Обява

Свий
Няма добавени обяви.

От 3,7 V6 на 5,7 V8 Hemi

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: От 3,7 V6 на 5,7 V8 Hemi

    Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
    Като отшуми еуфорията ще харчи по-малко.
    Категорично харчи по-малко от "Liberty"-то, колкото и странно да изглежда на пръв поглед (включително с отчитане на тайно каране от Боголюб младши защото зимата го карам непрекъснато аз). Това горе с 44 л. / 100 км. явно е било от палене-гасене на място в автокъщата.
    "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

    Коментар


    • От: От 3,7 V6 на 5,7 V8 Hemi

      И има ли замерване колко е по-малкото?
      На моя приятел крайслер 300С със същия 5.7 хеми извън градско м/у 11 и 12/100.
      Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

      "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

      Коментар


      • От: От 3,7 V6 на 5,7 V8 Hemi

        Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнение
        И има ли замерване колко е по-малкото?
        На моя приятел крайслер 300С със същия 5.7 хеми извън градско м/у 11 и 12/100.
        Чак такива прецизни сметки още не съм правил. "Либи" на всеки 60-64 мили градски задръствания пробег харчи 20 литра. Няма трип-компютър. На магистрала пак е 20 защото се кара със 160-170, много "рацерчета" ме гонят, защото си мислят, че съм някакво дизелче. Само едно ходене до Варна ми даде ~14 л./100 защото след Ябланица няма магистрала, а онова между Шумен и Варна си беше "офроуд", а не магистрала и съответно се отрази на скоростта.
        "Хеми" засега дава 19-19,1 л. на 100 км. по компютър на градско. Ходил съм само до Костинброд и другаде извън града не смея, докато не сменя гумите, защото толкова ужасни гуми не съм виждал през живота си - "burnout" ли е правил някой, не знам, но протекторите се белят - можеш с ръка да си късаш парцалчета от тях.
        "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

        Коментар


        • От: От 3,7 V6 на 5,7 V8 Hemi

          Лелее, ти си много смел да караш с такива гуми... или зает . Не ми харесват особено гумите дето си избрал, хем са бавни, хем нищо особено. То ако искаш скорост с тая машина 18" и нагоре да са джантите, а за 17" нещо по-така... кално.

          Относно датчиците и не само, ми се струва една такава : http://www.ebay.com/itm/Superchips-J...c738f0&vxp=mtr джаджа да ти дойде полезна ...
          TUNING

          Industry leading Jeep tuning
          91-Performance
          87-Performance
          Towing: Heavy Load Use
          Mileage XS: Fuel Economy
          CRAWL: High low-end torque off-road mode
          All tunes work in 2WD, 4WD-HI, & 4WD-LO


          OFF ROAD FEATURES

          Superchips exclusive CRAWL off-road tune
          Tire size calibration of speedometer available on properly equipped Jeeps*
          Transfer case gear calibration on 2005 and newer Jeeps if properly equipped
          Axle gear calibraton on 2005 and newer Jeeps if properly equipped
          4WD-HI axle lock with auto-disengage safety feature
          Tire Pressure Monitoring System threshold adjust
          Real time idle control for running accessories

          TRANSMISSION

          Superchips Optimized transmission performance standard on all Jeeps
          Wide Open Throttle shift points tuned on most Jeeps
          Shift firmness optimized on all Jeeps
          Advanced transmission tuning product available on newer Jeeps allowing for custom shift schedules, firmness and shift points


          ADVANCED ENGINE PERFORMANCE

          Rev limiter adjustable on 2005 and newer Jeeps
          Speed limiter adjustable on all Jeeps
          Throttle body relearn available on newer Jeeps
          Spark advance settings available on older model Jeeps
          Fan temperature on/off available on Jeeps with electronic fan control
          Read & clear diagnostic trouble codes standard on all vehicles

          Коментар


          • От: От 3,7 V6 на 5,7 V8 Hemi

            По въпроса за вентилите. Намерих разни фирми, които продават такива с датчици. Естествено нямат за тази кола, но ми посочиха два сервиза в СФ, където монтират техните. Гледам доста "афтърмаркет" обучителни устройства за такива вентили се продават, вкл. и в един БГ-сайт Толкова ли никой не е развил този бизнес ? Ще взема да си купя аз такова устройство от роЦкауто.
            "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

            Коментар


            • От: От 3,7 V6 на 5,7 V8 Hemi

              Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
              Гледам доста "афтърмаркет" обучителни устройства за такива вентили се продават, вкл. и в един БГ-сайт Толкова ли никой не е развил този бизнес ? .

