Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Голяма скука в тоя подфорум! (СПАМ)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Голяма скука в тоя подфорум! (СПАМ)

    Вярно, че от няколко месеца тука е голяма скука, ама сега направо нямам думи!
    На един му мирише на бензин, друг си счупил ръчката за предния капак, трети има големи проблеми с колоните и така нататък, абе все сериозни неща, ама така е с тези кочинки!
    Та като си говориме за тези тежки проблеми и ремонти, да питам и аз нещо ако някой може да помогне:
    При включени чистачки,колата работи на едно место, като натисна педала на спирачката, усещам леко чукане по стъпалото на кракъ, когато чистачките стигнат горно крайно и долно крайно положение?
    А сега да ви видя кво ще кажете?! А и само на този педал се усеща на другите два няма проблем.
    / HONDA-CR-V-IIг. -> 2.2 i-ctdi (N22A2) // HONDA-CR-V-IIIг. ->2.2 i-DTEC (N22B3)/

    Коментар


    • От: Голяма скука в тоя подфорум! (СПАМ)

      Проблемът идва от спирачен маркуч на предно ляво колело.
      Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Auto, Honda Accord CN1 N22A1 i-ctdi Manual

      Коментар


      • От: Голяма скука в тоя подфорум! (СПАМ)

        И на мен ми чука спирачката от чистачките. Каква е идеята за този маркуч, нацепен, запушен?
        What Orwell feared were those who would ban books. What Huxley feared was that there would be no reason to ban a book, for there would be no one who wanted to read one.

        Коментар


        • От: Голяма скука в тоя подфорум! (СПАМ)

          Не, липсващ

          А иначе идеята е, че спирачната помпа е закрепена на същия панел, на който са закрепени и чистачките.
          Като натиснеш спирачка упражняваш усилие върху този панел (от другите педали усилието е почти нула), и започваш да усещаш тропането от разбитите шарнири на щангите на чистачките. А може и да не са разбити, а просто да си тропат, при преминаване през лява и дясна мъртви точки

          п.п. Верно, скуката в тоя подфорум е гооУема
          Последно редактирано от krasi-mir; 27-03-13, 10:03.
          Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Auto, Honda Accord CN1 N22A1 i-ctdi Manual

          Коментар


          • От: Голяма скука в тоя подфорум! (СПАМ)

            Аиде още една гатанка, ама по скоро молаба някои с първа генерация да провери с ключ в джоба не на таблото като дръпне лоста за светлените да пресветне кво се случва. Днес е така си чаках на един паркинг и гледам тоя дет чкам идва и дръпнах лоста д аму пресветна и чудо, катол дръпна лоста таблото ми светка все едно съм на конаткт абе направо си дава контакт като дръпна лоста и тва без ключ в патрона Да вметна само че има вързан ДРЛ модул, ама що пък да е тои, на него + му идва като колата е на контакт преди тва не е захранен, освен не знам като дръпна лоста да не би + да минава от фаровете към модула и от там към мястото дето е захранен и да ми подава контакт е бати.
            Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
            Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
            Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
            Honda cr-v 98 & Toyoa Yaris Verso AT

            Коментар


            • От: Голяма скука в тоя подфорум! (СПАМ)

              Слави, и при мен е така - дърпам лоста, светва таблото, пускам аварийни - воланът се отключва, дърпам лоста за пръскалките, и колата пали. Ама тва го прави само като съм на ръчна. Ако ръчната е пусната неще да запали

              п.п. Прегледай си пак жиците!
              Истината е, че с ключ в джоба, като дръпна светкавицата, на таблото светва само синята лампа-индикатор за дълги. Явно при теб, през DRL-a, връща плюс към контакта в този момент.
              Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Auto, Honda Accord CN1 N22A1 i-ctdi Manual

              Коментар


              • От: Голяма скука в тоя подфорум! (СПАМ)

                така ще да е, но си сигурен че можеш да пресветнеш на дълги без да е на контакт колата така ли ? сега си гледам и схемата и точно така ще да е, сега тряя да видя некои разбирач да каже диод ще свърши ли работа и колко голям
                Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
                Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
                Honda cr-v 98 & Toyoa Yaris Verso AT

                Коментар


                • От: Голяма скука в тоя подфорум! (СПАМ)

                  Да, фаровете светят-присветват- гаснат, дори и с ключ в джоба, добре че имам зумери за неизваден ключ, при отваряне на вратата, и неизключени фарове, при вадене на ключа.

