Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Голяма скука в тоя подфорум! (СПАМ)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Голяма скука в тоя подфорум! (СПАМ)

    При мен, филтрите са два броя.
    Да , филтриращите елементи ,се поставят в рамки, като вкараш първия филтър през отвора,го издърпваш плътно в дясно, след това слагаш втория филтър и ги затваряш с капачето.
    Двата филтриращи елемента, ги купувам за 18 лв.,но се продават без рамките в които се монтират.
    / HONDA-CR-V-IIг. -> 2.2 i-ctdi (N22A2) // HONDA-CR-V-IIIг. ->2.2 i-DTEC (N22B3)/

    Коментар


    • От: Голяма скука в тоя подфорум! (СПАМ)

      При мен обаче не е така! Разгледах много добре и няма място за втори филтър. Като се вкара филтър просто няма къде да отиде, надясно няма такова място. Доколкото виждам Емич ти си дизел и си след фейслифта. Има ли някой с бензин 2.0 между 2002 и 2004 година?
      HONDA CR-V 2.0 I-VTEC

      Коментар


      • От: Голяма скука в тоя подфорум! (СПАМ)

        Съмнява ме да е по-различно от при мен.Просто като вкараш първия филтър навътре докрай, през единствения единичен отвор, с помоща на едно зъбче /което е на самата рамка, в която слагаш филтриращия елемент/, издърпваш филтъра плътно в дясно, докато зъбчето опре и вече самия първи филтър не се вижда.Тогава вече вкарваш и втория филтър,само напред и затваряш с пластмасовото капаче.
        Има посока на монтиране и на филтриращите елементи в рамките и след това коя първа да вкараш и издърпаш в дясно.
        Виж ето тези снимки /дано,да те ориентират/ ,те са точно от ръководство за бензинов модел:

        http://www.offroad-bulgaria.com/attachment.php?attachmentid=582579&d=1368458356


        http://www.offroad-bulgaria.com/atta...0&d=1368458360
        Последно редактирано от emicha1; 13-05-13, 19:21. Причина: допълване
        / HONDA-CR-V-IIг. -> 2.2 i-ctdi (N22A2) // HONDA-CR-V-IIIг. ->2.2 i-DTEC (N22B3)/

        Коментар


        • От: Голяма скука в тоя подфорум! (СПАМ)

          Благодаря, колега! Вероятно е така, сега остава да намеря рамките на филтрите от някоя морга и да ги пробвам
          HONDA CR-V 2.0 I-VTEC

          Коментар


          • От: Голяма скука в тоя подфорум! (СПАМ)

            Ако има колеги-активисти загрижени за природата ни, може ми тази тема ще ви е интересна:
            http://www.offroad-bulgaria.com/show...49#post2202649

            Коментар


            • От: Голяма скука в тоя подфорум! (СПАМ)

              Понеже все ви е скучно в тоя форум ще ви дам задачка закачка да си помислите, аз в неделя отивам на море имате 5 дена да го измислите и да ми дадете решение на проблема Става дума за монтаж на ДРЛ модул на сивик 7 ген 2002 г.
              Тая кола има наи скапаната инсталация дето може да бъде измислена, все едно е правена в Италия. Като видях схемата и ми се приплака. Две релета прекъсват 12+ на фаровете, ляв и десен съответно (но и на къси и на дълги, демек с обща точка са двете светлини в фара след релето), тея две релета се управляват от ключа за фаровете, до тук всичко ок , да ама тоя ключ за фарове прекъсва и минуса на фаровете, в зависимост кои минус ще щракне от ключа съответно светват къси или дълги. А сега кажете младежи как да го свържа /> Като ако пусна 12 те волта от дрл на + на дългите то тои ще стигне и до късите, е споко те няма да светнат щото иска маса, но ако пусна и маса ще стане мазало. Дали има модул които да управлява фаровете и по + и по маса, така като се спре модула ще спре и масата и + към фара и всички ще са щастливи, да но такъв модул за сега не намирам. Някъкви идеи? ще опитам да приложа и схемата.Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Untitled.jpg
Прегледи:1
Размер:61.8 КБ
ID:5490599
              Последно редактирано от zero; 07-06-13, 21:57.
              Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
              Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
              Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
              Honda cr-v 98 & Toyoa Yaris Verso AT

