Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Загуба на мощност с постиянно зацепено виско или друг проблем ?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Загуба на мощност с постиянно зацепено виско или друг проблем ?

    2000 кубика бензин газ 16 винтила.
    Сменихме гарнитура на главата зацепихме постоянно виското на перката с 2 болта уж временно за тест запалихме тествахме и никаква мощност Преди по път без наклон карах на 5 скорост , а сега по често на 4 . Та въпроса е може ли постоянно зацепена виско перка да свали толкова от мощността на двигателя. Според моите сметки от коляновия вал към перката съотношението е е 2 към 1 и ми се види доста вятър при 1500 оборота
    На равен път максималната скорост е около 90 преди беше до 130 Дори и на първа няма пъргавина. Още една подробност един от цилиндрите прекъсваше преди и след ремонта
    Последно редактирано от defin13; 07-06-19, 23:57.

  • #2
    От: Загуба на мощност с постиянно зацепено виско или друг проблем ?

    Той двигателя си е умрял по рождение в това купе че при зацепване на виското е напълно възможно да се проявява така.


    Land Rover Discovery II, V8 4.0
    VW Golf VI variant
    Гагич: "...Никой сериозен оффроудър не е сложен заводски на въздух, само СУВ за пред нощния чалга-клуб, пред кафето и за друсни-полянка..."

    Коментар


    • #3
      От: Загуба на мощност с постиянно зацепено виско или друг проблем ?

      Не се казва каква е колата.
      Тези максимални скорости са прекалено ниски.
      Не е от перката.
      Сам пишеш от какво е, но не си го оправил.

      Коментар


      • #4
        От: Загуба на мощност с постиянно зацепено виско или друг проблем ?

        И аз карам с престъргано виско на перката през лятотт ,но друг двигател.Зимата карам с виско ,разлика в динамиката на мотора ,няма абсолютно никаква,еиднствената разлика е във фученето на постоянно въртящата перка.Така ми е по-спокойно по кофти пътища с ниска скорост в горещините.Като сте сваляли за гарнитура,на главата и буталата обърнахте ла необходимото внимания?Мотора прегряван ли е?При свалена глава ,се мерят параметрите на цилиндрите поне,проверяват се за хлабини .
        Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!

        Коментар


        • #5
          От: Загуба на мощност с постиянно зацепено виско или друг проблем ?

          Първоначално публикуван от faster Преглед на мнение
          И аз карам с престъргано виско на перката през лятотт ,но друг двигател.Зимата карам с виско ,разлика в динамиката на мотора ,няма абсолютно никаква,еиднствената разлика е във фученето на постоянно въртящата перка.Така ми е по-спокойно по кофти пътища с ниска скорост в горещините.Като сте сваляли за гарнитура,на главата и буталата обърнахте ла необходимото внимания?Мотора прегряван ли е?При свалена глава ,се мерят параметрите на цилиндрите поне,проверяват се за хлабини .
          Мотора е прегрят , но дори и след като го прегрях мощността беше друга Съмнявам се че при сглобката нещо не е монтирано правилно и смуче въздух от някъде. Виското е пробито и е зацепено с 2 болта
          Последно редактирано от defin13; 08-06-19, 09:11.

          Коментар


          • #6
            От: Загуба на мощност с постиянно зацепено виско или друг проблем ?

            Първоначално публикуван от rosen_offroad Преглед на мнение
            Той двигателя си е умрял по рождение в това купе че при зацепване на виското е напълно възможно да се проявява така.
            Аз залагам ,че има объркано по ангренажа.

            Коментар


            • #7
              От: Загуба на мощност с постиянно зацепено виско или друг проблем ?

              Първоначално публикуван от defin13 Преглед на мнение
              2000 кубика бензин газ 16 винтила.
              Сменихме гарнитура на главата зацепихме постоянно виското на перката с 2 болта уж временно за тест запалихме тествахме и никаква мощност Преди по път без наклон карах на 5 скорост , а сега по често на 4 . Та въпроса е може ли постоянно зацепена виско перка да свали толкова от мощността на двигателя. Според моите сметки от коляновия вал към перката съотношението е е 2 към 1 и ми се види доста вятър при 1500 оборота
              На равен път максималната скорост е около 90 преди беше до 130 Дори и на първа няма пъргавина. Още една подробност един от цилиндрите прекъсваше преди и след ремонта
              Малко инфо, примерно код на мотора няма да е излишно.Ако е опелски най-вероятно сте объркали ремъка, не е от най-лесните за зацепване.За прекъсващия цилиндър обърни внимание на запалителната система и ако не изскочи оттам заека на повдигачите.