                  Имам зумери и за включена задна, и за незакопчан колан. И всички зумкат различно! Добре че нямам ABS, TCS/VSA, и еърбагове, че голямо свиркане ш настане.
                  Аа, и кардан нямам, все още.

                  п.п. Не съм разбирач, и не мога ти кажа, какъв диод ТРЯБВА да сложиш
                  Последно редактирано от krasi-mir; 27-03-13, 16:12.
                  Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Auto, Honda Accord CN1 N22A1 i-ctdi Manual

                  Коментар


                  • От: Голяма скука в тоя подфорум! (СПАМ)

                    Краси ,чакай сега.
                    Значи, не упражнявам никакво усилие върху педала на спирачката, просто само си опирам кракъ върху него и най-много около 1 милиметър да го натискам и се усеща чукането, точно както казваш в лява и дясна мъртви точки.
                    Егати панела, от хартия ли е направен , та толкова много предава?
                    Чудя се, тази машинка за чистачките, дали няма някакви гумени тампончета /там където се закрепва за панела/ и те да са дали фира /омекнали,разшлякани/ и по този начин, да се усещат по-силно, тези удари от лостовете и рамената?
                    / HONDA-CR-V-IIг. -> 2.2 i-ctdi (N22A2) // HONDA-CR-V-IIIг. ->2.2 i-DTEC (N22B3)/

                    Коментар


                    • От: Голяма скука в тоя подфорум! (СПАМ)

                      Първоначално публикуван от zero Преглед на мнение
                      Аиде още една гатанка, ама по скоро молаба някои с първа генерация да провери с ключ в джоба не на таблото като дръпне лоста за светлените да пресветне кво се случва. Днес е така си чаках на един паркинг и гледам тоя дет чкам идва и дръпнах лоста д аму пресветна и чудо, катол дръпна лоста таблото ми светка все едно съм на конаткт абе направо си дава контакт като дръпна лоста и тва без ключ в патрона Да вметна само че има вързан ДРЛ модул, ама що пък да е тои, на него + му идва като колата е на контакт преди тва не е захранен, освен не знам като дръпна лоста да не би + да минава от фаровете към модула и от там към мястото дето е захранен и да ми подава контакт е бати.
                      Тая мизерия идва от ДРЛ-ла, съвсем наскоро и аз го изпитах докато свалях таблото и изведнъж като взеха да светят лампи, бензиновата помпа забуча и тъй. И ся си мисля, че ако някой, влезе задържи лоста, вкара втора и бутне да пали по инерция и го пиши бегал. Е трябва и да върти волана де. По принцип не ме дразнеше, ама сега като повдигна въпроса и няма да имам мира докато не го реша. Вариант с диода би работил дотолкова, че да се избегне връщането на +12 откъм фаровете. Трябва да се избере диод по ток, тука напрежението не играе роля нито правото нито обратното щото е ниско. При максимална мощност на двата фара общо до 110w консумираният ток трябва да е до горе долу 10 А. Катодът/ минусът/ на диода трябва да е свързан към фара. Анодът/ плюсът/ трябва да е към силовия изход на ДРЛ. Възниква обаче въпросът ще работи ли ДРЛ светкавицата, щото тя сработва май когато на + на фара дойде директно 12+ през лоста. В случая с диода няма да се отчете тъй като той ще е запушен. Не знам дали проблемите ни не идват от това че вързахме и постоянното 12+ към контакта, а не го взехме от другаде въпреки, че не би трябвало. Той ДРЛ-а ако си връща + по принцип при липса на захранване към него ефекта ще си е същия.
                      "Ако мислиш със задника си, не се учудвай, че хората не харесват продукта на мисълта ти"

