До: Колите с десен волан няма да бъдат вече легални!? Само слухове или...
Абе, разбирам, че някой може да си вземе от сиромашия кола с десен волан... ама айде стига сте ги изкарвали едва ли не по-добри от тези с ляв. Движението по пътищата е строго регулирано и специфицирано. При една такава система, всяко отклонение от стандартизацията е проблем.
Аз лично съм се качвал на тротоара заради надникващ из зад автобус, така че - да пречат ми.
Колкото до зрителната зона, хванете един лист, нарисувайте завой и кола и с една линийка можете сами да определите каква е зоната на видимост при планински завой, ако водача е залепен до скалата. От влизане в канавката никой не е умрял, но от челен удар доста...
А видимоста при изпреварване... И от сто кладенеца да се донесе вода, камерите и огледалата не заместват човешкото око. Матриците на камерите имат един параметър - динамика. Не могат да показват едновременно много светли и много тъмни обекти. Така че като я светнеш и от 500 метра с ксенона, няма начин да покаже и разните със забравени през деня фарове, мотористите с бледа или зацапана светлина, колоездачите, пресичащите майки с деца и т.н., които може и да са на 10 метра. Човешкото око в това отношение е десетки пъти по-добро. Също така доста от камерите имат навика за забиват, зависвайки с едно изображение... което за късмет може да се падне дълъг прав и празен път... Така че моля, да ги оставим на страна.
					Абе, разбирам, че някой може да си вземе от сиромашия кола с десен волан... ама айде стига сте ги изкарвали едва ли не по-добри от тези с ляв. Движението по пътищата е строго регулирано и специфицирано. При една такава система, всяко отклонение от стандартизацията е проблем.
Аз лично съм се качвал на тротоара заради надникващ из зад автобус, така че - да пречат ми.
Колкото до зрителната зона, хванете един лист, нарисувайте завой и кола и с една линийка можете сами да определите каква е зоната на видимост при планински завой, ако водача е залепен до скалата. От влизане в канавката никой не е умрял, но от челен удар доста...
А видимоста при изпреварване... И от сто кладенеца да се донесе вода, камерите и огледалата не заместват човешкото око. Матриците на камерите имат един параметър - динамика. Не могат да показват едновременно много светли и много тъмни обекти. Така че като я светнеш и от 500 метра с ксенона, няма начин да покаже и разните със забравени през деня фарове, мотористите с бледа или зацапана светлина, колоездачите, пресичащите майки с деца и т.н., които може и да са на 10 метра. Човешкото око в това отношение е десетки пъти по-добро. Също така доста от камерите имат навика за забиват, зависвайки с едно изображение... което за късмет може да се падне дълъг прав и празен път... Така че моля, да ги оставим на страна.


 
							
						





 да не вземат да забранят нормалните
 да не вземат да забранят нормалните


 
							
						

 
							
						

Коментар