Обява

Свий
Няма добавени обяви.

От 3,7 V6 на 5,7 V8 Hemi

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: От 3,7 V6 на 5,7 V8 Hemi

    Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
    Много ще се радвам да ми дадеш рецепта къде да отида и кой да ми изключи сензорите, със все системата или да ги "емулира" и т.н. Засега не намирам такова решение. Хич не ме бърка, вкл. и финансово да отида в "Балканстар" но опасенията ми са от друго естество, защото освен дежурните истории, шестващи из интернет, познавам лично хора, непишещи из форумите, които невероятно тежко са си патили от "висококвалифицираното" обслужване там.
    На Пламен (Kinex) точно в Балканстар са му настроили пищялниците да не мряцат за ниско налягане и прочее дивотии. Тая убавина обаче за Пловдив! Във Варна ми отказаха, че то видите ли било оригинален, фирмен софтуер за моя собствена сигурност и те таквизи маскарлъци не правели....
    О, ефимерност! О, най-безсилно и позорно време в живота на моя народ — времето от разсъмване до отварянето на магазините за спиртни напитки! Колко излишни бели косми е вплело то във всички нас, в бездомните и страдащи шатени!

    Коментар


    • От: От 3,7 V6 на 5,7 V8 Hemi

      Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
      Имаш предвид с някакви джикитайски джаджи пускащи ток през запалката ? Не съм махал акумулатора, просто ме гони "автохипохондрия" и се опитвам да предвидя всички възможни бъдещи неприятности. Тази с изгубен "код на радиото" отпада - нЕма код.
      Засега няма да сменям акумулатора, защото се повъзбуди откакто почнахме да караме "Хемито" и си пали горе-долу добре. Той е явно първият, откакто е колата, базов модел на "Johnson Controls", същия с какъвто беше "Libby" (в Щатите ги гледах по 29 $ в "Уол Март" ), само че си е с десен плюс (на "Либи" е с ляв), което прави намирането на заместител в БГ много по-лесно. Има място и за по-голям размер (на "Либи" влезе само червена "Оптима" , всички други опции бяха рязане или пилене на стойката или слагане на батерия с по-малък капацитет).

      Други новини - днес махнахме резервната гума. Беше си здраво напомпана - 2,3. Напомпахме я още по-зверски, но съобщението "Spare tire pressure low" не ще да си ходи . Reset-нахме де що имаше такива копчета, пак седи. Пак я свалихме, отдалечихме се с колата на 2 км. от гумата - пак "Spare tire pressure low". Явно сме изтеглили късата клечка и имаме въпросния "неотстраним бъг" лекуван с ~1000 $ за 5 бр. нови сензори и ХХХ $ за обучение при дилъра Не се самообучават, трябва си Scan-tool, в "Роцкауто.цом" любезно предлагат тайвански такива за около 470 $, к`во му плащаш.
      Поне установихме, че с натискане на едно копче "Step" на централната конзола все пак можеш да прегледаш показанията на трип-компютъра, вкл. пробег, компас, външна темп., оставащи км. до зареждане, среден разход и т.н. но за кратко, много-много кратко, докато отново не се появи господарят на екрана, а именно: "Spare tire pressure low" .
      Нулирахме пробега, отидохме до Дядо Владо за съставяне на "списък за пазаруване", по пътя я поюркахме, колкото имаше мегдан - около 140 км/ч макс. с резки потегляния и ускорявания (голям кеф), върнахме се и - "Average consumption - 19 l / 100 km."


      Два слова из инструкции про отключение датчиков. У меня WH 3.0 CRD Overland с наиболее продвинутой системой TPMS (показывает значение давления для каждого из 4х колес).
      Своими словами: для отключения системы нужно поставить колеса без датчиков. Тогда через 10 мин или 24 км система сообщит о неисправности звуковым сигналом и сообщением на дисплее.
      При следующем включении зажигания сообщения о неисправности не будет.Для включения системы нужно поставить на авто колеса с датчиками и через 10 мин или 24 км система их обнаружит.
      Я понял, что все просто - для отключения системы она должна "потерять" все колеса с датчиками.