                      Коментар


                      • От: Голяма скука в тоя подфорум! (СПАМ)

                        Моя + не е вързан към постоянния, ама като погледнах схемата пак ми се изясни що така, като светнеш тока през ДРЛ минава към кабела след контакт дет съм захранил ДРЛ съответно тва е кабела на които идват 12 при контакт и ето ти резултата Наи лесно става с реле ама чак толкова не ми се запоява, също така аз светкавица от дрл не ползвам
                        Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                        Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
                        Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
                        Honda cr-v 98 & Toyoa Yaris Verso AT

                        Коментар


                        • От: Голяма скука в тоя подфорум! (СПАМ)

                          Аз имах предвид, че взимаш изисквания от ДРЛ постоянен +12 от контакта, там откъдето взимаш и + за по-тънкия кабел захранващ самия модул. Ако се сещаш като го дискутирахме и ти спомена че няма нужда от отдерен постоянен + например от акумулатора, като при това свързване отпада функцията "Изпрати ме", която и на мен не ми трябваше. Сега въпросът е по кой от двата кабела връща +12, дали по този за контакт или другия силовия. Те са свързани в обща точка в края си там където взимат +12 при контакт. Това може да го каже някой, който е вързал ДРЛ-ла, както е оригинално по схемата- с постоянен + към входния силов кабел, а не през контакт.
                          "Ако мислиш със задника си, не се учудвай, че хората не харесват продукта на мисълта ти"

                          Коментар


                          • От: Голяма скука в тоя подфорум! (СПАМ)

                            Първоначално публикуван от emicha1 Преглед на мнение
                            ...
                            Чудя се, тази машинка за чистачките, дали няма някакви гумени тампончета /там където се закрепва за панела/...
                            Tя машинката, моторчето т.е., сигурно има тампончета, ама що си мисля, че тва чудо се върти само в една посока?!
                            Лява и дясна мъртва точки се получават от щангите на механизъма, или греша?!
                            Иначе, осите (абе май трябва да са валове), на които се хващат рамената на чистачките требе да са монтирани директно, без тампони към панела.
                            Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Auto, Honda Accord CN1 N22A1 i-ctdi Manual

                            Коментар


                            • От: Голяма скука в тоя подфорум! (СПАМ)

                              Първоначално публикуван от HONDAEXPLORER Преглед на мнение
                              Аз имах предвид, че взимаш изисквания от ДРЛ постоянен +12 от контакта, там откъдето взимаш и + за по-тънкия кабел захранващ самия модул. Ако се сещаш като го дискутирахме и ти спомена че няма нужда от отдерен постоянен + например от акумулатора, като при това свързване отпада функцията "Изпрати ме", която и на мен не ми трябваше. Сега въпросът е по кой от двата кабела връща +12, дали по този за контакт или другия силовия. Те са свързани в обща точка в края си там където взимат +12 при контакт. Това може да го каже някой, който е вързал ДРЛ-ла, както е оригинално по схемата- с постоянен + към входния силов кабел, а не през контакт.
                              Този ДРЛ които ми е на хондата е малко по стар модел, и тои няма два кабела за +,и след + преди контакт, реално тои няма функция изпрати ме. Има само един + за след контакт, та от него ще да връща ама няма се занимавам , така ще си седи, ако някои ден сколасам да сложа реле хубаво ако не ... да му мисли следващия стопанин не ми се усложнява излишно инсталацията, и без тва висчко е кабели жици кутиики простии
                              Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                              Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
                              Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
                              Honda cr-v 98 & Toyoa Yaris Verso AT

                              Коментар


                              • От: Голяма скука в тоя подфорум! (СПАМ)

                                Колеги, днес като реших да погледна в какво състояние е филтъра на купето се оказа, че съм купил джипката без такъв, т.е. някой го е свалил преди да продаде колата. Та въпроса ми е някой с ІІ генерация К20А4 да ме светне колко са филтрите на купето? Някъде ги дават два, другаде един? Освен това поставя ли се филтъра в някъква рамка или се пъха в отвора както си е?
                                HONDA CR-V 2.0 I-VTEC

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X