              Къде, в България ли, мястото където всичко оправяме с чук и тел? Вземи си ти една такава машинка, че гледам се продава и едно Хеми 6.1, та ще ти трябва като тръгнеш да си купуваш Jeep и за теб. Тоя е ясно, че няма ти да го караш, само гуми да му сложиш де

              Коментар


              • От: От 3,7 V6 на 5,7 V8 Hemi

                Подкрепям, най-добре вместо два чифта гуми за ХЕМИ-то, 2 ХЕМИ-та с различни гуми, едно за оф, другото за он роуд-а

                Коментар


                • От: От 3,7 V6 на 5,7 V8 Hemi

                  В четвъртък ще пускам пратка от USA през DHL. Ако това успее да пристигне в Чикаго до тогава ще има място и за него в пратката и то с опция free shipping до БГ В събота ще е тук. "Понеделникът" в Чикаго ще почне след 3.5 часа.
                  Ако разбира се все още това е проблема
                  Последно редактирано от elbgt; 04-03-13, 12:39.
                  My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

                  Коментар


                  • От: От 3,7 V6 на 5,7 V8 Hemi

                    Как 27$ стават на 300 лева ми е любимо, има ги такива примери и при ЛР от Англия до тук поскъпването е стотици проценти...

                    Коментар


                    • От: От 3,7 V6 на 5,7 V8 Hemi

                      Ами точно както $39.99 за накладки стават 385 лв в БС. Или пък $44.95 за касета за диференциал стават 765 лв пак в БС
                      My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

                      Коментар


                      • От: От 3,7 V6 на 5,7 V8 Hemi

                        Аз трябва да поръчам от щатите верига за раздатка в промоция за 89$ и не ми се мисли кач пара ще ми искат за нея тук... но мисля под 300-400 няма да е, а що не и 500...

                        Коментар


                        • От: От 3,7 V6 на 5,7 V8 Hemi

                          elbgt

                          имаш лично съобщение от мен.
                          "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

                          Коментар


                          • От: От 3,7 V6 на 5,7 V8 Hemi

                            Видях го и ти отговорих
                            My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

                            Коментар


                            • От: От 3,7 V6 на 5,7 V8 Hemi

                              Този важен спомагателен уред, познат на повечето участници:

                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Skara.jpg
Прегледи:1
Размер:158.4 КБ
ID:5460445

                              вчера беше използван при смяна на течностите в "Хеми". Приятната изненада, за пореден път развенчаваща мита, в който аз от личен опит така или иначе отдавна не вярвам, че италианите само юркат колите, нищо не сменят и евентуално доливат масла, беше, че всички течности се оказаха явно поне веднъж сменяни - всичко изтекло беше бистро и прозрачно, със съответното оцветяване . Диференциалите бяха запечатвани с оранжев силикон, според Дядо Владо и Димата заводски ги затварят с черен. ATF-ът от СК също прозираше, а антифризът беше с цвят на нов АTF - бистър тъмно-червен.
                              Дядо Владо обясни, че това е поредното практическо потвърждение на теорията му, че при купуване на кола на старо трябва да се избира тази, която е била най-скъпа в ново състояние, с най-високото ниво на оборудване, с най-големия мотор и т.н. Защото купувач на нова кола, спестил откъм двигател и екстри при покупката, търсейки икономия на гориво и др., със сигурност е пестил и при обслужването и ремонтите, а "баровец", хвърлил се на харчещо като ламя МПС с "фул-екстри", по-вероятно е да си е плащал редовно и без притеснения за обслужването.
                              Хм, дано да се окаже така и в нашия случай.
                              "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

                              Коментар


                              • От: От 3,7 V6 на 5,7 V8 Hemi

                                Тази теория на Дядо Владо и аз я споделям, ноо в България не е гаранция, че като си плащаш солено няма да те изпържат "майсторите", та важи по-скоро за внесени машини.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X