Януари януари та чак октомври. То от каране не остана време за монтажа. Частите седяха в 100 кашона кротко 7 месеца. Но вече задния мост е готов. пуснахме гранда от криковете и брат ми вика "абе виж някоя подпора да не сме забравили, тая кола стои като на крик". Зачудихме се дали не са пратили 4.5".
В крайна сметка окачването е 3.5" Tuff Country EZ ride. http://4wheeldrive.about.com/gi/dyna...country.com%2F
Отзивите, са че е има най-добра флексия съчетана с возия.
Снимки и допълнителни коментари ще оставя на брат ми.
хм.... ако не го чарджват....... ще ми го чарджвате на мен
или я направо поръчайте още един демфер, да видим какво ще стане
сори за спама..ама ако на някои му доиде и 2-ия демпфер направо ми го препращаите
понякога човек има нужда от КАЛАШНИК
********************************
JEEP CHEROKEE LAREDO 2,1 TDI "COMMANDO"
Honda Shadow VLX 600 - 1999
FORD CORTINA-TAUNUS WAGONSTATION 2000L V6
Задният мост стана много по-бързо отколкото очаквах, другата седмица като остане време ще направим и предният мост. А резултата за сега на вид е повече от задоволителен . Като сложим подходящи гуми и след малко тестове ще мога да се похваля...
Ето част от новото окачване:
Ето разликата между оригиналният размер пружина и амортисьор с новите.
В оригинален вид:
след монтажа на 3.5"
на снимката не си личи много на на живо е като дракстер
Задната планка на трак бара е добре. Направи и пет шест шева по 1см така че да може да се махат с флекс ако се наложи.
Предната планка накланя щангата още повече. По-добре не я слагай. Сложи направо по-дълга щанга.
иеее човек страшно става. това не е ли малко високо или ще ходиш да го бъхтиш мъжката. и още нещо не е ли малко напред гумата към купето няма ли да опира като сложиш по големи
За бъхтенето... то е ясно
Задната планка със сигурност ще я заваряваме защото само с болта няма да стане а в кита са ми дали и 2 допълнителни 8 мм, които са леко безсмислени. Предната като за начало ще я сложа, но най-вероятно ще си поръчвам дълга... ще видим.
Предните амове. са ухо от долу и шпилка от горе...
С 2 думи гърчим се от бачкане с брат ми ама кефа от резултата е голям и си заслужава.
Плюс свален хебел с 1", волана спи както заводския. Като я подкараш след лифта ще разбереш за какво говоря. Другите марки нека си ги карат с bumpsteer, ние караме джип и всичко трябва да е перфектно.
Измисли ли подложките на ограничителните тампони отпред. Да не разглобяваш два пъти.
Измисли ли подложките на ограничителните тампони отпред. Да не разглобяваш два пъти.
да купих си полиуретанови дълги за 3.5 - 4 " лифт. А на задните ще им подложим планки.
А за щангата ти беше писал доста и най-вероятно и аз ще трябва да поръчам нова... но докато дойде ще го карам с планката.
Имам си и дълги предни биалетки с куйк дисканект за гъзария
Чудя се за задните биалетки да ли да правим дълги или да си останат оригиналните ? Тя стабилизиращата щанга не е ограничена от към ход...
да купих си полиуретанови дълги за 3.5 - 4 " лифт. А на задните ще им подложим планки.
А за щангата ти беше писал доста и най-вероятно и аз ще трябва да поръчам нова... но докато дойде ще го карам с планката.
Имам си и дълги предни биалетки с куйк дисканект за гъзария
Чудя се за задните биалетки да ли да правим дълги или да си останат оригиналните ? Тя стабилизиращата щанга не е ограничена от към ход...
Тва с 10см по-дълги трябва да е нещо като вибратор.
Не ги слагай тия уритановите. Като откачиш стабилизатора моста много се кълчи и ги натиска отстрани. Макар че с тия твърди тампони на носачите това може и да не се случи защото ограничават артикулациите.
Сложи 3см подложка на заводския бъмп - Ф40 с дупка 9мм. И 3см подложка в основата на пружината - забравих размера.
Врътни две по-дълги шпилки за задните биалети. Заводските ограничават хода. Аз на 1.5" ги удължавах.
Коментар