Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Re: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

    Благодаря ви колеги за сериозната помощ която ми оказахте, мислех че за това е форума и спецялно тази тема но явно съм грешал. Можеби ако бях писал че имам помпа за ремонт, и кой иска да ми вземе парите, много хора щяха га ми обърнат внимание. Но както и да е, не съм и очаквал нещо друго, хайде със здраве на всички

    Коментар


    • От: Re: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

      Първоначално публикуван от pavelsst Преглед на мнение
      Благодаря ви колеги за сериозната помощ която ми оказахте, мислех че за това е форума и спецялно тази тема но явно съм грешал. Можеби ако бях писал че имам помпа за ремонт, и кой иска да ми вземе парите, много хора щяха га ми обърнат внимание. Но както и да е, не съм и очаквал нещо друго, хайде със здраве на всички
      И как очакваш да ти се отговори кратко и просто на въпроса. Разглобявай помпата на части и сменяй... Кво толкова. А, че после ще има проблеми и най-вероятно няма и да запали-тове е ясно. И ще има пак сваляне и тн.....Ти просто нямаш необходимите техника и инстументи за целта. Например-като свалиш ел. блока и датчика за обороти, имаш ли как полсле при монтажа обратно да програмираш отново ъгъл фи и съответно делта фи. Или на късмет-ако се уцели....
      Ето за това нямаш отговора който очакваш.
      0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
      Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
      Суперскан България www.decbg.com
      Машинно почистване на DPF/FAP филтър

      Коментар


      • От: Re: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

        Първоначално публикуван от kelesha Преглед на мнение
        Мен ме интересува какви са най-честите проблеми които се срещат при помпите Zexel на Паджеротата 3.2DiD ? Кои от тези проблеми са отстраними и кои не са ? И как можем да разберем дали една помпа е "добре" ли "зле" при положение че си купуваме такава кола т.е какво трябва да гледаме ?
        Проблемите са от лошо гориво и вода в него. Ни повече, ни по-малко от при другите помпи. Разликата е, че помпата е по прецизна и иска специална техника за проверка и настройка респективно.
        0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
        Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
        Суперскан България www.decbg.com
        Машинно почистване на DPF/FAP филтър

        Коментар


        • От: До: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44

          Здравейте, ако може пратете ми вашия телефон, имам проблем с електрониката на помпата на Опел Астра. Ако има начин да се обадя. Благодаря предварително.
          Й.Иванов

          Коментар


          • От: До: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44

            Първоначално публикуван от YIvanov Преглед на мнение
            Здравейте, ако може пратете ми вашия телефон, имам проблем с електрониката на помпата на Опел Астра. Ако има начин да се обадя. Благодаря предварително.
            Й.Иванов
            Няма как той да Ви прати телефона си, защото първо - още нямате право на Лични Съобщения, а тук във форума пък Вие не сте си сложили нито Вашия GSM, нито поне от къде сте.
            А как можете да се свържете с kiki.t е изписано точно над Вашия пост.

            Поздрави!
            Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
            First impression is not always true. Get inspired.
            Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
            Reading is sooo boring, unlike writing!

            Коментар


            • От: До: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44

              Първоначално публикуван от Алекс Маринов Преглед на мнение
              Няма как той да Ви прати телефона си, ...............
              Алекс ... що се мОриш .... нЕма смисъл ...
              Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

              Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

              Коментар


              • От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

                Някои коментари относно помпа Zexel VRZ монтирана на джипове Pajero 3.2DID с двигател 4М41.
                Тъй като в последно време ми се обаждат доста хора относно ремонт на въпросната помпа, които явно са видели телефона ми от сайта. Няколко кратки пояснения:
                Много моля, ако не сте сигурни, че искате да ремонтирате помпата, или някъде някой бил казал, че не можело-не се обаждайт по телефона. Не мога да разяснявам на всеки по отделно устройството на помпата и тн. Щом съм писал, че ремонтираме тези помпи с гаранция и с оригинална за ремонта им техника-или го приемете, или-не.
                Накратко:
                -помпата Zexel VRZ се ремонтира и настройва без проблем. За целта е нужно да разполагате с необходимата техника, а именно-контролер Zexel MC-02, стенд за гнп Bosch EPS815 и система за постоянен анализ KMA802.
                -следващата разпространена заблуда-няма части за помпата.Части има оригинални, до последното болтче.Моля аргументи от типа-"ама в Ратола ми казаха, че няма части и помпата не се ремонтира" , ми ги спестете. Естествено, че в Ратола така ще кажат, ТЕ не могат да я ремонтират. Не са специализиран дизел-сервиз а общ сервиз за Мицубиши.
                -ПРЕДИ и СЛЕД ремонта, помпата задължително трябва да се тества на стенд за гнп. Преди ремонта-за да се установи повредата по помпата, след ремонта-за да се прекалиброват настройките в епрома с нови стойностти.Последното НЕ МОЖЕ да се избегне, без прекалибровка, помпата или въобще не работи, или работи зле.
                Техниката за тестване и калиброване на помпата е скъпа-изключително скъпа. Не очаквайте ремонта и настройката да са евтини. Проверката е 150лв., прекалиброването на паметта с нови стойностти-400лв. Това са сравнително ниски цени, имайки в предвид цените на колегите които извършват същата услуга най-близо до нас-Гърция.

                Много моля да имате в предвид написаното по-горе. При коментари от сорта-на братовчед ми на стринка му една приятелка и казала, че тая помпа незнамси кво...., директно ще затварям телефона.

                Благодаря за вниманието.
                0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
                Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
                Суперскан България www.decbg.com
                Машинно почистване на DPF/FAP филтър

                Коментар


                • От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

                  Малко снимки на помпа VRZ оставена за ремонт. На едната снимка с червено кръгче съм оградил пластината чрез която се регулира предварителния ход на помпения елемент. Тоест, от кое точно място на гърбичния пръстен ще започне впръскването. Конкретно при тези помпи, това е 0.8мм ход на помпената ролка. Измерването става на стенда с точност 0.1 градуса от завъртането на вала. Не се ли направи тази регулировка, помпата не работи или е зле като работа. На другата снимка е един от типичните проблеми-разрушаване на корпуса до капачето нa авансаторното бутало. Конкретно тази помпа, след смяна на корпуса+ ав. бутало+ комплект гарнитури и настройката на стенда, ще бъде в параметрите в които е била като нова. Всички части се сменят с оригинални такива на Zexel.
                  Прикачени файлове
                  0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
                  Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
                  Суперскан България www.decbg.com
                  Машинно почистване на DPF/FAP филтър

                  Коментар


                  • От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

                    Здравейте!!!Изкам да благодаря на колегата Кирил Тодоров за отзивчивостта и добре свършената работа!!!Той заедно със неговия колега Пепи бяха много отзивчиви при решаването на моя проблем с прословутата помпа VP44!!!Благодаря за точността ви момчета караите все така!!!Когато имам възможност пак ще пиша,поздрави от Видин!!!Пламен!

                    Коментар


                    • От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

                      [QUOTE=kiki.t;1660189]
                      Първоначално публикуван от ogip Преглед на мнение
                      Проведох доста разговори с хора, които се занимават професионално с такива варели и обобщено от мненията - разхода на гориво на празен ход нормално трябва да е 3-4мг/т, а в моточасове - 300-400гр/ч.QUOTE]