      Предполагам това е имал предвид Димата.
      Последно редактирано от klamat; 02-03-13, 19:49.
      YJ 1995 Sport. 2.5, AX-5, Command-Trac (NP231)
      XJ 1996 Sport, 4.0. AW4, Selec-Trac (NP242) - retired
      WJ 2000 Limited, 4.0, 42RE, Quadra-Drive
      KJ 2002 Limited. 3.7, 45RFE, Selec-Trac (NP242)

      Коментар


      • От: От 3,7 V6 на 5,7 V8 Hemi

        Първоначално публикуван от klamat Преглед на мнение
        ...
        Предполагам това е имал предвид Димата.
        Сунце моje драго, шта пијете ? Тъкмо се чудех, колегата klamat, чийто принос с каталога на "Крайслер" и др. полезни включвания, които високо оценявам, руснак ли беше и даже мислех някакво благодарствено излияние на руски да спретна, но той си дописал поста.
        Това е най-лесно за пробване. Вече поръчах гуми, ще пробваме така, дано не се прецакат сензорите от демонтажа, ако не сработи системата с обикновени вентили.
        България е единствената страна на тая плоска земя, която има цели СЕДЕМ рилски езера!

        Коментар


        • От: От 3,7 V6 на 5,7 V8 Hemi

          Да, ама не. Все пак в линка от руския форум през някакъв друг, пък ако ви е интересно може да напишете "TPMS" в youtube, там да видите какви псувни и ругатни има по адрес на това намерих технически бюлетин на "Крайслер" с указания до европейските (само ) дилъри как се изключва системата. Но трябва StarSCAN® Tool и флаш-файлове, които да се изтеглят от интернет (т.е. най-вероятно от сайт, достъпен само за дилъри ). Ето го:
          This bulletin is supplied as technical information only and is not an authorization for repair. No part of this publication may be reproduced, stored in a retrieval system,or transmitted, in any form or by any means, electronic, mechanical, photocopying, or otherwise, without written permission of Chrysler LLC.
          THE StarSCAN® FLASH FILES FOR THIS BULLETIN MUST BE RETRIEVED FROM
          THE INTERNET.
          StarSCAN® SOFTWARE LEVEL MUST BE AT RELEASE 8.05 OR HIGHER FOR THIS
          BULLETIN.
          StarMOBILE STANDALONE MODE OR StarMOBILE DESKTOP CLIENT MAY ALSO
          BE USED TO PERFORM THIS PROCEDURE.
          SUBJECT:
          Flash: Tire Pressure Monitoring System Deactivation (International Markets Only)
          OVERVIEW:
          This bulletin involves flashing the Wireless Control Module (WCM) and placing a copy of
          the last page of this Service Bulletin in the vehicles Owners' Manual.
          MODELS:
          2005 - 2006 (LE) 300 / Magnum / Charger (International Markets)
          2005 - 2006 (WH) Grand Cherokee (International Markets)
          SYMPTOM/CONDITION:
          Some vehicle operators may experience a “Service Tire Pressure System” (TPMS)
          message after installing winter tires and wheels not equipped with tire pressure monitoring
          sensors.
          The first time the vehicle operator experiences this condition, the Wireless Control Module
          (WCM) must be flashed and the vehicle driven for approximately 10 minutes above 24 kmh
          (15 mph). On the next ignition key cycle, the TPMS will no longer chime or display the
          “Service Tire Pressure System” (TPMS) message.
          NOTE: After the WCM has been flashed, TPMS will reset automatically after vehicle
          is driven and ignition key is cycled.
          When the original wheels and tires (with tire pressure monitoring sensors) are reinstalled ,
          the vehicle operator may experience a “Service Tire Pressure System” (TPMS) message.
          The vehicle needs to be driven for approximately 10 minutes above 24 kmh (15 mph) to
          learn the sensors are installed. On the next ignition key cycle, the TPMS will no longer
          chime or display the “Service Tire Pressure System” (TPMS) message.
          NUMBER: 22-002-08
          GROUP: Wheels/Tires
          DATE: June 5, 2008
          DIAGNOSIS:
          If the customer has changed the wheel and tire assemblies and is experiencing a “Service
          Tire Pressure System” (TPMS) message, perform the Repair Procedure.
          SPECIAL TOOLS / EQUIPMENT REQUIRED:
          NPN Battery Charger
          CH9401 StarSCAN® Tool
          CH9404D StarSCAN® Vehicle Cable
          CH9409 StarSCAN® Documentation Kit
          CH9410 StarSCAN® Ethernet Cable, 12 ft.
          CH9412 StarSCAN® Software Update Device Kit
          TechCONNECT PC or equivalent
          REPAIR PROCEDURE - FLASH - USING THE INTERNET TO RETRIEVE THE FLASH
          FILE:
          NOTE: Before performing this Repair Procedure, the operating software in the
          StarSCAN® must be programmed with software release level 8.05 or higher.
