Обява

Свий
Няма добавени обяви.

От 3,7 V6 на 5,7 V8 Hemi

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: От 3,7 V6 на 5,7 V8 Hemi

    Супер. Със здраве да го карате. От как са я пуснали обявата го гледам това съкровище и днес видях, че е запазено. Явно в непослушни ръце ще иде милото

    Коментар


    • #17
      От: От 3,7 V6 на 5,7 V8 Hemi

      Бай Боголюбе, синът ти се оказа много умно момче! Да е жив и здрав баща му, а машината е в г..ъ! Да си я търкаляте с кеф, а не тя - вас! Синът ти има от мен един чисто нов чифт джапанки, да ги залепи на тавана, че гаджетата като се качват в звяра да ги обуват (да не цапат колата с кални обувки....)..

      Коментар


      • #18
        От: От 3,7 V6 на 5,7 V8 Hemi

        Еееее! Страшен си! И малкия Боголюб си го бива. Какъв алтруистичен подход само е избрал... не за него, а за тебе -"сбъдва ти мечтата просто". Сега Liby ще гледа унило от ъгъла големия си батко Grand. Само трябва някакво трупче да измериш, щото за под педала на газта да пасва. Ограничител някакъв трябва, зер това "five point seven HEMI" няма удържане, хеле като си на 18. /Майтапя се!/
        Със здраве да го карате /ти поне от време на време/!
        Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
        First impression is not always true. Get inspired.
        Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
        Reading is sooo boring, unlike writing!

        Коментар


        • #19
          От: От 3,7 V6 на 5,7 V8 Hemi

          Браво , страхотна история ))
          Само да ви радва!!!
          Grand Cherokee ZJ 96 5.9 Limited + 4'' Rubicon Express Coils. 4'' Rough Country 2.2 shocks, MAxxis Mudder 33/12.5/15

          тел. 0897818449

          Коментар


          • #20
            От: От 3,7 V6 на 5,7 V8 Hemi

            Хм... Сега си припомнох една впечатлила ме навремето случка. Сприятелих се с един французин, докато следвахме там. Води ме един ден на вечеря у тях, че майка му искала да се запознае с пришълец от току-що станала "бивша" комунистическа страна . Отидох. Жената се оказа парализирана и в инвалидна количка . Баща пък, както разбрах по-късно "никога не е имало" - не посмях да питам как така. Та момчето студенстваше и се грижеше сам за парализираната си майка. Къщата - всъщност "именийце" от няколко живописни селски сгради - обор, сайвант, жилищна и някакви други постройки. По едно време майката пита: "Тиери, а ти показа ли на "Боголюб" моето BMW ?" Не, не съм. Ми хайде заедно да му го покажем. И бута той количката и ме водят в плевнята и там чисто ново B6 Alpina Що ходиш на училище с "Рено 5" ? го питам, а той: "Защото това е колата на майка ми". "Ъ-ъ-ъ, а кога се случи... нали разбираш, това де ? (Подпитвам кога се е парализирала жената), а той не зацепва: "Миналата година я купихме колата. Майка ми просто винаги е мечтала да има такава кола, но понеже ме е гледала сама, сме били бедни, нали разбираш ?" Едва миналата година й изплатиха след дълги дела обезщетение с ливите за трудовата злополука, заради която от 10 години е парализирана и тя с парите си купи тази кола..."
            В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

            Коментар


            • #21
              От: От 3,7 V6 на 5,7 V8 Hemi

              А честито!
              Е сега пиша от един Коч /Dodge/ под наем докато брат ми се състезава сам със себе си. Стана ми интересно и се разрових в книжката. Това Хеми си искало 5W20 масло. Ако е същото Хеми де. Споменавам го, защото тук имаше една тема за разни лампички светнали след слагане на 5W30.
              Иначе, върви на бургия. Щом и двамата с брато му се кефим, а не е като да караме врабчета.

              Браво, правилния избор!

              ааа, на другата страничка има и 6.4L 392 Hemi... Да си имаш едно на ум за следващото возило...
              https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

              Коментар


              • #22
                От: От 3,7 V6 на 5,7 V8 Hemi

                Честито,това е изборът,много да ви радва,и внимавайте с кикдауна че се схващат вратните прешлени при потегляне

                Коментар


                • #23
                  От: От 3,7 V6 на 5,7 V8 Hemi

                  Честито,

                  Браво, само така.