                      Погледни лейбъл файла който сам си дал и там ще видиш колко са нормалните милиграми на празен ход-между 3 и 8. Не съм си го измислил аз, а "професионалистите" какво говорят да ти кажа ми е все тая..
                      Производителя дава норма-между 3 и 8. Това за 300 грама на час също са празни приказки.От аудитата които съм видял и правил(не им помня вече броя), милиграмите обикновено са били 5-7 , разхода на час 0.9-1.2лт. в зависимост от включените консуматори.....
                      Кто че ли си предъвкваме едно и също от известно време.За мене в помпата абсолютно всичко е перфектно и в нормите дадени от производителя. А именно-аванс и горива за различните обороти и натоварвания. И в този ред на мисли въпреки , че проблем аз не мога да видя, нямам нищо против да свалиш ел.блока и да си го взема обратно като ти върна 250-те лева за ремонта му.
                      И още нещо, не съм видял блок 004 на ваг-ком на празен ход. Тди графа който си дал не е актуален за настройка на аванса на този двигател.
                      От чиста съвест се връщам тук да пиша за колегата kiki.t
                      Той сигурно не помни, но си бях донесъл ГНП-то VP44 от А6 при него и той ми я ремонтира, но аз после не бях доволен заради завишена консумация на колата.
                      Сега, по-късно, установих, че помпата (чукам на дърво) работи напълно изрядно и е в пълен порядък, след сменено всичко по нея (корпус, авансаторно буталце, ремонтирана PSG-5) и той незаслужено отнесе моите претенции, че ремонта не е бил качествен. Завишения разход, като натрупах статистика от зареждания, се оказа от неверно показание на таблото, което все пак взема показание от самата помпа и въпроса ми към Кирил остава как да коригирам това. Всъщност съм доволен от ремонта и колегата може да се ползва от доверието ви и го препоръчвам!

                      Коментар


                      • От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

                        [QUOTE=ogip;1799389]
                        Първоначално публикуван от kiki.t Преглед на мнение
                        неверно показание на таблото, което все пак взема показание от самата помпа и въпроса ми към Кирил остава как да коригирам това. Всъщност съм доволен от ремонта и колегата може да се ползва от доверието ви и го препоръчвам!
                        Виж, това не знам как може да се коригира. Може би колегите които са по тунингите и софтуерите на ЕКУ-тата могат да помогнат...А и мисля, че данните не се взимат от самата помпа а са интерпретирани такива в ЕКУ-то. Може там да е проблема...Радвам се, че помпата е ОК, така би трябвало и да бъде
                        0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
                        Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
                        Суперскан България www.decbg.com
                        Машинно почистване на DPF/FAP филтър

                        Коментар


                        • От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

                          Благодаря за мнението. Всъщност оборотомера и икономайзера вземат данни директно от ГНП-то, първия работи точно, а икономайзера с всички свързани към него - оставащ пробег, среден и моментен разход, избягаха на 30-40% нагоре, но ще търся начин софтуерно да адаптирам таблото към данни...

                          Коментар


                          • От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

                            Вероятно има някаква калибровка, която се е загубила в процеса. Имам в предвид калибровка на показанието спрямо прочетеното от помпата.
                            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                            Коментар


                            • От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

                              Колеги нов съм тук и искам да попитам за нисан алмера с мотор номер YD22DDT 2.2 електроника номер 0281001827 някой може ли да намери такава електроника ставаща за старата механика и дали става.Кабелите на клапана също са прегорели и пада изолацията беше изгорял транзистора но при отварянето на капачето от мой колега уж свестен електротехник инженер с отверката надупчи (процесорчето)и скъса няколко микро крачета.Колата е на мой приятел затова електрониката беше свалена от мен нищо по лентови кабели и тн. не е скъсано дайте съвет какво да правя.Който може да помага с каквото може.

                              Благодаря предварително на всички.
                              жоро-пловдив

                              Коментар


                              • От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

                                Първоначално публикуван от Alagiozov Преглед на мнение
                                Колеги нов съм тук и искам да попитам за нисан алмера с мотор номер YD22DDT 2.2 електроника номер 0281001827 някой може ли да намери такава електроника ставаща за старата механика и дали става.Кабелите на клапана също са прегорели и пада изолацията беше изгорял транзистора но при отварянето на капачето от мой колега уж свестен електротехник инженер с отверката надупчи (процесорчето)и скъса няколко микро крачета.Колата е на мой приятел затова електрониката беше свалена от мен нищо по лентови кабели и тн. не е скъсано дайте съвет какво да правя.Който може да помага с каквото може.

                                Благодаря предварително на всички.
                                жоро-пловдив
                                Мога да ти дам, звънни по тел. Без датчик лентов кабел, ще си го прехвърлиш от старата.
                                0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
                                Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
                                Суперскан България www.decbg.com
                                Машинно почистване на DPF/FAP филтър

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X