От: Загуба на мощност с постиянно зацепено виско или друг проблем ?
Май отиваме на многосериен филм - "не си правете това в къщи"
Май отиваме на многосериен филм - "не си правете това в къщи"
Преди да го отворим дори стартера превърташе трудно
Вероятно от събралата се вода , която няма как да се сгъсти в цилиндъра 1 според цвета свеща проработва но 4 май хич го няма. И преди имаше прекъсвания, но е помагал. Компресията когато прекъсваше преди смяна на гарнитурата беше прилична във всички цилиндри, около 9-10 бара Шумове няма масло не пипа 4 ти цилиндър със сигурност се вози , а и лулата която е директна към бобината е малко изкривена. Още една подробност там където влизат лулите беше пълно с масло гарнитурата на капака на главата е пускала масло още като я взех, щото сменях свещите щото пак прекъсваше по малко
Проблема е друг утре ще се разбере с бобините
А , че перката дърпа тяга дърпа и то не малко, в случая не това е проблема . Когато отворих темата си мислих че загубата на мощност е от тази интервенция, но такава усезаема загуба на мощност няма как .
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар