Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Загуба на мощност с постиянно зацепено виско или друг проблем ?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Загуба на мощност с постиянно зацепено виско или друг проблем ?

    Знаеш ли колко криви биели съм вадил ,след трудно въртене на стартер ,заради водичка в цилиндрите? Мери компресия ...
    Калин Владов,09РСПБЗН

    Коментар


    • От: Загуба на мощност с постиянно зацепено виско или друг проблем ?

      Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
      Неправилна ти е логиката.
      Ко казА ?
      ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

      Коментар


      • От: Загуба на мощност с постиянно зацепено виско или друг проблем ?

        Дрън -дрън !Двигателите от всякакъв вид са ти проблем!Не се занимавай!Още.в началото ти писах за отвърнали сегменти!
        Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!

        Коментар


        • От: Загуба на мощност с постиянно зацепено виско или друг проблем ?

          Първоначално публикуван от defin13 Преглед на мнение
          Благодаря ти Ама не пипа маслото и грам Дори компресионните да се бяха преебали за едни 200 километра и поне 10 часа на място щеше да мръдне някак си Като разглобяваха и шлайфаха главата не бях там Направихме проверка на свещи и ангренаж заедно щото се усъмних че нещо не е таман Мереното на компресията беше един друг пропуск свалихме свещитите по мое желание да ги видим , после кафе мафе и за компресията забравих Щом не харчи масло и грам дори меренето на компресия според мен е излишно. Е утре ще я меря , но мисля , че всичко там е ок Токови работи по пътя на логиката ми и преди си тресеше е вярно вървеше с 30 % повече
          Къртиш направо с постовете си...-опитах се на 2 пъти да ти помогна,но от прочетеното в темата,същата направо си плаче за ключ.
          Видимо не ти е зор да ти стане колата и повече си тук за лаф-моабета.
          Не се обиждай,ама хем не разбираш грам от ДВГ-та,хем не се вслушваш и не изпълняваш съветите, които ти се дават абсолютно безплатно,а на всичкото отгоре и философстваш...!?!?!?
          Кажи поне едно Благодаря на хората, които с дни се опитват да ти помогнат,а ти не хаеш!?

          Коментар


          • От: Загуба на мощност с постиянно зацепено виско или друг проблем ?

            Първоначално публикуван от Янко Желязков Преглед на мнение
            Къртиш направо с постовете си...-опитах се на 2 пъти да ти помогна,но от прочетеното в темата,същата направо си плаче за ключ.
            Видимо не ти е зор да ти стане колата и повече си тук за лаф-моабета.
            Не се обиждай,ама хем не разбираш грам от ДВГ-та,хем не се вслушваш и не изпълняваш съветите, които ти се дават абсолютно безплатно,а навсичкото отгоре и философстваш...!?!?!?
            Стига де, чак пък ключ, а човека щял котка парашутист да прави, ти - не разбирал !

            Мноо па сте отворени у тоя форум !
            ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

            Коментар


            • От: Загуба на мощност с постиянно зацепено виско или друг проблем ?

              Крива биела ще задере цилиндър и страхотни вибрации, които няма как да не се забележат. Отвърнати сегменти без да харчи масло? По скоро маслените се запичат .При ниска компресия на високи обороти при нормално гориво за другите цилиндри и хубава искра що да не запали?

              Коментар


              • От: Загуба на мощност с постиянно зацепено виско или друг проблем ?

                Ей сега преди минута слязох и запалих Капака който е върху бобините съм го уволнил за да не ми пречи Какво видях и чух? Чува се характерното пукане при прескачане на искра В началото на по студен двигател се виждаше и искра точно там към бобината която управлява 1 и 4 Ако осветя там където присвятка малката гръмотевица няма как да я видя , а и картинката вече е напълно ясна. Не е постоянно при всеки такт но е факт, Всичко това е видимо , а има и много невидими нещица. Който е имал вземане даване с високо напрежение много ясно ще разпознае характерното пукане на дъгата на моменти се и вижда. С огромно желание утре ще отида до Еконт да си взема бобините и виското което наистина дразни. Ще ви пиша подробно какво се е получило , но то вече е ясно
                Последно редактирано от defin13; 11-06-19, 22:28.

                Коментар


                • От: Загуба на мощност с постиянно зацепено виско или друг проблем ?

                  Първоначално публикуван от Джоу (x3mrjoe) Преглед на мнение
                  Стига де, чак пък ключ, а човека щял котка парашутист да прави, ти - не разбирал !

                  Мноо па сте отворени у тоя форум !
                  Ами 9 страници едно и също и човека си знае неговото.
                  Къде е смисъла...?

                  Коментар


                  • От: Загуба на мощност с постиянно зацепено виско или друг проблем ?

                    Допълнение втори опит по тъмно При натоварване с климатика Целия кабел към 1 цилиндър почва да свети без климатика по рядко се чуват пропуквания и светлината е по рядко . Проблема е решен При сгъстяване искрата си търси по лесен път , като и предположих Ако искате клип казвайте че утре кабела с бобината изчезва.

                    Коментар


                    • От: Загуба на мощност с постиянно зацепено виско или друг проблем ?

                      http://m.feixun.tv/share/video/0tzik44dssh0xbja.html?from=&source=

                      Това да видите колко коня отиват за перката
                      И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                      Коментар


                      • От: Загуба на мощност с постиянно зацепено виско или друг проблем ?

                        Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                        http://m.feixun.tv/share/video/0tzik44dssh0xbja.html?from=&source=

                        Това да видите колко коня отиват за перката
                        Нищо се невиди

                        Коментар


                        • От: Загуба на мощност с постиянно зацепено виско или друг проблем ?

                          Линка е даден неактивен нарочно.
                          Мога активен, но е платен
                          И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                          Коментар


                          • От: Загуба на мощност с постиянно зацепено виско или друг проблем ?

                            Аз имам абонамент лъм мотор тренд но не знам как да свалям.


                            Коментар


                            • От: Загуба на мощност с постиянно зацепено виско или друг проблем ?

                              Ако не те мързи можеш просто да дадеш данните - 4 вида перки са (и една без въздухозаборник)
                              И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                              Коментар


                              • От: Загуба на мощност с постиянно зацепено виско или друг проблем ?

                                Първоначално публикуван от bocho64 Преглед на мнение
                                Нещо бройката на клапаните не излиза!
                                А иначе бобините са две ама тока до другите два цилиндъра ходи по кабели та може и някой кабел да се е прецакал.
                                Първоначално публикуван от defin13 Преглед на мнение
                                Допълнение втори опит по тъмно При натоварване с климатика Целия кабел към 1 цилиндър почва да свети без климатика по рядко се чуват пропуквания и светлината е по рядко . Проблема е решен При сгъстяване искрата си търси по лесен път , като и предположих Ако искате клип казвайте че утре кабела с бобината изчезва.
                                Явно хапчето за познаване е точното!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X