                  И на мен ми предстоят тези моменти след около 5 години, чакам ги с нетърпение тези Бащини трпети.

                  И сега как е, спа ли някой в колата, върви ли , дърпа ли добре , гумите свирят ли......... ръмжи ли ?
                  Т5
                  Crossrunner

                  Коментар


                  • #24
                    От: От 3,7 V6 на 5,7 V8 Hemi

                    То 6.4 май е по-правилното HEMI

                    Коментар


                    • #25
                      От: От 3,7 V6 на 5,7 V8 Hemi

                      Първоначално публикуван от Насов Преглед на мнение
                      То 6.4 май е по-правилното HEMI
                      Мечо Пух както винаги е прав. И, ако беше американец, щеше да каже There is no replacement for cubic displacement!
                      Това си е истински двигател и истинска американска машина!
                      https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

                      Коментар


                      • #26
                        От: От 3,7 V6 на 5,7 V8 Hemi

                        Маслото не е сменяно от... 35 000 км, ако се вярва на една от лепенките по колата. 5w20 трябва да бъде и такова е сипано уж. Сервизният интервал е нагласен на 12 000 км, което е множко според ръководството. Като го настъпиш, подскача здраво, после нещо го задавя (ама нямам опит с коли с тракшън, май от него е, ще пробвам с изключен), после плавно се устремява докато те хване шубето и пуснеш педала. Много тихо работи Не реве като гигантска бормашина като Liberty-то при кик-даун, но това са впечатления отвътре, докато го караш. Сипах му бензин за 100 лв. - 36 литра, стрелката застана на средата, карах го да му лепнат лепенката "Да подкрепим ловния сокол" после хванах най-големите задръствания и докато се прибера, стрелката слезе на 1/4 Да съм минал 30 км... А не мога разбера колко съм минал, защото много държи да ме предупреждава, че гумите са с различно налягане и непрекъснато това ми пише на дисплея. Нагласих ги еднакви - не, продължава със "Spare tire pressure low" тази пък се оказа под купето, с вентил, обърнат навътре и май достъп до нея през багажника няма. Стана тъмно и разучаването стигна дотук. Надявам се Боголюб младши да изчете документацията, че мен рак ме хваща винаги когато трябва да разучавам нов телефон, телевизор и други електронни джаджи, а това МПС е бъкано с такива.
                        В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

                        Коментар


                        • #27
                          От: От 3,7 V6 на 5,7 V8 Hemi

                          Честито!
                          Само щастие да Ви носи този джип!

                          Разказаната случка за Тиери и майка му много ме впечатли, сълзи ми "поникнаха". Живота е тежък с неочаквани обрати.

                          А за джипа Ви завиждам в добрия смисъл и на Вас и на сина Ви. И аз обещах на моя син преди доста години, когато за първи път кара джип на пясък на Баха Албена и даде десето време състезавайки се с паркетен джип срещу подготвени машини. Тогава му обущах като навърши 18 г. да му купя Сузуки Джимни. Онзи ден навърши 14 г. и отново ме попита това, което съм обещал дали още е в сила. На старозагорската среща заглеждаше джмнито на Дядо Ники. Естествено, че си държа на обещанието след няма и 4 години.
                          Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                          "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                          Коментар


                          • #28
                            От: От 3,7 V6 на 5,7 V8 Hemi

                            Първоначално публикуван от Насов Преглед на мнение
                            То 6.4 май е по-правилното HEMI
                            Да, но е с HEMI, нищо че е "по-недъгавото"

                            Поздрави за избора и покупката този як добитък
                            Jeep WJ 4.7
                            Ex WJ 4.7, Ex ZJ 5.9

                            Коментар


                            • #29
                              От: От 3,7 V6 на 5,7 V8 Hemi

                              Честито и много да ви радва дзвера!А за разхода-няма как-яко е говедото и си иска кльопане...намаай му една газова инжекция и ще мирне малко!
                              0899 шест5313нула
                              За всекиго по нещо

                              Коментар


                              • #30
                                От: От 3,7 V6 на 5,7 V8 Hemi

                                А честитутка
                                И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X