          The software release level is visible in the blue header at the top of the
          StarSCAN® screen.
          NOTE: The StarSCAN® diagnostic scan tool fully supports Internet connectivity.
          However, to take advantage of this feature you must first configure the
          StarSCAN® for your dealership's network. Make sure the StarSCAN® is
          configured to the dealership's network before proceeding. For instruction on
          setting up your StarSCAN® for the dealer's network refer to either:
          “DealerCONNECT > Service > StarSCAN and StarMOBILE tools > Online
          Documentation”, or refer to the StarSCAN® Quick Start Networking Guide.
          The StarSCAN® Quick Start Networking Guide is also available on the
          www.dcctools.com website under the "Download Center".
          WARNING:Use care when reprogramming the Wireless Control Module (WCM). The
          WCM does not support abort/recovery. In the event that the flash is not
          successful, the WCM will require replacement.
          1. Open the hood and install a battery charger. Using a voltmeter, verify that the charging
          rate provides 13.2 - 13.5 volts. Set the battery charger to continuous charge. Do not
          allow the charger to time out during the flash process. Remove the charger from the
          battery when the flash process is complete.
          NOTE: Do not allow the charging voltage to climb above 13.5 volts during the flash
          process.
          2. Connect the CH9410 StarSCAN® ethernet cable to the StarSCAN® and the dealer's
          network drop.
          3. Connect the CH9404D StarSCAN® vehicle cable to the StarSCAN® and the vehicle.
          4. Power ON the StarSCAN®.
          22-002-08 -2-
          5. Turn the ignition switch to the ON position.
          6. Retrieve the old WCM part number. Using the StarSCAN® at the “Home” screen:
          a. Select “ECU View”
          b. Touch the screen to highlight the WCM in the list of modules.
          c. Record the WCM "Part Number", displayed on the "ECU Overview" screen, for later
          reference.
          7. Download the flash file from the internet to the StarSCAN®. Using the StarSCAN® at
          the “ECU Overview” screen:
          a. Select “More Options”
          b. Select “ECU Flash”.
          c. Select “Browse for New File”. Follow the on screen instructions.
          d. Select “Download to Scantool”.
          e. Select “Close” after the download is complete, then select “Back”.
          f. Highlight the listed calibration.
          g. Select “Update Controller”.
          h. When the WCM update is complete, select “OK”.
          8. Proceed to “REPAIR PROCEDURE - DISABLE/ENABLE TIRE PRESSURE
          SYSTEM” below
          NOTE: Due to the WCM programming procedure, a DTC may be set in other modules
          (PCM, ECM, BCM, etc.) within the vehicle, if so equipped. Some DTC's may
          cause the MIL to illuminate. From the “Home” screen select “System View”.
          Then select “All DTCs”. Press “Clear All Stored DTCs” if there are any DTCs
          shown on the list.
          CAUTION: Dealer: Supply a copy of the last page of this Service Bulletin (SB) and
          review copy with the vehicle owner. Store a copy of the SB last page in
          the vehicle owners manual.
          POLICY:
          Information Only. The above listed customer preference modifications are not
          reimbursable under the terms of the manufactures limited warranty and would be the
          responsibility of the customer.
          -3- 22-002-08
          REPAIR PROCEDURE - DISABLE/ENABLE TIRE PRESSURE SYSTEM:
          DISABLE TIRE PRESSURE SYSTEM
          1. Replace original manufactures tires with snow tires.
          2. Drive the vehicle for up to 10 minutes above 24 kmh (15 mph).
          3. The TPMS will chime and display “Service Tire Pressure System” on the Electronic
          Vehicle Information Center (EVIC).
          4. After the ignition key is cycled, the “Service Tire Pressure System” on the Electronic
          Vehicle Information Center (EVIC) will no longer be displayed.
          ENABLE TIRE PRESSURE SYSTEM
          1. Replace snow tires with original manufactures tires.
          2. Drive the vehicle for up to 10 minutes above 24 kmh (15 mph).
          3. The TPMS will chime and display “Service Tire Pressure System” on the Electronic
          Vehicle Information Center (EVIC).
          4. After the ignition key is cycled, the system will function as originally designed.
          22-002-08 -4-
          България е единствената страна на тая плоска земя, която има цели СЕДЕМ рилски езера!

