Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

    Коментар


    • От: От 3,7 V6 на 5,7 V8 Hemi

      Дай го на младши и той ще ти обЯсни ко що...

      Коментар


      • От: От 3,7 V6 на 5,7 V8 Hemi

        Първоначално публикуван от rusev Преглед на мнение
        Аз пък мисля, че няма да е лошо да се прегледа раздатката. Едва ли трудно се сваля и разглобява.
        А като почнете прегледайте и мотора. За всеки случей.
        А бре луди ли сте да разглобявате новата кола ???Де малко покарайте на всякакви условия,посвикнете с характера и правете тогава заключения!Кой каквото ще да говори,но тази кола е за яко магистрално юркане!Не е траялен автомобил или горски пробивач...няма универсални "джипове"!Системите и са направени така,че да осигуряват стабилност при висока скорост,хлъзгав терен...това е!Арабин в пустинята и контрабандист латинос в джунглата не използват такива коли!Те се използват от чичковци с дебели рогови рамки на очилата,скъп часовник на лявата ръка,пура в дясната и лачени обувчици,с които лееекинко да натискат педалчето на газчицата,а колицата да върви с 250 по магистралата на път за офиса!А недейте да говорите глупости..това да не е УАЗ,та дай да зееме ние чука,клещите,малко телчица,куфара с ключовете и аджеба,да видиме сега тука пияните товарищи какво са оплескали!!Уважавайте колата,за да ви уважева и тя!Успех!
        0899 шест5313нула
        За всекиго по нещо

        Коментар


        • От: От 3,7 V6 на 5,7 V8 Hemi

          Първоначално публикуван от sonda Преглед на мнение
          Те се използват от чичковци с дебели рогови рамки на очилата,скъп часовник на лявата ръка,пура в дясната и лачени обувчици,с които лееекинко да натискат педалчето....
          Баси, сега ше требе да му търсиш дебели рогови рамки на малкия.
          Аз Хеми не си взех, щото много мразя лачени обувки.
          О, ефимерност! О, най-безсилно и позорно време в живота на моя народ — времето от разсъмване до отварянето на магазините за спиртни напитки! Колко излишни бели косми е вплело то във всички нас, в бездомните и страдащи шатени!

          Коментар


          • От: От 3,7 V6 на 5,7 V8 Hemi

            Първоначално публикуван от sonda Преглед на мнение
            А бре луди ли сте да разглобявате новата кола ???Де малко покарайте на всякакви условия,посвикнете с характера и правете тогава заключения!Кой каквото ще да говори,но тази кола е за яко магистрално юркане!Не е траялен автомобил или горски пробивач...няма универсални "джипове"!Системите и са направени така,че да осигуряват стабилност при висока скорост,хлъзгав терен...това е!Арабин в пустинята и контрабандист латинос в джунглата не използват такива коли!Те се използват от чичковци с дебели рогови рамки на очилата,скъп часовник на лявата ръка,пура в дясната и лачени обувчици,с които лееекинко да натискат педалчето на газчицата,а колицата да върви с 250 по магистралата на път за офиса!А недейте да говорите глупости..това да не е УАЗ,та дай да зееме ние чука,клещите,малко телчица,куфара с ключовете и аджеба,да видиме сега тука пияните товарищи какво са оплескали!!Уважавайте колата,за да ви уважева и тя!Успех!
            Ааа не така, в правилните ръце съм сигурен, че това може повече от УАЗ! Що не туриш на УАЗ-а едно ХЕМИ и да видим няма ли да се завърта като стъпиш на педала. Силата при офроуд, при кал и сняг основно е в ниските обороти, малко да му дадеш газчица и конете полудяват и каруцата се върти. И това се наблюдава и при мъртви дизеляци под 100 коня, какво остава за луд бензинов монстър. Ако не може да кара човек или се научава или се примирява, машините не са виновни за нищо. Мое и да е лъскаво и скъпо, но това не го прави куцо!

            Коментар


            • От: От 3,7 V6 на 5,7 V8 Hemi

              Първоначално публикуван от Насов Преглед на мнение
              Ааа не така, в правилните ръце съм сигурен, че това може повече от УАЗ! Що не туриш на УАЗ-а едно ХЕМИ и да видим няма ли да се завърта като стъпиш на педала. Силата при офроуд, при кал и сняг основно е в ниските обороти, малко да му дадеш газчица и конете полудяват и каруцата се върти. И това се наблюдава и при мъртви дизеляци под 100 коня, какво остава за луд бензинов монстър. Ако не може да кара човек или се научава или се примирява, машините не са виновни за нищо. Мое и да е лъскаво и скъпо, но това не го прави куцо!
              Никой не е споменал термина "куцо"!!А УАЗ-а споменах във връзка с идеите за евентуалното разглобяване на автомобила, за де се види какво има "вътре"!!!А, че предназначението на УАЗ-а и ХЕМИ-то са нееднакви, не смятам, че има някой, който да твърди обратното!
              0899 шест5313нула
              За всекиго по нещо

