Обява

Свий
Няма добавени обяви.

От 3,7 V6 на 5,7 V8 Hemi

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: От 3,7 V6 на 5,7 V8 Hemi

    Първоначално публикуван от Насов Преглед на мнение
    Мен ме влече към дуратрак, ноо ти може и нормална гума да искаш...
    Elbgt на едно място е писал, че през лятото много скърцали, та чак си мислел, че има главини за смяна. Сега чета разни теми из форума и се дзверя и не знам. С "дуратрак" може ли да карам с ... така малко над 200 ? Да си припомня младостта, де, преди да ми откраднат 1998 г. трилитровата "Ланчия Тема", не ме ругайте "Либи" дига макс. 190 и то само по права линия + голЕм страхххх Все пак HEMI е това... трЕбе поне веднъж да се пробва, нали ?
    "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

    Коментар


    • #47
      От: От 3,7 V6 на 5,7 V8 Hemi

      Е то на гумата си пише с колко може да се кара
      ПП Коя трилитрова Тема? Че те са две - в6 на Алфа и в8 на Ферари
      И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

      Коментар


      • #48
        От: От 3,7 V6 на 5,7 V8 Hemi

        Goodyear Wrangler DuraTrac за тая гума става дума нали?
        Скоростен индекс Q - до 160км/ч
        I'm not Lost, I'm Discovering !

        088 три 3 четири 0 94 нула - Филип

        Коментар


        • #49
          От: От 3,7 V6 на 5,7 V8 Hemi

          Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
          Elbgt на едно място е писал, че през лятото много скърцали, та чак си мислел, че има главини за смяна. Сега чета разни теми из форума и се дзверя и не знам. С "дуратрак" може ли да карам с ... така малко над 200 ? Да си припомня младостта, де, преди да ми откраднат 1998 г. трилитровата "Ланчия Тема", не ме ругайте "Либи" дига макс. 190 и то само по права линия + голЕм страхххх Все пак HEMI е това... трЕбе поне веднъж да се пробва, нали ?
          Дурата сигурно като другите подобни гуми ще е до 180-190 /,ай са с 2 скоростни индекса и има и до 160/... и над 150 няма да е препоръчително... Но можеш да си направиш 2 комплекта гуми и джанти, дурата за зимни и калчица и едни 19ки примерно, за скорост и нормално пътно поведение... но сигурно ще ги слагаш 2 пъти в годината и ще бичите на дура през останалото време... май са бая универсални.

          Коментар


          • #50
            От: От 3,7 V6 на 5,7 V8 Hemi

            Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
            Е то на гумата си пише с колко може да се кара
            ПП Коя трилитрова Тема? Че те са две - в6 на Алфа и в8 на Ферари
            Не беше с двигателя на "Ферари". Но и на този акцизът му беше ~ 4500 DM, беше бартер вместо едни още 4000 и аз "предвидливо" не се съгласих на врътката да платя акциза, нито пък да се "запише на моя паспорт" и да си я изкарвам на всеки три месеца през Калотина и да се връщам обратно Така, че я карах с италианските номера и успяхме да я "врътнем" само веднъж през Калотина. Откраднаха я от охраняем паркинг - бяха заплашили байчото-пазач, отключили си я и я подкарали. Подозирах, естествено "бартеросалия" ми я, но като му набиха митни сборове в троен размер да плаща и го подгониха, се убедих, че не бил той Той съответно дълго ми ревеше, "да се смиля и да оставя някъде колата", че виж какви пари му търсят от митниците
            "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

            Коментар


            • #51
              От: От 3,7 V6 на 5,7 V8 Hemi

              Първоначално публикуван от Насов Преглед на мнение
              Дурата сигурно като другите подобни гуми ще е до 180-190 /,ай са с 2 скоростни индекса и има и до 160/... и над 150 няма да е препоръчително... Но можеш да си направиш 2 комплекта гуми и джанти, дурата за зимни и калчица и едни 19ки примерно, за скорост и нормално пътно поведение... но сигурно ще ги слагаш 2 пъти в годината и ще бичите на дура през останалото време... май са бая универсални.
              Аз се чудя друго - тия TPS сензори май са отвътре на вентилите... при смяна на гуми, дали ще ги прецакат и трябва ли някакви мерки да се вземат при монтажа ? И ако се махнат сензорите или се сложи втори комплект гуми с джанти, дали колата ще пищи и ще дава грешки, че няма сензори или ще миряса, като няма сигнал ? Димата ме уплаши, че трябва да ходя в "Балканстар" и да искам да ми "флашнат" софтуера, за да не следи за налягането в гумите, ама мен ме е страх да не "флашнат" нещо така, че да иде зян "Хемито"...
              "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

              Коментар


              • #52
                От: От 3,7 V6 на 5,7 V8 Hemi
                Честито. Със здраве да го карате. Явно в добри ръце е попаднало
                Grand Cherokee 4.7 Quadra Drive Limited (WJ) 2002
                Audi A6 2.7 TDI (4F) 2008

                0885372997 - Дани

                Коментар


                • #53
                  От: От 3,7 V6 на 5,7 V8 Hemi

                  Освен че ще си търси данните от тея сензори, като не ги намери сигурно ще ти вкара машината в авариен режим. На един познат джипката не искаше да вдигне повече от 80 заради "меки гуми" след донапомпване нещата се оправиха
                  Т не е лошо да я излекуват,а дали в балкан стар или на друго място - избора е твой.
                  I'm not Lost, I'm Discovering !