          Коментар


          • От: От 3,7 V6 на 5,7 V8 Hemi

            Ето инфо.
            На 2-ра страница има информация, как да се "обучи" системата.
            Тези, които са на колелата се адаптират сами, а сензора на резервната се добавя със диагностичен четец.
            Предполагам, че ако е изправен сензора, трябва да се разпознае от системата след като се сложи на мястото на някоя от другите.

            Относно TBS-те за WK няма такъв за тази система. Има само един за базовата, която е само с лампа.
            Прикачени файлове
            Последно редактирано от klamat; 02-03-13, 21:06.
            YJ 1995 Sport. 2.5, AX-5, Command-Trac (NP231)
            XJ 1996 Sport, 4.0. AW4, Selec-Trac (NP242) - retired
            WJ 2000 Limited, 4.0, 42RE, Quadra-Drive
            KJ 2002 Limited. 3.7, 45RFE, Selec-Trac (NP242)

            Коментар


            • От: От 3,7 V6 на 5,7 V8 Hemi

              Лошо. Значи, ако сменя гумите, а това е задължително, защото сегашните са парцали, ... всъщност нищо не разбрах.
              Явно алгоритъмът е следният:

              1. Сменям гумите.
              1.1. Опитвам се да опазя старите датчици. Но-о-о-о във всичко изчетено дотук се твърди, че при смяна трябва някакви чарколяци - уплътнения и не знам какво по вентилите да се смени. Т.е. няма смисъл да се опитвам да опазвам датчиците, защото не съм чул за гумаджии, които да разполагат със съответните вентили / уплътнения към тях. Ако някой знае такъв сервиз за гуми - да ми казва на ЛС.
              1.2. Търся сензор за резервната гума и някой "Балканстар" или друг, да го "обучи". Обаче след 1 година вероятно ще започнат да се обаждат и другите датчици.

              2. Сменям гумите.
              2.1 Слагам обикновени вентили.
              2.2. Колата минава в авариен режим и ... до "Балканстар" за пет нови вентила, нов демонтаж на сложените гуми, слагане на вентили с датчици и т.н.
              2.3. Малко вероятно - колата пищи, дрънчи, търси си сензорите, след каране "със скорост над 24 км./ч и повече от 10 мин." мирясва и повече не се обажда.
              2.4. Това по 2.3. обаче никъде го няма описано - всеки, минал на обикновени гуми или е изкъртил лампата при базовата TPMS или се радва на приятни съобщения и камбанки на всеки 15 минути при шофиране с премиум TPMS, старае са да свиква с тях и да не им обръща внимание и благодари на Господ, че колата все пак не е минала в авариен режим.

              Кой от двата варианта да избера ?
              България е единствената страна на тая плоска земя, която има цели СЕДЕМ рилски езера!

              Коментар


              • От: От 3,7 V6 на 5,7 V8 Hemi

                Шефе, иди в БС и направо си питай дали могат да ги изолират софтуерно. При положение, че го направят си вземи документ и ако са прецакали нещо,спокойно можеш да си търсиш парите. Конкретен въпрос и конкретен отговор.
                Попитай и другите два варианта, моя и на Димата, ама по-хард така, да не може да увъртат.
                Според мен това нящо трябва да го изключиш, защото идеята ти е да имаш поне два комплекта гуми и ако трябва на всяка врътка да правиш тая процедура, мисля че ще ти се прииска да го продадеш направо.

                Ако никой от тия варианти със сервизите не сполучи, тогава пак ще се търси вариант.

                Коментар


                • От: От 3,7 V6 на 5,7 V8 Hemi

                  Първоначално публикуван от kok4o1 Преглед на мнение
                  Шефе, иди в БС и направо си питай дали могат да ги изолират софтуерно. При положение, че го направят си вземи документ и ако са прецакали нещо,спокойно можеш да си търсиш парите. Конкретен въпрос и конкретен отговор.
                  Попитай и другите два варианта, моя и на Димата, ама по-хард така, да не може да увъртат.
                  Според мен това нящо трябва да го изключиш, защото идеята ти е да имаш поне два комплекта гуми и ако трябва на всяка врътка да правиш тая процедура, мисля че ще ти се прииска да го продадеш направо.