              Коментар


              • От: Голяма скука в тоя подфорум! (СПАМ)

                Маи ми доде идея, с едно постояно затворено реле пускам маса към червено синия на дългите, тва реле ще се управлява от кабелчето по което тече ток за габарита, демек врътнеш ли ключа релето се отваря и прекъсва масата към фара съответно модула прекъсва + към фара и всички са щастливи, еиии маи го измислих жалко няма да има кво да мислите
                Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
                Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
                Honda cr-v 98 & Toyoa Yaris Verso AT

                Коментар


                • От: Голяма скука в тоя подфорум! (СПАМ)

                  Къде ще се плацикаш Славчо? Иначе смарт ДРЛ предлагат модели с управление по минус.
                  "Ако мислиш със задника си, не се учудвай, че хората не харесват продукта на мисълта ти"

                  Коментар


                  • От: Голяма скука в тоя подфорум! (СПАМ)

                    На престиж сити между китен и приморско. А те предлагат, ама за ко ми е мен ми тряя и по минус и по + с тая смотана инсталация, но ще го направя с реле както си мислех
                    Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                    Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
                    Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
                    Honda cr-v 98 & Toyoa Yaris Verso AT

                    Коментар


                    • От: Голяма скука в тоя подфорум! (СПАМ)

                      Слави , ти си умно момче и ще го измислиш / майче вече си го измислил/,но ако не стане сега ,като се върнеш от морето.
                      Пожелавам ти, приятно изкарване,слънчево и безоблачно море и не почернявай като!

                      П.П. Между впрочем, добре че не успя, да погледнеш оня джип / всяко зло-за добро / и аз не успях да отида, но за сметка на това, намерихме и купихме тук от София един Хюдай-Туксон, много нов и в отлично състояние-на много добра цена.
                      / HONDA-CR-V-IIг. -> 2.2 i-ctdi (N22A2) // HONDA-CR-V-IIIг. ->2.2 i-DTEC (N22B3)/

                      Коментар


                      • От: Голяма скука в тоя подфорум! (СПАМ)

                        Ееее радвам се браво, аи да е на късмет и много безавариини
                        Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                        Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
                        Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
                        Honda cr-v 98 & Toyoa Yaris Verso AT

                        Коментар


                        • От: Голяма скука в тоя подфорум! (СПАМ)

                          Първоначално публикуван от HONDAEXPLORER Преглед на мнение
                          Къде ще се плацикаш Славчо? Иначе смарт ДРЛ предлагат модели с управление по минус.
                          Вярно е!И не само смарт предлагат по минус,в нета вече бол,ама Зеро си знае.
                          имах и Toyota Rav 4 2006g.
                          Mitsubishi Lancer 2008g.
                          Honda CR-V 1998г.
                          Honda CR-V 3 2008 2.4 automat

                          Коментар


                          • От: Голяма скука в тоя подфорум! (СПАМ)

                            Поздравче
                            Колкото повече книги четат децата ви, толкова по-малко ще слушат чалга!

                            Коментар


                            • От: Голяма скука в тоя подфорум! (СПАМ)

                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1070004_425816487531088_1774983272_n.jpg
Прегледи:1
Размер:94.7 КБ
ID:5503452 не се сдържах като видях снимката
                              Honda CR-V, 2001 147 h.p.
                              Citroen C4, 1.4 vti

                              Коментар


                              • От: Голяма скука в тоя подфорум! (СПАМ)

                                Е ... те VW отдавна разбраха, че се печели повече от поддръжка, отколкото от продажби на самите автомобили
                                HONDA CR-V RD1 126 hp Auto JDM
                                Mitsubishi Pajero 2.5 intercooler turbo EX

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X