Обява
				
					Свий
				
			
		
	
		
			
				Няма добавени обяви.
				
			
				
	
От 3,7 V6 на 5,7 V8 Hemi
				
					Свий
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: От 3,7 V6 на 5,7 V8 Hemi
 
 Само черното има такова вместо мигачПървоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнениеХа честито ! Предполагам това с временните номера ? А не "избелялото" както писаха по-горе ? Или избелялото, че е с хромирана решетка ? Не мога да ги разпозная... Не мога да ги разпозная... 
 
   
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: От 3,7 V6 на 5,7 V8 Hemi
 
 Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнениеСамо черното има такова вместо мигач Мойто що си няма ? Твойто WK или WH e ? Мойто що си няма ? Твойто WK или WH e ?
 Ще трябва да си лепна едно такова:
 
 В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: От 3,7 V6 на 5,7 V8 Hemi
 
 WK. Има автоматично превключване от дълги на къси, когато вечер се разминаваш с друг автомобил. Но пък няма корекция на фаровете във височина, както е при WH. Има и много други разлики.Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение Мойто що си няма ? Твойто WK или WH e ? Мойто що си няма ? Твойто WK или WH e ?
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: От 3,7 V6 на 5,7 V8 Hemi
 
 "Не мое се фане на криковете ?!" - само в "Дианата" на Околовръстното нямаше опашка за смяна на гуми днеска (к`во ги е прихванало хората - само в "Дианата" на Околовръстното нямаше опашка за смяна на гуми днеска (к`во ги е прихванало хората ?) защото е затрупана с пръст от строежа на разширяването и изглежда, сякаш не работи. Е, работи "изотзадзе", но там нямат платформи и с криковете едвам отлепиха по 1 см. гумите от земята ?) защото е затрупана с пръст от строежа на разширяването и изглежда, сякаш не работи. Е, работи "изотзадзе", но там нямат платформи и с криковете едвам отлепиха по 1 см. гумите от земята 
 
 
 
 Следва махане на синьото защитно покритие на надписите по форумната рецепта:
 
 
 
 
 
 и светим в мрака:
 
 
 
 И, да споделя един гаф: колата си върви в калта, както и по шосето, нищо вълнуващо освен джвакане и пръски... надъхан от разни девизи "Сичката газ ! Развърти го тоя осмак !" дадох газ в една по-дълбока локва и вместо елегантно да профуча през нея (както обикновено прави "Либъртито") туй нещо "Хемито" се завъртя точно на 180 градуса и си тръгна в обратна посока ? Бях изключил ESP, на бързи. Усетих и колко кофти е да имаш ABS в кал. Дали пък не е по-уместно тази животинка и в кал да си се кара с включен ESP, освен при катерене ?
							
						В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч. ? Бях изключил ESP, на бързи. Усетих и колко кофти е да имаш ABS в кал. Дали пък не е по-уместно тази животинка и в кал да си се кара с включен ESP, освен при катерене ?
							
						В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: От 3,7 V6 на 5,7 V8 Hemi
 
 Дали и тук предаването на въртящия момент не е основно към задните колела, а при превъртане /боксуване/ да се прехвърля и към предните? Това би обяснило подобно поведение - задните мигновено губят сцепление при цялата тази мощ и докато се включат и предните вече си се завъртял. При Libby нещата са по-различни и при Part time и при Full time раздатките, при включен режим 4х4, въртящият момент се предава и към четирите колела едновременно. При проби на дълбок сняг моя Libby и един Grand на мой приятел, двата имаха различно поведение. Libby за да го завъртя или да правя "осморки" трябваше да съм спрял и рязко да подам газ с навит волан. Чак тогава вече можеше да го въртя насам - натам. Ускоря ли малко в права посока, трудно можех да го извадя от курса му. Grand-ът се държеше различно - при по-рязко подаване на газ и съвсем леко завъртане на волана, задницата веднага искаше да става предница и да ме изпревари.
 Поздрави!Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
 First impression is not always true. Get inspired.
 Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
 Reading is sooo boring, unlike writing!
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: От 3,7 V6 на 5,7 V8 Hemi
 
 Точно такива подозрения имам. Задните колела губят сцепление, тръгва да свлича задницата наляво (имаше лек наклон наляво) великата система "прехвърля въртящ момент" на предните колела, които "издърпват" колата надясно и продължават да драпат, докато не я завъртят наобратно . При "Либи" само на задно прави подобен номер, но застава и спира перпендикулярно на пътя с муцуна нагоре (защото предните колела не теглят). Нещо не ме кефи това положение.
							
						В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч. . При "Либи" само на задно прави подобен номер, но застава и спира перпендикулярно на пътя с муцуна нагоре (защото предните колела не теглят). Нещо не ме кефи това положение.
							
						В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: От 3,7 V6 на 5,7 V8 Hemi
 
 http://jeep.avtograd.ru/xfer/encyclo...V245/index.htm
 
 
 
 
 flash-ролик (900кб)
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: От 3,7 V6 на 5,7 V8 Hemi
 
 Тия ги гледах, но така и не разбрах постоянно ли предава 48 / 52 процента или прехвърля "до почти 100" на небоксуващия мост ? Т.е. в моята злополучна "маневра", каквато съм правил само на младини нарочно с дърпане на ръчна спирачка на кола с предно предаване, какво се е получило ?Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
 
 Възможно ли е тези 4% повече към задна ос да завъртят колата, все едно е на задно, пък със закъснение да сработи някакво прехвърляне към преден мост, нещо пък блокира задния да не боксува и колата се врътва на 180%, все едно си дръпнал ръчна спирачка на кола с предно ?  
 
 Почна да ме обзема авто-хипохондрия ? Да не ми е нещо развалено по раздатката ?
							
						В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч. Да не ми е нещо развалено по раздатката ?
							
						В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: От 3,7 V6 на 5,7 V8 Hemi
 
 Нищо не ти е развалено. Толкова си може паркета. Карай си го по асфалт със здраве."...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: От 3,7 V6 на 5,7 V8 Hemi
 
 Значи ли това, че ще има такова поведение и на хлъзгав - заснежен / заледен асфалтПървоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнениеНищо не ти е развалено. Толкова си може паркета. Карай си го по асфалт със здраве. ?
							
						В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч. ?
							
						В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.
 Коментар
Активност за темата
				
					Свий
				
			
		
	В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.



 
							
						




Коментар