                  Ако никой от тия варианти със сервизите не сполучи, тогава пак ще се търси вариант.
                  Май това е най-правилния вариант. Ако в БС не те кефят и чак пък никой не се наеме тук да ги "хакне" (и то при условие, че си има "фирмен хак") - в края на краищата Гърция не е много далеч, Австрия също.

                  П.П. Другия път като търсиш по-странни акумулатори, обади се, вероятно ще мога да помогна.
                  О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                  Коментар


                  • От: От 3,7 V6 на 5,7 V8 Hemi

                    защо Гърция и Австрия, по на горе в един пост се споменава, че и в Пловдив БС са се навили да направят процедурата. Ей го де е Пловдив.
                    I'm not Lost, I'm Discovering !

                    088 три 3 четири 0 94 нула - Филип

                    Коментар


                    • От: От 3,7 V6 на 5,7 V8 Hemi

                      Ще пробваме с изключване на системата. Вече поръчах 5 бр. Toyo OPEN COUNTRY A/T с индекс Н - поне така се твърди в няколко сайта за тях, въпреки, че в самия toyotires им дават S или Т... Ще ги сложим с нови вентили без сензори и каквото сабЛя покаже. Tрябва и някаква читава джанта да купя, не знам дали резервната подлежи на изправяне, или направо още 4-5 бр., колкото намеря за втори комплект. Някой знае ли дали има разлика в разстоянието между дупките и др. показатели за различните модификации WK-WH, защото тука http://www.wkjeeps.com/wk_wheels.htm не откривам разлика и се надявам да не купя нещо, което да се окаже неподходящо ?
                      България е единствената страна на тая плоска земя, която има цели СЕДЕМ рилски езера!

                      Коментар


                      • От: От 3,7 V6 на 5,7 V8 Hemi

                        Системата за контрол на налягането в гумите е в клас "сигурност". За това в БС не могат да я изключат(или не искат). Аз лично не виждам и причина това да се прави.
                        В БС Пловдив срещу 17лв я програмират да пищи когато гумата е по-мека от 1.5. В заводски вид пищи под 2.0. Пробвай да напомпиш резервната на 3.5 докато си е на мястото. Понякога помага.
                        С махане на датчиците не става.

                        Коментар


                        • От: От 3,7 V6 на 5,7 V8 Hemi

                          Не съм чел последната страница от темата, но в описанието на друг автомобил с датчици на гумите беше писано, че батерията се зарежда при въртенето на гумите както ръчните часовници. Пробвано ли е резервната гума да се потъркаля 10-тина км. При мен датчиците даваха сигнал след около 5-7 км. търкаляне.
                          Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                          "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                          Коментар


                          • От: От 3,7 V6 на 5,7 V8 Hemi

                            Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                            Системата за контрол на налягането в гумите е в клас "сигурност". За това в БС не могат да я изключат(или не искат). Аз лично не виждам и причина това да се прави.
                            В БС Пловдив срещу 17лв я програмират да пищи когато гумата е по-мека от 1.5. В заводски вид пищи под 2.0. Пробвай да напомпиш резервната на 3.5 докато си е на мястото. Понякога помага.
                            С махане на датчиците не става.
                            Напомпах я на четири - не става. Свалих я на 1,5 - пак не става. Махнах я и се отдалечих на 2 км., гасих и палих - не става. Явно датчик няма или е повреден.
                            Актуална цена на 1 бр. датчик в "БС" - София - 300 (триста) лева, само датчик, без монтаж и т.н.
                            България е единствената страна на тая плоска земя, която има цели СЕДЕМ рилски езера!

                            Коментар


                            • От: От 3,7 V6 на 5,7 V8 Hemi

                              Не е ясно къде си чел, но още в началото стана ясно, че батериите им са вградени, не се сменят и имат до 10 години живот...

                              Коментар


                              • От: От 3,7 V6 на 5,7 V8 Hemi

                                Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
                                Напомпах я на четири - не става. Свалих я на 1,5 - пак не става. Махнах я и се отдалечих на 2 км., гасих и палих - не става. Явно датчик няма или е повреден.
                                Актуална цена на 1 бр. датчик в "БС" - София - 300 (триста) лева, само датчик, без монтаж и т.н.
                                Слагал съм датчик от Крайслер 300С(втора цетка-50лв) след 10км го разпозна и всичко ОК.
                                Датчика на резервната обаче до колкото знам трябва да се програмира.
                                Като отшуми еуфорията ще харчи по-малко.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X