                  088 три 3 четири 0 94 нула - Филип

                  Коментар


                  • #54
                    От: От 3,7 V6 на 5,7 V8 Hemi

                    Тва не ми се вижда да стане от раз за офроуд. Страхотен двигател на отлично купе. Купи му едни високоскоростни гуми и се порадвай на колата като паркетник, а когато ти омръзне сам ще и сложиш първо АТ а после и МТ.
                    Виж, мота се една тема за едно Хеми дет са му объркали маслата из форума, та я прочети, щот тва е същият двигател ми се струва. Крайслер е.

                    Иди си в БС, щото за софтуер не е толкова лесно да се бара колата. От личен опит ти казвам, че това което имат фирмените сервизи го няма по другите. Колкото и да си плащат лицензи, все от нещо спестяват, а фирмения е длъжен да го има, пък и ъпгрейтван навреме .

                    Коментар


                    • #55
                      От: От 3,7 V6 на 5,7 V8 Hemi

                      Е, чак в авариен режим едва ли ще мине, но постоянно ще вади на дисплея, че няма връзка със сензорите.
                      Ето как изглеждат:
                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:TPMS_sensor.jpg
Прегледи:1
Размер:121.1 КБ
ID:5457435За Chrysler 2,6 и 7:Натиснете снимката за да я уголемите

Име:TPMS_sensors.jpg
Прегледи:1
Размер:134.4 КБ
ID:5457436
                      Разположени са отвътре в извивката на джантата и от тях стърчи вентила. Трябва внимателно да се борави единствено с щангата при изваждане на борда от ръба на джантата. Предупреждаваш монтьора предварително и по възможност му "висиш" на главата за всеки случай - да не забрави. Ето и малко писано пак за тях. Има и още, но знаеш как да го потърсиш - Tire Pressure Monitoring (TPM) Jeep WK.
                      Поздрави!
                      Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
                      First impression is not always true. Get inspired.
                      Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
                      Reading is sooo boring, unlike writing!

                      Коментар


                      • #56
                        От: От 3,7 V6 на 5,7 V8 Hemi

                        Първоначално публикуван от Алекс Маринов Преглед на мнение
                        Е, чак в авариен режим едва ли ще мине....
                        Казвам само, че така стана с една друга джипка на мой познат (мисля че беше рейндж роувър)
                        I'm not Lost, I'm Discovering !

                        088 три 3 четири 0 94 нула - Филип

                        Коментар


                        • #57
                          От: От 3,7 V6 на 5,7 V8 Hemi

                          Ха честито и от мен!
                          Много вдъхновяващо е да видиш нечия мечта сбъдната! И благодаря за хубавите истории...
                          Тази личната и тази за италианското семейство :-) Мога да се сетя поне няколко филма, направени за това - за СМИСЪЛА и умението да запазиш мечтите си.
                          Хиляди безаварийни километри и... все така да ви обединява. (тук щях да напиша "радва", но реших че това е много по-важно)

                          Кирил
                          Jeep Grand Cherokee * WJ * 4.7 V8 * Quadra Drive II *
                          2" lift (Bilstein 5100 & IronRocks springs), General Grabber AT3 31"

                          Коментар


                          • #58
                            От: От 3,7 V6 на 5,7 V8 Hemi

                            Честито за хеми-то със здраве да си го карате. И на мен много ми се кара, но в момента не мога да си го позволя. Иначе в пръв удобен момент се мятам на едно SRT, постоянно ги гледам и ме е страх в момент на умопомрачение да не ходя да си купя едно, че после ще ме разори.
                            Jeep Wrangler YJ 5.9 МТ 1990/Suzuki Samurai 1.6 MT 1990/Chevrolet M1028 6.2D AT 1984/Jeep Cherokee XJ 4.0 AT 1997/Jeep Grand Cherokee WK 5.7 AT 2005
                            http://www.facebook.com/JeepBG
                            LZ1GGC

                            Коментар


                            • #59
                              От: От 3,7 V6 на 5,7 V8 Hemi

                              http://www.justforjeeps.com/tiprmose.html

                              Сензорите са по $50.00 Предупреди гумаджията да не пъха щангата около тях и да внимава при монтаж и демонтаж. Нищо толкова сложно. За гуми- вземи си гуми дето държат на скорост. Като стъпиш на суха магистрала ще разбереш защо. На жената 5 литровата колица е с гуми 5 пъти по-скъпи от на мойта. Брада, гребенче...
                              Това вдига 160 на 3та /или там някъде/, с горепосочения скоростен индекс си за никъде.

                              И само още едно от мене- Внимателската...
                              https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

                              Коментар


                              • #60
                                От: От 3,7 V6 на 5,7 V8 Hemi

                                Честито за ХЕМИ-то! Много безаварийни километри! Умната с покупките от БС - някои цени са бая надути... Като пример маслото за хидравликата на волана - и го нямаше а като дойде над 100 лв за литър... Включвай се от рано в темата за маслата на Жоро. И за двата предни полувала - БС обща цена около 2900 лв, а от куадратек с доставка и мита излиза към 1200 лв(може и по-тънко да дойде ако се оптимизира доставката) И за предните лагер-главини е така.... Карданите могат да се преправят за да се сменят каретата само(Веско делфина ми преправи задния кардан, за което много му благодаря), иначе задния струва към 1000 лв предния по спомени около 600+ лв.
                                Jeep Grand Cherokee 5.7 HEMI Quadra Drive II

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X