              Коментар


              • #8
                От: Загуба на мощност с постиянно зацепено виско или друг проблем ?

                При следваща диагностика (и ремонтни дейности) сменете майсторите . Пада в мощността не е само от перката (колкото и да дърпа-2-10 к.с,и климатика да добавите пак ще върви) и трябва да се търси комплексно.
                Пс. А какво открихте като сменяхте гарнитурата на главата...............или за спорта............

                Коментар


                • #9
                  От: Загуба на мощност с постиянно зацепено виско или друг проблем ?

                  Първоначално публикуван от ivo-police Преглед на мнение
                  Аз залагам ,че има объркано по ангренажа.
                  И аз.
                  За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                  Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Загуба на мощност с постиянно зацепено виско или друг проблем ?

                    Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
                    И аз.
                    И това е възможно,но на толкова елементарно зацепване трябва да са много "боси" тези майсторите. Хората са сложили маркери на трите колела (едното е с два),а и "чобаните" се научиха да ползват маркер като разглобяват.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Загуба на мощност с постиянно зацепено виско или друг проблем ?

                      Или.центри ,но зависи как са го прикарали.на работен режим,това е най -важното.Аз допускам и свили компресионни сегменти шт прегряването и от там падане на компресия,мотола става като кшмпресор.Мерене на компресията !Задължително! И тогава с други проверки.
                      Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!

                      Коментар


                      • #12
                        От: Загуба на мощност с постиянно зацепено виско или друг проблем ?

                        Шъ мъ извинявате, ама баш чобаните ползват маркери и центри.
                        Каквото и както е трябвало е направено в завода, а не съм видял нов двигател омазан с бои, маркери или начукан с център едно към гьотере, което съм виждал когато мотора е минал през нЕкой високопланински корифей.
                        ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

                        Коментар


                        • #13
                          От: Загуба на мощност с постиянно зацепено виско или друг проблем ?

                          Първоначално публикуван от Джоу (x3mrjoe) Преглед на мнение
                          Шъ мъ извинявате, ама баш чобаните ползват маркери и центри.
                          Каквото и както е трябвало е направено в завода, а не съм видял нов двигател омазан с бои, маркери или начукан с център едно към гьотере, което съм виждал когато мотора е минал през нЕкой високопланински корифей.
                          Шъ мъ извиниш ама врЪз фабричните и аз дращя с маркер щот съм кьорав а така по убаво ги видим!
                          Долния белег бяга много често защото не е точно надолу а леко в страни и това си е заводски.

                          Коментар


                          • #14
                            От: Загуба на мощност с постиянно зацепено виско или друг проблем ?

                            Значи сега проверявахме ангренажа зацепен е като трябва При монтажа на двете бобини са счупени щипките и сега кабелите влизат по отделно. Те са 2 бобини с по една букса в която са двата кабела става въпрос за ниското напрежение а не за лулите ако примерно са завъртени местата на кабелите защото без буксата е възможно да се завъртат? на бобината която е отпред има лесен достъп размених кабелите и нямаше промяна не съм въртял кабелите на задната която е към купето и достъпа е по труденНатиснете снимката за да я уголемите

Име:бобина.jpg
Прегледи:1
Размер:21.7 КБ
ID:5814923
                            Последно редактирано от defin13; 08-06-19, 13:22.

                            Коментар


                            • #15
                              От: Загуба на мощност с постиянно зацепено виско или друг проблем ?

                              Що не отцепиш виското да видиш как ше е?


                              Land Rover Discovery II, V8 4.0
                              VW Golf VI variant
                              Гагич: "...Никой сериозен оффроудър не е сложен заводски на въздух, само СУВ за пред нощния чалга-клуб, пред кафето и за друсни-полянка..."

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X