Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Моята Кия

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Моята Кия

    Първоначално публикуван от Петър Анев Преглед на мнение
    Значи те го четът но до там.Казват ти само номера на грешката,което и сам мовеш да направиш ама ти взимат едни пари.
    Моята е 2000г. и прочетоха само че има еърбег. Грешки според тях нямаше, а колата едвам вървеше.
    ЕГР - затапен, катализатор премахнат.
    Та смених "умната" помпа с механична,
    И да видиш как тръгна да върви!

    Коментар


    • От: Моята Кия

      Първоначално публикуван от Петър Анев Преглед на мнение
      Можеш да си направиш сам диагностиката с едно мостче,ако се интересуваш как ще ти обясня как става.С компютри за диагностика не се се занимавай защото няма да тикажат нищо по различно от това което ще видиш сам.И най интересното е че не могат да ти изчистят данните.Колата не потдържа живи данни така че не си давай парите залудо като мен.Иначе това че ти свети чека не е добре.При мен се оказаха лоши връзки и най вече тази за която е закачен датчика на коляновиш вал,като го размърдам и чека гасне.Ще се радвам ако съм бил полезен.Успех.
      Колега, ще ти бъда благодарен ако покажеш схемичка или снимка точно кои пинове на буксата да замостя.
      На Ферозата съм го правил и съм чел грешките. Там имаме и тема коя грешка, колко намигания е.
      За Кия някакси оскъдно е всичко като техническа информация. Дори в мануалите.

      Ето темата от Дайхатцу раздела. Няма ли кой да направи подобна и тук?

      http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=50798
      Your conscience is all you can take to your grave.

      Коментар


      • От: Моята Кия

        Първоначално публикуван от Петър Анев Преглед на мнение
        Значи те го четът но до там.Казват ти само номера на грешката,което и сам мовеш да направиш ама ти взимат едни пари.
        Имаше човек с професионална апаратура за Киа и Деу,в Казанлък,но не работи вече!
        Ангел Ангелов тел.0898567646,не съм му звънял много време/две години/ може пак да работи!
        Два пъти киата на буксир до Казанлък,а другите я гледаха като голям камък!
        .Карам бавно стигам бързо. А...ма не всеки път.
        Киа спортаж2000тди 98г
        Ауди А3 1.9ТДИ
        Каравана Аdria 390Q

        Коментар


        • От: Моята Кия

          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:obd.JPG
Прегледи:1
Размер:28.6 КБ
ID:5706230
          Ако под таблото имаш друга букса OBD2, с елм се хващат грешките, моята дава и живи данни.
          Последно редактирано от sapporo; 11-03-16, 19:01.
          Bertone freeclimber 1.8 115hp

          Коментар


          • От: Моята Кия

            Ще проверя. Бладодаря!
            Your conscience is all you can take to your grave.

            Коментар


            • От: Моята Кия

              Добре ще бъде някой да каже кои са пиновете за самодиагностика, дали са като при мазда? Буксата е идентична. Ако това е същото, дали няма и сервизен режим, в който да може да се обучава колата(примерно да се регулират перманентно оборотите на празния ход), при мазда по спомен се прави мост между пин 10 и маса и колата влиза в сервизен режим и позволява някои механични корекции да не бъдат компенсирани от електрониката.

              Ето и защо питам за режима за обучение. При по-старите бензинови мазди, се получава същия проблем с клатене на оборотите при празен ход, като на нашите дизели. След хиляди проби за механични повреди и какво ли не още, някой се е досетил, че проблема може да се реши с регулиране на оборотите на празен ход. Това обаче за да се случи и да не му вляе компа на колата се прави в сервизен режим, в противен случай реглажа на оброти трае точно до следващото палене.

              Как стигнах до извода, че проблема може да е сходен:
              1. Изчетох всички мнения по въпроса из форума, единственото решение беше смяна с механично гнп. Изключвам чистенето на букси, което е решение ако проблема е наистина в корозия и оксидация или само подобрява нещата
              2. Проблема се вляе от външната температура и ремонти и настройки на гнп не винаги вършат работа
              3. Манипулации по потенциометъра на газта оправят положението частично или временно
              4. Преди да сменя потенциометъра на моята пробвах да регулирам оборотите от големия винт и установих, че след леко повишаване клатенето на оборотите спира, но това трае до следващото стартиране.

              Всичко по-горе е идентично с проблема при маздите от поколение BA с двигател 1.5. Някой сигурно ще каже, че съм изкукал и гоня демони с чесън, но си струва експеримента. Проблема е, че не намирам подробно описание на буксата на Кичка. Извинявам се, че ползвам темата на колегата, но се заговори за диагностика и реших да питам и да хвърля малко доводи.
              Последно редактирано от McNicko; 12-03-16, 08:56.
              Opel Frontera A 2.5tds ' 98 (Тера)
              Renault RX4 '02 2.0 (Архи)

              Коментар


              • От: Моята Кия

                Аз и друго не разбрах.
                Замоствам където е посочено и давам на контакт. Но коя грешка колко намигания на чека е?
                Your conscience is all you can take to your grave.

                Коментар


                • От: Моята Кия

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20160312_094140.jpg
Прегледи:1
Размер:115.6 КБ
ID:5706267Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20160312_094130.jpg
Прегледи:1
Размер:124.3 КБ
ID:5706268Снимах с телефона дано се вижда.Правиш моста,след това даваш на контакт и започваш да броиш миганията на чека,всяко начало започва с 3 къси или 3 дълги примигвания не помня точно,а всеки код след това го повтаря по три пъти.Ако ти излязат някакви грешки можеш да ми ги пуснеш за да ти пратя снимки на кодовете,кой за какво отговаря.
                  Успех.
                  Кия Спортидж 2000тди
                  Всеки шут отзад-е крачка на пред

                  Коментар


                  • От: Моята Кия

                    Това е, ако имам OBD1 букса...
                    Ще пробвам.
                    Няма проблеми, Нико.
                    Your conscience is all you can take to your grave.

