Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Honda cr-v 98 & Toyoa Yaris Verso AT
Аа още оня ден писах в темата "кой какво направи..." Даже и едно видео пуснах на братята руснаци дето се бъзикат с парктроника. Иначе аз напоследък така добре паркирам на дивана с ракийка и мезенце, че не чувам вече и домашните " аларми и системи за сигурност" от женски пол. Щастлива Коледа на всички колеги и нека Белобрадият да не се ослушва, а ни донесе това в най-скоро време!
"Ако мислиш със задника си, не се учудвай, че хората не харесват продукта на мисълта ти"
Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Honda cr-v 98 & Toyoa Yaris Verso AT
Работи, перфектно китайчето, хем единия сензор е точно над теглича и на 5 сантима от резервната гума, но явно не може да отвори ъгъла за да ги хване. Вчера имах проблем след автомивка- точно този същия сензор заби и пищеше непрекъснато. Извадих го и го продухах и за сега се оправи.
"Ако мислиш със задника си, не се учудвай, че хората не харесват продукта на мисълта ти"
Да, гумата не я лови въпреки че е близо до нея, аз щях ти потвърждавам точно така ли с аи моите като на снимката която ти пратих ама забравих, и все пак точно така са За над година употреба работи повече от чудесно и точно Дори дисплея му въобще не е нужен до сега никога не съм го поглеждал само по звука се ориентирам.
Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Honda cr-v 98 & Toyoa Yaris Verso AT
Колеги, имам проблем с парктроника. При и след дъжд дори и слаб пищи та се не трае. Тия сензори не са ли херметични? Май се наиграх с модела, въпреки че е масово продаван по сайтовете. Ей го на:
"Ако мислиш със задника си, не се учудвай, че хората не харесват продукта на мисълта ти"
Как разполагате датчиците на тази броня, аз от една година само се чудя и затова не вземам парктроник, че не ми идва идея за разполагане на датчиците и откъде да вкарам кабелите при стопа.
Колега Експлорър може да пищят и от наклона на самите датчици иначе вода не ги бърка, на другата кола съм сложил такъв тип парктроник и от вода не пищи, шашка се като се зацапат много датчиците, измивам ги и готово.
Не е от наклона, при сухо време нямам проблем. Иначе крайните съм ги монтирал на 2-3см на вътре от ъглите на светлините в бронята, третия ми се пада точно над теглича, на два сантима преди началото на извивката под резервната гума в бронята, а четвъртия е по средата между левия и тоя над теглича. Според мен не са херметични сензорите отгоре откъм силиконовите израстъци.
"Ако мислиш със задника си, не се учудвай, че хората не харесват продукта на мисълта ти"
Абе да вЪ запитам, има ли някакъв хитър начин да определя коя от двете предни биалетки ми тропка? Вътре се чува доста общо, може би леко откъм дясната страна но е трудно да се определи еднозначно. На ксантията беше лесно - почваш да я клатиш странично на спряла кола и тя почва да тропа доста силно. Пробвах на CRV-то, ама нещо не стана... Или аз не можах да го разклатя мъжката
What Orwell feared were those who would ban books. What Huxley feared was that there would be no reason to ban a book, for there would be no one who wanted to read one.
Най-лесния според мен начин, е като отидете с приятел на някой канал. Той започва да клати, а ти слизаш долу и хващаш едната биалета за ябълковидната част. Ако е разбита няма начин да не усетиш. Същото упражнение се прави и за другата.
HONDA CR-V RD1 126 hp Auto JDM
Mitsubishi Pajero 2.5 intercooler turbo EX
Сега я клатих колкото можах, но не тропа - явно е още в твърде начален стадии, тя и без това по дупките тропа доста меко. Лошото е, че тук в София каналите са малко кът Накрая ще ида в сервиза и ще им кажа да си я открият сами, пък ако трябва ще сменим и двете
What Orwell feared were those who would ban books. What Huxley feared was that there would be no reason to ban a book, for there would be no one who wanted to read one.
Сега се връщам от сервиза - след като четирима познати които возих потвърдиха, че тропа отдясно... Оказа се, че е прецакана лявата биалетка Сменихме я и заспа, сега е блажена тишина в колата Е, тропкат малко кори отзад, ама ще ги боря по-натам...
What Orwell feared were those who would ban books. What Huxley feared was that there would be no reason to ban a book, for there would be no one who wanted to read one.
Коментар