Обява

Свий
Няма добавени обяви.

От 3,7 V6 на 5,7 V8 Hemi

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    От: От 3,7 V6 на 5,7 V8 Hemi

    Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
    Младши извадил някакви показания на трип-компютъра: "Average fuel consumption /metric/ = 44 l / 100
    Хъммм! С тоя "дзвер" Liby май ще ти се стори скромна малолитражка. Не вЕрвай много на тоя дисплей. Дава някакви моментни стойности, които много зависят от това какъв пробег има натрупан от последния Reset, дали е само в града или извън, колко пъти си го пробвал как набира и за колко вдига 100 и т.н. И моят ме послъгва и се презастрахова. Показва ми, че вече съм на резерва, мрънка и постоянно дрънчи с гонга, вади едни страховити надписи - low fuel, а като сипя двадесет литра стрелката отива на средата. Е, при 75 литров резервоар, колко е тая резерва, на която толкова се мръщи и кани, аха - да угасне? Трябва да е имал поне 15, че и повече литра за да стигне средата с добавените 20.
    Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
    First impression is not always true. Get inspired.
    Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
    Reading is sooo boring, unlike writing!

    Коментар


    • #77
      От: От 3,7 V6 на 5,7 V8 Hemi

      Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
      Не знам за какъв период и как го е "смятал". Висяло е около месец в БГ (временна регистрация от 19.01.2013), припалвали са го чат-пат на място да не му падне акумулатора, или да го гледат разбирачи и кандидат-купувачи, карах го на застраховател и го прибирах 1 час ~ 20 км. в най-якото задръстване между 17,30 и 19,00 ч., дано да е от това...
      А дано, Хасане, ама.... едва ли.... Но пък кеф цена няма! Нали ти е сбъдната мечта...
      edoors.bg- Джаджи за врати и врати

      Коментар


      • #78
        От: От 3,7 V6 на 5,7 V8 Hemi

        Ako мислиш, че 5,7 V8 ще харчи 12/100 си в голяма грешка!
        Най-добрата политика- пълниш до горе като светне лампата и бутона с който изписва разхода го забравяш, че съществува. Не знам колко е на амеиканеца резервоара, но ако е 100 тина литра се радвай на 350-400км градско и 500-550 извънградско.
        Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

        Коментар


        • #79
          От: От 3,7 V6 на 5,7 V8 Hemi

          Първоначално публикуван от Алекс Маринов Преглед на мнение
          Хъммм! С тоя "дзвер" Liby май ще ти се стори скромна малолитражка. Не вЕрвай много на тоя дисплей. Дава някакви моментни стойности, които много зависят от това какъв пробег има натрупан от последния Reset, дали е само в града или извън, колко пъти си го пробвал как набира и за колко вдига 100 и т.н. И моят ме послъгва и се презастрахова. Показва ми, че вече съм на резерва, мрънка и постоянно дрънчи с гонга, вади едни страховити надписи - low fuel, а като сипя двадесет литра стрелката отива на средата. Е, при 75 литров резервоар, колко е тая резерва, на която толкова се мръщи и кани, аха - да угасне? Трябва да е имал поне 15, че и повече литра за да стигне средата с добавените 20.
          Не знаех, че е 75 л. Винаги съм пълнил до горе от всякакво положение (включително от "изуй гащи") и никога не е събирал повече от 55 л..
          edoors.bg- Джаджи за врати и врати

          Коментар


          • #80
            От: От 3,7 V6 на 5,7 V8 Hemi

            Може с цел намаляване на разхода да му изолираш четири цилиндъра. Все ще му остане нещо да се движи като жигула

            Мисля, че като резнеш на някой светофар няколко пъти киселите гъзари с натоканите БМВ, Мерцедес и некви други и ще спреш да гледаш разхода.
            Кеф цена няма!

            Коментар


            • #81
              От: От 3,7 V6 на 5,7 V8 Hemi

              Кво не му харесвате на дизела не ми е ясно,Хеми.............


              Честитка и от мен.

              Либито колко разход ти дава?Щото с Коча ония ден със 130 по магистралата ми даде около 8/100 на малкия мотор с Чарджьра,направо ми стана любимата кола под наем.То верно сравнение няма,но с около 120 я даде 18-20 я не.Да снулира младши,Камбаните и обратно и ще си проличи,на Камбаните да не ходи с някоя кака,че пак разхода отива майната си,студено си е вън.
              Пак сравнение няма,но щом на брата му дават 21,а на тоя 19 не си много зле,с натискане по магистралата аз свалям до 18 и нещо ма ще ме фрасне жената по главата с някой ботуш и не смея повечко.Ти ако не го натискаш спокойно може и под 15 да падне.