              Коментар


              • От: От 3,7 V6 на 5,7 V8 Hemi

                Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
                Тия ги гледах, но така и не разбрах постоянно ли предава 48 / 52 процента или прехвърля "до почти 100" на небоксуващия мост ? Т.е. в моята злополучна "маневра", каквато съм правил само на младини нарочно с дърпане на ръчна спирачка на кола с предно предаване, какво се е получило ?

                Възможно ли е тези 4% повече към задна ос да завъртят колата, все едно е на задно, пък със закъснение да сработи някакво прехвърляне към преден мост, нещо пък блокира задния да не боксува и колата се врътва на 180%, все едно си дръпнал ръчна спирачка на кола с предно ?

                Почна да ме обзема авто-хипохондрия ? Да не ми е нещо развалено по раздатката ?
                Ако беше продължил да подаваш сичката газ, можеше и на 720 градуса да се завърти. Като буксуват и четирите колела с еднакви обороти, ходи къде го духне вятъра. ЕSP-то щеше да удуши двигателя и да попречи да правиш пируети, ама нали е изключено.
                Системата 4х4 хал-хабер си няма къде отива въртящия момент, тя просто изравнява оборотите на четирите колела с колелото което се движи най-бавно.
                Спокойно,,, ще се опознаете. По-добро задвижване 4х4 за офроуд още не е измислено.

                Коментар


                • От: От 3,7 V6 на 5,7 V8 Hemi

                  Първоначално публикуван от droba Преглед на мнение
                  Баси, сега ше требе да му търсиш дебели рогови рамки на малкия.
                  Аз Хеми не си взех, щото много мразя лачени обувки.
                  Дробче...такива люде са си ги купували от магазина тия машинки по света..за една шапка пари /не левове/..едно време,и не са им слагали газ!После са попаднали клетите в български ръчички,та да се чудим газ ли да забодем,с пръдня /метан/ ли да ги морим,или па като за начало да ги разглобиме,та да видиме да не са объркали нещо загубеняците от Крайслер!И след некой ден размисъл да речеме-'абее...я да се заровиме с това животно у тинята,та да видят всички,че не е паркетник'...безсмислени амбиции!Има машини за всичко,подходящи за една цел и крайно неподходящи за друга....ама всеки да прави каквото иска..Куадра драйв-а на тая кола е създаден за да осигурява сигурност,а не да сложиш рошляците и да отидеш да изкъртиш докъде има пластмаса по него у гората!
                  Последно редактирано от sonda; 24-03-13, 15:41.
                  0899 шест5313нула
                  За всекиго по нещо

                  Коментар


                  • От: От 3,7 V6 на 5,7 V8 Hemi

                    Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                    WK. Има автоматично превключване от дълги на къси, когато вечер се разминаваш с друг автомобил........
                    Хубава функция, но при мен имаше странен страничен ефект - сърбежи в седалищните части, особено силни при десен завой.....
                    По важно за мен беше да си сменя региона на Канада - за да ми светват/гаснат фаровете автоматично.
                    Jeep Grand Cherokee 5.7 HEMI Quadra Drive II

                    Коментар


                    • От: От 3,7 V6 на 5,7 V8 Hemi

                      Първоначално публикуван от Жеко Жеков Преглед на мнение
                      По важно за мен беше да си сменя региона на Канада - за да ми светват/гаснат фаровете автоматично.
                      Точно това търся да ми направят на "Либъртито" (KJ) от сума ти време ! Купих си DRL-реле и в крайна сметка не намерих кой да ми смени настройките. Та три въпроса и ще черпя за отговорите:

                      Къде смени региона ?
                      На WH дали може или първо да гледам релето - дали е DRL ?
                      На WH да не вземат да му се сменят и честотите на радиото и др. работи от такова пренастройване на региона ?
                      България е единствената страна на тая плоска земя, която има цели СЕДЕМ рилски езера!

                      Коментар


                      • От: От 3,7 V6 на 5,7 V8 Hemi

                        WH няма нужда от реле, няма да му се сменят честотите и др.
                        Най ме е страх от хора без мечти...

                        Коментар


                        • От: От 3,7 V6 на 5,7 V8 Hemi

                          Споровете за екстремни скорости могат да продължат тук
                          Ние не сме неутрални!

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X