                    Коментар


                    • От: Моята Кия

                      Броиш и записваш,примерно три дълги и три къси означава 33.
                      Кия Спортидж 2000тди
                      Всеки шут отзад-е крачка на пред

                      Коментар


                      • От: Моята Кия

                        Първоначално публикуван от McNicko Преглед на мнение

                        Как стигнах до извода, че проблема може да е сходен:
                        1. Изчетох всички мнения по въпроса из форума, единственото решение беше смяна с механично гнп. Изключвам чистенето на букси, което е решение ако проблема е наистина в корозия и оксидация или само подобрява нещата
                        2. Проблема се вляе от външната температура и ремонти и настройки на гнп не винаги вършат работа
                        3. Манипулации по потенциометъра на газта оправят положението частично или временно
                        4. Преди да сменя потенциометъра на моята пробвах да регулирам оборотите от големия винт и установих, че след леко повишаване клатенето на оборотите спира, но това трае до следващото стартиране.

                        Всичко по-горе е идентично с проблема при маздите от поколение BA.
                        Баш искаш да гониш дяволи с чесън, нищо общ няма между начина на управление на бензинов и дизелов мотор.


                        В случая, оборотите на празен ход, ако могат да се настройват, това е софтуерно. Но проблема не е в тях. Ако помпата е бошова, със сигурност има настройване на цикловата порция с местене на капака на помпата, но трябва да се гледат стойностите с уред за диагностика. Това е една възможна причина за тресенето.
                        Другата е замърсяване на датчика за цикловата порция в самата помпа, който дава обратна връзка дали се изпълнява правилно командата от компа. Това също се ремонтира, като се сваля горната част на помпата където е датчика и тя с разглобява, почиства и така... При сглобяването пак трябва да се настрои цикловата порция.
                        Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                        Коментар


                        • От: Моята Кия

                          Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнение
                          Аз и друго не разбрах.
                          Замоствам където е посочено и давам на контакт. Но коя грешка колко намигания на чека е?
                          Аз моето го направих с мост и ми изписва грешка 25. Така и неможаха да изчистят чека. Е то тук има повече инфо: http://qvarto.ru/oshibki-na-kia-spor...gnostika-kody/

                          Коментар


                          • От: Моята Кия

                            Благодаря за инфото!
                            Надявам се грешките да са същите и на Спортидж К00 или JA (първо поколение).
                            Your conscience is all you can take to your grave.

                            Коментар


                            • От: Моята Кия

                              Нямах време днес да търся буксата и да се занимавам с диагностика, но смених маркуча от помпата надолу за обратната нафта, монтирах хъбовете и поправих един датчик.
                              Датчика за температурата, който управлява стрелката на таблото от ония дни при скачане от един бордюр, взе да си показва каквото си иска.
                              Махнах гумичката и видях, че пластинката на която се надява буксата, едва се държи.
                              При опита да откача буксата, я извадих заедно с пластинката.
                              Наложи се да сваля датчика, а самата пластинка да притегна леко около осичката на която е закрепена и да я залепя.
                              Сега стрелката не се движи както си иска и си показва.


                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_0300.jpg
Прегледи:1
Размер:131.5 КБ
ID:5706310

                              От другата страна на термостата е датчика за компа. Там само разкачих буксата и я почистих с контакторен спрей.

                              За хъбовете бях взел болтчета със шестостенна глава М8Х35.
                              Оказа се, че не мога да ги завия, та се наложи да се връщам за такива с цилиндрична глава, имбусни. С подходящи федерки.
                              Хъбовете си имат гарнитурките и другите болтчета, та ги сглобих лесно
                              Вътре пръснах съвсем бегло грес на спрей, както и по гарнитурките.
                              Наложи се да изрежа дъната на капачките, тъй като ръчните стърчат с около 2см повече.

                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_0297.jpg
Прегледи:1
Размер:142.9 КБ
ID:5706311

                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_0301.jpg
Прегледи:1
Размер:132.4 КБ
ID:5706312

                              ПП: Вакуумните хъбове които свалих, вече не стават за вакуумни, защото съм им извадил мембранките а и едната е скъсана.
                              Бях ги пригодил с болтчета за временни ръчни и си свършиха добре работата.
                              Единственото изнервящо нещо беше, че когато не съвпаднат зъбите вътре, трябваше да мръдвам по малко напред-назад за да мога да завия болтчето и да ги блокирам.
                              И понеже капачката е тънка, а резбата в алуминий, ако напънеш да стегнеш когато зъбите не са съвпаднали, ще превъртиш резбата.
                              Ако някой им има мерак, да се обажда.
                              За временно решение, стават. Или за постоянно зацепени, като пазя шайбите дето бяха вътре.
                              Последно редактирано от TigerHunter; 12-03-16, 19:14.
                              Your conscience is all you can take to your grave.

                              Коментар


                              • От: Моята Кия

                                1. За какво са ти капачките?
                                2. Хъбовете имат ли лагер вътре(имаш ли снимка вътре)? За сравнение с другите модели ми и е интересно.
                                3. Стърчащата част на полуоската на която се нанизва хъба колко луфт е нормално да има?(въпроса е към всички).
                                Citroen C-Crosser 2.4 бензин ръчка 2009г.
                                Телефон - в профила!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X