              Сьвета с 2 комплекта гуми е много добър,на тия джантоци едни пистарки,а на другите вече каквото прежалиш.Мисли какво правиш с Пасата
              TOYOTA SEQUOIA ‘11
              W140 S420 '99

              Коментар


              • #82
                От: От 3,7 V6 на 5,7 V8 Hemi

                Първоначално публикуван от kok4o1 Преглед на мнение
                Може с цел намаляване на разхода да му изолираш четири цилиндъра. Все ще му остане нещо да се движи като жигула
                Той си го има това - Multi-displacement system. Изключва точно 4 цилиндъра. Ама руските товарищи в техния форум се жалват, че баш в задръствания и на празен ход системата не работи.
                "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

                Коментар


                • #83
                  От: От 3,7 V6 на 5,7 V8 Hemi

                  Първоначално публикуван от edoors Преглед на мнение
                  Не знаех, че е 75 л. Винаги съм пълнил до горе от всякакво положение (включително от "изуй гащи") и никога не е събирал повече от 55 л..
                  Не, не е толкова малък - 19.5 U.S. Gallons, което е около 74 литра.
                  Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
                  First impression is not always true. Get inspired.
                  Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
                  Reading is sooo boring, unlike writing!

                  Коментар


                  • #84
                    От: От 3,7 V6 на 5,7 V8 Hemi

                    Кфо му е на хемито, газ не яде ли

                    Коментар


                    • #85
                      От: От 3,7 V6 на 5,7 V8 Hemi

                      А и още нещо - повечето американци са мислени с около 120 на магистралата да минат около и над 400 МИЛИ,грубо 100 литра резервоар на кола която и дават 21 мили на галон по магистралата си ги прави без да я натискаш с оригиналните гуми.На това твоето му давали 19,режем 30% от резервоара и 30% от дистанцията и опс 500 до 550 километра или точно това което казва Русев.
                      TOYOTA SEQUOIA ‘11
                      W140 S420 '99

                      Коментар


                      • #86
                        От: От 3,7 V6 на 5,7 V8 Hemi

                        Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
                        Сьвета с 2 комплекта гуми е много добър,на тия джантоци едни пистарки,а на другите вече каквото прежалиш.
                        Да ама трябва и четири нови TPS сензора да се обучат, иначе на дисплея няма да гледам нито пробег, нито разход, а само "Tire pressure low... TPMS error".
                        Пък като се "обучат" тия, сигурно ще се "отучат" ония на другия комплект гуми. То сигурно това е замисълът - да не гледаш нито моментен разход, нито колко км. си минал, за да си го сметнеш сам...
                        "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

                        Коментар


                        • #87
                          От: От 3,7 V6 на 5,7 V8 Hemi

                          Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
                          Той си го има това - Multi-displacement system. Изключва точно 4 цилиндъра. Ама руските товарищи в техния форум се жалват, че баш в задръствания и на празен ход системата не работи.
                          Toя трик го има при доста нови коли, но за да става мисля ти трябва инерция... поне аз попадам на такива системи само /и дизел и бензин и V8/, ако я пускаш по инерция пада разхода драстично, само да е с включена предавка. Може и съвсем да спре гориво подаването. То не е кола за град и трафик това бре, има си икономични коли за град, махай пасата и да ти давам модуса

                          Коментар


                          • #88
                            От: От 3,7 V6 на 5,7 V8 Hemi

                            Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
                            Да ама трябва и четири нови TPS сензора да се обучат, иначе на дисплея няма да гледам нито пробег, нито разход, а само "Tire pressure low... TPMS error".
                            Пък като се "обучат" тия, сигурно ще се "отучат" ония на другия комплект гуми. То сигурно това е замисълът - да не гледаш нито моментен разход, нито колко км. си минал, за да си го сметнеш сам...

                            Няма начин да няма начин,Младши да се включи,не ме карай сега да почвам да ровя това Хеми какво иска.Сьседа караше едно СРТ,че и един пикап имаше с тоя мотор,като го барна ще го питам кое и как ма насьскай Младши и ще скиваш как ще реши проблема.

                            http://www.jeepsunlimited.com/forums....php?p=4679510

                            я виж дали това ти върши работа.Някои слагат тия сензори с съд под налягане,но за 5 минутки търсене от летището това само намирам.Младши 'кво се мота?
                            Последно редактирано от BENZBOSS; 28-02-13, 19:57.
                            TOYOTA SEQUOIA ‘11
                            W140 S420 '99

                            Коментар


                            • #89
                              От: От 3,7 V6 на 5,7 V8 Hemi

                              Нямаш ли Usermanual за тая машина? Прочети или поне попрегледай там какво са написали.Няма да е чак толкова сложно да си програмираш сензорите при сезонната смяна на гумите. Има вградена батерия, която "живее" около 10год. После сменяш целия сензор: Става автоматично и системата сама открива всеки един сензор, който се върти и изпраща своя код и данни. Монтираш сензора, гумата, поставяш на място колелото, палиш и караш поне 5 минути, поддържайки скорост от 20 mph (32 km/h) и системата си програмира всички сензори. Ето ти малко четиво за домашно /ако не за тебе, то поне за Боголюб младши/:
                              "Each sensor has an internal battery that lasts
                              up to 10 years. The battery is not serviceable. At the
                              time of battery failure, the sensor must be replaced....."
                              "..The battery operated tire pressure sensors lay dormant
                              (Park Mode), then wake and start transmitting
                              (Drive Mode) when the vehicle first reaches speeds
                              over 20 mph (32 km/h). Once the wheels stop rotating
                              for a period of approximately 20 minutes, the
                              sensors shut down until again awaken. Although not
                              transmitting as when in Drive Mode, while in Park
                              Mode, the sensors still transmit approximately once
                              every 13 hours to let the receiver know air pressure
                              status at that time.
                              Using an RF signal, each sensor transmits tire
                              pressure data approximately once every minute.
                              Each sensor’s (transmitter) broadcast is uniquely
                              coded so that the wireless control module (WCM) can
                              monitor the state of each of the sensors on the four
                              rotating road wheels. The WCM (located in the
                              SKREEM) automatically learns and stores the sensor’s
                              ID while driving after a sensor has been
                              replaced. There is no formal retraining procedure
                              necessary.

                              When diagnosing a tire pressure issue, always
                              check air pressure in the tires first with a known
                              accurate air gauge. Adjust air pressure as necessary
                              to that listed on the Tire Inflation Pressure Label
                              (Placard) provided with the vehicle (usually applied
                              to the driver’s side B-pillar). After adjusting air pres-
                              sure in a tire, allow approximately two minutes for
                              the message or indicator lamp to go out.
                              Check the tire pressure indicator lamp in the
                              instrument cluster. If the lamp is illuminating continuously,
                              proceed as listed below. If the indicator
                              lamp is flashing on/off three times, once every ten
                              minutes, there is a system fault detected. Refer to
                              the appropriate diagnostic information.
                              If air pressure in any tire is low, inspect all the
                              tires for leaks. A water “dunk tank” or other water
                              test may be used to check for a leak around the sensor
                              as long as any water at the valve core is removed
                              once the procedure is completed. The water can be
                              easily expelled from the core area by pushing in on
                              the core for several seconds, allowing escaping air to
                              drive out any moisture. Reinflate the tire as necessary.
                              Always make sure the original valve stem cap is
                              securely installed to keep moisture out of the sensor.
                              If the gauge-read pressure in the tires does not
                              indicate a tire pressure issue, refer to the appropriate
                              diagnostic information.
                              (6) Adjust air pressure to that listed on Tire Inflation
                              Pressure Label (Placard) provided with vehicle
                              (usually applied to driver’s side B-pillar). Make sure
                              original style valve stem cap is securely installed to
                              keep moisture out of sensor.
                              (7) Install tire and wheel assembly on vehicle
                              (Refer to 22 - TIRES/WHEELS - INSTALLATION).
                              ( Lower vehicle.
                              (9) Drive vehicle for a minimum of five minutes
                              while maintaining a continuous speed above 20 mph
                              (32 km/h). During this time the system will learn the
                              new sensor ID code and will clear any DTC’s automatically

                              Имам pdf за Liberty 2005 - 2007 с два вида TPS. Има подробно обяснено как се демонтира/монтира гума, сензор и т.н. Ако представлява интерес, мога да ти го пратя на mail.
                              Поздрави!
                              Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
                              First impression is not always true. Get inspired.
                              Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
                              Reading is sooo boring, unlike writing!

                              Коментар


                              • #90
                                От: От 3,7 V6 на 5,7 V8 Hemi

                                На рапатрак ще ти харчи точно 60 лева в района на София. Може да се окаже по-евтино за разходка, а и ще гледаш другите от високо, пък и винаги може да слезеш за едно кръгче

                                Да знайш, човек дет си купува такава кола хич не и гледа разхода. Като ти мърка под седалката сещаш ли се колко харчи или само ти се иска още да натиснеш

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X